جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 15 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
پوستری دیگر از انیمیشن فیلشاه ساخته هادی محمدیان در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
حجت الاسلام رهدار، لازمه خیز تمدنی حوزه های علمیه را داشتن دید فراملی دانست و گفت:اگر طلبه های امروز به مرور خود را مجهز به زبان های غیرمادری نکنند، در آینده ای نزدیک در قم دفن خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۲    
سازمان حج و زیارت با اعلام توصیه های به زائران عتبات عالیات از آن ها خواست این موارد را اجرایی کرده و بر رعایت آن همت بگمارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
حسن روحانی منتقدان خود را بی عقل خواند این درحالی است که واعظ آشتیانی و حق شناس معتقدند که این اظهارات رییس جمهور پسندیده نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۵    
انجام حرکات ورزشی و بدنی به متعادل ماندن میزان هورمون کورتیزول کمک می کند. بالا رفتن سطح کورتیزول با افزایش تولید سبوم رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارد و نتیجه آن ایجاد آکنه و جوش روی پوست خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۲    
وزارت نفت با معطل کردن توسعه یک میدان مشترک، به برداشت حداکثری سعودی ها کمک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۲    
کمتر از دو هفته به پایان سال 96 باقی مانده است؛ سالی که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد و امروز بعد از گذشت 12 ماه از آن می توان قضاوتی منصفانه درباره عملکرد دولت و دستگاه های فعال در این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: یکی از رویکردها در ادامه ساخت فضاهای آموزشی در استان تهران، توجه به احداث مدارس سبز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۱    
سید حسین شیرازی در حالی که از حداقل صلاحیتهای لازم برخوردار است، با استفاده از امکانات تهیه شده توسط،انگلیس و سعودی ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
به کالایی که صاحب آن به هردلیل جهت ترخیص بعه گمرک مراجعه نکرده باشد یا در ارائه اسناد و مدارکی که لازم است تاخیر کرده باشد کالای متروکه گفته می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
پسری که در اقدامی وحشیانه به یک داروخانه در غرب تهران هجوم برده و با تهدید قمه از آنجا سه میلیون تومان سرقت کرده بود بازداشت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
با مبلغ 80 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند هیوندای i20، جک S3 اتوماتیک، هیوندای i30، چری تیگو 5 ، ب ام و 318i، تویوتا کمری GL، میتسوبیشی میراژ و موارد مشابه را دارید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۲    
برادر امیر قطر و رییس کمیته ملی المپیک این کشور در پاسخ به اهانت محمدبن سلمان ولی عهد عربستان به مردم قطر، محمد بن سلمان را به ابوجهل تشبیه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۲    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه اشغالگری عامل اصلی اغلب بحران های منطقه است، گفت تاریخ نشان داده که اشغالگری دوام نمی آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۶    
وزیرخارجه انگلیس به طور تلویحی به روسیه هشدار داد درصورت اثبات دخالت این کشور در حادثه پیش آمده برای یک جاسوس دوجانبه، پاسخی قاطع به مسکو می دهد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: پول های دیجیتالی مهمترین تهدید نظام بانکی است و قدرت نظارت بانک مرکزی و دولت در نظام پولی را کاهش می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۴    
از ریشه زنجبیل قرن هابه خاطر محتوای بالای مواد مغذی ضروری و ترکیبات قدرتمند برای دلایل مختلف پزشکی استفاده می شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۳    
در حالیکه بنیاد مستضعفان اعلام کرده به دنبال عدم همکاری و کارشکنی تعدادی از کسبه ساختمان پنج طبقه پلاسکو، شهرداری کارگاه عملیاتی پروژه بازسازی پلاسکو را پلمب کرده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
بررسی آمار معاملات مسکن در 22 منطقه تهران نشان می دهد، علاوه بر تمرکز 73 درصد معاملات در 10 منطقه، فقط یک ناحیه در هر 22 منطقه تهران از رونق نسبی معاملات برخوردار است که به نظر می رسد این وحدت رویه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
