پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۵    
مراسم سالیانه مذهبی ارامنه با فرا رسیدن سالروز شهادت طاطائوس مقدس یکی از حواریون حضرت مسیح (ع) درقره کلیسای شهرستان چالدران ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۶    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.6 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین "تازه آباد" کرمانشاه را لرزاند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۰    
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن،استوار دوم ایمان یوسفی ، 24 تیرماه ساعت 8:30 از هیئت ابوالفضلی بیرجند برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۴    
سیدمحمد خاتمی و جریان حامی اش شاید مواضعِ دهه شصت و هفتاد خود در ارتباط با امیرانتظام را فراموش کرده باشند یا نخواهند به یاد بیاورند اما نه تاریخ را می توانند تحریف کنند و منکر اظهارات گذشته شان شوند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۴    
مهرداد خدیر به بهانۀ درگذشت عباس امیرانتظام در 86 سالگی سراغ نام ها و موضوعاتی رفت که با پرونده زندگی او گره خورده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۷    
مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه گفت: به اندازه 16 سال زائر در انتظار تشرف به حج واجب هستند و بسیاری از آنها عمرشان وفا نمی کند تا توفیق درک این سفر عظیم الهی و معنوی را پیدا کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۸    
علی ربیعی با استقبال استاندار اردبیل و تعدادی از مسئولان و مدیران زیرمجموعه شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل وارد فرودگاه اردبیل شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۲    
محمدرضا زنوزی امتیاز باشگاه ماشین سازی را به رسول خطیبی واگذار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۲۵    
نخست وزیر پیشین پاکستان و دخترش در بدو ورود به این کشور بازداشت شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۵    
در پایان نخستین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2018 اردن، چهار کاراته کای ایران با راهیابی به مبارزه فینال، مدال نقره خود را قطعی کردند و هشت کاراته کای کشورمان هم برای کسب مدال برنز تلاش می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به تشریح نتایج سفرش به مسکو پرداخت و اظهار کرد: خواب آشفته آمریکایی ها با مخالفت ایران و روسیه و سه کشور حوزه دریای خزر تعبیر نمی شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۸    
دونده جوان ایران در مسابقات جوانان جهان در ماده 400 متر بامانع به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۹    
وزیر اطلاعات بر کتاب خط ایثار که توسط دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شده است، تقریظ نوشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۱    
منابع خبری در پاکستان اعلام کردند، در پی وقوع یک بمب گذاری انتحاری که گردهمایی انتخاباتی حزب عوامی بلوچستان را هدف قرار داد، ده ها تن کشته و زخمی شدند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۸    
پرونده هفته دوم لیگ برتر فوتسال با انجام چهار دیدار باقی مانده بسته شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۴    
ایران در پایان رقابت دسته 105 کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان یک مدال برنز یک ضرب گرفت و نمایندگان کشورمان در مجموع دو حرکت، چهارم و ششم شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۵    
پیشکسوت دوچرخه سواری ایران دار فانی را وداع گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء را منصوب و اعلام کرد که این ستاد فعالیت خود را ار روز شنبه 23 تیرماه آغاز خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۵    
سه بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، دستوراتی برای دریافت مالیات از واردکنندگان خودرو با ارز 4200 تومانی و خریداران سکه صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به درخواست مطرح شده پیرامون معافیت 5 ملی پوش فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۴    
وزیر نیرو از سفر رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به استان اردبیل خبر داد و گفت: ما در وزارتخانه با کمک استاندار و نمایندگان این استان در مجلس مطالبات و درخواست های مردمی را در توسعه صنعت آب و برق این ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۳    
" ایران " یکی از موضوعات مورد بحث و گفت وگو در دیدار رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۹    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 5 خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۸    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که پلیس این کشور بازیگر فیلم های پورن که دست به افشاگری درباره ارتباط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وی و همین طور تلاش های ترامپ و وکیلش برای عدم افشای این ارتباط ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از بازنگری سیستم ارزیابی عملکرد مناطق 22 گانه خبر داد و گفت: در صورت اصلاح روند ارزیابی کارنامه مناطق به عنوان یکی از ملاک های تغییرات و انتصابات لحاظ خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۲    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: در حال حاضر مهم ترین فشار آمریکا بر کشورمان تهدید اقتصادی است، آنها به این فکر هستند که با تهدید اقتصادی بتواند شکاف و جنگ روانی ایجاد کنند و ملت را از حضور در صحنه خارج ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۰    
