چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهانی پرس 28 آذر 1400 - jahanipress.ir

جهانی پرس 27 اسفند 1394 جهانی پرس 29 اسفند 1395 جهانی پرس 1 فروردین 1396 جهانی پرس 27 اسفند 1397 جهانی پرس 29 اسفند 1398 جهانی پرس 29 اسفند 1399 جهانی پرس 31 فروردین 1400 جهانی پرس 1 اردیبهشت 1400 جهانی پرس 31 خرداد 1400 جهانی پرس 1 تیر 1400 جهانی پرس 1 مرداد 1400 جهانی پرس 31 شهریور 1400 جهانی پرس 30 مهر 1400 جهانی پرس 30 آبان 1400 جهانی پرس 30 دی 1400 جهانی پرس 30 بهمن 1400 جهانی پرس 28 اسفند 1400 جهانی پرس 1 آذر 1400 جهانی پرس 2 آذر 1400 جهانی پرس 3 آذر 1400 جهانی پرس 4 آذر 1400 جهانی پرس 5 آذر 1400 جهانی پرس 6 آذر 1400 جهانی پرس 7 آذر 1400 جهانی پرس 8 آذر 1400 جهانی پرس 9 آذر 1400 جهانی پرس 10 آذر 1400 جهانی پرس 11 آذر 1400 جهانی پرس 12 آذر 1400 جهانی پرس 13 آذر 1400 جهانی پرس 14 آذر 1400 جهانی پرس 15 آذر 1400 جهانی پرس 16 آذر 1400 جهانی پرس 17 آذر 1400 جهانی پرس 18 آذر 1400 جهانی پرس 19 آذر 1400 جهانی پرس 20 آذر 1400 جهانی پرس 21 آذر 1400 جهانی پرس 22 آذر 1400 جهانی پرس 23 آذر 1400 جهانی پرس 24 آذر 1400 جهانی پرس 25 آذر 1400 جهانی پرس 26 آذر 1400 جهانی پرس 27 آذر 1400 جهانی پرس 28 آذر 1400 جهانی پرس 29 آذر 1400 جهانی پرس 30 آذر 1400 
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۶    
مجریان برنامه مذهبی و فرهنگی سبک زندگی مهمان امشب شما و سحر در کانال اردوی شبکه سحر خواهند بود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۰    
خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای از اقدام افرادی سودجو خبر داد که به عناوین مختلف با افراد تماس گرفته و به منظور تحویل جایزه ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۰    
جمعی از طلاب در گزارشی خطاب به ریاست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم با نام بردن از 15 بازیگر زن خواستار برخورد قضائی شده اند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۰    
مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ضرورت به کارگیری شیوه های نوین تامین مالی با محوریت بازار سرمایه در صندوق و شرکت های زیر مجموعه تاکید کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۰    
طی حکمی از سوی علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور، سید مرتضی حسینی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۰    
دکتر وحیدی از عزم جدی وزارت کشور در ریشه یابی بسترهای فسادزا در شهرداریها خبر داد و تاکید کرد: در این راستا پیشگیری و مقابله با فساد در مدیریت شهری در اولویت قرار دارد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۰    
علی رهروی، جوانی از شهرستان دهاقان که فعل خواستن را به درستی صرف کرد و با راه اندازی کسب و کاری خلاقانه ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
موسسه ی خیریه و مردم نهاد دارالاکرام که با حفظ کرامت و فارغ از مذهب، نژاد، ملیت و قومیت، برای حمایت از آموزش کودکان و نوجوانانی که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی از ادامه تحصیل بازمی مانند و فاقد ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان ضمن مصاحبه با رادیو گفت وگو، در پاسخ به اظهارات غیرمنطقی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۰    
با حکمی از سوی علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی ،سید مرتضی جوادی به عنوان'دبیر کمیته مسجد و عضو شورای معارف و قرآن معارف صدا' منصوب شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۰    
سعیده عرب ، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، مهمان امشب ما و شما در کانال کردی شبکه سحر است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۰    
شهردار منطقه 12 با حضور میدانی در سطح منطقه در طول مدت بارندگی، از آمادگی همه جانبه نیروهای خدمات شهری برای رفع مخاطرات ناشی از نزول باران در منطقه اطمینان حاصل کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۰    
موضوع برنامه شبه قاره شبکه پرس تی وی به بررسی تاثیر صندوق بین المللی پول بر اقتصاد پاکستان و اثرات جنگ آمریکا بر کودکان افغانستانی اختصاص دارد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۰    
اردوهای نیم روزه سفر آسمانی برای تمامی اقشار از جمله: نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، ارگانهای کشوری و لشگری وگروه های مردمی با هدف ترویج و گسترش سبک و سیره شهداء توسط فرهنگسرای رضوان ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۰    
دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز گفت: امنیت و ثبات در بازار کالاهای اساسی از اولویت های محوری سازمان جهاد کشاورزی استان است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۰    
در برنامه مجله اقتصادی از کانال آذری شبکه سحر اجرای پروژه ساخت 4 میلیون مسکن در ایران مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۰    
فیلم سینمایی رخ دیوانه با کارگردانی ابوالحسن داوودی از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
برنامه جهان ورزش (شمشیربازی) رادیو ورزش امروز میزبان دبیر این فدراسیون است که از تمرینات مشترک تیم سابر کشورمان و ترکیه خبر می دهد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به رادیو گفت وگو خبر داد: دور بعدی مذاکرات از ششم دیماه شروع می شود و موضوع آن نیز مشخص است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: برای جذب سرمایه گذاران خارجی باید فرصت ها و پتانسیل های مختلف کشور را به صورت شفاف طراحی و عرضه کنیم.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
