دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۷May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 22 خرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 خرداد 1397 جهان نیوز 2 خرداد 1397 جهان نیوز 3 خرداد 1397 جهان نیوز 4 خرداد 1397 جهان نیوز 5 خرداد 1397 جهان نیوز 6 خرداد 1397 جهان نیوز 7 خرداد 1397 جهان نیوز 8 خرداد 1397 جهان نیوز 9 خرداد 1397 جهان نیوز 10 خرداد 1397 جهان نیوز 11 خرداد 1397 جهان نیوز 12 خرداد 1397 جهان نیوز 13 خرداد 1397 جهان نیوز 14 خرداد 1397 جهان نیوز 15 خرداد 1397 جهان نیوز 16 خرداد 1397 جهان نیوز 17 خرداد 1397 جهان نیوز 18 خرداد 1397 جهان نیوز 19 خرداد 1397 جهان نیوز 20 خرداد 1397 جهان نیوز 21 خرداد 1397 جهان نیوز 22 خرداد 1397 جهان نیوز 23 خرداد 1397 جهان نیوز 24 خرداد 1397 جهان نیوز 25 خرداد 1397 جهان نیوز 26 خرداد 1397 جهان نیوز 27 خرداد 1397 جهان نیوز 28 خرداد 1397 جهان نیوز 29 خرداد 1397 جهان نیوز 30 خرداد 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۲    
در معادلات رسانه ای، رمضان ماه مهمی به شمار می آید. رشد مخاطبان اهمیت این ماه را دو چندان کرده است. سیما نه تنها به دلیل موفقیت های سال های گذشته اش بلکه با انحصار فراگیرش در پخش سریال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۴    
مروز کمتر کسی در سراب بودن معامله با شیطان بزرگ تردید دارد. اکنون حباب "رونق اقتصاد از مسیر بی عملی و بستن با شیطان بزرگ” ترکیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران امروز (چهارشنبه) در نشستی با حضور پنج تن از وزرای دولت آفریقای جنوبی شامل وزرای خارجه، دفاع، توسعه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۰    
منابع پلیس سوریه از شهادت سه نفر و زخمی شدن هشت نفر دیگر در حملات خمپاره ای تروریست ها به حلب خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۰۹    
حجت الاسلام مازنی از اعضای شاخص فراکسیون امید مجلس و از خالقان سلفی حقارت در کنار موگرینی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۳    
شبکه های سیما در ایام عید سعید فطر ویژه برنامه های متعدد و جذابی را برای پخش درنظر گرفته اند که از مهمترین آن ها می توان به "کلاه قرمزی"، "ماه عسل"، "جشن رمضان" و "همین امشب"، اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان "قبول می کنیم در اقتصاد کشور کاستی هایی وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کرد" گفت: مردم باید بدانند ما افزایش 50 تا 60 درصدی نرخ برخی کالاها را تکذیب نمی کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۶    
در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بانک شهر یک میلیارد و 100 میلیون ریال به این موضوع اختصاص داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با انتقاد شدید از مسئولان گفت: استاندارد، تعزیرات، اتحادیه ها و وزارت صنعت و ده ها دستگاه دیگر وجود دارند اما چرا باید شاهد این همه گرانی باشیم؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۷    
استاندار خوزستان گفت: عمده تولید برق استان از منابع برق آبی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۳    
افزایش بی رویه قیمت مسکن و اجاره بهاء گزارش داده است: در پی افزایش چشمگیر قیمت مسکن و اجاره بها که در پی فرصت سوزی های دولت در زمینه ساخت و ساز مسکن رخ داده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۰    
همه ی دشمنان انقلاب اسلامی می دانند تعرض به ایران عزیز یعنی برانگیختن همه ی محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و... ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۸    
همان طور که شهردار تهران وعده داده بود، از این هفته انتصاب های خود را شروع کرد و باتوجه به اینکه معاونت معماری و شهرسازی شهر تهران بعد از رفتن نجفی بدون معاون مانده بود،
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: احتمال می دهیم، آزادراه تهران- شمال تا پایان تابستان تکمیل نشود و بهره برداری از آن به انتهای آبان ماه امسال موکول شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۹    
در شرایط امروز کشور شاید مهم ترین گام در پیشبرد اقتصادی، حمایت از تولید و کالای ملی باشد. به همین دلیل بوده که امسال به نام حمایت از کالای ایرانی انتخاب شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۴    
