چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهانی پرس 20 آذر 1400 - jahanipress.ir

جهانی پرس 27 اسفند 1394 جهانی پرس 29 اسفند 1395 جهانی پرس 1 فروردین 1396 جهانی پرس 27 اسفند 1397 جهانی پرس 29 اسفند 1398 جهانی پرس 29 اسفند 1399 جهانی پرس 31 فروردین 1400 جهانی پرس 1 اردیبهشت 1400 جهانی پرس 31 خرداد 1400 جهانی پرس 1 تیر 1400 جهانی پرس 1 مرداد 1400 جهانی پرس 31 شهریور 1400 جهانی پرس 30 مهر 1400 جهانی پرس 30 آبان 1400 جهانی پرس 30 دی 1400 جهانی پرس 30 بهمن 1400 جهانی پرس 28 اسفند 1400 جهانی پرس 1 آذر 1400 جهانی پرس 2 آذر 1400 جهانی پرس 3 آذر 1400 جهانی پرس 4 آذر 1400 جهانی پرس 5 آذر 1400 جهانی پرس 6 آذر 1400 جهانی پرس 7 آذر 1400 جهانی پرس 8 آذر 1400 جهانی پرس 9 آذر 1400 جهانی پرس 10 آذر 1400 جهانی پرس 11 آذر 1400 جهانی پرس 12 آذر 1400 جهانی پرس 13 آذر 1400 جهانی پرس 14 آذر 1400 جهانی پرس 15 آذر 1400 جهانی پرس 16 آذر 1400 جهانی پرس 17 آذر 1400 جهانی پرس 18 آذر 1400 جهانی پرس 19 آذر 1400 جهانی پرس 20 آذر 1400 جهانی پرس 21 آذر 1400 جهانی پرس 22 آذر 1400 جهانی پرس 23 آذر 1400 جهانی پرس 24 آذر 1400 جهانی پرس 25 آذر 1400 جهانی پرس 26 آذر 1400 جهانی پرس 27 آذر 1400 جهانی پرس 28 آذر 1400 جهانی پرس 29 آذر 1400 جهانی پرس 30 آذر 1400 
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۵    
با اقدام به موقع فوریت های اجتماعی، بابا مجتبی پدر مهربان کرمانشاهی در یکی از مددسراهای شهر تهران اسکان یافت.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۵    
مجتمع گردشگری سد مروک با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان دورود، جمعی از مسئولان این شهرستان و اهالی گوشه کلنگ زنی شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۵    
برنامه جهان ورزش (وزنه برداری) امروز به بررسی مسابقات وزنه برداری قهرمانی 2021 جهان با حضور دبیر فدراسیون این رشته می پردازد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری مدیریت حراست با اشاره به نقش ارزنده حراست در فعالیت بانکی گفت: حراست یار و مشاور امین و چشم همیشه بیدار و ناظر بانک در راستای صیانت و حفاظت از ارکان و چارچوب های آن ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۳    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در بازدید از گرمخانه خاوران منطقه 15، پیگیری راه اندازی مرکز کارآفرینی در مجاورت این گرمخانه برای بازگشت این افراد به آغوش جامعه مورد بررسی قرار گرفت.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۳    
رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به تلاش بیمارستان مسیح دانشوری برای احیای طب سنتی در کشور، گفت: باید به طور شفاف درخصوص طب ایرانی و طب سنتی که از سوی برخی به آن خدشه وارد می شود ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۷    
وزیر کشور تاکید کرد: موضوع آلودگی هوا از مهم ترین چالش های کلان شهرهای کشور است و باید با استفاده از روشهای علمی و فناورانه به سمت مدیریت این مساله در کشور برویم.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۷    
زنگ تفریح ساخته نوید نیکخواه آزاد برنده جایزه بهترین فیلم سیزدهمین دوره جشنواره جرزی شور در آمریکا شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۷    
باشگاه مشتریان سپه به مناسبت آغاز نود و هفتمین سال فعالیت نخستین بانک ایرانی به 97 برگزیده جشنواره عکاسی خود با موضوع با ماسک لبخند بزن هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۷    
بانوی خوش ذوق اسکویی با اخذ مدرک از فنی و حرفه ای و دریافت تسهیلات اشتغال از کمیته امداد، توانسته با کشت و پرورش آلوئه ورا، درآمد مناسبی برای خود فراهم کند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۷    
وزیر مستعفی رسانه لبنان، جورج قرداحی در گفت و گوی اختصاصی با برنامه لقاء خاص شبکه العالم موضوع استعفای خود را تشریح خواهد کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس شورای شهر از اضافه شدن 165 اتوبوس دیگر به ناوگان حمل و نقل تهران تا پایان سال خبر داد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۷    
