پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۱۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 1 خرداد 1398 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 31 فروردین 1398 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 31 تیر 1398 ایستا نیوز 31 مرداد 1398 ایستا نیوز 31 شهریور 1398 ایستا نیوز 1 مهر 1398 ایستا نیوز 2 آبان 1398 ایستا نیوز 30 آذر 1398 ایستا نیوز 30 دی 1398 ایستا نیوز 30 بهمن 1398 ایستا نیوز 28 اسفند 1398 ایستا نیوز 1 خرداد 1398 ایستا نیوز 2 خرداد 1398 ایستا نیوز 3 خرداد 1398 ایستا نیوز 4 خرداد 1398 ایستا نیوز 5 خرداد 1398 ایستا نیوز 6 خرداد 1398 ایستا نیوز 7 خرداد 1398 ایستا نیوز 8 خرداد 1398 ایستا نیوز 9 خرداد 1398 ایستا نیوز 10 خرداد 1398 ایستا نیوز 11 خرداد 1398 ایستا نیوز 12 خرداد 1398 ایستا نیوز 13 خرداد 1398 ایستا نیوز 16 خرداد 1398 ایستا نیوز 17 خرداد 1398 ایستا نیوز 18 خرداد 1398 ایستا نیوز 19 خرداد 1398 ایستا نیوز 20 خرداد 1398 ایستا نیوز 21 خرداد 1398 ایستا نیوز 22 خرداد 1398 ایستا نیوز 23 خرداد 1398 ایستا نیوز 24 خرداد 1398 ایستا نیوز 25 خرداد 1398 ایستا نیوز 26 خرداد 1398 ایستا نیوز 27 خرداد 1398 ایستا نیوز 28 خرداد 1398 ایستا نیوز 29 خرداد 1398 ایستا نیوز 30 خرداد 1398 ایستا نیوز 31 خرداد 1398 
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:مرکز تماس مشتریان، ظرفیت مناسبی برای برقراری ارتباط، تبادل اطلاعات و ارائه مشاوره و خدمات به مشتریان می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۵    
ایستانیوز:جلسه هم اندیشی استان مازندران در راستای بهبود و ارتقای عملکرد نیروی انسانی این استان، با حضور مدیران امور شعب، سرمایه انسانی، بازرسی، حراست و مدیر شعب استان مازندران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:مدیران ارشد بانک تجارتی ایران و اروپا (E.I.H.) در راستای توسعه سطح روابط کارگزاری و گسترش عملیات بانکداری بین الملل با مدیران ارشد بانک دی دیدار کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:دکتر محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه به همراه تنی چند از مدیران ارشد این بانک، از شرکت خدمات انفورماتیک و بخش امنیت و پایش این شرکت بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:بانک پارسیان و بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ،به منظور ایجاد و راه اندازی 84 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در مناطق محروم و سیل زده ی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:فعالیت در عرصه روابط عمومی و عهده دار شدن مسئولیت در این وادی مهم و در این امر خطیر که به واسطه ویژگی خاص و شرایط منحصر به فرد روابط عمومی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:امروز قیمت جهانی طلا 2 دلار کاهش یافته و فردا ممکن است قیمت ها یک دلار رشد کند. بازار در لحظه واکنش نشان می دهد هرچند ممکن است بعضی گمانه زنی ها در آینده محقق شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز:برونو لومیر، وزیر دارایی فرانسه گفته است که سران اروپا زیر فشار شدید آمریکا هستند تا اینستکس را برچینند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز:در جریان معاملات امروز یکم خرداد 98، در بازار آزاد تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 4 میلیون و 825 هزار تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۷    
ایستانیوز:با تقویت دلار و بروز نشانه هایی از کم شدن اختلاف آمریکا و چین، قیمت طلا کاهش یافت و هر اونس 1273.40 دلار فروخته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:پس از کاهش قیمت ارز در روز گذشته، بانک ها و صرافی های مجاز بانک مرکزی قیمت ارز را افزایش دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:بازار سهام امروز شاهد تحرکات کمتری بود؛ به طوری که شاخص کل با رشد و افت فزاینده روبرو نشد و ارزش معاملات هرچند که مقدار مناسبی بود اما نتوانست رقم هزار میلیارد تومان را رد کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:وزیر دارایی فرانسه گفت: تهدیدات سر یورو هیچ گاه به این اندازه جدی نبوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۸    
ایستانیوز:سرمایه گذاری در بازار ارز نه تنها ریسک زیان را برای خریدار در پی دارد، بلکه در سطوح گسترده به اقتصاد و مردم نیز فشار می آورد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۸    
