سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 18 دی 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۶    
رییس دانشگاه یزد، انرژی های تجدیدپذیر و شهر هوشمند را از جمله مواردی ذکر کرد که می تواند در هم افزایی همکاری های مشترک این دانشگاه با مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی و پژوهشگاه نیرو بسیار حائز ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۷    
نماینده مردم رشت با بیان اینکه با قاچاق، تولید داخل از بین می رود و با از بین رفتن تولید، بیکاری افزایش پیدا کرده و افزایش بیکاری و نبود شغل نیز بزهکاری های اجتماعی را به دنبال دارد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۲    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و برخورد قانونی با مدیران 17 تارنمای قماربازی و شرط بندی آنلاین در فضای مجازی که یک میلیارد و 490 میلیون ریال درآمد نامشروع کسب کرده بودند ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در مصاف با ایرانجوان بوشهر در نخستین دیدار نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور، گفت: مطمئن باشید در نیم فصل پیش رو، روز به روز بهتر می شویم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۲    
برگزیدگان نخستین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت در اختتامیه این جشنواره، با حضور اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهور - و سورنا ستاری - معاون علمی فناوری رئیس جمهور - در مرکز همایش های ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۰    
نماینده مدیر پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین گفت: پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین در موعد مقرر یعنی تا پایان سال آینده تحویل داده خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: دربیش از 85 هزار هکتار از اراضی ملی استان عملیات آبخیزداری انجام شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۲    
با حضور امیر سرتیپ خلبان شاه صفی مراسم جشن دانش آموختگی خلبانان F5 پایگاه وحدتی دزفول برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۱    
دو طرح کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در جلسه بررسی طرح های ملی در حوزه فناوری استان اردبیل تصویب شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل کتابخانه های عمومی و مسئول کمیته کتاب و کتابخوانی ستاد دهه فجر استان یزد از برگزاری جلسات خاطره گویی انقلاب همزمان با ایام الله دهه فجر در کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا پایان آذرماه امسال پنج هزار و 11 کیلومتر شبکه گاز، 520 ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۱    
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار کلاهبردار با 12 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۲    
پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب موسسه اعتباری کوثر آغاز به کار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف 288 کیلو حشیش و تریاک از یک دستگاه پژو پارس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۰    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کارشناسان پژوهش باید آشنا به علم پیشگیری از اعتیاد باشند و تنها راه موفقیت در پیشگیری از اعتیاد اولویت قرار دادن امر آموزش است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: از ابتدای سال تاکنون 58 عملیات امداد و نجات آتش نشانی برای نجات حیوانات در یاسوج انجام شده است
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۰    
مسئول انجمن نهضت سبز زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح احیای گونه های در حال انقراض در 10 هکتار از اراضی دمچنار بویراحمد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۲    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: اقدامات خوبی در حوزه حقوق شهروندی در گیلان انجام شده که یکی از آن ها، امر آموزش در مدارس است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۴    
معاون مرکز ملی اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: فرآیند پلمب گذاری وسایل توزین در کشور به زودی با همکاری ادارات کل استاندارد استان ها در سراسر کشور آغاز خواهد شد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۸    
در بازار امروز سکه تمام طرح جدید با روند افزایشی نسبت به دیروز یک میلیون و 186 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3941 تومان قیمت دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۳    
استاندار ایلام گفت: تفاوت آرا نباید باعث شود که در مباحث راهبردی نظام که منافع ملی را در پی دارد تشکیک ایجاد کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بازرسان مربوطه در آستانه بازار شب عید با گران فروشی گوشت برخورد کنند تا نرخ گوشت برای تولید کننده و مصرف کننده در شرایط بهینه قرار بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۳    
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اسلامی کردن دانشگاه ها مهمترین وظیفه بسیح دانشجویی و بسیج اساتید است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۳    
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف عتیقه های دوران سلوکی و دستگیری 4 قاچاقچی آثار باستانی در شهرستان ایوان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از دفتر ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۷    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: بسترسازی و تسهیل شرایط انجام آزمون خاک لازمه گسترش و نهادینه شدن آن در بخش کشاورزی است
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه امروز شرکت مس به اعتبار بین المللی سال های 1380 و 1381 رسیده است، گفت: در فروش سال آینده اکنون 150 میلیون یورو پیش دریافت می کنیم که کار کم نظیری است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۱    
