سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 24 مهر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مهر 1397 جهان نیوز 2 مهر 1397 جهان نیوز 3 مهر 1397 جهان نیوز 4 مهر 1397 جهان نیوز 5 مهر 1397 جهان نیوز 6 مهر 1397 جهان نیوز 7 مهر 1397 جهان نیوز 8 مهر 1397 جهان نیوز 9 مهر 1397 جهان نیوز 10 مهر 1397 جهان نیوز 11 مهر 1397 جهان نیوز 12 مهر 1397 جهان نیوز 13 مهر 1397 جهان نیوز 14 مهر 1397 جهان نیوز 15 مهر 1397 جهان نیوز 16 مهر 1397 جهان نیوز 17 مهر 1397 جهان نیوز 18 مهر 1397 جهان نیوز 19 مهر 1397 جهان نیوز 20 مهر 1397 جهان نیوز 21 مهر 1397 جهان نیوز 22 مهر 1397 جهان نیوز 23 مهر 1397 جهان نیوز 24 مهر 1397 جهان نیوز 25 مهر 1397 جهان نیوز 26 مهر 1397 جهان نیوز 27 مهر 1397 جهان نیوز 28 مهر 1397 جهان نیوز 29 مهر 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۳    
نام داوود میرباقری طی سال گذشته و جاری بیشتر با عناوینی مربوط به ساخت سریال "سلمان فارسی" به گوش می رسید اما به تازگی وی قصد بازگشت به عرصه سینما را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۶    
ابراهیم جعفری در جریان دیدار با سعد حریری ابراز امیدواری کرد که دولت این کشور در سریع ترین زمان ممکن تشکیل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۷    
شبکه های مختلف سیما در ادامه فصل پاییز هر شب با پخش مجموع هایی جدید؛ در ژانر ها و گونه های متنوع از ملودرام تا کمدی، همراه مخاطبان علاقمند به مجموعه های نمایشی خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۷    
غلامرضا سازگار مداح و پیرغلام اهل بیت (ع) شاخص ترین ویژگی مرحوم حجت الاسلام شجاعی را ولایت مداری او دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۴    
امروز چند هزار کامیون از بستان تا مرز چذابه به خط ایستاده و باعث ایجاد ترافیک سنگینی در این مرز شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۶    
رهبر جریان صدر عراق خطاب به رئیس جمهور آمریکا او را فرعونی طغیانگر و گمراه خواند و خواست تا سیاستش را اصلاح کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۳    
فرماندار خرمشهر از آماده به کار بودن چهار فروند کشتی مسافربری در بندر خرمشهر به منظور انتقال زائران اربعین حسینی به بصره عراق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۸    
ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان خبر از بررسی لایحه CFT در جلسه فردای این شورا داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
اظهارات آقای آخوندی به گونه ایست که اگر کسی در جریان نباشد، اینطور فکر می کند که آمریکا در مقطع کنونی و تا قبل از آغاز تحریم های 13 آبان در حال ارائه خدمات مختلف به ایران است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
سیدحمیدرضا برقعی از شاعران آیینی کشورمان نوسروده خود را به امام حسن مجتبی (ع) غریب مدینه تقدیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۹    
همایش بررسی ابعاد اقتصادی لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی (FATF )، شامگاه سه شنبه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
بیژن بیرنگ از جمله فارغ التحصیلان ادبیات نمایشی است که هرچند سابقه فعالیت هم در سینما و هم برای شبکه نمایش خانگی را دارد اما بیش از هر چیز به واسطه فعالیت های تلویزیونی اش شناخته می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۸    
برانکو ایوانکوویچ در دو سال گذشته موفق شد دو قهرمانی در لیگ برتر برای سرخ ها به دست بیاورد و پرسپولیس را هم در دو سال اخیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
نفیسه روشن در اولین گروه از بانوانی قرار گرفت که نقش لیدرهای خانم در ورزشگاه آزادی را بر عهده می گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۴    
بیش از 4000 نفر از دانشگاهیان، حوزویان و فعالین عرصه فرهنگی طی نامه ای به اعضای شورای نگهبان خواستار عدم تایید لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۱    
سفیر جدید ژاپن در ایران گفته است که دولت و شرکت های ژاپنی علیرغم فشارها و تحریم های آمریکا همچنان به روابط خود با ایران ادامه می دهند و در ایران می مانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۱    
سناتور لیندسی گراهام امروز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "فاکس و دوستان" شبکه خبری فاکس نیوز، به موضوع ناپدید شدن و قتل وحشیانه جمال خاشقجی روزنامه نگار برجسته عربستانی واشنگتن پست پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۵    
بانک جهانی به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد، کشورمان در خصوصی سازی مدارس متوسطه بین سال های 1998 تا 2017 در میان کشورهای دنیا رکورددار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۳    
کنگره جمعیت رهپویان، صبح روز پنجشنبه 26 مهرماه از ساعت 9 صبح برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۷    
