دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 23 مرداد 1400 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 فروردین 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 31 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 خرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 تیر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آبان 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آذر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 دی 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 8 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 2 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 3 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 4 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 5 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 6 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 7 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 8 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 9 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 10 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 11 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 12 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 13 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 14 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 15 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 16 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 17 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 18 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 19 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 20 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 21 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 22 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 23 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 24 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 25 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 26 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 27 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 28 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 29 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 30 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 مرداد 1400 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۵    
علیرضا افتخاری خواننده پیشکسوت و شناخته شده موسیقی کشورمان مبتلا شدن به ویروس کرونا را تایید کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۷    
یک روزنامه چینی گزارش داد که رئیس جمهور چین پیام تبریکی به مناسبت سالروز برقراری روابط دیپلماتیک ایران-چین با رئیس جمهور ایران تبادل کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۴    
7 محصول در حوزه رباتیک با حمایت معاونت علمی و فناوری به تولید رسید تا به رونق بازار داخلی کمک کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۲    
وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و بر همین اساس 620 نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید 19 افزوده شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۱    
رییس شورای شهر تهران گفت: اگر در تعطیلی ها رعایت شیوه نامه ها انجام شود خوب است اما دفعه قبل که تعطیلی ها اعلام شد، همه روانه شمال کشور شدند که نتیجه خوبی نگرفتیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت دست یاری به سوی تمامی دلسوزان دراز می کند و چشم امید به یاری جوانان دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از واکسیناسیون 57 هزار و 445 نفر از فرهنگیان شهر تهران بر علیه بیماری منحوس کرونا تا روز 22 مرداد خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۸    
مهمترین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که روز گذشته درباره آن تصمیم گیری شد، اعلام شدند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۸:۳۰    
اتاق اصناف ایران در آستانه اعمال محدودیت های جدید برای کنترل پیک پنجم کرونا، فهرست مشاغل گروه یک را به روزرسانی و هشت رسته را از لیست قبلی حذف کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۱    
فلوشیپ بیماری های عفونی با بیان این که ابتلا به کرونا و تزریق واکسن باعث مصونیت دائمی در برابر این ویروس نمی شود، گفت: بیمارستان ها مملو از بیماران مبتلا به کروناست.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۱:۴۹    
ملابرادر گفت که در ایام عید قربان، با متوقف کردن عملیات ها و حتی آزاد شدن 300 زندانی دولتی، حسن نیت خود را در مذاکرات و پیشبرد روند صلح نشان دادیم اما کابل به جای همراهی با این اقدام ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۹    
خضریان تاکید کرد: از سوی دیگر وزارت نفت باید دلایل راه اندازی غیر ایمن و اتصال خط توسط یک لوله لاستیکی مستقیما به گوی شناور و پرکردن خط لوله با بیش از 5 میلیون بشکه نفت خام را تشریح کند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۹    
وی با اشاره به نشست تخصصی و مشترک کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس درباره کرونا، عنوان کرد: ما جمع بندی این جلسه را به رئیس جمهور ارائه کردیم تا نظرات کارشناسی مجلس در این زمینه مشخص باشد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۹    
سردبیر روزنامه رأی الیوم در ادامه تصریح کرد، سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی چه در جنگ اخیر غزه و چه حملات موشکی اخیر حزب الله نتوانسته است اکثر این موشک ها را رهگیری کند که این موضوع چند علت دارد و ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۹    
