جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 24 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۱    
اصلاح طلبان با سیاهی لشکر مجازی به میدان آمده اند تا از استعفای سوال برانگیز نجفی، یک بهانه برای قهرمان سازی از او دربیاورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۳    
ایالات متحده آمریکا مهد آزادی اومانیستی و دموکراسی و البته کانون کشت و کشتار در جهان شناخته شده است...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۸    
آشنا نوشت: بن سلمان باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود،هم یمن را بمباران کند و هم شبکه های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم 700 میلیارد سلاح بخرد ولی در عین حال اقتصاد منهای نفت هم داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۲    
توئیت ابوطالبی، مشاور رئیس جمهوری در پاسخ به ادعای مضحک محمدبن سلمان ولیعهد سعودی که گفته است ارتش ایران در میان پنج ارتش بزرگ جهان اسلام نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۹    
کانال 10 تلویزیون اسرائیل به نقل از منابع آگاه نوشته است که نتانیاهو به اعضای کابینه این رژیم گفته ترامپ در آستانه خروج از توافق هسته ای با ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۶    
کتاب های علمیِ همگانی او به چند ده زبان زنده دنیا ترجمه شده و میلیون ها نفر آن ها را خوانده اند، اما نمی توان ادعا کرد که این کتاب ها تأثیر مثبتی در باعلم کردن جوامع بشری داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۳    
یکی از مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا می گوید ماه هاست که هیچ تقابل و رویارویی ای میان نیروهای ایرانی و آمریکایی در خلیج فارس رخ نداده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته برای بودجه 97، حقوق های تا 2 میلیون و 300 هزار تومان معاف از مالیات شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
سلام و درود خدا بر فداکارانی که در مقابل امر ولی فقیه، آن هم امر به از جان گذشتگی، هیچ توقف و تردیدی به دل راه ندادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
امروز آخرین سخنرانی آیت الله خامنه ای در سال 96 بود و در این سخنرانی هم باز بر مسئله معیشت و راه حل دار بودن آن تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
مهدویت باوری که گرچه شیعه پرچمدار تاریخی آن است، اما مقوله ای بین الادیانی است که منجر به شکل گیری جریان های سیاسی و فرهنگی در دنیا شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه طرحی را به تصویب رساند که خواستار اعمال تحریم علیه مقام های ایران به بهانه های حقوق بشری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۴    
تاسف آورتر اینکه باز می گویند در خط امام حرکت می کنیم. به چه قیمت می خواهیم تعدادی سرمایه دار فراری را وارد وطن کنیم. به قیمت از دست دادن حزب الله و دلسردی نیروهای انقلابی!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۴    
مشاور ولیعهد امارات با انتشار توییتی به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان که گفته بود در صورت حمله به عربستان، ایران اولین کشوری خواهد بود که به ریاض کمک خواهد کرد، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۳    
د ر بسیاری از این گروه ها، پسران و مرد انی هستند که د ر ظاهر و د ر چت های گروهی، حفظ ظاهر می کنند و خود را موجه و متشخص نشان می د هند اما پس از شناسایی د ختران و زنان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۸    
محمدصادق جوادی حصار در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: در دوره اوباما به دلیل تمایل دولت دموکرات آمریکا به تعامل با ایران، اروپائیان هم پیرو سیاست های آمریکا به برپائی برجام کمک کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۸    
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به تیراندازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۹    
روزنامه شرق در گزارشی با عنوان دلایل یک استعفا یکی از دلایل استعفا را مخالفت ها و فشارهای چندماهه اخیر از سوی جریان کارگزاران به عنوان جریان سیاسی سابق خود نجفی عنوان کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهوری ترکیه می گوید تا زمانی که اهداف آنکارا در شمال سوریه محقق نشود، نیرو های این کشور از منطقه عفرین خارج نخواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۸    
این سایت عبری زبان گزارش داد که یواف مردخای هماهنگ کننده رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین با تعدادی از نمایندگان بلند پایه کشور های عربی به صورت محرمانه دیدار کرد و در این دیدار نمایندگانی از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رئیس جمهور آمریکا به دلیل فقری که در زمینه مسائل سیاسی دارد نظرات اشتباهی نیز بیان می کند و بر همه آشکار است که جمهوری اسلامی عامل ثبات و پایداری منطقه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۹    
ارتش سوریه امروز مقدمات خروج هزاران نفر از افراد غیر نظامی محاصره شده در غوطه شرقی را فراهم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۰    
مقام های کنونی و سابق آمریکایی می گویند که ولی عهد 32 ساله سعودی به منظور تحکیم قدرت خود در این کشور، از بیش از دو سال قبل، مانع دیدار پدرش با مادرش شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آغاز مرحله سیزدهم بسته حمایت غذایی از پنج شنبه، رقم این بسته غدایی را نیز اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۰    
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه در ادامه تلاش برای افزایش فشار ها علیه مسکو ضمن تمدید تحریم های خود علیه روسیه چندین فرد و نهاد تازه را به فهرست تحریم شدگان اضافه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۸    
ماجرای عزاداری حضرت آدم (ع) و فرشته وحی بر مصائب سیدالشهدا (ع) را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۲    
آخرین جلسه شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران در سال جاری، روز چهارشنبه (1396/12/23) با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، دادستان ها و روسای دادگاه های بخش استان تهران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۳    
فراموشی و تحریف ، دو خطر جدی هر حادثه ی تاریخی است و دفاع مقدس ما هم از این قاعده مسثنی نیست. کاروان های راهیان نور و بازدید مردم از مناطق جنگی اما دقیقا نقطه ی مقابل این دو خطر قرار دارد....