دبیر بیست و ششمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران گفت: گاهی افراد زمانی که دستشان در حوادث آسیب میبیند یا خود درمانی کرده و یا دیر به پزشک مربوطه مراجعه می کنند و این مسئله سبب می شود که ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۴    
استاد گروه ارگونومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: حمل بار توسط کوله پشتی فشار فیزیولوژیک معنی داری را بر دستگاه های قلبی و عروقی و متابولیکی اعمال نکرده و عملکرد دستگاه های فوق الذکر را تغییر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۲    
سروش رفیعی ستاره تیم فولاد همچنان در کشمکش جدایی یا ادامه همکاری با سرخپوشان اهوازی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۹    
پسر 9 ساله پاکستانی از بیماری نادری رنج می برد که باعث شده است شکم وی سه برابر حالت عادی بزرگ شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه تا سال 1401 تمام 374 مخزن اضطراری تامین آب شرب شهر تهران تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۵    
پروژه مشهد، مکری بود که به خود آمریکایی ها برگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیمش بازی زیبا و مدرنی را ارائه کرد، گفت: نمایش خوبی برابر بولیوی داشتیم و دیگر نمی دانم باید چه کنم که احترام برخی را برای خود داشته باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۰۲    
معاون فرهنگی سپاه با تأکید بر اینکه امروز دست ما در میدان جنگ اقتصادی پر است، گفت: باید با خودباوری و اتکای به ظرفیت های داخلی اقتصاد را شکوفا کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۳۲    
روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در آمریکا در خصوص ایران و سوریه با هم مذاکره کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه از دومین گفت وگوی تلفنی با ولیعهد سعودی درباره ناپدید شدن روزنامه نگار سعودی منتقد سیاست های آل سعود خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۷    
رئیس مجلس کویت در کنفرانس اتحادیه بین المللی پارلمانی سخنانی تند علیه رژیم صهیونیستی مطرح کرد که این سخنان منجر به خروج هیئت صهیونیستی از محل برگزاری این کنفرانس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۴    
شبکه الجزیره قطر به نقل از منابع آگاه ترکیه ای مدعی شد که روزنامه نگار سعودی و منتقد آل سعود در عرض هفت دقیقه در کنسولگری سعودی به قتل رسیده و سرکنسول سعودی شاهد این قتل بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۹    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از تحت تعقیب بودن ضارب طلبه همدانی و همسر او از اهالی منطقه خضر همدان خبر داد و گفت: به زودی این فرد ضارب با رصد اطلاعاتی و همکاری همه جانبه نیرو های امنیتی دستگیر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به بیان خاطره ای از دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرماندهان دفاع مقدس و رهنمودهای ایشان در آن دیدار پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۵۹    
علمای اهل سنت شرق و غرب کشور در گفت وگو با خبرنگاران تسنیم گروگانگیری حافظان امنیت را در مرز میرجاوه به شدت محکوم کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۵۳    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه بولیوی را شکست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۷    
روابط عمومی کل سپاه از هلاکت ابوضحی ، امیر داعش در استان دیاله و طراح اصلی حادثه تروریستی اخیر اهواز در عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت در استان دیاله عراق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۴    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه بولیوی را شکست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور ارمنستان در اقدامی جهت برگزاری زودتر از موعد انتخابات مجلس این کشور، از سمت خود کناره گیری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۴    
وزارت خزانه داری آمریکا بانک های ملت، مهر اقتصاد، پارسیان و سینا و شرکت های تراکتورسازی ایران و خودروساز بهمن را تحریم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۸    
سناتور لیندسی گراهام می گوید ولیعهد سعودی در حال تخریب کشورش است و تا زمانی که وی در قدرت است، وی کاری با سعودی ها ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۸    
قیمت اغلب خودرو ها در بازار امروز، نسبت به روز گذشته بین 500 هزار تا یک میلیون تومان کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۵    
مسابقه عکاسی اربعین حسینی با شعار ایران والعراق لا یمکن الفراق برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۲    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: عامل اصلی ناامنی پارک کودک سنندج در کمتر از 24 ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۹    