براساس قانون اساسی سوریه تمام اعضای کابینه جدید حتی آنانی که در کابینه قبلی هم در همان مسند قرار داشتند باید سوگند یاد کنند، اما در صورت تعدیل کابینه فقط وزرای جدید باید سوگند یاد کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۴    
خضریان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه محمدعلی زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در کمیسیون به بیان برنامه ها و اهداف خود در کمیسیون پرداخت و با توجه به اینکه مدیران و آینده ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۴    
رئیس پلیس راهور گفت: تمام خودروهایی که دارای جرائم کرونایی هستند، در مدت یک ماه برای پرداخت جرایم مربوط به حوزه کرونا فرصت دارند در غیر این صورت جرایم آنها مشمول دوبرابری خواهد شد و غیر قابل بخشش است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۶    
3 وزرای پیشنهادی رییسی و خصوصیات بارز آنها.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۴    
نظر رهبری در مورد واکسن های خارجی
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۶    
یک کاربر در توییتی نوشت: افغانستان دو ابرقدرت را در باتلاق فرو برد. چه انتظار نابه جایی است که ایران به صورت نظامی ورود کند؟ مقایسه سوریه با افغانستان بنا به دلایل زیادی اشتباه است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۳    
یک کاربر در توئیتی نوشت: اروپا تزریق واکسن رو اجبار کرده اما مردم برای فرار از این کار دست به دامن کانال های تلگرامی شدند تا گواهینامه واکسن بخرند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۲    
رژیم صهیونیستی با وجود آن که بعد از شکست واکسن فایزر در ایجاد ایمنی جمعی واکسیناسیون دُز سوم را هم کلید زده است اما همچنان در باتلاق گسترش مبتلایان گرفتار شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۴۶    
گاندو اگرچه در اصل نام نوعی تمساح پوزه کوتاه در نواحی شرقی ایران است، اما در اذهانِ ایرانی ها، سریالی امنیتی - اطلاعاتی حاویِ پرونده ای مهم در ابعادِ ملی و بین المللی است که خطوط مشخصی را دنبال می ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۹    
نود اقتصادی در توییتی نوشت: آمار جدید از مسکن خریدن ایرانی ها در ترکیه/ رشد 44 درصدی خرید مسکن در ترکیه توسط خارجی ها/ ایرانی ها با خرید 3100 خانه در رتبه اول هستند
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۹    
یک کاربر در توییتی نوشت: به بهانه ی واگذاری هرات به طالبان:
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۴    
وقتی که همه از رضا پهلوی و بقیه ایران نشینان یک صدا میشوند بیشتر باید تامل کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در این کمیسیون اعلام کرد که ما نیازمند معلم متخصص هستیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۴    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: عدم پرداخت جریمه های محدودیت تردد تا یک ماه، منجر به دوبرابر شدن مبلغ جریمه ها می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۱    
فیلمی از صبح امروز درحال دست به دست شدن است و مدعی شده ایران واکسن های چینی در اختیار خودش را به ونزوئلا فرستاده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۵    
با جدا شدن لیونل مسی از باشگاه بارسلونای اسپانیا، حالا این باشگاه با یک بحران جدید روبرو شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون، برنامه های وزیر پیشنهادی علوم بررسی و بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی تاکید شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۵    
تصویر هوایی از صف دریافت واکسن کووید 19 در جاکارتا اندونزی.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۵    
سجاد شهباززاده در مذاکرات با پرسپولیس به توافق های اولیه رسیده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶    
اسامی راه یافتگان به مرحله سراسری بخش معارفی جشنواره سی و ششم قرآن و عترت دانشجویان کشور نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۰    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد که شهرستان های کران و منجان یعنی آخرین مناطق تحت کنترل نیروهای افغانستان در بدخشان را نیز به تصرف خود درآورده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۱    
دبیرکل کانون بانک های دولتی و نیمه دولتی، از تعطیلی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری پیرو دستورالعمل ستاد ملی کرونا از صبح دوشنبه 25 مرداد تا پایان روز شنبه 30 مرداد خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۵    
وینگر تیم فاینورد که در سه فصل اخیر در تیم برایتون در لیگ برتر حضور داشت، گفت سرمربی این تیم انگلیسی به او اعتقاد نداشته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۷:۳۶    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و اعضای جلسه، مطالب چالشی را در حضور وی مطرح کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۳    
علی اکبر محرابیان،وزیر نیروی پیشنهادی دولت سیزدهم، در قالب یک برنامه 7 فصلی از ایده خود برای مدیریت کلان وزرات نیرو رونمایی کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۷    
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: علی رغم تعطیلی های اعلام شده، امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیام نور با توجه به مجازی بودن آن در زمان تعیین شده برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۳    
براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، سازمان مرکزی و تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 25 مرداد تا پایان ساعت کاری روز شنبه 30 مردادماه تعطیل است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۷    
طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از 25 تا 30 مرداد ماه ادارات، بانک ها و مشاغل تعطیل خواهند بود و بازار بزرگ تهران نیز مشمول این تعطیلی است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۵    
