یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۳:۵۱Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۸    
حتماً شما هم این روزها با تغییرات در قیمت ها و آمارهای مختلفی نسبت به کاهش قدرت خرید مردم مواجه شدید که بسیاری از این آمار و ارقام نگران کننده هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران گفت که بیمه ایران همه بدهی خود به وزارت بهداشت را پرداخت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۴    
معاون آموزشی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به رشد قارچ گونه سایت ها و کانال های نامعتبر طب سنتی در فضای مجازی گفت: مردم هر گیاهی را به عنوان گیاهان دارویی مصرف نکنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۰    
ظرفیت سازی برای ایجاد معیشت جایگزین پایدار برای 36 روستای منتخب حوضه آبریز دریاچه ارومیه، آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیان اینکه بالغ بر 9 هزار کیلومتر از راه های استان مربوط به راه روستایی است، گفت: بیش از 52 درصد این راه ها آسفالت و مابقی خاکی و شوسه است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس جمهور عراق گفت که روابط میان تهران و بغداد باعث می شود که پایبندی عراق به تحریم های آمریکا علیه ایران را سخت کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۷    
معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه واشنگتن علیه کشورمان از برخی اعتراضات در ایران حمایت کرد و مدعی شد: ما در کنار مردم ایران هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۲    
وزیر امورخارجه آلمان با بیان اینکه تجارت با ایران باید کماکان امکان پذیر باشد، گفت: از شرکت های اروپایی که با ایران به طور قانونی تجارت می کنند، حمایت می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۶    
شبکه الکوثر در جدیدترین مستند خود، روایتی تازه از مبارزه جوانان فلسطینی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین پدری شان را نقل می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مهمترین عوامل عفونی بیماری هپاتیت که از راه آب و غذا منتقل می شوند، ویروس های نوع A وE و مهمترین ویروس هایی که از طریق خون، ترشحات خونی، بزاق ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از دستور رییس جمهوری برای انجام اقدامات لازم درخصوص ترخیص آخرین کانتینرهای باقیمانده در بندر شهید رجایی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۲    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان استفاده از ظرفیت عظیم پیام آوران سلامت که جمعیتی حدود 8 هزار نفر در استان فعالیت دارند و همچنین سازمان های مردم نهاد و سازمان هایی نظیر آموزش و پرورش ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی ارتش مصر از آغاز تمرینات نظامی نیروهای دریایی مصر، انگلیس و فرانسه در دریای سرخ و دریای مدیترانه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۱    
ظرف چند ساعت درگیری مسلحانه در شیکاگو پنج تن کشته و حدود 40 نفر دیگر زخمی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در مراسم رونمایی از سند گردشگری استان گفت: این سند برای چهار سال تدوین و پیش بینی شده است با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۷    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به دلیل تصادف جاده ای در محور بروجرد اراک 7 نفر کشته و زخمی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: رودخانه کشکان از وضعیت قرمز خارج شد و کشاورزان لرستانی نگران نباشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۳    
معاون رییس دفتر خبرگزاری فرانسه در ایران از محدودیت های کار خبر در کشورمان و همچنین فشارهایی که بر روی رسانه های داخلی اعمال می شود ابراز تعجب می کند و می گوید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۵۴    
بیرانوند پس از درخشش در تیم ملی و جام جهانی این روزها در پرسپولیس نیمکت نشین شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۲    
تیم فوتبال اوسترشوند موفق شد در هفته شانزدهم لیگ سوئد به پیروزی برسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۵    
فرماندار راور گفت: محیط بان اداره محیط زیست شهرستان راور به ضرب گلوله شکارچی غیرمجاز به شهادت رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه عربستان امروز (دوشنبه) از درخواست کانادا برای آزاد کردن فعالان مدنی بازداشت شده در کشورش انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۳    
نخست وزیر روسیه امروز (دوشنبه) گفت، تصمیم آتی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای پذیرفتن گرجستان در این ائتلاف می تواند باعث بروز مناقشه ای وحشتناک شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۴    
حسن روحانی رئیس جمهور دوشنبه شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم، به مسائل مختلفی از جمله سیاست داخلی و خارجی و موضوع برجام و تحریم ها اشاره کرد و بخش بیشتری از صحبت هایش را به مسائل اقتصادی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۰۲    
مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای از سران سه قوه خواست در راستای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم پاسخگو باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۵    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه خونه به خونه بیانیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهوری ایران در پاسخ به درخواست های رییس جمهور آمریکا برای مذاکره یادآورشد: همزمان با تحریم، مذاکره چه معنایی می خواهد داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان به اعمال مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۶    
مدیر گروه پژوهش مدیریت محیط زیست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به این که تا سال 2100 آینده خوبی برای دریای خزر پیش بینی نمی کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۰۸    
با وجود هماهنگی های قبلی مبنی بر ورود عکاسان و خبرنگاران برای پوشش خبری اردوی تیم ملی والیبال بانوان، حراست مجموعه آزادی از ورود عکاسان مرد و خبرنگاران خانم برای حضور در تمرین ممانعت به عمل آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۰    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۹    
کاخ سفید با صدور بیانیه ای درباره ایران، پیشنهاد امضای توافقی جدید با ایران را مطرح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۸    
اعضای شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری از سید مجتبی حسینی معاون امور هنری حکم گرفتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۵    
34 سال پیش بود که متولد شد. پدر و مادرش تنها شاهد 3 روز نفس کشیدنش بودند. بعد از آن سرنوشتی معمایی و تلخ، این پسر کوچک را از پدر و مادرش برای همیشه جدا کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۸    
اولین روز باز شدن بسته جدید ارزی مطابق پیش بینی ها با کاهش قیمت دلار و سکه همراه شد؛ سکه امروز بعد از مدت ها به کانال 3 میلیون و 400 هزار تومان رسید و دلار هم 250 تومان نسبت به روز قبل ارزان تر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۴    
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: از الان زود است که بخواهیم انتظار مدال آوری در المپیک را از ژیمناسیک داشته باشیم اما باید روندی داشته باشیم که برای بازی های آسیای آینده و المپیک بعدی بتوانیم از بین ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۰    
مرتضی حیدری امشب برای گفت وگو با رییس جمهور به نهاد ریاست جمهوری می رود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۵    
مراسم یادمان هما سلطانی دختر عبدالفتاح سلطانی روز پنج شنبه هجدهم مرداد ماه برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۳    
مجید مددی پژوهشگر فلسفه، منتقد ادبی و مترجم در سن 83 سالگی درگذشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۲    
تدابیر اتحادیه اروپا برای حمایت از شرکت هایی اروپایی که ممکن است از اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران متاثر شوند، از روز سه شنبه همزمان با اجرای محدودیت های واشنگتن به اجرا درخواهد آمد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ای دی کارت مجید عسگری صادر شده بود اما خودش حس کرد شانسی برای رفتن روی سکوی بازیها را ندارد و انصراف داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۴    
وزارت خارجه کانادا با صدور بیانیه ای به تصمیم عربستان برای تعلیق روابط تجاری میان دو کشور پاسخ داده و تاکید کرد که خواهان توضیحات بیشتری در مورد بیانیه اخیر عربستان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۵    
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به استقرار 50 شرکت در این مرکز، گفت: در سال 96 میزان فروش شرکت ها 3.6 میلیارد تومان بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۷    
هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با مشارکت دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۷    
مدیرمسؤول شرق علت عرضه نشدن نسخه اینترنتی این روزنامه به صورت رایگان را بالا بودن هزینه ها و همچنین حفظ کیفیت روزنامه اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۷    
اداره اجتماعی ایسنا، پانزدهمین روز از دومین ماه تابستان را با انتشار 50 خبر روی خروجی خود پشت سرگذاشت؛ خبرهایی که در شش سرویس خبری منتشر شد و در این میان خبرهایی از سرویس های حوادث ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۶    
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم شاهنامه، اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم مقاومت، برپایی جشنواره تئاتر الف و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۵    
زمانی که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، روحی از امید در کالبد خسته ایران دمیده شد؛ وقتی که برجام به ثمر نشست امید چند برابر شد و زمانی که اجرای برجام آغاز و تحریم های شورای امنیت سازمان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: در دی ماه بر اثر پاره ای اشتباهات، جریاناتی رخ داد که دشمن را امیدوار کرد منتها ملت بیدار و بصیر کشورمان، فورا با روشن ساختن مرز بین اعتراض و آشوب، توطئه دشمن را خنثی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: چه کسی بهتر از رئیس حمهور می تواند به مردم گزارش دهد، رئیس جمهوری از این فرصت برای ارائه گزارش به مردم و جلب اعتماد عمومی برای حل بحران ها استفاده کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۰    