مناظره بررسی ابعاد سیاسی FATF در حالی برگزار شد که صادق زبیاکلام در قسمت ابتدایی این مناظره و بعد از اینکه سخنانش تمام شد، محل مناظره را ترک کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۹    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه بخشی از بالا رفتن قیمت ارز ناشی از اجرای الزامات FATF بود، گفت: ما در زمان تحریم، نفتمان را می فروختیم و پولش را از مسیر غیر رسمی به دست می آوردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۲    
هیات وزیران جدول سن فرسودگی خودروهای شخصی اعم از سواری ، ون استیشن و سواری کار را 20 سال و خودروی عمومی سواری دوگانه سوز 10 سال تعیین کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال و همچنین مهاجم سابق تیم ملی با حضور در ورزشگاه تماشاگران دیدار ایران و بولیوی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۸    
ولیعهد عربستان در دیدار با وزیر خارجه آمریکا که برای پیگیری موضوع جمال خاشقچی به ریاض رفته، با لحنی تهدیدآمیز گفته که رویارویی مجدد آمریکایی ها با داعش در مکانی غیرمنتظره ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۹    
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی مبنی چشمک معنادارش به عراقچی گفت: من ویژگی نیت خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۶    
نمره مجلس دهم بالاتر از 12 نیست/ با این وضعیت، مجلس را در راس امور نمی بینم/چرا باید کارها در مجلس بر محور رئیس بچرخد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۷    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: محمد شریعتمداری وزارت صنعت را نابود کرد و اگر بخواهد به عنوان وزیر کار هم به کار گرفته شود کار از بد هم بدتر خواهد شد و این وزارتخانه عریض و طویل را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۱    
دبیرکل سازمان بدر عراق از به هلاکت رسیدن سرکرده نظامی گروه تروریستی داعش در دیالی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۵۲    
یک رسانه آمریکایی فاش کرد که مسئول استخباراتی سعودی که خواست خودش را به ولیعهد عربستان ثابت کند زیاده روی کرد و خاشقجی را کُشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۵۲    
وزارت ورزش و جوانان در راستای تغییرات در فدراسیون های ورزشی به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، روسای چهار فدراسیون را کنار گذاشت که در بین آنها مرحوم بهرام شفیع هم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۹    
مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی(ع) و بدرقه زائران اربعین حسینی با مداحی میثم مطیعی و روایتگری حاج حسین یکتا در آستان امام زاده قاضی الصابر(ع) تهران برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۳    
رئیس سازمان حج و زیارت از پرداخت 100 دلار ارز مسافرتی در قالب دینار عراقی به مسافران اربعین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۳    
کابینه عربستان امروز در نشست خود به موضع گیری درباره جمال خاشقجی فعال سعودی ناپدید شده در کنسولگری عربستان در استانبول پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد: هیچ منافع مالی در عربستان یا روسیه ندارم!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۷    
یک منبع سیاسی عراقی اعلام کرد که دولت جدید این کشور طی 72 ساعت تشکیل خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۴    
سفرای جدید ایران در پنج کشور اسپانیا، رومانی، کویت، بنگلادش و سیرالئون تعیین شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۸    
یک سناتور آمریکایی در قالب شوخی در یک برنامه تلویزیونی شبکه فاکس نیوز ، به نژاد ایرانی اهانت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۳    
منابع رسانه ای ترکیه می گویند که سرکنسول عربستان سعودی به عنوان مطلع ترین فرد درباره سرنوشت خاشقچی، ترکیه را ترک کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط کشور بارندگی و سیلابی شدن رودخانه ها رخ می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۸    
باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت برای تماشای بازی برگشت این تیم با السد قطر را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی این نیرو برای عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۹    
کمیته تحقیق که با دستور حیدر العبادی نخست وزیر عراق تشکیل شده بود، خرابکاری و سستی در جلوگیری از حوادث بصره را اثبات کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۶    
گمرک ایران از رایگان شدن خدمات خروج موقت خودرو برای زائرین اربعین حسینی در گمرک غرب تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۳    