روز گذشته وزیر امور اقتصادی و دارایی از شش سامانه جدید و خدمت الکترونیکی این وزارتخانه و دستگاه های تابع آن رونمایی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۸    
صدای او را بیشتر با نقش هرکول پوآرو می شناسند؛ نقشی که باعث شد لقب اَکتور صدا را به او بدهند. او گوینده ای است که به زبل خان بی کلام، روح و صدایی جدید بخشیده و لحن خاص گِلام که می گوید من می دونم.. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۳    
امیرالمؤمنین (ع) می فرماید: ابلیس شش یا هفت هزار سال از سال های دنیا یا غیر دنیا، با ملکوتیان بود و ظرفش از علم پر شده و علم به توحید، قیامت،و انبیاء داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۰    
نمایندگان مجلس دهم از 7 خرداد 96 تا 15 اردیبهشت 97، در مجموع 634 فقره تذکر کتبی و شفاهی به رئیس جمهور داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۸    
اسپانسرها و تبلیغات تا کجا قرار است مناسبات و اقتضائات رسانه ملی را تحت تأثیرخود قرار دهند. به گونه ای که اسپانسر در موضوع ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است اروپا ضمانتی به ایران بدهد باید زودتر مشخص شود و سخنان رهبری اتمام حجت برای تسریع در تصمیم گیری آنها در قالب برجام بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۹    
گزارش رده بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در اردیبهشت ماه امسال منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۴    
برخی با ایجاد شبهه، خطاب به کسی که عزم سفر حج دارد می گویند "چرا می خواهید جیب آل سعود را پر کنید؟!" در حالی که روایت است اگر ترکِ خانه خدا کردید، بدانید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۵    
رئیس جمهور کشورمان در گفت وگوی تلفنی با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، از مواضع اروپا و از جمله فرانسه برای حفظ برجام تا کنون، ابراز خرسندی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۲    
خونریزی خفیف درون پوستی یا کبودی که گاه به گاه رخ می دهد زیاد جای نگرانی نخواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۲    
انتقاد نسبت به سوء تدبیرهای اقتصادی دولت، از رسانه های منتقد به رسانه های حامی دولت گسترش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۶    
کودکان لوح سفیدی هستند که بر روی ذهنشان هر چه بنویسیم همان به عنوان سرلوحه زندگی نقش می بندد و در مسیر ادامه زندگی به طور مداوم آموخته های جدید را با آموخته هایی که در ذهنش ثبت شده را مقایسه می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۲    
رضا پرستش ملقب به مسی ایرانی توسط پلیس مسکو بازداشت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۰    
یک راهب یوگایی اهل گجرات هند به نام ماتاجی 88 ساله ادعا می کند که 70 سال است بدون آب و غذا زندگی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۰    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی 12 ماهه سال 96 نشان می دهد که در این مدت بیش از 138 تن نوار درزبندی پاکت آبمیوه وشیر وفرآورده های آن ازپلیمرهای پروپیلن وارد کشور شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۰    
وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: یکی از دلایل گرانی های اخیر، نداشتن راهبرد صحیح اقتصادی توسط دولت است؛ راهبردی که مبتنی بر راه حل های بومی و بر اساس توانمندی های داخلی کشور باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۷    
دبیرکل حزب اسلامی کار تاکید کرد: دولتمردان مداران بدون نظر رهبر انقلاب کاری را انجام نمی دهند که به نفع جامعه ما نباشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۴    
رئال مادرید بابت فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی اسپانیا 2 میلیون یورو به فدراسیون این کشور پرداخت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهور در پیامی انتخاب نخست وزیر جدید ایتالیا را تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۵    
یک فعال کارگری معتقد است ساماندهی اتباع بیگانه در کشور به عزم ملی و هماهنگی همه دستگاههای مسئول نیاز دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۶    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرحی با 200 امضا برای ساماندهی بازار خودرو به مجلس ارائه شده که بر اساس بخشی از این طرح، نرخ خودروهای زیر 45 میلیون تومان باید به سال 96 بازگردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۷    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد که مردم یمن خواستار دفاع از استان الحدیده هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۶:۰۲    