ایستانیوز:یکشنبه پیش رو یک شرکت در حوزه صنایع دارویی در فرابورس ایران عرضه اولیه می شود. اگر این عرضه موفق باشد، این دومین عرضه اولیه در فرابورس در سال 1398 خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:سازمان ملل در گزارشی جدید، جنگ تجاری را یکی از اصلی ترین ریسک های بر سر راه اقتصاد جهانی معرفی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:همه دارندگان وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی ، مینی بوس، اتوبوس، وانت بار، کامیون و ... مشمول مالیات بر درآمد وسایل نقلیه هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:آخرین وضعیت صورت های مالی بانک ایران زمین با انتشار اطلاعیه ای رسمی در کدال شفاف شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:جزییات عرضه اولیه 40 میلیون سهم، معادل 20 درصد سهام دکپسول که روز یکشنبه هفته آینده، در فرابورس انجام می شود به همراه آخرین وضعیت صورت های مالی این شرکت اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از فروش سهام حدود 300 هزار نفر از سهامداران بانک های ادغامی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم با حضور در غرفه موسسه خانه کتاب، از آغاز ارائه تسهیلات به ناشران و اختصاص محرک ها و مشوق های اقتصادی برای کتابفروشان خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:اپلیکیشن بله در حال حاضر بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر کاربر دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز:پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد، تا پایان اَمرداد سال جاری تعیین شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:در روزهایی که سود سهام عدالت در حال پرداخت است، آماری مبنی بر فوت 2.5 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت و اینکه وراث بسیاری از آنها برای تعیین تکلیف آن مراجعه نکرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز:سازمان تامین اجتماعی اخیرا در حالی بسته جدید حمایت از رونق تولید را رونمایی کرد که به اذعان کارشناسان، مفاد این بسته طی سالهای گذشته برعهده و جزو تکالیف این سازمان بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز:فیس بوک تنها شرکتی نیست که در زمینه ذخیره سازی کلمات عبور کاربران خود اهمال و بی توجهی می کند و گوگل این کار را حتی در مورد صاحبان مشاغل نیز انجام می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران گروه مالی سامان، از دیتاسنتر جدید سامانتل بازدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:عضو سابق کنفدراسیون صنعت ایران معتقد است که قانون مالیات بر ارزش افزوده باید شفاف و جامع باشد و زمینه ای برای معافیت بخش هایی از اقتصاد از پرداخت این نوع مالیات را فراهم نکند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:شرکت بین المللی محصولات پارس در دوره مالی 6ماهه خود سود هرسهم را 246ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار بالایی را تجربه کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اصفهان با تأکید بر این که بورس محل تلاقی عرضه و تقاضا بوده و عامل گرانی قیمت کالاها نیست، این بازار را جامع ترین راه برای مبادلات کالایی دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز:شرکت معادن بافق اعلام کرد که برای سال مالی 1397 سودی برای سهامدارن محقق نکرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:درراستای سهولت دراجرای امورپرداخت های الکترونیک وتکمیل سبدخدمات الکترونیکی بانک،استفاده ازخدمات کارت به کارت برای دارندگان کارتهای بانک توسعه صادرات ازمبدااین بانک وازطریق اپلیکیشن724فراهم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز باریک ترین انواع لپ تاپ های موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز: قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو زانتیا، سمند، تندر90 و دنا دربازار تهران به شرح زیر است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز:سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دیدار با دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع سینما خانگی در سطح بازار تهران است؛شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز: بانک صادرات ایران تلاش می کند تا دو بال اقتصاد و فرهنگ کشور با هم رشد کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:مدیر اداره نظارت ارز بانک مرکزی از ایجاد پروفایل ارزی برای هر ایرانی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:صورت های مالی (حسابرسی نشده) منتهی به 29 اسفند 97 شرکت بیمه میهن که در سامانه کدال منتشر شده، نشان می دهد این شرکت به ازای هر سهم 21 ریال سود محقق کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:قلک پس انداز مشکی رنگ بانک ملی ایران که روزی به نماد پس انداز در سراسر کشور تبدیل شده بود، این روزها با شکلی تغییر یافته، در حال نفوذ در میان مخاطبان این بانک است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:درآمدهای کارمزدی ناشی از خدمات بانکداری الکترونیک می تواند در مقام نظر، منبع مناسبی برای اصلاح ترکیب درآمدی بانک ها و افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع آنها باشد اما در مقام عمل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:بانک سرمایه زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:در جریان دادگاه روز گذشته متهمین بانک سرمایه، در مورد مکاتبات معاونت نظارت بانک مرکزی با دادسرای جرائم پولی و مالی مطالبی مطرح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
ایستانیوز:انتشار خبر کاهش هزارتنی تولید زباله در شهر تهران پس از موج گرانی ها، سوژه کارتونی از نعیم تدین در شهرونگ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
ایستانیوز:کاهش هزار تنی زباله در تهران پس از گرانی ها که طی روزهای اخیر به موضوع داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده و موضوع دعوت فدراسیون فوتبال آلمان از داور زن ایرانی برای قضاوت در آلمان ...