با پایان یافتن کابوس وزارت آقای زنگنه و ورود به دوره پسا ژنرالی ایشان (!) مطلع شدیم که جناب آقای رئیسی گزینه کاملا نفتی و متخصص و باتجربه برای وزارت نفت به مجلس معرفی نموده اند که باعث مسرت و افتخار ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۵    
وزیر پیشنهادی نفت در نشست با کارکنان و مدیران وزارت نفت، به تشریح اولویت هایش در بخش های دیپلماسی انرژی، منابع انسانی، بهینه سازی مصرف و تکمیل زنجیره ارزش پرداخت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۲    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پیامی، درگذشت علی سلیمانی، بازیگر سینما و تئاتر را تسلیت گفت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۹    
احسان خاندوزی گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت امور اقتصادی و دارایی، برنامه خود را در 10 سرفصل ارائه کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۶    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کربلا از آغاز عملیات نماکاری سازه جدید مقام حضرت زینب (تل زینبیه) خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه با بیان این که امروز دولت را در وضعیت نامطلوبی تحویل می گیریم گفت: بودجه امسال کسری دارد که باید فکری برای آن کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۳    
قابل ذکر است هنوز مجمع عمومی سال مالی منتهی به پایان فروردین 1400 برگزار نشده و با روند سال گذشته پیش بینی می شود با توجه به نسبت های مالی گروه و ازجمله سود، رقم پاداش هیات مدیره ارقام بالاتری باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس َگفت: وزیر پیشنهادی گردشگری در کمیسیون فرهنگی عنوان کرد که به دنبال توسعه صنعت گردشگری با حفظ هویت ایرانی اسلامی و معرفی فرهنگ اسلامی به گردشگران کشورهای دیگر هستیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۴    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در فاز اول واکسیناسیون 40 هزار نفر از کارکنان یگان های سراسر کشور با اولویت افراد در معرض خطر و دارای بیماری های زمینه ای واکسینه شده اند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۸    
جزوه ترمیم و بهسازی تهداب ها
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از وضعیت فعلی بیکاری در کشور عنوان کرد که در شرایط فعلی می توان سالانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۶    
گرید پیچ خشکه یکی دیگر از موضوعاتی است که به احتمال زیاد شما نیز بارها آن را شنیده اید. این موضوع توسط مهندسان عددگذاری می شود ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۰    
رئیس پیشین فدراسیون کشتی و والیبال گفت: حمید سجادی درد ورزش را می داند و امیدوارم با کمک نمایندگان مجلس رای لازم را کسب کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، جزئیات نشست امروز این کمیسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تشریح کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۸    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت متاسفانه در شبانه روز گذشته 466 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 97 هزار و 208 نفر رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۹    
معاون دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص نحوه برگزاری کلاس های دانشجویان بعد از واکسیناسیون جمعی توضیح داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۳    
فعالیت بازار سرمایه هم راستا با توقف فعالیت بانک ها از روز دوشنبه ( 25 مرداد ماه) تا روز شنبه ( 30 مرداد ماه ) متوقف خواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۷    
نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در 6 دستگاه از سوی سازمان سنجش اعلام شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۷    
بازیکنان پرسپولیس دومین دوز واکسن خود را هم دریافت کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور اقدام ضروری و مهم بعدی را تسریع در روند واکسیناسیون عنوان و ضمن اعلام خبر قطعی شدن واردات 30 میلیون دز واکسن، گفت: نظر کارشناسان بر این است که برای کنترل وضعیت نامطلوب شیوع کرونا در کشور ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۱    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: اقدامات لازم برای واکسیناسیون طلاب انجام شده و بزودی این امر محقق می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۳    
مشکلاتی که برای رئال مادرید در لالیگا به خاطر قوانین سخت گیرانه به وجود آمده باعث شده تا فلورنتینو پرس به انتقال رئال به لیگ جزیره فکر کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۰    
نتایج آزمون زبان انگلیسی( Ept) و آزمون فراگیر مهارت های عربی مرداد ماه 1400 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۸    
امروز خبر رسید گلر قرمزها در تبریز دستبند به دست دیده شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۹    
دادستان کل کشور با ارسال نامه ای به بانک های کشور ضمن هشدار در خصوص هرگونه عملیات منجر به بروز ربا در مؤسسات مالی، از تعقیب عاملان عملیات ربا در بانک ها خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۷    
شورای عالی آموزش مجازی علوم پزشکی ضمن تایید اعتبار مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، تربت حیدریه و مجازی، شرط راه اندازی رشته مجازی مورد تقاضا در دانشگاه ها را اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۴    
سجاد شهباززاده قصد دارد به تهران بازگردد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۴    
به همین دلیل برای رفع نیازهای مدیران و افراد نرم افزارهایی طراحی و عرضه شده اند که کار شما را به عنوان مدیر پروژه بسیار ساده و راحت می کند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۸    