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رییس جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم ها ارائه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۷    
شاهزاده میلیاردر عربستانی که مدتی به جرم فساد مالی توسط ولی عهد این کشور در هتل "ریتز" زندانی شده بود، عکسی از یک "ملاقات دوستانه" با او را منتشر کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۶    
مرتضی رحمانی موحد، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در دیدار با تاکه او آکیبا قائم مقام وزیر امور خارجه این کشور رونوشت استوار نامه خود را تقدیم وی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۱    
امام جمعه موقت اهواز آیت الله حیدری با تاکید بر رعایت مصرف صحیح آب از سوی مردم و رعایت عدالت اجتماعی از سوی تصمیم گیرندگان دولتی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۸    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: بزرگراه ارتش با ادامه مسیر و رفع معارضین به بزرگراه لشگرک و مسیر چهار خطه لواسان وصل و به عنوان یکی از ورودی های اصلی شمال شرق تهران مورد استفاده قرار می گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۸    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که کشورش قرارداد دریافت نفت از ایران در برابر کالا را بررسی می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۸    
امام جمعه اراک بر لزوم مدیریت نقدینگی در کشور تاکید کرد و گفت: نقدینگی باید به سمت تولید واقعی و راه اندازی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی هدایت شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۵    
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد امروز (جمعه) یک پهپاد ناشناس را که از سوریه به سمت بلندی های اشغالی جولان حرکت می کرده، سرنگون کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۳    
امکان نمایش میزان بدهی خودرو به سامانه تهران من اضافه شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا امروز نتیجه فریبکاری ها و حیله گری های خود را در تضییع حقوق انسان ها به نظاره نشسته است و روز به روز در منجلاب ذلت سقوط می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۲    
مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا امروز (جمعه) در صدر یک هیات آمریکایی و در آستانه آغاز به کار رئیس جمهور جدید مکزیک به این کشور سفر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه کرج با بیان اینکه دولتمردان از بسته پیشنهادی آمریکا ناامید شده اند تصریح کرد: اروپا دنباله رو سیاست های آمریکاست؛ این دو با هم دست به یکی کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه ایلام با بیان اینکه راه علاج شرایط کنونی اقتصاد مدیریت جهادی است، گفت: باید جلو دزدهای سر گردنه را گرفت و نباید اجازه داد عده ای به جنگ اقتصادی دامن بزنند .
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۷    
امام جمعه بجنورد با تأکید بر حل مشکلات معلولان و کمک به این قشر از جامعه گفت: مبالغی که ماهیانه به عنوان کمک خرج زندگی به این افراد پرداخت شده پاسخگوی نیازهای زندگی روزمره آن ها نیست و باید به فکر حل ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به تعامل سازنده با جهان عنوان کرد: منطق ما منطق الهام گرفته از قرآن است و 40 سال بعد از انقلاب نه زورگویی و ستم می کنیم و نه آن را می پذیریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۲    
هزینه سفرهای زیرمداری "بلو اوریجین" که قرار است از سال آینده آغاز شوند، بین 200 تا 300 هزار دلار اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۱    
مازیار ناظمی گفت: قانون معافیت قهرمانان در مورد ملی پوشان فوتبال خلاء دارد و پیش از این هم مهدوی کیا و علیرضا کریمی خارج از این قانون معاف شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۱    
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه ی شیراز با اشاره به تنگناهای موجود به واسطه ی کم آبی و تداوم خشکسالی، گذر از این شرایط را نیازمند استفاده ی عالمانه و دانش بنیان از آب و برق دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه موقت قم گفت: دشمنان انقلاب و آمریکا و ترامپ، آرزوهای شیطانی خود را در مورد نابودی انقلاب اسلامی و نظام به گور می برند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با تأکید بر اینکه الگوی اسلامی گفت وگو با جهان مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: نامه رهبری به جوانان غرب مدلی از گفت وگوی عزتمندانه با جهان بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۵    
معاون امور استان های صداوسیما با حضور در بیمارستان محل بستری ضیاءالدین دری، از این هنرمند عیادت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۵    