نماینده اصفهان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: شما مخالفین دولت را بی عقل معرفی می کنید، از القاب بی سواد ، ترسو و بزدل و گاهی مخالفین را جاعل به دین می نامید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۲    
مشاهدات میدانی خبرنگار ما از بازار ارز حاکی است با وجود افزایش قابل توجه عرضه ارز از سوی بانک مرکزی در هفته های اخیر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۸    
منابع خبری تصویر از عکس شهید عماد مغنیه در محل شهادت وی در کفرسوسه دمشق را منتشر کردند. اثر ترکش های بمب (روی میله) هنوز باقی مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۶    
سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت گفت: مردی 42 ساله فرزند پسر 8 ساله اش را در منزل خود به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و خود نیز با چاقو اقدام به خودکشی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
2 کودک بجنوردی که پدرشان را در بلوک زنی کمک می کردند بر اثر سقوط به داخل دستگاه میکسر جان خود را از دست دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۴    
محققان روس روشی جدید برای درمان خونریزی داخلی بدون جراحی و با کمک نانوذرات طراحی کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
سرمربی جدید و جوان قهرمان عربستان در آستانه بازی حساس با الریان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تصمیم جنجالی اتخاذ کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۵    
مسئولان ورزشگاه هزاع بن زاید امارات به هواداران استقلال اجازه ندادند پرچم های ایران را به ورزشگاه وارد کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
دلار روی تابلو 4476 تومان است؛ توی دست 4780 تومان. بسیاری مردم کارشان این شده از صبح خروس خوان تا بوق شب در صف صرافی های بانک ها با هدف خرید دلار 4467 تومانی بایستند تا در کف پیاده رو بالای 4700 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد اشخاص حقیقی و حقوقی که کمتر از سه سال از فعالیت کارت بازرگانی آن ها می گذرد، مودی خوش حساب محسوب نمی شوند و هنگام ترخیص کالا مالیات کامل از آن ها اخذ می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
ویژگی های طبیعی شهرستان طالقان باعث شده این منطقه سرسبز و پرجاذبه همچون نگین و گنجی سبز بر سینه ستبر کشور ایران و نزدیکی پایتخت بدرخشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
سرویس امنیت فدرال روسیه از دستگیری یک باند داعشی که اقدام به فرستادن افراد به سوریه برای پیوستن به داعش می کردند، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
باشگاه استقلال از داور مالزیایی دیدار برابر العین امارات شکایت خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
خانواده دختربچه ای در امریکا در حال فعالیت برای جمع آوری کمکهای مالی خیرانند تا امکانی فراهم کنند که وضعیت نادر و مادرزادی اخم دخترشان را درمان کرده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه از شبکه یک این کشور پخش شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۱    
یک کارشناس مسکن گفت: پرداخت تسهیلات به خانه اولی ها به ویژه در بافت های فرسوده، هیچ بهانه ای را برای افزایش قیمت باقی نمی گذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
فرزاد حسنی در چهارمین شب از برنامه تلویزیونی جشنواره جام جم از احتمال اجرای خود در مراسم اختتامیه این جشنواره خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۲    
بررسی سایت رسمی CTBT حاکی از آنست که مراحل نصب و استقرار چندین ایستگاه لرزه سنجی مربوط به تجهیزات نظارتی هسته ای در ایران درحال انجام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۲    
روزهای پایانی سال 96 همزمان با روز زن است، بی مناسبت نبود به دیدار بانویی برویم که در عرصه زندگی اجتماعی و فرهنگی، ادبیات و خانواده سنگ تمام گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
شاید مهم ترین سؤال درباره سفر نتانیاهو به امریکا این باشد که مهم ترین هدف از این سفر چیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۴    
بار دیگر با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، موضوع حوادث چهارشنبه سوری و انفجارها و آتش سوزی های این شب محور اصلی سخنان و تذکرات مسئولان ارشد انتظامی کشور شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۱    