جمعی از فعالان سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب در نامه ای خطاب به رئیس دولت اصلاحات ضرورت نقد و اصلاح اصلاحات را یادآور شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۵:۴۱    
نماینده مدعی اصلاحات در جدیدترین دروغ خود مدعی شد که بیت رهبری موافق FATF است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۵:۳۸    
شرکت نایک اعلام کرد که به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، به بازیکنان ملی پوش ایران در جام جهانی 2018 روسیه کفش نخواهد داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا پس از نشست امروز در سنگاپور در مصاحبه ای تلاش کرد دلیل لحن تند و الفاظ رکیک خود علیه رهبر کره شمالی را توجیه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۵    
مجله آمریکایی فارین پالیسی در یاداشتی به اوضاع وخیم انسانی یمن پرداخت و دولت آمریکا را مسئول شرایط بحرانی یمن دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۲    
رهبر جریان الصدر عراق می گوید با ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری بر سر تشکیل ائتلاف بزرگتر در پارلمان عراق به توافق رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۶    
چند هفته ای است شکارچیان لاکچری از جمله شکارچیان آمریکایی با کیسه هایی پر از دلار وارد کشورمان شده و به شکار تفریحی حیوانات حفاظت شده مشغولند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۳    
دفتر امام جمعه اصفهان در خصوص صحبت هایی که از سوی امام جمعه اصفهان در برخی رسانه ها منتشر شده بود و بازتاب هایی در بین مردم داشت، توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۳    
ما چگونه ما شدیم نام کتابی از صادق زیباکلام است که محوریت آن را نفی نقش دشمن در عقب ماندگی کشور تشکیل می دهد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۰    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به آغاز شمارش معکوس برای شروع یورش ائتلاف سعودی به الحدیده یمن از مقاومت دلیرانه ای که رزمندگان انصارالله از خود نشان خواهند داد، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۳۸    
شرط و شروط سروش رفیعی برای پیوستن به تراکتورسازی تبریز مورد موافقت مسئولان این باشگاه قرار نگرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۳۸    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد، چهار شیوه پرداخت غیرحضوری زکات فطره را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۷    
مدیر موسسه حمایت از کودکان کار استان البرز گفت: امروز طی مراسمی 39 نفر از کودکان کار خیابانی بازنشسته می شوند که این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۱    
جنگنده های آمریکا بار دیگر جنوب استان الحسکه را بمباران کردند که در جریان آن 12 غیر نظامی کشته و 5 نفر هم زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۱۸    
استاد برجسته حوزه های علمیه قم با اشاره به ضرورت مقابله با اخلال گران اقتصادی در کشور گفت: اگر افرادی پول را از دسترس مردم خارج کنند تا به نظام اقتصادی ضربه بزنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۰۶    
برنامه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران تا بازی با مراکش و همچنین زمان نشست خبری کارلوس کی روش اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس از 24 خرداد گفت: بیشترین تصادف در تابستان سال گذشته بین ساعت 15 تا 24 رخ داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۳    
افزایش قیمت ها و نوسانات لحظه ای در سایر حوزه های اقتصادی نیز اگر بدتر نباشد به همین منوال گزارش شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۳۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با یک شبکه تلویزیون خارجی به شرکت آمریکایی نایک گفت: این شرکت باید به پوشیدن کفش هایش توسط بازیکنان ایرانی افتخار کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۳۱    
سناتور جمهوریخواه آمریکا در واکنش به توافق ترامپ با رهبر کره شمالی، خواهان تصویب این توافق در کنگره آمریکا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۱۸    