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۱    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی ها برای این استیضاح در جلسه اعضای فراکسیون های امید و مستقلان با سید محمد خاتمی مطرح و افرادی مأمور پیگیری این استیضاح ها شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۳    
منابع سوری از خروج دو هزار غیرنظامی از مناطق تحت سیطره گروه های تروریستی در غوطه و نزدیک شدن به آزادسازی شهرک های حموریة وجسرین خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت انگستان باید خسارت های وارده به سفارت ایران را جبران کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۹    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از تریبون نماز جمعه به عنوان یک تریبون فراجناحی یاد کرد و گفت: تریبون نماز جمعه به هیچ وجه نباید در حد منازعات و نگرش های جناحی تنزل پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۳    
ولی عهد عربستان می گوید اگر ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی باشد ما نیز مشابه این کار را فورا انجام خواهیم داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز پرونده تشریفات برخی از مسئولان بسیار قطور شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۹    
یکی از مراجع تقلید گفت: آقای رئیس جمهور هنوز به شبکه های اجتماعی خارجی دل بسته است، روحانی در شورای عالی فضای مجازی نقش مثبتی در زمینه حل مشکلات شبکه های اجتماعی ایفا نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۳    
در پی بازداشت محکوم علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه ای صادر نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۷    
دستور بازگشایی دوباره فرودگاه های اربیل و سلیمانیه به روی پروازهای بین المللی، توسط نخست وزیر عراق صادر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۷    
ولیعهد عربستان سعودی گفت: اگر ایران بمب هسته ای تولید کند، ما هم بلافاصله همین کار را خواهیم کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۲    
شورای سراسری علمای افغانستان در نشست اخیر با تاکید بر این که رهبران سیاسی به اختلافات در این کشور دامن نزنند از گروه طالبان نیز خواست تا پیشنهاد صلح دولت افغانستان را بپذیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۰    
فرمانده مرزبانی کشور گفت: سعید براتی مرزبان ربوده شده زنده و حال وی خوب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به هموطنان توصیه می شود برای آغاز سفر روزهای 28 و 29 را انتخاب نکنند و در صورت امکان از امروز و فردا به فکر عزیمت به محل مورد نظر باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
یک مرد 30 ساله لحظاتی قبل براثر اصابت ضربات چاقو به گردنش به قتل رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۸    
رئیس شورای عالی اندیشه ورزی سپاه گفت: برای همه مسئولان در هر سطح، بی ریایی نقش تعین کننده ای دارد و همه مسئولان و نهادها نیاز دارند تا بی ریایی را پیشه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۵    
دبیرکل سازمان ملل، با اشاره به کاهش کمک های مالی آمریکا به آژانس امدادرسانی و کاریابی پناهندگان فلسطین سازمان ملل (آنروا) هشدار داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: تهرانی ها روزانه 8 هزار تن زباله تولید می کنند و شهروندان شمالی سهم بیشتری را در این بخش دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
مهران مدیری امشب در برنامه دورهمی، با سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون گفتگو می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک منزل مسکونی در چهارراه نظام آباد خبر داد و گفت: آتش نشانان هفت نفر از ساکنان این ساختمان را نجات دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس جمهور روسیه گفت: هنگامی که موفق به دستیابی به اهداف خود می شوم برای من بسیار خوشایند است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
حال و هوای شهرهای ایران در آستانه نوروز
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: لایحه بودجه سال 97 شنبه آینده در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی و در روز یکشنبه از سوی رئیس مجلس ابلاغ خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که عامل ثبات امنیت و پایداری در منطقه خاورمیانه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۹    
شهردار تهران برای روایت دلیل اصلی استعفای خود یکی از ابیات مولانا را برای خبرنگاران قرائت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