علی قائم مقامی گفت که مرحوم رسول ملاقلی پور استاد صحنه های شلوغ بود و بسیار فوق العاده صحنه های شلوغ را مدیریت می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۱    
اینستاگرام بی شک محبوب ترین شبکه اجتماعی سالهای اخیر است و داشتن فالوئر بالا نیز از دغدغه همیشگی کاربران در اینستاگرام بوده است؟ اما برای داشتن فالوئر بالا و واقعی باید چه کاری انجام داد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۸    
نبود اشتغال، کمی درآمد خانوار روستایی و تبعیض در خدمات میان شهرنشینان و روستانشینان و عشایر از عللی بود که روستاییان را به مهاجرت به شهرها تشویق می کرد به همین علت به طور جدی به اشتغال و توانمندسازی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۸    
آیا کسانی که اضافه وزن دارند بیشتر از کسانی که بیماری های قلبی و عروقی دارند عمر میکنند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۲    
تماشای فیلمی که علاوه بر محتوای ضداسلامی، به خاطر خشونت، در کشورهای غربی درجه 15+ خورده بود، در یکی از پایگاه های مجاز نمایش فیلم و همچنین در یک روزنامه اصلاح طلب، به خانواده های ایرانی توصیه شد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
استقلال در شرایطی مقابل العین با اشتباهات داور متوقف شد که آمار به سود تیم میزبان بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۱    
به گزارش جهان نیوز ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش در منزل شهید محمدحسین حدادیان -از شهدای اغتشاشات اخیر تهران- حضور یافتند. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تجهیزات لازم برای بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای ای تی آر 72 در ایران وجود ندارد، از انتقال آن به کشور فرانسه در روز پنجشنبه (17 اسفند) خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۳    
در اردبیل متولد شد. در کودکی به همراه خانواده به عراق مهاجرت کرد. در سامرا رشد کرد و در 15 سالگی به میهن بازگشت. اولین بار بعد از انقلاب در سال 1359 در نماز جمعه تهران بدست منافقین کوردل مجروح شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
مدیر عامل سابق همشهری در نامه ای خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی همکاران شما قبل از تحقیق حکم صادر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۷    
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه شرط اصلی آباد کردن کشور، بهره گیری از توان نیروهای توانمند و مدیران کارآمد است، گفت: بنیاد مستضعفان در صدد است که باغ های تاریخی تحت اختیار را با کاشت درخت احیا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۷    
معاون اول رییس جمهور گفت: دهه شصتی ها جزو مظلوم ترین و عزیزترین جوانان کشور هستند زیرا در هر مقطعی بیشترین فشارها را تحمل کرده اند تا آن مقاطع و دوره ها را پشت سر بگذارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۹    
مقابل یکی از صرافی ها که دلار را به قیمت بانکی می فروشد، از مرد مسنی که در صف خرید ایستاده می پرسم که از ساعت چند در صف هستید؟ می گوید" از ساعت 8 صبح. دو روز پیش هم آمدم، ولی موفق نشدم دلار بخرم" ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۶    
دو نسل از محصولات محبوب خودرو ساز آلمانی (BMW 2000 مدل سال 1969) و ("2015" BMW i8) در یکی از نمایشگاه های تهران.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۰    
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی از امید خسروی بسیجی جانباز حادثه آشوب خیابان پاسداران عیادت کرد و دست این بسیجی را بوسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۵    
امیر قلعه نویی در نشست خبری اش پس از پیروزی 2 بر صفر ذوب آهن مقابل الوحده امارات اظهار داشت: باید از عوامل اجرایی باشگاه ذوب آهن تشکر کنم و امیدوارم تیم الوحده اقامت خوبی را در اصفهان تجربه کرده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۱    
متاسفانه این سابقه درخشان و افتخار آمیز متاسفانه دچار سوء تفاهم های گوناگون شد و ایشان یک سری گرایش های باطنی ومعنوی که داشت باعث شد به سمت جمع های گوناگونی در طی سال های بعد از آن برود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: در مسیر انقلاب اسلامی نباید از قدرتی هراس داشته باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
