شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 2 آبان 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آبان 1397 جهان نیوز 2 آبان 1397 جهان نیوز 3 آبان 1397 جهان نیوز 4 آبان 1397 جهان نیوز 5 آبان 1397 جهان نیوز 6 آبان 1397 جهان نیوز 7 آبان 1397 جهان نیوز 8 آبان 1397 جهان نیوز 9 آبان 1397 جهان نیوز 10 آبان 1397 جهان نیوز 11 آبان 1397 جهان نیوز 12 آبان 1397 جهان نیوز 13 آبان 1397 جهان نیوز 14 آبان 1397 جهان نیوز 15 آبان 1397 جهان نیوز 16 آبان 1397 جهان نیوز 17 آبان 1397 جهان نیوز 18 آبان 1397 جهان نیوز 19 آبان 1397 جهان نیوز 20 آبان 1397 جهان نیوز 21 آبان 1397 جهان نیوز 22 آبان 1397 جهان نیوز 23 آبان 1397 جهان نیوز 24 آبان 1397 جهان نیوز 25 آبان 1397 جهان نیوز 26 آبان 1397 جهان نیوز 27 آبان 1397 جهان نیوز 28 آبان 1397 جهان نیوز 29 آبان 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۲    
برای خرید یک واحد 67 متری در منطقه نازی آباد باید در حدود 400 میلیون تومان هزینه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور روسیه به استقرار موشک های آمریکا در برخی کشورهای اروپایی واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۱    
شاید برای شما جالب باشد که بدانید در واقعه کربلا چند زن به شهادت رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۲    
عده ای از دوستان روزنامه نگار منتقد سعودی که داخل ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته شد مقابل سفارت این کشور در لندن تظاهرات کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۴    
در ایام منتهی به اربعین حسینی(ع) مراکز متعددی در شهر نجف و کربلا برای دریافت ارز دولتی و دینار عراقی ایجاد شده است تا زائران بتوانند با مراجعه به این مراکز براحتی ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۳    
اگر کسی برای جلوگیری از پرداخت وجه چک، به دروغ ادعای مفقود شدن آن را بکند و به این دلیل به بانک دستور عدم پرداخت وجه چک را بدهدف در صورت اثبات دروغ وی، مشمول مجازات خواهد شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۰    
برای اصلاح هر الگویی در جامعه اول باید از خانه کوچک خودمان و اعضای آن شروع کنیم. مثلاً تابه حال فکر کرده اید برای کم کردن تولید زباله و ضررهای آن به طبیعت می شود چه کارهای در خانه انجام داد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۲    
سفیر ایران در لندن گفت: این آمریکاست که در یک دو راهی قرار گرفته و راه سومی ندارد، یا با ادامه نقض برجام و حقوق بین الملل کماکان خود را بی اعتبار کند یا با بازگشتن به برجام، به این توافق پایبند باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۰    
معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در کشور ما زنان حدود 4 سال بیشتر از مردان عمر می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۰    
پایگاه آمریکایی المانیتور با انتشار یک گزارش، به اظهارات اخیر نتانیاهو درباره پیشرفت رژیم صهیونیستی در یک دهه گذشته واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۱    
دبیر علمی کنگره تازه های آنژیوپلاستی اورژانس، با اشاره به وقوع سالانه ده ها هزار مورد سکته قلبی که رتبه اول مرگ و میر را در کشور دارد، گفت: درد قفسه سینه از بالای ناف تا فک را جدی بگیرید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا گفته که عربستان سعودی به واشنگتن در موضوعات مرتبط با رژیم صهیونیستی خیلی کمک کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از صدور روزانه 3000 ویزا برای زائران اربعین خبر داد و گفت: جمعه چهارم آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام زائران در سامانه سماح است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۹    
خط حزب الله برای اولین بار، تحلیل 45 سال پیش حضرت آیت الله خامنه ای درباره مراسم اربعین با عنوان میعاد در سرزمین خاطره ها را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۴    
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با افزایش خدمات تلاش می کنیم جمعیت بیشتری از دانش آموزان معلول را تحت پوشش قرار دهیم به نحوی که تاکنون 24 مدرسه شبانه روزی در کشور دایر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۰    
واکنش ها به استعفای وزیر سابق راه و شهرسازی دست کم از یک جهت در تاریخ استعفاهای مقامات کشور نظیر نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: براساس مصوبه هیات دولت سیلزدگان برای ساخت و مرمت واحدهای مسکونی خود تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۰    
به نظر می رسد عادی سازی حضور ضدانقلاب در فضای رسانه ای کشور و قبح زدایی از انعکاس مواضع رسانه های ضدایرانی اهداف این نشریه اصلاح طلب بوده باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۷    
بسته های مشکوکی که بعنوان ابزار انفجاری احتمالی شناسایی شده و برای منازل باراک اوباما، هیلاری کلینتون و جو بایدن ارسال شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۹    
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بیش از 30 هزار نیرو از کلیه واحد ها و تخصص های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت زائران در مرزهای سه گانه کشور مستقر شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۶    
شبه رسانه ملکه که بارها با خوش رقصی برای ترامپ و حتی تروریست ها اثبات کرده خود را با نازل ترین قیمت ها می فروشد، این بار نیز ظاهراً در برابر هم پیمانان قاتل خاشقچی تا کمر سر تعظیم فرود آورده است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۳    
سفر تیم پدیده به شهر اهواز با حوادث عجیبی همراه بود به طوری که مسافران یک سفر پرماجرا و پراسترس را تجربه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۵    