هنر امام خمینی (ره) در جریان انقلاب و تاسیس جمهوری اسلامی این بود که مضامین مدرن و سنتی را به هم آمیخت: جمهوریت با اسلام، قانون با شرع و بعد مصلحت و موارد دیگر از این دست...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: خدمات مرکز بهداری جنوب در دوران دفاع مقدس باید احصا و به نسل آینده انتقال داده شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۸    
در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از منابع داخلی در بازسازی تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری کشتی ها ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۷    
آب سد زاینده رود از 28 دی ماه برای مدت 22 روز، به میزان 46 متر مکعب در ثانیه برای اراضی کشاورزی، رهاسازی خواهد شد تا کشاورزان به نسبت حجم آبی که رهاسازی می شود به کشت و کار بپردازند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۶    
استاندار کردستان گفت: همه مردم و دستگاه های اجرایی استان باید تلاش کنند تا کنگره بزرگداشت 5400 شهید کردستان باشکوه و در خور شأن و جایگاه والای شهدا برگزار شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۵    
پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با حمایت بانک ملت و از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ی استان تهران، در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: در بازدیدی که جمعه شب گذشته از زندان مرکزی زاهدان انجام شد، 41 نفر از محکومان با گرفتن مرخصی پایان حبس از زندان مرخص شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۱    
شرکت بیمه سینا کلاس آموزش پوشش عدم النفع (زیان ناشی از توقف عملیات) را با حضور مدیران ستادی این شرکت برگزار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۳    
بانک ملی ایران از ابتدای سال 95 تا پایان آبان ماه نزدیک به 567 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از 16 هزار و 81 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۲    
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در بازدید از شعبه کرمانشاه گفت: آمار و ارقام گویای تلاش و زحمات همکاران این شعبه است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۱    
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: فضای کسب و کار در دنیا تغییر کرده اما این تغییر هنوز در کشور ما به خوبی درک نشده است ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۷    
دبیر علمی نهمین کنگره بین المللی سکته مغزی گفت: بر اساس مطالعات یک سال اخیر مشخص شده که آلودگی هوا تا 35 درصد احتمال ابتلا به سکته مغزی را افزایش می دهد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 22 واحد صنعتی در استان مازندران در آذر ماه سالجاری به بهره برداری رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۹    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یازده تهران گفت: برای شناسایی نقاط و محدوده های اصلی آلاینده در محله های مرکزی پیش از پایان سال جاری از اطلس زیست محیطی شهرداری منطقه 11 رونمایی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۸    
رییس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به دو تحقیق ملی صورت گرفته، از مشخص شدن میزان مصرف عوامل خطر تغذیه ای ایرانیان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: سود بانکی به مشکلی جدی برای تولید کنندگان تبدیل شده است و باید فرهنگ قرض الحسنه در بخش صنعت گسترش یابد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۹    
فرمانده انتظامی خوزستان بر لزوم تهیه طرح جامع زیرساخت های دو مرز چذابه و شلمچه برای اربعین آینده تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۹    
با معرفی برندگان جشنواره و جایزه نوای خرم به کار خود پایان داد و پرونده سومین دوره این جشنواره موسیقی که با حمایت بیمه سرمد برگزار شده بود، با اهدای جوایز، لوح تقدیرها ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۷    
معاون وزیر اقتصاد از تصفیه خانه های فاضلاب شماره 2 و 3 قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این واحدها و مسائل و چالش های پیش روی آن ها قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۷    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وزارت نیرو به تعهدات خود در زمینه های مختلف عمل کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۲    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که اخیرا مقرر شده واحدهای صنعتی صادراتی مالیات بر ارزش افزوده شان برگردد. همچنین قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اصلاح به مجلس رفته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی اورژانس استان مازندران، از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر بر اثر برخورد خودروی پژو و پراید در جاده فریدونکنار به آمل خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۹    
معاون اقتصادی استانداری خوزستان با بیان این که بیش از 60 درصد از سرمایه ها و منابع در بانک های خصوصی استان رسوب کرده است ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۱    
استاندار خوزستان گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز باید طرح سیستم جمع آوری فاضلاب اهواز را به صورت کامل تهیه کند تا 100 درصد فاضلاب اهواز جمع آوری و دیگر وارد کارون نشود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: دومین واحد بزرگ تولیدکننده مس کاتدی کشور در طارم سفلی قزوین با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با حضور پلیس در بیمارستان شهید بهشتی قم و شلیک یک تیر هوایی، یک درگیری و نزاع که می رفت منجر به وقوع حادثه شود پیشگیری شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۴    
چهارمین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان تهران با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان برگزار شد .
