چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 مهر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مهر 1397 جهان نیوز 2 مهر 1397 جهان نیوز 3 مهر 1397 جهان نیوز 4 مهر 1397 جهان نیوز 5 مهر 1397 جهان نیوز 6 مهر 1397 جهان نیوز 7 مهر 1397 جهان نیوز 8 مهر 1397 جهان نیوز 9 مهر 1397 جهان نیوز 10 مهر 1397 جهان نیوز 11 مهر 1397 جهان نیوز 12 مهر 1397 جهان نیوز 13 مهر 1397 جهان نیوز 14 مهر 1397 جهان نیوز 15 مهر 1397 جهان نیوز 16 مهر 1397 جهان نیوز 17 مهر 1397 جهان نیوز 18 مهر 1397 جهان نیوز 19 مهر 1397 جهان نیوز 20 مهر 1397 جهان نیوز 21 مهر 1397 جهان نیوز 22 مهر 1397 جهان نیوز 23 مهر 1397 جهان نیوز 24 مهر 1397 جهان نیوز 25 مهر 1397 جهان نیوز 26 مهر 1397 جهان نیوز 27 مهر 1397 جهان نیوز 28 مهر 1397 جهان نیوز 29 مهر 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۶    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران بعد از نمازجمعه امروز تهران در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF تجمع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲    
دریافت
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۴    
ماست یونانی با ماست های دیگر متفاوت است زیرا فرآیندی را برای حذف بخش مایع شیر (Whey) پشت سر می گذارد. این مایع حاوی لاکتوز، قند طبیعی موجود در شیر، است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۹    
پایگاه اینترنتی رده بندی دربی های فوتبال جهان را اعلام کرد که سرخابی های پایتخت در رتبه ای بالاتر از شهر رئالی ها و منچستری ها قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان در نامه ای به رئیس جمهور گفت: با توجه به افزایش غیرمنطقی قیمت دلار و هزینه های جانبی لازم است تمهیداتی بیش از گذشته برای ارائه تسهیلات نقدی و غیر نقدی دیگر جهت تشرف زوار اباعبدالله ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۳    
سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 70 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 41 هزار تومان و دلار با 278 تومان افت قیمت 17 هزار و 38 تومان فروخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۷    
جدیدترین تقریظ مقام معظم رهبری روی یک کتاب، امروز با رونمایی از یادداشت ایشان بر کتاب فرنگیس منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۱    
محمود عزیزی از جمله مدرسان حیطه بازیگری است که تجربیات قابل اعتنای بازیگری خود را در تلویزیون داشته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
حضرت علی (ع) می فرمایند: زنان نزد شما امانت های خدا هستند، آزارشان نرسانید و بر آن ها سخت نگیرید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۶    
حجت الاسلام پناهیان معتقد است، یکی از آثار پیاده روی اربعین حسینی کنار هم قرار دادن ملت ها است و این ارتباط باید به نحوی باشد که حس دعوت کنندگی را با خود به دنبال داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۰    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهادات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت مدیریت بازار ارز را به تصویب رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۴    
بار جدید که در بازار توزیع می شود هر کیلو سیب زمینی 4200 تومان است و به دست مشتری با قیمت بیش از 5 هزار تومان می رسد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
بیانات صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم تصویب کنوانسیونهای بین المللی، مورد تحریف قرار گرفته است و شاهد هستیم که بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون TF یکی از دستورکارهای این هفته صحن علنی مجلس است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
به تازگی وزیر ورزش نامه ای به دولت زده و خواهان خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده؛ رئیس سازمان خصوصی سازی نیز گفته که واگذاری این دو باشگاه را با جدیت دنبال می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۷    
فوق تخصص ریه، آسم و آلرژی گفت: کار اصلی دستگاه تنفسی تامین اکسیژن و دفع گاز دی اکسید کربن است و علاوه برآن تصفیه خون کار مهمی دیگری است که انجام می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۴    
تلویزیون امشب میزبان سریال زندگی از نو برای شبکه پنج و فصل سوم برنامه کتاب باز خواهد بود که امشب روی آنتن می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۱    
گروهی از تماشاگران استقلالی در دقایق پایانی نیمه اول خودشان را به خسرو حیدری رساندند و در حالی که با او احوالپرسی می کردند با حالتی ملتمسانه از بازیکن قدیمی تیم شان درخواست کردند استقلال را رها کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ساده زیستی مدیران منجر به ایجاد اعتماد اجتماعی در فضای جامعه می شود گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۱    
در این مطلب به 8 موردی که نمی دانید عامل بزرگی شکم تان هستند، اما ارتباطی به رژیم غذایی و ورزش ندارند اشاره شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۱    
48 ساعت پس از دربی که مهمان ویژه اش آذری جهرمی وزیر ارتباطات و پسرش بودند و حضورشان حسابی جنجالی شد، او و همکارانش در وزارتخانه در دیداری دوستانه 3 بر 2 از تیم فوتبال خبرورزشی شکست خوردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۷    