سومین نشست کمیته همکاری های دفاعی - امنیتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان با حضور هیات های بلندپایه دو کشور به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و یما کرزی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۵    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید: 70 درصد بخش قاجاری مسجدجامع ساری سالم است و بعد از آواربرداری مسجد و مهار کامل آتش ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۲    
مشاور شهردار تهران در امور بانوان از برگزاری جشنواره بزرگ دختران شهر در مناطق مختلف پایتخت برای نخستین بار خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۱    
امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه بیشتر حوادث اطراف ما نتیجه عدم رعایت قانون و مقررات است، گفت: باید با فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات به ویژه در رانندگی از وقوع حوادث تلخ در جامعه جلوگیری کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه تبریز معتقد است آمریکا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران، تنها است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۸    
وزیر بهداشت گفت: اراده جدی و قوی روسای جمهور ایران و آذربایجان، بر توسعه مناسبات دو کشور در حوزه بهداشت و درمان است و قرار شد اساتید و پزشکان دانشگاه های علوم پزشکی شمال غرب کشور به ویژه تبریز ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۲    
مشاور مقام معظم رهبری در واکنش به ادعاهای قاضی آرژانتینی گفت: این آقای قاضی آرژانتینی وابسته به موساد است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۱    
مراسم تشییع و یادبود عباس امیرانتظام، صبح امروز جمعه (22 تیر) در منزل وی برگزار و در قطعه 7 بهشت زهرا به خاک سپرده شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۰    
استفاده از شبکه های مجازی ابعاد مختلف سبک زندگی جوانان را تغییر می دهد. ضروری است با فرهنگ سازی و آگاهی دهی به جوانان از منافع این شبکه ها بیشتر استفاده کرد و سبک زندگی سالم و بدون تنش را برای جوانان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر خود به انگلیس امروز جمعه به همراه ترزا می ناظر اجرای یک تمرین نظامی مشترک در آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست بود و روابط دو کشور را " بسیار بسیار قدرتمند" ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۹    
ناسا، با انتشار تصاویر جدیدی از سیارک "2017YE5"، ادعا کرد که سیستم این سیارک، در اصل دوتایی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۸    
سازمان نظام مهندسی ساختمان، با انتقاد از رویه صدا و سیما در انعکاس یکسویه اخبار مربوط به وزیر راه و شهرسازی و ابلاغیه های اخیر او ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۸    
فرماندار شهرستان البرز گفت: در حادثه ی نشت گاز نیتریک مصدوم بدحال نداشتیم اما برای بررسی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۶    
واژگونی و انفجار یک تانکر سوخت در ساعت هشت دقیقه بامداد امروز(22 تیرماه) دو کشته بر جا گذاشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۵    
ویدئو / مراسم تشییع پیکر عباس امیرانتظام
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۳    
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت مردم برای عبور از مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور، گفت: رشد ایران اسلامی مستلزم استقلال و استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مشاور مقام معظم رهبری در رابطه با قرارداد نفت و گاز با روسیه گفت: نمی توانم آنرا تایید کنم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۱    
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: باید با تمام وجود از شورای نگهبان دفاع کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۰    
امام جمعه رشت گفت: از مسئولان امر می خواهیم که شیوه اعمال خاموشی ها را برای مردم شفاف سازی کنند تا نارضایتی ایجاد نشود، زیرا برخی از مردم فکر می کنند که در اعمال خاموشی ها تبعیض وجود دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۸    
امام جمعه زنجان اظهار کرد: راهکار مقاومت در برابر جنگ اقتصادی دشمن، در سخنان رهبر معظم انقلاب است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
نماینده مرجعیت دینی عراق همبستگی خود را با اعتراضات مردمی در استان بصره اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه موقت مشهد گفت: آنکه در انتخابات پیروز شده نباید به فکر حفظ جایگاه باشد بلکه باید به فکر خدمت باشد. آنکه شکست خورده نیز باید به فکر کمک باشد نه به فکر انتقام گیری.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۱    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: حفظ حرمت شخصی، تحکیم زندگی مشترک و سلامت فردی و اجتماعی در گرو حجاب و رعایت حریم های اخلاقی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۹    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شورای نگهبان یک عرصه بسیار تلاشگر در صیانت بخشیدن به اسلام است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حجاب اعتلادهنده شخصیت وجودی زن و عامل پیشرفت وی در همه عرصه های دنیوی و اخروی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
