چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۴۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایتنا 30 دی 1396 - itna.ir

ایتنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۸    
ایتنا- loapi می تواند با هر دستگاهی سازگار شود و هر هرکاری هم از دستش برمی آید!
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۵    
ایتنا - جست وجوی اطلاعات مورد نیاز، استفاده از شبکه های اجتماعی، گوش کردن موسیقی و خرید آنلاین از جمله کارهایی است که می توان آنلاین انجام داد.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۸    
ایتنا- به روزرسانی جدید وان پلاس برای تلفن های همراه هوشمند وان پلاس 3 و وان پلاس 3T ارائه ویژگی فیس آنلاک برای این دو تلفن همراه هوشمند را به همراه داشت.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۴    
ایتنا - به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فناوری در فرهنگ جامعه تاثیر می گذارد و زندگی بشر را تغییر می دهد و ایستادگی در برابر آن منطقی نیست.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۱    
ایتنا - وزیر ارتباطات گفت: بخشی از اعتبار 500 میلیارد تومانی که به کسب وکارهای نوپا اختصاص می یابد در قالب وام های کم بهره و کم حجم خواهد بود.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۴    
ایتنا - اپل همچنین اعلام کرد طی پنج سال آینده بیش از 30 میلیارد دلار در آمریکا هزینه می کند تا 20 هزار فرصت شغلی جدید به وجود آورد.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۱    
ایتنا- دانشمندان در حال تحقیق بر روی ساخت نوع جدیدی از باتری برای تلفن های همراه هوشمند هستند که می تواند آینده این دستگاه ها را متحول کند.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۳    
ایتنا - رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه: سودآوری این بخش به اندازه ای بوده که یکی از شرکت های تأمین اجتماعی نیز به واردات آیفون روی آورده است.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۷    
ایتنا- مایکروسافت، چند مورد از تغییراتی که قرار است در اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 ایجاد شود را بیان کرد.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
ایتنا - شرکت وان پلاس که چند روز پیش وب سایت فروش اینترنتی محصولاتش هک شده بود، هم اکنون هک و نفوذ هکرها به وب سایتش را تایید کرد.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
ایتنا- محققان اخیراً موفق به کشف بدافزار ویژه ای بر روی دستگاه های مک بوک شده اند که می تواند به اطلاعات خصوصی افراد به راحتی دسترسی داشته باشد.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۶    
ایتنا - Skygofree قادر است مکان دستگاهی که تروجان روی آن نصب شده است را ردیابی و ضبط صدای مالک دستگاه را در صورتی که در مکان خاصی قرار دارد، روشن کند.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۲    
ایتنا- هکرها از آسیب پذیری های مایکروسافت آفیس برای توزیع نرم افزار مخرب استفاده می کنند. بدافزارها می توانند رمز عبور، کیف پول بیت کوین و کلید نرم افزارها را سرقت کنند.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۹    
ایتنا - یکی از شرکت های همکار اپل در چین به علت شرایط کاری نامناسب و مسمومیت تعدادی از کارگران این شرکت خبرساز شده است.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
ایتنا- یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام، اخطار به کاربر است در زمانی که از استوری اسکرین شات گرفته شود.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
ایتنا - رئیس سامسونگ در چین به تازگی مدعی شده است که قیمت جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس 9 در چین کمتر از سایر کشورها خواهد بود.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۶    
ایتنا -شرکت نوکیا قراردادی را به منظور تامین و ساخت تجهیزات رادیویی نسل پنجم اینترنت پرسرعت 5G با یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی ژاپن به امضا رسانده است.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۸    
ایتنا - کمپانی ال جی حق امتیاز تولید یک موبایل تاشو را ثبت کرده که می توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۳    
ایتنا - این بسته اینترنتی در دو مدل عرضه شده است که کاربران با انتخاب آنها به ترتیب می توانند به اینترنت با سرعت 152 و 314 مگابیت در ثانیه دسترسی داشته باشند.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۳:۰۴    
ایتنا - لپ تاپ پیکسل بوک گوگل نخستین دستگاهی است که نسخه اولیه این سیستم عامل را در اختیار داشته و کاربران می توانند آن را آزمایش کنند.
ایتنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۰:۳۴    
ایتنا – برندها به قابلیت های ویژه اینستاگرام در حوزه بازاریابی پی برده اند.