این روزها شهر ها و روستا ها آماده استقبال از سال نو و عید نوروز می شوند.در برخی استان ها مانند گیلان، مازندران و گرگان، آیین هایی مانند نوروزخوانی برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات ظریف درباره حمایت آمریکا از داعش و انتقال این تروریست ها به افغانستان واکنش نشان دادو آن را ادعای غلط و پوچ خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
درتازه ترین حملات نیروهای ترکیه به شهر عفرین واقع در شمال سوریه ، هفت غیرنظامی کشته و 20 نفر مجروح شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۴    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تعریف کرده که هنگام کار در شهر سن پترزبورگ در سالهای 90 قرن بیستم میلادی مجبور بود با تفنگ در ویلای خود بخوابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۴    
جدیدترین رده بندی تیم های ملی جهان را اعلام شد که تیم ملی کشورمان در رده 33 جهان و اول قاره کهن ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: لندن، جزئیات یا اطلاعاتی درباره آنچه درخاک این کشور روی داده ، ارائه نکرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۱    
کتاب "مشاور امین" توسط سید سعید غفوری تدوین و در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۱    
وزیر امور خارجه روسیه از تصمیم مسکو برای اخراج دیپلمات های انگلیس در اقدامی متقابل خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۸    
رهبر حزب اسلامی شاخه ارغندیوال اعلام کرد کسی نمی تواند وی و همکارانش را از حزب اسلامی اخراج کند زیرا این حزب در دولت به نام آنها ثبت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۰    
تبریز- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ارزش های انقلاب باید احیا شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
مشاور مقام معظم رهبری گفت:فرهنگ مقاومت اسلامی از ایران به سوریه، لبنان، یمن و عراق رسانده شد. به نحوی که دولت سوریه توانست 85 ماه در برابر دشمنان مقاومت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۴    
روزنامه مارکا بعد از عملکرد ضعیف کورتوا در دیدار برابر بارسلونا او را به باد تمسخر گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
تجدیدنظر اتحادیه جهانی کشتی در لغو میزبانی جام جهانی؛ قول دادند مجددا میزبانی مسابقات را به ایران بدهندشهنازی: لالوویچ به من گفت فدراسیون ایران میزبانی را لغو کرده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۰    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم هر چه زودتر مردم کشور سوریه به کشور خود بازگردند و هر چه سریعتر بازسازی سوریه انجام شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز: شرط تحقق این وعده مسلم الهی، ادای وظایف علما، مسئولان نظام و دستگاههای آموزشی و تبلیغاتی در تربیت ایمانی جامعه و پایبندی عملی آنها به تقوا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
بانک مرکزی نرخ برابری 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد، که براساس آن نرخ 16 ارز از جمله دلار کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
یک استاد درس اخلاق شهر تهران گفت: مراقب باشید زحمات یک سال خود را با صله رحم های آلوده به گناه در عید نوروز از دست ندهید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد: دو عامل فقر و بیکاری مانع بزرگ اقتصاد رژیم صهیونیستی است و کسری بودجه این رژیم طی 2 سال آینده به شدت افزایش خواهد یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۸    
حجت الاسلام سوزنچی در مناظره مبانی و محدوده حجاب شرعی به نقد کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر پرداخت و تاکید کرد: همه شواهد دال بر این است که حجاب شرعی در عصر پیامبر کاملا ممکن بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
شاگردان ناظم الشریعه در بدون تغییر در رتبه ششم جهان جای گرفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۶    
قرار بود 15 پروژه مسکن مهر پردیس نیمه دوم اسفند افتتاح شود اما به دلایلی از جمله طرح استیضاح وزیر هنوز برنامه اعلام شده در این رابطه محقق نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۶    
نعیمه اشراقی(نوه امام) مرداد91: حجاب قطعا شرعی است. صرفا اجباری بودن حجاب است که شاید شرعی نباشد. البته حجاب به این شدتی که بعضی از علما بر آن پافشاری می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
بانک ملی مجارستان در راستای جلوگیری از بحران های احتمالی ژئوپولتیکی اقدام به بازگرداندن 3 تن طلای خود از لندن کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
این روزها نخستین سالگرد درگذشت شاعر و ترانه سرای معاصر، دکتر افشین یداللهی است؛ همو که اشعار و ترانه هایش، رنگ دیگری به مجموعه های تلویزیونی بخشید و در خاطره ها ماندگار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت گفت: صادرات غیرنفتی ایران در 11 ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد رشد داشت که نویدبخش شرایط بهتر در سال 97 است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۱    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد و در مرحله ابلاغ است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