رادیو صبا با ویژه برنامه به شیرینی شب در یک دورهمی صمیمی شب یلدا را همراه مخاطبان جشن می گیرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
آهنگ هیس به خوانندگی آصف آریا و تهیه کنندگی بهنام محمدی رکوردی جدید در زمینه آپلودِ آهنگ های ایرانی در شبکه های اجتماعی برجا گذاشت.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
معاون سیما در حکمی روح الله رجبی را به عنوان سرپرست شبکه امید منصوب کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۰    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، موضوع ورود سویه اومیکرون به ایران را تایید کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۰    
حداکثر حدود 10 درصد افراد، حقوق های فوق نجومی و نجومی دریافت می کنند و 90 درصد دیگر زیر خط فقر قرار دارند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۰    
جمعی از هنرمندان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در آستانه شب یلدا، در بخش کودکان بیمارستان قلب شهید رجایی تهران ویژه برنامه هایی برای کودکان بیمار اجرا کردند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۰    
در حالی که مذاکرات هسته ای ایران و 1+4 در وین سخت و نفس گیر دنبال میشود، پخش مستند سه شنبه14جولای از شبکه ی افق و از روز شبنه 27 آذر حوالی ساعت 17:30 آغاز شده است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی کمیسیون اصل90 مجلس از بررسی های صورت گرفته نسبت به درخواست سازمان سنجش از تعدادی از دانشجویان برای شرکت مجدد در آزمون ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۰    
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: تامین قطعی و احداث پارکینگ مورد نیاز برای تمامی واحدهای تولیدی و ساخت و سازهای شهری طرح جامع مورد تاکید قرار گیرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۰    
بودجه شورای نگهبان در سال های اخیر همواره محل بحث و سؤال بوده است. این پرسش به ویژه در سال هایی که قرار نیست هیچ انتخاباتی برگزار شود ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۰    
برنامه خونه زندگی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده هر روز به غیر از روزهای جمعه از رادیو سلامت پخش می شود و روز دوشنبه 29 آذر به موضوع یلدا می پردازد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۰    
علیرضا روزگار درباره عنوان کردن اسمش در اول آهنگ هایش در گفتگو با رادیو صبا توضیح داد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۰    
امین کیانی بیان کرد: بنا بر تصمیماتی که در پروژه آزاد تهران - شمال گرفته شده قرار است با تامین بودجه از سوی وزارت خانه، با پیشرفت ماهیانه 2 ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۰    
نشست تخصصی روابط فرهنگی ایران و ترکیه با حضور سخنرانان ذیل برگزار می گردد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۰    
هنگامه اخوان گفت: جشنواره محلی برای محک زدن بچه هاست و بواسطه برگزاری این جشنواره می توانیم استعدادهای خوبی را کشف کنیم ولی بایستی حمایتهای لازم را از آنها داشته باشیم ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۰    
در حالی اصلاحات پارامتریک در صندوق های بیمه گر - که از جمله الزامات پایدارسازی منابع صندوق های بازنشستگی است- در دستورکار دولت سیزدهم قرار گرفته و وارد لایحه بودجه 1401 شده است که ابهامات بسیاری ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۰    
خیز پنجم کرونا به طور کامل از کشور عبور کرده و در حال حاضر هیچ شهر قرمز و نارنجی نداریم، اما همچنان به دلیل افزایش بارز موارد بیماری ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی علوم پزشکی گیلان، در پاسخ به این سوال که آیا تزریق دو دوز واکسن کرونا مصونیت ایجاد می کند؟ ، افزود ...
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۰    
محسن نقاشی فدراسیون تشکل های صنایع غذایی کشاورزی ایران به مناسبت درگذشت مادر دکتر عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی پیام تسلیتی منتشر کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۰    
پرداخت سود سهام عدالت سال 1398 درحالی برای نخستین مرتبه در سه مرحله صورت گرفت که دو مرحله آن تحقق یافته اما مرحله سوم آن که باید از سوی یکی از شرکت ها صورت می گرفت، همچنان در هاله ای از ابهام است.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۰    
دارچین علاوه بر ابنکه به افزایش سوخت وساز بدن کمک می کند، مزایای قابل توجهی برای تنظیم قند خون دارد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۰    
با شماره گیری یک کددستوری، مشترکان همراه اول که علاقه مند به محدودسازی تماس های خروجی بین الملل برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری هستند می توانند سرویس محدودیت مکالمه بین الملل خود را فعال کنند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره آخرین وضعیت اخذ مالیات از خانه های خالی و خانه و خودروهای لوکس توضیحاتی ارائه کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۰    
شفیعی بیان کرد: اگر کلیات طرح پیشنهادی ایران در مذاکرات هسته ای وین پذیرفته شود به این معنی است که می توان امیدوار بود کشورهای مذاکره کننده به یک توافق موثر دست یافته اند.
جهانی پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۰    
تنها راه پیشگیری از تنبلی چشم تشخیص به موقع آن است، به همین جهت به والدین توصیه می شود از سن 3 تا 6 سالگی هر ساله جهت غربالگری بینایی به پایگاه های غربالگری بینایی مراجعه کنند.