وزیر خارجه ایران گفت: هنوز ما بسته عملیاتی لازم را دریافت نکرده ایم، همکاران ما در اتحادیه اروپا و هم همکاران چینی و روسیه عنوان کردند که مشغول کار کردن بر روی همین بسته هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۱۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه در جلسه عمومی پارلمان اروپا درباره برجام سخنرانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۳۳    
رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس جمهور این کشور بابت نتایج ملاقات با رهبر کره شمالی انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۲۷    
محققان می گویند حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز می توان از هوا آب تهیه کرد و از همین شیوه برای تامین آب در نقاطی مانند صحراها نیز استفاده کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۲۱    
فدراسیون بین المللی فوتبال برای کشورهای مسلمان حاضر در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی اقدام قابل تقدیری انجام داد تا نشان دهد برای اعضایش احترام زیادی قائل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۸    
امیر قطر امروز با صدور فرمانی، محمد سعد الفهید الهاجری را به عنوان سفیر فوق العاده قطر در ایران انتخاب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۲    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 60 هزار تومان افزایش 2 میلیون و 540 هزار تومان و یورو با رشد 309 تومانی 8327 تومان قیمت خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۴    
وقتی یکی از اشرار شمشیر را زیر گلویم گذاشت با همان حالت نیمه جان، دست در جیبم کردم، وقتی متوجه شدم کارت شناسایی ام گم شده به اشرار گفتم من سارقی مسلح هستم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۱    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده قائم شهر گفت: موضوع ارسال پیامک های تهدیدآمیز به نمایندگان را در هیأت رئیسه مجلس بررسی می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر گفت: یکی از ماموران زخمی شده در حادثه حمله به خودرو حامل زندانیان در مسیر رامشیر به رامهرمز در استان خوزستان شامگاه دوشنبه به شهادت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۹    
سازمان بهزیستی کشور در بخشنامه ای اعلام کرد شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۳    
دادستان تهران با اشاره به صدور کیفرخواست متهم پرونده مدرسه ای در غرب تهران با چهار عنوان اتهامی گفت: پرونده فردا به دادگاه می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۵    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز برنامه فروش محصولات به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از روز چهارشنبه23 خردادماه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۰    
مسئولین دولتی و بعضی نمایندگان در حالی در دفاع از لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۴    
دومین سوال از رئیس جمهور پس از دو هفته معطلی، دچار ابهام شده و فعلا توپ در زمین هیات رئیسه مجلس افتاده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۵    
رییس جمهور آمریکا با تصمیماتش نمی تواند علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد و سردار آزمون را متوقف کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا که صبح امروز در سنگاپور با رهبر کره شمالی دیدار کرده بود در یک کنفرانس خبری حاضر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۱    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی گفت: بحران هایی وجود دارند که هویت نظام را تهدید می کنند مثل سکولارسازی اجتماعی یا جریان های تکنوکراسی که هویت نظام را در معرض تهدید قرار داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۶    
وزارت توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد: برگزاری جام جهانی به افزایش قابل توجه ورود گردشگران به روسیه منجر شده و این کشور از محل برگزاری این بازی ها درآمد قابل توجهی خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دلیل عدم تحقق اقتصاد مقاومتی مشکلات اعتقادی است؛ زیرا آقایان به دنبال پیاده کردن مدل اقتصاد چین و ژاپن در کشور هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۳    
وزیر ورزش در تماسی تلفنی از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواست تا تمام تلاش خود را برای شاد کردن مردم به کار بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۷    