در ادامه پیگیری وضعیت خانه پدری فروغ فرخزاد و جلوگیری از تخریب آن، مالک فعلی خانه می گوید: اگر نه سیخ بسوزد نه کباب، ما بیشتر از خانواده فرخزاد اشتیاق داریم که خانه حفظ شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۷    
بهرام شفیع از تلویزیون خداحافظی نکرده است و برنامه ورزش و مردم با اجرای وی همچنان ادامه خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۳    
یک مطالعه جدید از پژوهشگران دانشگاه "سن فرانسیسکو" نشان می دهد که درست نشستن در کلاس ریاضی، می تواند به درک بهتر مسائل کمک کند و پیامدهای دیگری برای عملکرد تحت فشار داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۳    
تیم والیبال خاتم اردکان با پیروزی بر آتروی قزاقستان قهرمان رقابت های جام باشگاه های آسیا شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۶    
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ترامپ به مذاکره با ایران نیاز دارند، رسانه ها این موضوع را برعکس نشان ندهند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۵    
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد که برای پایان یافتن سرکوب گری ها و بازداشت فعالان، باید اعمال فشار بر عربستان صورت بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۹    
فیلم در گرداب انقراض برشی از وضعیت نگران کننده ی یوزپلنگ ایرانی در مدت زمانی به طول سه سال است. یوزهایی که متاسفانه همگی شان با دخالت عوامل انسانی کشته شده اند و حتی یکی از آن ها به مرگ طبیعی از دنیا ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۸    
دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به نامه حسن روحانی به رئیس مجلس در پی سوال نمایندگان از رئیس جمهور گفت: من نصیحتی به آقای روحانی داشتم که کار زشتی که آقای احمدی نژاد کردند را نکنند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۶    
معاون انرژی های تجدیدپذیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: سرمایه گذاری ها در حوزه تجدیدپذیر نشان می دهد دنیا با شتاب در حال حرکت در مسیر توسعه این بخش است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۴    
محمدرضا عارف در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی گفت وگوی خود درباره مسائل مختلف، انتقاداتی را از دولت و عملکرد برخی نمایندگان مجلس مطرح کرد و در عین حال ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون، گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۱    
محققان وابسه به کالج لندن با الهام از "جدول تناوبی عناصر"، جدولی تناوبی از فناوری ها تهیه کردند که نشان دهنده ویژگی های 100 فناوری است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۳    
ر. اعتمادی، نویسنده صاحب رمان های پرفروش درباره لاله زار، ناصرخسرو، خاطرات عاشقانه اش و بسیاری مباحث ریز و درشت دیگر صحبت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۳    
با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا تیم مس سونگون حریف خود در مرحله حذفی را شناخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۲    
توافقنامه ای مشترک میان سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های کشوری و لشکری در مقابله با تهدیدات و حوادث شیمیایی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه ،با مارکوس ادرر سفیر اتحادیه اروپا در مسکو ملاقات و در خصوص برجام، تحولات سوریه و افغانستان گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۶    
اسناد، مالکیت خانه فروغ را ثابت کردند/خانه فرخزادها ملی می شود حفظ خانه فروغ با شرط نه سیخ بسوزد نه کباب
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۲    
اکبر محمدی سرپرست تیم ایران اعزامی به AVC کاپ توضیحات تفصیلی را در خصوص شرایط شاگردان عطایی در راه چین تایپه ارائه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۸    
با اعلام سیاست جدید ارزی و آسوده شدن خیال معامله گران ارز که در مدت اخیر حضورشان در بازار جرم بوده و قاچاقچی محسوب می شدند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، گفت: ایران مدت چهار دهه است که میزبان مهاجران از کشورهای خارجی است و 85 درصد این اتباع از مرز دوغارون شهرستان تایباد خارج می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۴    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی در این استان 2 هزار و 260 تن برنج احتکار شده به ارزش 165 میلیارد ریال را در شیراز کشف کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با هنرمندان از اختصاص شعبه های ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به مشکلات بیمه ای آنها خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد که "مردم و رهبری فلسطین در کنار برادران خود در عربستان سعودی ایستاده اند".