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با اشاره به نوسانات قیمت سکه و طلا در بازار گفت: به دلیل شرایطی که در بازار ارز وجود دارد و قیمت آن روزانه افزایش پیدا می کند، شاهد نوسانات شدید قیمت سکه در بازار هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، از افزایش آمار سزارین در تاریخ های خاص سال در بیمارستان های خصوصی انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۲    
آمار مرگ و میر افرادی که برای گرفتن عکس های سلفی جان خود را به خطر می اندازند در حال افزایش بوده و به 43 نفر در سال رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۹    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 217 نفر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۰    
استاندار تهران در فهرست استانداران مشمول طرح منع به کارگیری بازنشستگان قرار گرفت .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۰    
حاشیه های هافبک سابق پرسپولیس در اصفهان هم برای او مشکل ساز شد. حاشیه های هافبک سابق پرسپولیس در اصفهان هم برای او مشکل ساز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۴    
طلا پس از اینکه به مدت چندین هفته بالای 1200 دلار در هر اونس ماند، هفته گذشته پس از اینکه کمیته بازار آزاد بانک مرکزی آمریکا نرخ های بهره را 25 واحد افزایش داد و از افزایش بیشتر نرخ ها تا پایان سال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۴    
ارگان رسمی حزب کارگزاران از احزاب ائتلافی دولت تصریح کرد آشفتگی فعلی بازار بیش از هر چیز محصول بی تصمیمی و بی انگیزگی برخی مدیران دولتی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۱    
بگذارید شکوای خودش را به طور کامل بیان کند و از حال خود به شما خبر بدهد؛ در حالی که ممکن است شما بدانید آنچه را او می خواهد به شما بگوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۷    
رادیو فرانسه تصریح کرد: از نظر ماکرون، رویکردهای آمریکا و اروپا در قبال ایران می توانند مکمل هم باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۱    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی لیست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را منتشر کرد .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۱    
دبیر سابق کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برجام اقتصاد ایران را نابود کرد FATF امنیت ما را نابود خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۲    
آنهایی که مجروح شدند، می گفتند که اگر یک تفنگ در دست داشتند جلوی این کار را می گرفتند چون از صحنه های بدتر از این در سوریه با پیروزی عبور کردند اما چون رژه بود آنها نمی توانستند تفنگ پر از فشنگ همراه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۶    
به گزارش جهان نیوز ، یکی از کارکنان اداره کل تشریفات ریاست جمهوری پناهنده امریکا شده است. هفته نامه صدا روز گذشته در صفحه صدای پنهان خود نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۶    
کارشناسان و اقتصاددانان تاکنون 14 راهکار مشخص را برای مدیریت بازار ارز مطرح کرده اند اما از مجموع این 14 راهکار فقط 3 راهکار آن به صورت ناقص اجرایی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
می گویند مقابل جریان "انقلاب زدایی" در حوزه ایستاده اند و هیچ رسانه و نهاد رسمی هم اقدامات و مواضع آنان را منعکس نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
در شرایطی که قیمت ها در بازار مسکن به شدت افزایش یافته، وزیر راه و شهرسازی به جای پرداختن به حل این مشکلات و پاسخگویی در برابر عملکرد پنج ساله خود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۷    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تعداد 32 هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین در انبارهای سازمان موجود است و طبق مذاکراتی که کردیم قرار شد این لاستیک ها بین رانندگان توزیع شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۳    
همیشه این سؤال را از او می پرسیدند. در جواب آن ها می گفت: برایم دعا کنید. سه تا حاجت از خدا خواستم که مطمئنم تا اون ها برآورده نشه شهید نمیشم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۴    
بزک کنندگان برجام برای تصویب این توافق خسارت بار، مدعی شدند که دلار 3300 تومانی با برجام، 500 یا 1000 تومان می شود اما نرخ دلار تا 18000 تومان بالارفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۸    
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه یک میلیارد ریالی برای قاچاقچی گازوئیل خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۸    
جزئیات جدیدی از پرونده اتهام تجاوز رونالدو به یک زن آمریکایی منتشر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۸    
آمیان در شبی که سامان قدوس را در ترکیب اصلی خود داشت برابر کن تن به شکست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۵    
یک متخصص عمومی گفت: باید سعی کرد از موادی که حاوی ویتامین C است استفاده کرد تا دچار کم خونی نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۹    
وزیر خارجه عمان در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر ضرورت حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۷    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دخالت دولت برای کنترل بازار مسکن نتیجه عکس می دهد گفت: نقش دولت در بازار مسکن باید معطوف به سیاست گذاری باشد و اجرا به بخش خصوصی واگذار شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۴    