در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا گفته کره شمالی تمایلش را برای خلع سلاح های هسته ای نشان داده، این گزارش به بررسی 9 گام مورد نیاز برای تحقق این هدف می پردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۱    
امروزه افراد زیادی از داروهای شیمیایی که می توانند مواد سمی را وارد بدن کنند رویگردان می شوند و به درمان های طبیعی روی می آورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۸    
با توجه به صدور مجوز رشته های جدید و انتشار 4 اصلاحیه برای دفترچه انتخاب رشته، مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد 97 تا پنجشنبه 24 خرداد 97 تمدید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۲    
مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی از بیانیه مشترک کیم جونگ اون و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا استقبال کرده و گفت: این آژانس آماده بررسی و راستی آزمایی در قبال برنامه های اتمی کره شمالی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۰    
مدیر دفتر استفتائات مقام معظم رهبری میزان فطریه سال 97 را اینگونه اعلام کرد: مبلغ فطریه سه کیلو برنج، خرما یا کشمش یا امثال اینهاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۴    
یک مشاور با تاکید بر این که والدین باید سکوت کودکان را جدی بگیرند، گفت: سکوت اضطرابی می تواند همراه با دیگر اختلالات مربوط به اضطراب و یا همراه با اوتیسم بروز کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۸    
حرف اول و آخر را بسیاری در این مورد می زنند که مردم نیازمند تعیین محل اعتراض نیستند و می خواهند مشکلاتشان حل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۵    
تارنمای رسانه آمریکایی پولیتیکو امروز (سه شنبه) با بررسی تصویر بیانیه مشترک دونالد ترامپ و کیم جونگ اون خبر داد که وزیر امور خارجه آمریکا و یک مقام ارشد کره شمالی مسئول گفت وگوهای آتی فیمابین هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه پایان می یابد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۶    
سازمان حج و زیارت، لیست داروهای غیر مجاز و ممنوعه ای را که حجاج نباید به همراه داشته باشند، اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۳    
سران سعودی که تحمل صدای شنیدن صدای مخالف را نداشته و در عین حال در تلاش هستند از خود تصویر یک جامعه مدافع حقوق بشر را نمایش دهند، راه چاره را تصویب قوانینی دانستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۰    
بعد از اولین دیدار سران آمریکا و کره شمالی، طرفین سندی مشترک را به امضا رساندند که شامل چهار بند از جمله خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره و تضمین امنیت کره شمالی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۷    
عضو سابق شورای شهر گفت: توقف خط 6 و 7 متروی تهران و بسیاری از پروژه های نیمه کاره و پروژه هایی که درصد بسیار کمی تا بهره برداری آن مانده بود منجر به افزایش ناامیدی مردم از تیم جدید مدیریت شهری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۷    
برخی از دمنوش های گیاهی هستند که خواص درمانی بسیاری دارند و در درمان بیماری ها نقش بسیار زیادی دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به ساخت و سازهای بدون مجوز در برج میلاد گفت: مسئولان برج میلاد خود را مانند سازمانی مانند نوسازی اراضی عباس آباد می دانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۱    
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور از سقوط 765 پله ای رتبه جهانی پیام رسان تلگرام پس از مسدود سازی در ایران و صعود پرشتاب رتبه جهانی پیام رسان های بومی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۸    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی از طایفه فیوج خبر داد و گفت: سارقان با مراجعه به محل اقامت گردشگران خارجی در پوشش مأمور اقدام به سرقت وجوه نقد از آنها می کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۵    
گیاهان دارویی نعمتی خدادادی است که به دلیل شرایط آب و هوایی و اقلیم های متقاوت در کشور ما از آن به عنوان گنج پنهانی نام برده می شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۵    
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به محض اینکه زکات فطریه در اختیار کمیته امداد قرار گیرد، آن را بین خانواده های نیازمند تقسیم می کنند.