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۵    
آیا حکم شهردار شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی استاندار لغو می شود؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۱    
افزایش حجم نقدینگی یکی از عوامل تورم و به هم ریختگی بازار محسوب می شود؛ با این حال، متأسفانه اغلب دولت ها در ایران نقدینگی سالانه را افزایش می دهند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۰    
به گفته عضو هیات مدیر اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه و طلا امروز روند نزولی داشته و این در حالی است که قیمت جهانی طلا تغییری نکرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتظامی گلستان از کشف مقداری زیادی کالا با ارزش تقریبی بیش از 5 میلیارد تومان که در یک گاوداری در نزدیکی گرگان دپو شده بود، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۹    
تعدادی از پژوهشگران حوزه تاریخ تهران از نبود خانه مشروطه در تهران گله و پیشنهادهایی برای ایجاد این خانه در پایتخت مطرح کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۶    
محققان عنوان کردند: توسعه تورهای گردشگری کشاورزی و نمایش جاذبه های مناطق روستایی، از مهمترین عوامل رشد اقتصادی یک منطقه هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۶    
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از 16 تیرماه تاکنون بالغ بر 341 پرونده تخلف در بخش های اقتصادی به ارزش 17 میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۴    
استان گیلان با جمعیت بالغ بر دو میلیون و 530 هزار نفری بر اساس سرشماری سال 95، به ازای هر 230 هزار نفر یک سالن و هر 517 نفر یک صندلی در سینماهای استان موجود است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۴    
کاوش، تعیین عرصه و پیشنهاد حریم تپه دولت آباد که به منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این تپه تاریخی انجام شد، منجر به کشف قطعه سفال های کلینکی دوره اشکانی با پرداختِ صیقلی و داغدار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۳    
بعد از بروز مشکلات فراوان و هشدارهایی در مورد وضعیت نامناسب محوطه ی تاریخی یئری در مشکین شهر استان اردبیل،با ایجاد پایگاه ملی در این محوطه ی تاریخی موافقت شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۲    
شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرشین گُلف برنامه های خود را در راستای افزایش گستره فعالیت های این شرکت اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۲    
استاندار ایلام گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار از طرف وزارت نفت برای تأمین آب پتروشیمی ایلام اختصاص یافته است و مابقی اعتبار مورد نیاز باید از محل منابع استانی و هلدینگ خلیج فارس تأمین می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۸    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور از کشف و ضبط اشیای عتیقه مربوط به دوره تاریخی و ساسانی در استان های خراسان شمالی و گلستان و تعدادی اشیای تاریخی از دوره های قبل اسلام تا اسلام در همدان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۷    
معاون میراث فرهنگی کشور از ایجاد دو خانه موزه مشروطه در رشت و چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شروع خوبی داشته ایم ولی این تازه آغاز کار است. نتایج و اتفاقات گوناگونی در پیش داریم و از جوان ها بیشتر خواهیم دید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۵    
یکی از مسئولان کاخ سفید اختیارات آژانس آنروا را موجب استمرار وخامت شرایط پناهجویان دانسته و تغییر در اختیارات این آژانس را خواستار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از کشف جسد یک قلاده خرس قهوه ای در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۳    
نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت مشکلات را صادقانه گفته و با مردم گفت وگو کند، مردم حتما همراهی خواهند کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۳    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران بسته ارزی اعلام شده و به تعبیر بهتر اصلاحاتی که دولت و بانک مرکزی روی سیاست های ارزی خود انجام داده است را در مجموع بسیار مثبت ارزیابی کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۳    
آیین نکوداشت محمد بهرامی از پیشگامان نقاشی و گرافیک به پاس یک عمر فعالیت هنری روز پنجشنبه (18 مرداد ماه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۱    
معاون تبلیغات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهردار تهران از نصب حدود 100 سازه تبلیغاتی برای تبریک روز خبرنگار به صورت اختصاصی و با درج لوگوی رسانه های فعال در سطح شهر تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: سوال از رئیس جمهور باعث می شود تا رئیس جمهور با مجلس ارتباط خود را برقرار سازد و با مردم نیز صحبت کند که آرامش در جامعه را به دنبال دارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۲    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان درباره حمایت های لازم از بهبودیافتگان اعلام کرد: برای نخستین بار مجمع خیرین صیانت از بهبودیافتگان در استان همدان تشکیل می شود که این نهاد در کنار ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۰    
سرمربی تیم پدیده گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای سعید جلالی رخ داد به دنبال جذب یک گلر خواهیم بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: . دولت و جریان حامی دولت باید این مسئله را به عنوان فرصتی قلمداد کند تا کار هایی که انجام داده و چالش هایی را که با آن روبرو شده است را به مردم اطلاع دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۶    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: موضوع سوال از رئیس جمهور در قانون اساسی دیده شده است ...