یک خبرنگار اصلاح طلب طی توییتی از انتشار اخبار دروغ در رسانه های اصلاح طلب خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۶    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حرکات مذبوحانه ای که اخیرا با حمایت دشمنان در قالب کشف حجاب شکل گرفته است منشا هنجارشکنی دارد و باید با آن قاطعانه برخورد شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
مرکز اسناد انقلاب اسلامی با انتشار بخشی از خاطرات یکی از شاهدان حوادث سال های نخست وزیری مصدق نوشت: بسیاری از اقدامات محمد مصدق دردوران نخست وزیری خارج از دایره دموکراسی و نشانه خودکامگی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
مقامات دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نشست هفته گذشته خود از لزوم آنچه آن ها تنبیه نظامی دمشق توصیف کردند، سخن به میان آوردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
نتانیاهو طی سخنرانی در نشست آیپک با بیان اینکه پارسی ها نمی توانند اسرائیل را نابود کنند، بر لزوم متوقف کردن ایران تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
برخی از طرفداران حجاب اختیاری برای اثبات ادعای خود به اختیاری بودن نماز و روزه استناد می کنند که هرکس که نماز نخواند یا روزه نگرفت گناهش پای خودش است و ما مأمور به الزام نیستیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۴    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان از جنگ افروزی کشورش در یمن حمایت و مدعی شد که انصارالله یمن جنگ را بر آن ها دیکته کرده است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۸    
ذوب آهن ایران در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف الوحده امارات رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۵    
وزارت دفاع روسیه از سقوط یک هواپیمای این کشور در سوریه با 32 کشته خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۴    
واقعیت این است که این مدیران، خودشان هم به برخی از آمارسازی ها باور ندارند. می دانند که اگر 4-5 سال پیش می گفتند "معیار تورم جیب مردم است" ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۱    
امشب بارش برف در ارتفاعات البرز و بارش باران و وزش باد شدید موقت در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، گیلان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، تهران، البرز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۲    
جمعی از نمایندگان با تذکر به وزیر امور خارجه، نسبت به دعوت از وزیر امور خارجه فرانسه با وجود مواضع خصمانه این کشور علیه ایران انتقاد کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
مستند من جین دو هستم ماجرای چند مادر آمریکایی است که به همراه دختران نوجوانشان که مورد سوءاستفاده قرار گرفتند، دست به مبارزه می زنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
یکی از کارمندان اخراج شده بانک صادرات می گوید: در ابتدای مهرماه قرارداد ما به اتمام رسید و بدون اطلاع قبلی به ما اعلام شد، که از فردا دیگر در محل کار حاضر نشویم، چراکه قراردادتان لغو شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
فرماندار شمیرانات و برخی از همراهان وی با تعدادی از خبرنگاران حاضر در پیست اسکی دربندسر برخورد ناشایستی داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
بر اساس آمار گمرک، در یازده ماهه امسال تراز تجارت خارجی غیر نفتی منهای 6 میلیارد دلار شد و در این مدت واردات 23 درصد رشد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۹    
یک کاربر فعال فضای مجازی با انتشار عکسی از استاندار خراسان شمالی و شهید مهدی باکری در توئیتر نوشت: در این دو تصویر دنیایی حرف هست. با کلمات قاصرم مفهوم تصاویر زیر را خراب نمیکنم. قضاوت با شما.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی از کلیدخوردن سؤال سوم از رئیس جمهور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
آقای معاون اول با بیان مشکلات متولدان دهه 60 در زمینه اشتغال در ادامه سیاست انداختن توپ به زمین دیگران مشکلات امروزی اشتغال جوانان را ناشی از جمعیت بالای دهه شصتی ها و عدم برنامه ریزی مناسب برای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هویت هشت نفر از جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران – یاسوج اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در رابطه با سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران گفت: وزیر امور خارجه فرانسه می داند که از این سفر چیزی خلاف مصالح ایرانیان عایدش نمی شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