در پی تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در بدنه دولت، استانداران چندین استان باید با سمت خود خداحافظی کنند که از جمله آن ها استانداران یزد، خراسان شمالی، قم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران به منظور شناسایی فراریان مالیاتی تهران دستور ویژه صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۸    
در طرح شناسایی و دستگیری دلالان که روز گذشته با رصدهای اطلاعاتی و دستور قضایی و طی 2 مرحله در سطح بازار انجام شد، 40 نفر دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهور مصر اعلام کرد که راه حل سیاسی تنها راه حل بحران سوریه است و جایگزینی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۶    
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه یدک کش و کشف یک دستگاه سواری لامبورگینی قاچاق به ارزش 240 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۳    
داماد جوان که برای انتقام جویی از مادرزنش به طور ناشناس در تلگرام برایش مزاحمت ایجاد می کرد از سوی پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۷    
وزارت خارجه ترکیه امروز سه شنبه اعلام کرد که عربستان سعودی در خصوص موضوع خاشقجی هیچگونه اقراری نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۱    
یک رسانه عربی به نقل از یک تحلیلگر صهیونیستی، قتل خاشقچی، این کشور پادشاهی را همچون فرزند شرور منطقه کرده، و از سوی دیگر همین امر چهره بی پروای ولیعهد سعودی را در تل آویو و واشنگتن تخریب کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۵    
جسدسوخته مرد جوانی که با چند ضربه چاقو کشته شده بود، در شهرزیبا کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هزینه ویزای اربعین با مساعدت دولت به 234 هزار و 875 تومان کاهش یافت که مابه التفاوت این مبلغ به زائران عودت داده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۳    
رییس قوه قضائیه با صدور بخشنامه ای به رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور دستور داد تا بدون نوبت به درخواست تعدیل مهلت تأدیه مهریه ها رسیدگی کنند تا از زندانی شدن مردان جلوگیری به عمل آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی به بخش های نظارتی توصیه کرد دنبال مچ گیری از نهادها نباشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۱    
مردی پس از آن که همسرش مهریه اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و در سه نوبت پیاپی از روی او گذشت و جسدش را له و به کف خیابان چسباند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۵    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران، از آغاز مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس برای معلولان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس قوه قضائیه در خصوص محکومین تأدیه مهریه بر اساس تعداد سکه طلا، بخشنامه ای صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۶    
معاون وزیر امور خارجه روسیه قاره آفریقا را قاره ای برای آینده نامید و گفت: چشم انداز جدیدی برای روسیه در آفریقا ایجاد شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۶    
تیرماه سال جاری یکی از پرسنل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به منظور پاره ای از اقدامات دیپلماتیک و تدارک سفر رئیس جمهور، تهران را به مقصد سوئیس ترک کرد و دیگر به کشور بازنگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۶    
دیپلماسی ایران در برابر موضوع خاشقچی که نورافکن ها به سمت عربستان و کنسولگری این کشور در ترکیه گرفته شده، به چه صورت پیش رفته است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۰    
همانطور که در ویدیوهای آپارات نیز می توانید مشاهده کنید ، توانایی های این گیربکس بسیار وسیع می باشد، که حتی جایگزین واحدهای دو کلاچه هم شده است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۳    
اعضای یک هیأت امنیتی مصری به ریاست احمد عبدالخالق به منظور دیدار با سران گروه های فلسطینی وارد نوار غزه شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی شورای شهر تهران دستگیری 3 نفر از کارکنان شهرداری تهران را تایید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۳    
مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با انتشار یک یادداشت در پایگاه فارین افرز به توضیح درباره سیاست و دکترین دونالد ترامپ در قبال ایران پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۰    
روزنامه ینی شفق ترکیه مدعی شد که نیروهای ارتش ترکیه به همراه عناصر تروریستی ارتش آزاد سوریه برای حمله به هفت نقطه شهر منبج سوریه در آماده باش کامل هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۲    
روند اوضاع در منطقه ادلب نشان می دهد تضمینی برای تحقق توافقات بین مسکو و آنکارا درباره ایجاد ثبات در استان ادلب سوریه وجود نداشته و بعید نیست دور جدیدی از تنش در روابط روسیه و ترکیه بوجود آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان، کوچه و چهارراه ممنوع است، گفت ...
  • ۱