شاید تا الان تصور می کردید که در مجموعه پارک دلفین ها تنها شاهد حرکات نمایشی دلفین ها خواهید بود، اما این پارک بزرگ بخش های دیگری نیز دارد. فضای سبز و پارک پرندگان این مجموعه، طرفداران بسیاری دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۵    
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ابعاد جدیدی از چگونگی و مبلغ انتقال مسی به این باشگاه افشا کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۶    
امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 11 میلیون و 700 هزار تومان رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۲    
ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه 25 تا شنبه 30 مردادماه را تعطیل اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۱    
در ادامه شور حماسی محمود کریمی در شب چهارم محرم را مشاهده می کنید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۲    
در ادامه مداحی سید مجید بنی فاطمه در شب سوم محرم 1400 را مشاهده می کنید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۳    
مداحی محمود کریمی شب چهارم محرم 1400 در پادگان 06 تهران را مشاهده می کنید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۷    
موندو دپورتیوو در خبری عجیب مدعی شد که فلورنتینو پرز قصد دارد رئال مادرید را از لالیگا به لیگ برتر انگلیس ببرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۴    
تا قبل از معرفی کابینه توسط رئیس جمهور گمانه زنی هایی درباره انتخاب برخی افراد مطرح شده بود اما در نهایت رئیس جمهور بهرام عین اللهی را به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس معرفی کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه، 23 مرداد) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور 229 نفر از نمایندگان آغاز شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۱    
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از پایان مرحله اول طرح واکسیناسیون فرهنگیان و واکسینه شدن 40 هزار و 261 همکار فرهنگی شهرستان های استان تهران در این مرحله خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
ثبت نام متقاضیان تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه امیرکبیر برای پردیس بین المللی کیش تا 10 شهریور 1400 ادامه دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
دانشگاه مینه سوتا اعلام کرد که استفاده از واکسن برای تمامی دانشجویان این دانشگاه را مورد نیاز و لازم می داند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۳    
محمدرضا تابش در خصوص ترکیب کابینه معرفی شده دولت سیزدهم گفت: میدان دادن به جوانان ارزشمند است اما عبور از بحرانها و چالشهای امروزکشور باید اولویت کار رییس جمهور باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۳    
حجت الاسلام علوی تهرانی گفت: یکی از مهم ترین عناوین و جایگاه هایی که برای انسان در قرآن ذکر شده، مقام قرب الهی است. کم ترین دستاورد این منزلگاه، دعاست. بالاترین هم عاشقی خداست.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۸    
قهرمان پرتاب دیسک آسیا از رنکینگ جدید فدراسیون جهانی خارج شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۳    
مسئولان باشگاه استقلال از امروز مذاکره با مدیر برنامه های سه بازیکن این تیم برای تمدید قرارداد را از سر می گیرند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۷    
به نوشته روزنامه الرایه قطر مهدی قایدی وارد دوحه شده است تا با باشگاه الغرافه با مربیگری استراماچونی قرارداد امضاء کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۸    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه فلسطینی ها ترجیح می دهند در آنچه ذلت نامید، زندگی کنند و پیشنهادهای تل آویو را نپذیرند، گفت که همگرایی ایران و الجزایر نگران کننده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۲    
وزیر نفت پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: فقط برای خدمت به مردم آمده ام، اگر برای خدا کار کنیم از هیچ چیز نمی ترسیم. من از جنس خودتان هستم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۹    
دبیرکل جمعیت هلال احمر از فعالیت 15 مرکز واکسیناسیون هلال احمر در 10 استان کشور به منظور تسریع در روند واکسیانسیون عمومی خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۲    
کاخ سفید اعلام کرد که جانشین مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با رئیس جمهور تونس بر لزوم تعیین نخست وزیر جدیدی برای تشکیل کابینه ای کارآمد در تونس تاکید کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۱    
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد سفارت آمریکا در کابل به کارکنان خود دستور داده است اسناد و مدارک حساس خود را امحا کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۸    
سرمربی چلسی تاکید کرد تیمش شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیست.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
بازار سهام در هفته گذشته روند ممتد افزایشی که از آغاز خرداد (کف 3خردادماه) شروع کرده را ادامه داد تا با رشد 6/ 5 درصدی، در رالی اخیر به 35درصد رسیده و شاخص کل برای هشتمین هفته متوالی صعودی شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۲    
لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به صحن مجلس رسید و از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۹    
یورگن کلوپ از سیاست نقل و انتقالات باشگاه لیورپول دفاع کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۶    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: من تصور نمی کنم این کابینه تحت فشار چیده شده است همانطور که هیچ جهت گیری سیاسی و طیفی در انتخاب این اعضا دیده نمی شود علاوه بر این پیش بینی میکنم همه رای بیاورند و یکی دو ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۱    
روزنامه الرای قطر مدعی شد که مهدی قایدی برای عقد قرارداد با الغرافه در دوحه به سر می برد.
  • ۱