اولین نشست از سلسله وبینارهای هنر همسایگان ایران ، با همکاری 'کمپین هنر در برابر تاریکی' و 'انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران 'در تاریخ 15 /9 /1400 در فضای وبینار دانشگاه الزهرا برگزار شد ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۷    
مقامات دولت رئیسی همچنان از خالی بودن خزانه و بدهی های دولت قبل می نالند اما در برابر این پرسش که اگر خزانه ای خالی را تحویل گرفته اند ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۷    
اپلیکیشن ها، همان نرم افزارهایی هستند که روزانه به صورت مداوم از آن ها استفاده می کنیم. امروزه گوشی های تلفن همراه و تبلت ها کامپیوترهای کوچکی هستند که برنامه های مختلفی دارند که در بازار با عنوان ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۷    
میهمان امروز برنامه ایراندخت رادیو ورزش فرانک پرتو آذر بانوی قهرمان و نابغه دوچرخه سوار است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به تبدیل فقر امروز به فقر نوین گفت: فقرزدایی نوین باید مبتنی بر ایده های علمی، نظریه ها و تئوری های دانشگاهی باشد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۷    
به همت مرکز پژوهشهای اسلامی و کتابخانه آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، نشست روش تحول در علوم انسانی(طرح یک دیدگاه بومی) دوشنبه 22 آذرماه برگزار می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۷    
نمایشگاه نقاشی آبرنگ به سرپرستی استاد منوچهر اسماعیلی روز شنبه 20 آذر ساعت 14 در نگارخانه فرهنگ سرای خانواده افتتاح می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۷    
برنامه امروز جهان ورزش (کشتی) رادیو ورزش با سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل درباره لیگ برتر صحبت می کند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۷    
سیزدهمین قسمت از فصل سوم راهنمای مسافران کهکشان شنبه 20 آذر ماه ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار می رود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۷    
برنامه خانواده محور به وقت زندگی با موضوع مرزها در خانواده راهی آنتن صبا می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۵۷    
علی رادمهر معتقد است، جشنواره ملی موسیقی جوان باعث شده نوجوانان و جوانان به سازهای بومی توجه نشان دهند و موسیقی نواحی را تداوم ببخشند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۷    
همزمان با سالروز شهادت آیت الله دستغیب، سومین شهید محراب ، رادیو ایران ویژه برنامه وصال در محراب را در 20 آذر تقدیم می کند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۷    
قاسمی گفت: هر کسی که واکسن زده باشد یا بیمار نباشد، می تواند از خدمات استفاده کند زیرا قصد داریم مطمئن شویم همه افرادی که خدمات دریافت می کنند واکسن دریافت کرده و بیمار نیستند ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۷    
جوکار با بیان اینکه تا زمان خروج طرح شفافیت آرای نمایندگان از کمیسیون و اعمال نظرات نمایندگان، نمی توان آینده آن را تضمین کرد بیان کرد: در مجموع مجلس شورای اسلامی نگاه مثبتی به شفافیت آرا دارد ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۷    
برنامه 'نیم نگاه' که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود به رفع چالش های حوزه سلامت می پردازد و روز یکشنبه 21 آذر ماه جایگاه کودکان را مورد بررسی قرار می دهد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با اشاره به مبادله دانشجویان با هدف گسترش ارتباطات بین المللی به عنوان یکی ازبرنامه های مهم پردیس بین المللی ارس بر ایجاد زمینه های پذیرش دانشجویان غیرایرانی ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۷    
نخستین جلسه اتاق فکر تحول علوم انسانی، 15 آذرماه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با معرفی رئیس و دبیر اتاق فکر تحول علوم انسانی به صورت مجازی برگزار شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۷    