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۱    
زمان برگزاری سه آزمون آزمایشی ویژه هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۱    
استفاده از قوانین بین المللی حقوق بشر در دادگاه های ایران سابقه چندانی ندارد. با وجود اینکه تاکنون تحقیقی درباره میزان استفاده قضات از آرا و موازین حقوق بشری در دادگستری جمهوری اسلامی ایران انجام ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۶    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خاش گفت: در نه ماهه نخست سال جاری بیش از 1600 نفر شتر از سوی مردم این شهرستان با هماهنگی و نظارت دامپزشکی به مقصد استان های دیگر کشور حمل شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۵    
بازارهای عرضه پرندگان در شهرستان فومن با حضور اداره محیط زیست و ادارات عضو کارگروه پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مورد پایش مشترک قرار دارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۰    
فرمانده انتظامی گچساران گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش 357 میلیون ریال در گچساران کشف و ضبط شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۹    
با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کنارک، انواع دارو های قاچاق در بازرسی از مخفیگاه سه متهم، به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۸    
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: امسال در استان در زمینه پرداخت مالیات 31 درصد افزایش داشتیم و استان کرمان رتبه اول در کشور در این زمینه دارا می باشد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۵    
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت: 11 خانه عالم برای فعالیت روحانیون در گچساران مستقر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۵    
فرماندار رفسجان با اشاره به مشکلات سر راه سرمایه گذاران این شهرستان گفت: به عنوان مثال پروژه شیشه فوق شفاف در رفسنجان 7 سال در بانک صنعت و معدن معطل مانده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۰    
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تعامل مناسب بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکل های ایثارگری را کلید حل بسیاری از مشکلات عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۲۷    
رسانه های محلی عربستان از کشته شدن دو مظنون تروریستی در شمال ریاض خبر داند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۳:۱۹    
مشاور رئیس جمهور در پیامی توئیتری از دولت قبل خواست اقدامات خود درباره پرونده ب.ز. را توضیح دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از مصوبه این کمیسیون در مورد احکام بانکداری اسلامی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۲    
تیم های آرسنال و لسترسیتی حریفانشان را در جام حذفی از پیش روی برداشتند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۸    
مهاجم اتلتیکومادرید معتقد است که تیمش به دوران خوب خود بازگشته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۲    
رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران گفت، کسی به فکر افزایش کیفیت نان نیست و هیچ دستگاهی برنامه ای برای آن ارائه نکرده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۶    
سرمربی اتلتیکو مادرید نتیجه گیری تیمش را وابسته به شرایط مهاجم فرانسوی آن عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۳    
اندی ماری، تنیس باز شماره یک جهان مقابل نواک جوکوویچ در فینال تور ATP قطر شکست خورد. این در حالی است که ماری با پیروزی های پی درپی خود در فصل 2016 جایگزین نواک جوکوویچ در صدر جدول رده بندی جهانی شده ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۷    
سرمربی سابق تیم ملی گفت: اگر مدیریت و برنامه ریزی وجود داشت، کار نباید به اینجا کشیده می شد و چنین مسائلی پیش می آمد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۱    
سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم پرتغالی تیمش شایسته کسب توپ طلا بیشتری است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۰    
معرفی برگزیدگان جشنواره ایران ساخت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت حق را لبیک گفت
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۸    
اتلتیکو مادرید با گلزنی مهاجم فرانسوی خود توانست ایبار را شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع عربستان علیه ایران گفت: عربستان با حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی منطقه را به آشوب می کشاند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۲    