نخست وزیر عراق از کشورهای جهان خواست برای نابودی کامل داعش در منطقه به همکاری بپردازند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۰    
دادستان سابق ونزوئلا که در حال حاضر در تبعید به سر می برد مدعی شد چاوز بر خلاف ادعای حاکمیت در مارس 2013 فوت نکرده بلکه او دسامبر 2012 درگذشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۶    
تیم پسران دانشگاه پیام نور با راهیابی به فینال چهارمین دوره مسابقات بسکتبال 3در3 آسیاجواز حضور در لیگ جهانی را کسب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۴    
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت:حکم اعدام شرور خطرناک "یحیی احمد یوسفی" پس از تایید از سوی دیوان عالی کشور، تحت تدابیر امنیتی در زندان کرمان اجرا شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۰    
یادگار امام، عقلا را بزرگترین عامل موثر مقابل افراطی گری خواند و گفت: عقلاء می توانند در قالب روحانی محل، سینماگر یا ورزشکار باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۹    
واکنش ایران به بیانیه نشست سران کشورهای عضو ناتو، مراسم یادبود عباس امیر انتظام، وقتی آقای مدعی مدیریت تحریم ،در دام یک خبر جعلی افتاد، تسلیم پیام های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور با پوتین ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۹    
در جریان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2018 اردن، تیم های کاتای مردان و زنان ایران به همراه امیربهادر تدین به جدول شانس مجدد راه یافتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
همزمان با نزدیک شدن به زمان پایان حالت فوق العاده در ترکیه منابع آگاه از اقدامات ابتکاری حزب حاکم برای تامین امنیت خبر دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۶    
خطیب نماز جمعه موقت تهران گفت:من پیشنهاد می دهم امروز که رییس کل بانک مرکزی پایان حکم خود را تجربه می کند، رییس جمهور محترم برای استقلال بانک مرکزی اقدام کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۶    
تهیه کننده فیلم خاله قورباغه در پی پخش تیزرهای این فیلم از شبکه ماهواره ای، متنی را منتشر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۰    
مدافع استقلال پس از سه روز به اردوی این تیم در ترکیه اضافه شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۸    
برگزاری دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس با پافشاری آبی پوشان برای برگزاری این دیدار در تاریخی دیگر به معضلی بزرگ برای سازمان لیگ تبدیل شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۷    
با دستور وزیر بهداشت مبنی بر نظارت دقیق بر تخصیص ارز تجهیزات پزشکی، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، در حکمی، اعضای کمیته تخصیص ارز تجهیزات پزشکی را منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۴    
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با تاکید بر این که حضور ایران و روسیه در سوریه ادامه خواهد داشت، گفت: با تهدیدات آمریکا و اسرائیل این کشور را ترک نمی کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۲    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند مارک شورت مدیر امور حقوقی کاخ سفید جدیدترین مقامی است که تیم دولت دونالد ترامپ را ترک می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۱    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، به کورتریک بلژیک پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۰    
به نظر می رسد که بسیاری از کاربران اینستاگرام تصور می کنند قابلیت جدید طرح پرسش در استوری به صورت ناشناس برای فرد موردنظر ارسال می شود، در حالیکه این گونه نیست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۴    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: دمای هوای کردستان 4 تا 5 درجه کاهش می یابد و کردستانی ها هوای خنک را تجربه خواهند کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۸    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده به زودی کلنگ زنی عملیات گازرسانی به دهستان جوشان و توابع انجام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۵    
وزیر بهداشت گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد، در زمینه های مختلف همکاری های بهداشتی، درمانی و دارویی با جمهوری آذربایجان مناسبات خود را گسترش دهد و شرایط لازم برای توسعه و رفاه دو ملت را بیش ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۴    
رسانه های اتیوپی از سفر رئیس جمهوری اریتره طی چند روز آتی به اتیوپی خبر دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۲    
بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی دولت های آمریکا و مکزیک در حال بررسی یک توافق برای مقابله با ورود مهاجران از مرز دو کشور به آمریکا هستند و در همین راستا دولت دونالد ترامپ قصد دارد یک تیم به مکزیک ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۸    
به نظر می رسد که سونی می خواهد گوشی پرچمدار جدید خود را با چهار دوربین معرفی و عرضه کند.