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودک ونوجوانان از راه یابی81 قصه داخلی و خارجی به جشنواره قصه گویی خبر داد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۷    
امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نخستین گروه امداد خودرویی کشور، از آغاز سال 1400 تا کنون حدود 16 هزار خدمت امدادی به هموطنان و مسافران ارائه کرده است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۷    
نوزدهمین قسمت از فصل شانزدهم برنامه زاویه روز چهارشنبه 17 آذر ماه، ساعت 22 با اجرای عطاالله بیگدلی از شبکه چهار سیما برگزار شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۷    
با وجود پیشرفت های فراوانی که در فناوری تلفن های همراه و افزایش دکل های آنتن دهی صورت گرفته است، هنوز هم یکی از مشکلاتی که کاربران تلفن همراه با آن مواجه می شوند ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۷    
تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه 20 آذرماه میزبان عرضه یک میلیون و 142 هزار و 274 تن سیمان از سوی 64 شرکت سیمانی است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۷    
سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، گفت: سند تحول دولت احتمالاً با عنوان سند پیشرفت مردمی کشور که در برگیرنده همه موضوعات اساسی اولویت بندی شده کشور است به زودی رونمایی می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل فرودگاه های فارس از برنامه ریزی برای توسعه هوانوردی عمومی بین شیراز و فرودگاه های اقماری خبر داد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۷    
سیامک نعمتی با گلزنی در وقت های اضافی توانست مانع شکست تیمش مقابل هوادار شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۷    
برترین های این هفته لیگ برتر در شرایطی انتخاب شدند که تیم های استقلال تهران، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بیشترین نماینده را در تیم هفته داشتند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۷    
گروه صنعتی ایران خودرو، براساس سیاست های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه ها به اجرا می گذارد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اعلام شرایط دریافت وام ویژه دکتری گفت: سعی ما این است با کمک دولت و مجلس پیشنهاد افزایش مبلغ وام ویژه دکتری را به هیأت امنای صندوق ارائه دهیم.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور فردا با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بودجه سال 1401 را تقدیم مجلس خواهد کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۷    
جدیدترین گزارش شاپرک نشان می دهد در آبان ماه امسال، نزدیک به 91.20 درصد تراکنش های ابزار پذیرش کارتخوان فروشگاهی دارای مبلغ کمتر از 5 میلیون ریال می باشد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی از کاهش 30 درصدی حجم مخازن سدهای استان نسبت به سال گذشته خبر داد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۷    
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات: با وجود اینکه بسیاری از بانک ها فرآیندهایشان الکترونیکی شده است، اما با بانک هایی مواجه ایم که همچنان نسبت به گرفتن کپی مدارک و آزار مردم اهتمام دارند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۷    
بعد از 4 کلین شیت پیاپی روز گذشته دروازه زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان برای نخستین بار در فصل جدید باز شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۷    
جانباز اذعان داشت: برای مدیریت در مصرف آب باید برنامه ریزیی هایی صورت بگیرد که متاسفانه در اجرای قانون کوتاهی صورت گرفته است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۷    
بازی جذاب فولاد و نساجی روز گذشته در استادیوم اختصاصی فولاد در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که لوسیانو پریرا تلاش ویژه ای برای گلزنی در این بازی داشت.