فرماندار ساری گفت: از اول دی ماه که ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی مرکبات است تا 14 دی ماه بیش از 28 هزار تن میوه پرتقال از چرخه توزیع خارج شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۱    
تعداد زیادی از کارگران شرکت هپکو اراک امروز با راهپیمایی و تجمع در اراک به وضعیت موجود این شرکت و معضلاتی که مدتی است این شرکت را به ورطه مشکلات کشانده اعتراض کرده و خواستار پیگیری امور این شرکت توسط ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: فرهنگ می تواند پیش برنده اقتصاد ایران و توسعه کشور باشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۸    
ملی پوشان هاکی سالنی کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت های بین المللی هاکی 2017 کرواسی تیم ملی میزبان را شکست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۶    
به منظور آماده سازی دوندگان معلول برای شرکت در پارا المپیک محققان کشور موفق به تولید پروتزهای کربنی (L) شکل شدند که قرار است با همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی به تولید انبوه برسد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۴    
هیرنوین که از حضور مهاجم ایرانی اش بهره می برد ولفسبورگ را شکست داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۲    
وکیل مدافع گلرخ ایرایی گفت: مرخصی موکلم تمدید نشد و وی به زندان بازگشت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۱    
فائزه سرلک، دختر 16 ساله اهوازی موفق شد با جابجایی سه خودرو با دندان این رکورد را در جهان به نام خود به ثبت برساند. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۰    
هیأت انتخاب بخش مستند سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اسامی آثار راه یافته به این بخش رقابتی را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۹    
در آغاز هفته، خبرهای مهمی بر روی خروجی ایسنا قرار گرفت که از مهمترین آن ها می توان به بازگشت تیم ملی فوتبال ایران بدون کی روش ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان هیچ نگرانی در آینده ندارد و هر کسی که از صندوق بیرون بیاید را به عنوان برنده انتخابات اعلام می کند اما در مقابل خواسته های غیرقانونی مقاومت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۰    
یک شرکت کره ای به نام Nurugo موفق به تولید یک دوربین مجهز به پرتو ماورابنفش UV شده که به کاربران اجازه دیدن زیر سطح پوست را می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۴    
سرمربی بارسلونا درباره داوری دیدار پنجشنبه شب برابر اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری صحبت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۳    
کارلوس کی روش روز گذشته در دیدار با مهدی تاج استعفای کتبی خود را به رئیس فدراسیون تقدیم کرده بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۲    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۲    
تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در روز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا، پاسخ های قالیباف و فتاح درباره حضورش در انتخابات ریاست جمهوری، افزایش کشف تصادفات ساختگی در پزشکی قانونی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۵    
مدیر تیم ملی فوتبال در بازگشت این تیم از اردوی دوبی تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که دوستان فوتبالی در این شرایط سکوت کنند تا بهترین اتفاق برای فوتبال ایران بیفتد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۷    
اجرایی شدن کاهش تولید توافقی کشورهای اوپک و غیر اوپک سبب افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد تا قیمت نفت ایران به 55 دلار نزدیک شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: یقین دارم که ماشین سازی در لیگ برتر باقی می ماند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۶    
سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری اولین کنگره ملی علوم نوین و بیماری ها در این دانشگاه خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۲    
تیم ملی فوتبال به ایران بازگشت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هم ما و هم ماشین سازی شرایط خوبی در لیگ نداریم و به همین دلیل بازی ما از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است.