برت کاوانا که با اتهام تجاوز جنسی از سوی سه زن روبرو شده، روز پنجشنبه گذشته در کمیته قضایی سنا با شهادت کریستین فورد که برای ادای شهادت به دادگاه آمده بود، مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۳    
با دستور شهردار تهران، اطلاعات مدیران ارشد شهرداری تهران بر روی وبسایت شفاف دردسترس شهروندان قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۰    
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی اتهام های زنی های نتانیاهو را بی اساس و مزخرف توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۸    
منابع کویتی از تعویق سفر ولیعهد عربستان به این کشور که قرار بود امروز انجام شود، خبر دادند و اما به دلایل آن اشاره ای نکردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۵    
استاندار تهران گفت: زمین هایی باید برای ساخت ویلا درنظر گرفته شوند که امکان کشت و زرع در آن ها وجود نداشته باشد برای ساخت ویلا در نظر گرفته شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف انبار احتکار 2 هزار و 765 حلقه لاستیک خارجی به ارزش 12 میلیارد ریال در قم خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۵    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ظرف یک ماه گذشته ثابت شده جنگ رسانه ای دشمن پرحجم تر کار را آغاز کرده و برخی نتایج جنگ اقتصای را بزرگتر از واقعیت نشان می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۲    
در روزهایی که ثبات نرخ ارز، از روز به ساعت و حتی به دقیقه رسیده، این پرسش ذهن خیلی ها را درگیر کرده که مرجع تعیین کننده نرخ ارز کجاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۹    
به سبب رگبار شدید موقت احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در مسیل ها و رودخانه های مناطق کوهپایه ای وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۴    
در آخرین دیدار از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه تساوی متوقف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۶    
دادستان تهران از صدور سه کیفرخواست دیگر در رابطه با پرونده های تلفن همراه و ارسال آن ها به دادگاه های ویژه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۴    
صادرات غیر نفتی ایران در نیمسال نخست سال جاری از مرز 23 میلیارد دلار گذشت و به 23 میلیارد و 123 میلیون دلار رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۱    
متوسط قیمت بنزین در آمریکا از 1.87 دلار به ازای هر گالن در فوریه 2016 به حدود 3 دلار در ماه سپتامبر رسیده است که از افزایش 60 درصدی خبر می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۸    
درحالیکه وزیر خارجه آمریکا در نشست با همتایان خود از شورای همکاری خلیج فارس بر نقش ناتو عربی برای مقابله با ایران تأکید داشت؛ قطر تصریح کرد که اول بحران خلیج فارس باید حل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۲    
وزیر خارجه سوریه با بیان "ائتلاف آمریکایی با همه چیز در سوریه به جز تروریسم جنگید"، گفت: بار دیگر بر همبستگی خود با دولت و ملت ایران تاکید و خروج آمریکا از توافق هسته ای را محکوم می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۲    
وزیر امور خارجه کره شمالی با بیان این که صلح و توسعه خواسته مشترک همگان در دوره فعلی است، گفت، تعهد کشورش در راستای خلع سلاح مستحکم است اما این امر تنها در صورتی ممکن خواهد بود که آمریکا اعتماد پیونگ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در سپهر سیاست ما حلقه گمشده ای به نام کارآمدی وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۷    
قیمت برخی خودروها در اولین روز از هفته جاری نسبت به هفته گذشته بین 500 هزار تا یک میلیون تومان افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۸    
وزارت خارجه آمریکا یک روز بعد از برگزاری نشست مایک پامپئو با وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس، مصر و اردن در نیویورک، بیانیه ای منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۸    
ثبت نام آزمون EPT مهر ماه دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 7 مهر آغاز شد و تا ساعت 24 پنج شنبه 12 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۹    
سردبیر روزنامه رأی الیوم می گوید: به دنبال اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل به نظر می رسد "ناتو عربی-آمریکایی" در آستانه شکل گیری است که نتیجه آن نابودی کشورها و ملت های عرب خواهد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۶    
امروز بازار ارز دومین روز ریزشی خود بعد از هیجان بالای هفته گذشته را آغاز کرد و در همین راستا به مسیر خود ادامه داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۰    
هافبک ایرانی برایتون در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار با منچستر سیتی قرار نگرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی را به عنوان رییس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۰    
آشپرخانه های ایرانی در قدیم در کوچک ترین ابعاد و البته در جایی از خانه که دید کمتری داشت، ساخته میشد. امکانات بسیار کم بود و با کمترین امکانات پخت و پز انجام می شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۸    
رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای پیشرفت در تکنولوژی و عبور از تحریم های کشورهای غربی علیه کشورمان توسعه روابط علمی و فناوری دو کشور در دستور کار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: منشاء تروریسمی که امروز تمام جهان بویژه خاورمیانه را در کام خود کشیده است، جایی جز عربستان سعودی و افکار و اندیشه های افراطی که توسط این رژیم تبلیغ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۸    
یک فعال رسانه ای در توییتر از استعفای رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در اعتراض به حضور آقازاده ها در دانشگاه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه با تمجید از مواضع دولت آمریکا علیه ایران گفت: سیاست مماشات با ایران به سر آمده و سیاست اعمال فشار گسترده جایگزین آن شده است .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶    
یک هیئت بلند پایه فردا 30 سپتامبر از عربستان به پاکستان سفر و 5 قرارداد با این کشور امضا خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶    
فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در کشور لبنان به روی پرده می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۳    
فرماندار ایالت کالیفرنیا چندین لایحه مربوط به کنترل سلاح را امضا و آنها را به قانون تبدیل کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف 336 هزار و 333 بسته پوشک بچه احتکار شده در اشتهارد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۲    
قانون اخیر مجلس در ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بسیاری از وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی را نشانه گرفته است تا آنجا که خبر می رسد تعدادی از معاونان وزارت تعاون ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
"در نزاع 70 ساله فلسطین، رهبران آمریکا اقدامات گوناگونی برای حفظ منافع خود و ایجاد ثبات در این منطقه صورت داده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۷    
در تحریم نفت ایران که به صورت مستقیم طرحی امریکایی برای دشمنی با مردم ایران است، دولت تنها نیست و تمام ظرفیت های کشور برای مقابله با این طرح ضد ایرانی، بسیج شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۴    
وقتی سر عبیدالله و عمر سعد را برای امام سجاد آوردند، حضرت شاد شدند و خدا را سپاس گفتند و به زنان بنی هاشم امر کردند که حالا دیگر از لباس سیاه بیرون بیایند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۸    
پژوهشگران آمریکایی ادعا می کنند که شاید جهش در سه نوع ژن خاص، با دردهای کمر در ارتباط باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۸    
یک منبع نزدیک به نخست وزیر اسرائیل فاش کرد که رئیس جمهور مصر در دیدارش با نتانیاهو تاکید کرده که به او اعتماد دارد و "روی تلاش هایش حساب باز کرده است."
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۸    
بازیگر فیلم خفگی گفت: وضعیت فعلی تئاتر به هیچ عنوان وضعیت خوبی نیست و می توان گفت اکثر آثاری که امروز روی صحنه می روند هیچ گونه کمکی به رشد فرهنگی تئاتر نمی کنند و بیشتر برای فروش و گیشه ساخته می ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۸    
بازیگر سریال شهرزاد گفت: سینمای امروز کاملاً به آثار کمدی تعلق دارد. وقتی همه چیز سینما گیشه و اقتصاد آن شود به طور کلی مابقی ژانرها از بین می روند و هیچگونه راهی برای بروز خود پیدا نمی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۲    
پولاد کیمیایی در دومین تجربه کارگردانی خود، درباره آوارگان سوری فیلم می سازد و چهره سیاه داعش را به تصویر می کشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۹    
گروه طالبان در بیانیه ای اعلام کرد: هرگز به آمریکا اجازه نمی دهد که از افغانستان به عنوان یک پایگاه نظامی برای پیشبرد رقابت های جهانی خود استفاده کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق در بانک مرکزی بررسی می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علاوه بر 200 میلیون دلاری که در ماه جاری به واردات لاستیک اختصاص داده شده از ماه آینده هر ماه بطور مستمر مبلغ 80 میلیون دلار برای واردات لاستیک به واردکنندگان مجاز اختصاص ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۳    
رسانه های عراق از ورود رئیس پارلمان به همراه وزیر کشور و شماری از نمایندگان به موصل خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۳    
یک کارخانه با خلاقیت خود توانسته سیب زمینی هایی با برش منحصر به فرد به وجود بیاورد که قیمت تنها پنج عدد از آن 90 دلار است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۷    
بر اساس محاسبات مقدماتی، سود سهام عدالت هر ایرانی در سال جاری که بابت عملکرد مالی شرکتها در سال 96 است، 125 هزار تومان خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۴    
یک فعال رسانه ای در توییتر با انتشار تصویری از صفحه خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به تیتر عکس واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با استقامت انقلابی مشکلات اقتصادی امروز را پشت سر خواهیم گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۵    
حسن درویشی یکی از تروریست های هلاک شده حادثه اهواز، مدتی تحت درمان مشکلات روانی در سازمان بهزیستی شهرستان اهواز بوده است.