نمایندگان مجلس با اصلاحیه ای در بودجه، دولت را موظف کردند که به صورت تدریجی یارانه سه دهک بالای درآمدی را در سال آینده حذف کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 44 دستگاه واگن به خطوط متروی پایتخت خبر داد و گفت: با ورود این واگن ها، ظرفیت ناوگان ریلی تهران بالغ بر 174 هزار نفر در روز افزایش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
رئیس کل بیمه مرکزی: بر اساس آیین نامه ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث، از این پس با وقوع تصادف، تمام تخفیف بیمه از بین نمی برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
دوست داشتم با علی مهام به عنوان تهیه کننده و کارگردان محترمشان همکاری داشته باشم اما قسمت نشد که جلوی دوربین این سریال بروم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
بانک شهر "شاهین طلایی" سومین جشنواره تبلیغات دیجیتال ایران را که با تاکید بر سه اصل "خلاقیت، اثربخشی، حق انتخاب مشتری" برگزار شد ، از آن خود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
بنابر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور در ایام منتهی به چهارشنبه سوری در سال گذشته، 16 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه جان خود را از دست دادند که از این تعداد 15 مرد و یک زن بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
مجتبی محرمی درباره پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الوصل اماراتاظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و بعد از شکست در دربی خدا را شکر این دیدار را برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
آذربایجان با استفاده بجا از معماری شبیه فرش تصویری ماندگار از موزه در ذهن می کارد تا با مفهوم فرش عجین شود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
کره جنوبی و کره شمالی در جریان مذاکرات اخیر خود به نتایج قابل توجهی دست یافته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
در حالی که جنجال ها در تونس درباره سفر وزیر کشور به عربستان ادامه دارد، برخی منابع عربستانی تاکید کردند که این سفر در چارچوب طرح مشترک عربستان و امارات برای بازگرداندن بن علی به قدرت انجام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
بازیگر سریال هست و نیست گفت: بین روزهای چهارشنبه تا شنبه هفته آینده تصویربرداری سریال "هست و نیست" به پایان رسیده و آخرین قسمت نیز در همین زمان از تلویزیون پخش می شود که در قسمت های آینده مخاطب شاهد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
مربی تیم ملی والیبال گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی ایران از 14 فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در بسیاری از مواقع در سریال "مرد" مزاحم مردم و رفت و آمد آنان می شدیم. هر زمان که فیلمبرداری داشتیم مجبور بودیم راه را ببندیم و در حقیقت راه شهر بسته می شد و این باعث ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
مرضیه چگونیان و ایمان اکبرزاده دو داور ایرانی قضاوت کننده در مسابقات آزاد مالزی بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
معاون امور استان های رسانه ملی در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز بزرگداشت مقام زن و مادر را به بانوان شاغل در شبکه های استانی سازمان صدا و سیما تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
علی سرتیپی با حضور در برنامه شب های شفاهی به ابهامات و اتهامات پاسخ می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
بدون شک آماده ترین بازیکن رئال برای بازی حساس امشب برابر پی اس جی، کریستیانو رونالدو است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
سرمربی منچستریونایتد در جریان جام جهانی 2018 روسیه بیش از مهاجم بارسلونا دستمزد دریافت خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
نشریه ال کنفیدنشال مدعی شد که داوید دخیا، پیشنهاد اخیر رئال مادرید را رد کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۴    
در حالی که استقلالی ها هنوز خاطرات تلخ عمر عبدالرحمان را از یاد نبرده اند، امشب باید بار دیگر مقابل تم العین به میدان بروند.