سارقان به تازگی برای سرقت از منازل در ایام نوروز، شیوه جدیدی از سرقت را ابداع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
بانوی کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات سه گانه ایران گفت: به رئیس اتحادیه جهانی سه گانه ثابت کردم که با حجاب می توانیم مسابقه بدهیم و مشکلی از این بابت نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
با وجود آن که تکلیف اراضی تخصیصی و مقررات مسکن اجتماعی مشخص شده، این طرح به دلیل عدم اختصاص منابع مورد نیاز تا کنون اجرایی نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور صنایع دفاعی گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب 3 ماه پایانی سال در کشورمان به دلیل حرکت ملت در مسیر رهبری خنثی شد از این رو دشمنان بایستی فاتحه اقدامات خود در این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۳    
فیلمی که در تعطیلات نوروز اکران می شود علاوه بر سینماروهای همیشگی، مخاطبان دیگری از مردم عادی (حتی کسانی که هیچ وقت به سینما نمی روند) هم دارد و همین موضوع باعث افزایش فروش قابل توجه فیلم ها می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
طلا در معاملات امروز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش تنش های سیاسی میان روسیه و انگلیس و نگرانی ها نسبت به وقوع جنگ تجاری که افت دلار و بازارهای سهام را به دنبال داشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۴    
حمایت دولت از صنعت پتروشیمی در کنار تولید 49 میلیون تن محصول توسط 57 مجتمع پتروشیمی، امضای قرارداد همکاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و ایرلیکوئید فرانسه و همچنین آغاز فاز دوم چهار قرارداد صنعت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
همه کارگران تلاش دارند سبد معیشت امضا گرفته شده در دستمزد لحاظ شود اما چون می دانستیم این ها ننه من غریبم بازی را درمی آورند، ناچاریم بگوییم در یک برنامه سه یا پنج ساله باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۰    
پیش بینی های مختلفی از بازارهای سال آینده طی ماههای اخیر منتشر شده است؛از پیش بینی های شخصی گرفته تا موسسات مطالعاتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۸    
معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: انجام هرگونه فعالیت ساختمانی در سطح شهر به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از تخلفات احتمالی، از فردا(25 اسفند) تا 25 فروردین 97 ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۹    
تهیه کننده سریال پایتخت درباره ی تاکید بر حضور هنرمندان در برنامه های تحویل سال که چند سالی است در تلویزیون باب شده و در مواردی هم به ساخت برنامه های تکراری منجر شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۶    
معاون وزیر دفاع با سفر به آنکارا، با جانشین رئیس ستادکل نیرو های مسلح ترکیه دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۰    
بازار بزرگ پایتخت که قلب خرید و فروش انواع و اقسام کالاهاست، این روزها شلوغ تر از هر زمان دیگری است و مردم با سطح درآمدی مختلف در این بازار به دنبال تامین نیازهای شب عیدشان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
حضرت امیرالمومنین علیه السلام ؛ عاقبت حرص و طمع در دنیا طلبی را این گونه بیان کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
وینفرد شفر از برنامه تیم ملی شاکی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۴    
مدتی است که دامنه اعتراضات و مخالفت ها با کسب و کارهای نوپای اینترنتی به صنعت بیمه نیز کشیده شده است و نمایندگان بیمه درصدد هستند تا به طریقی این کسب و کارها را از گردونه رقابت خارج نمایند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
وزیر خارجه جدید آلمان در دیدار با همتای فرانسوی اش در پاریس بر ضرورت همکاری برای حفظ توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تأکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۵    
نماینده عرب کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم را قاتل توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید از امروز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
وزیر خارجه ترکیه که قرار بود 28 اسفند به واشنگتن برود، بعد از برکناری همتای آمریکایی، از انجام این سفر منصرف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
از محضر امام صادق (علیه السلام) سوال شد:فدایت شوم بسیار می شود که یادی از امام حسین (علیه السلام) می کنم در آن هنگام چه بگویم ؟
  • ۱