هر 10هزار دلار کالای قاچاق موجب از بین رفتن یک فرصت شغلی می شود. بنابر آمار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم دو میلیارد و 600میلیون دلار پوشاک قاچاق در کشور وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۹    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی بابابزرگ مامور مخفی ، ساوالان به کارگردانی یدالله صمدی، به سوی مقصد ، درهم و برهم ، مردی که به زانو درآمد ، اتاق امن و اسنودن جمعه 4 آبان ماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۹    
دیروز تلاش طیف اصلاح طلب مجلس برای ماندن شهردار بازنشسته تهران شکست خورد، تلاشی که در قالب استفساریه ای با هدف اعمال تغییر در قانون منع به کارگیری بازنشستگان و با 137 امضا به صحن علنی مجلس رسیده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۶    
یک مجری سیما که دارای اعوجاجات سیاسی است، هنگام کار در یک شبکه ماهواره ای تاکید کرده بود که دیگر به رسانه ملی پا نخواهد گذاشت!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۴    
کارشناس انرژی گفت: سود قاچاق سوخت با احتساب میانگین 20 میلیون لیتر در روز از یارانه پرداختی به مردم بیشتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس با نیمکتی خالی و پنجره ای بسته در نقل و انتقالات موفق شد تاریخ سازی کند و اکنون در آستانه قهرمانی تاریخی در آسیا قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۲    
یک گروه بین المللی از محققان با بررسی کارکردهای متابولیک بدن به این نتیجه رسیده اند که با استفاده از نیکوتین و طراحی نوع سیگار بیوشیمیایی خاص می توان افراد را لاغر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۰    
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در نامه ای به شورای نگهبان، ضمن اعلام مخالفت خود با تصویب FATF در مجلس، این لایحه را در تعارض با آموزه های اسلام، اصول قانون اساسی و منافع ملت بزرگ ایران دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۰    
خرید سمعک مشمول بیمه است و نه هزینه خدمات آن
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۲    
پزشکان بلاروسی موفق به کشف درمان جدیدی برای سل مقاوم به آنتی بیوتیک ها خبر دادند که میزان موفقیت آن نود درصد اعلام شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل با اعتقاد بر اینکه پرونده خاشقجی تبعات سیاسی برای عربستان به همراه خواهد داشت ولی باعث ایجاد زلزله ای در ارکان قدرت در این کشور نخواهد شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۱    
دادستان تهران گفت: خبرنگار هتاک به حضرت اباعبدالله(ع) تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۰    
در این آخر هفته می توانید در 90 دقیقه، هشت سال دفاع مقدس را تجربه کنید، با عده ای از مشاهیر عکس یادگاری بگیرید و از شمال پایتخت با قطار دودی در ذهن سیر وسفر کنید و در واقعیت به زیارت شاه عبدالعظیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۲    
می گویند امروز روز امتحان بچه شیعه ایرانی است. می خواهند فردا سرافکنده نباشند که با همه دار و ندارشان آمده اند وسط میدان تا ثابت کنند بأبی أنت و أمی یا حسین (ع) فقط یک شعار نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۵    
موکب مردمی درفاصله بین تهران و قم در شهرستان ساوه مشغول پذیرایی از زوار اربعین حسینی می باشند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۰    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، مصرف غذاهای فست فود مانند بعضی از داروها و مواد مخدر اعتیاد آور است و ترک آنها بدن را با واکنش هایی همانند ترک دخانیات رو به رو می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۲    
وقتی دشمن، عریان و رسوا وارد میدان می شود و تا می تواند به دنبال خود خدم و حشم به راه می اندازد، با صغیر و کبیر و سیاه و سفید ائتلاف کرده و شبانه روز برای زدن ضربه نقشه می کشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مدیر سیاسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی احتمال می دهد که رئیس جمهور فرانسه آماده است تا از نسخه فرانسوی معامله قرن رونمایی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
حدود 150 تا 200 مهاجر روز چهارشنبه با عبور از صف ماموران پلیس در مرز کرواسی و بوسنی و هرزگوین خود را به پلی در نزدیکی مرز کرواسی رسانده و برخوردها را تشدید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
هوشمندسازی از جمله مهمترین اهداف و اولویت های دوره جدید مدیریت شهری تهران عنوان شده و این طرح در منطقه 2 به عنوان پیشگام و پایلوت (نمونه آزمایشی) پایتخت کلید خورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: بیماری هایی نظیر هپاتیت C، در کشور ما کنترل شده است، اما این بیماری ها در تمامی کشورهای منطقه اعم از آسیای میانه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی گفت: 95 درصد داروهای مصرفی در کشور تولید داخلی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۶    
دولت آلمان که پیشتر اعلام کرد تا زمان روشن شدن پرونده قتل خاشقجی توافق جدیدی برای فروش سلاح به عربستان را تأیید نمی کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۰    
در بحبوحه جنجال کشته شدن روزنامه نگار منتقد آل سعود، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد:مظنونان به قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی اجازه ورود به انگلیس را ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۴    
یکی از مشاوران رئیس جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) گفت که دستهای ولیعهد عربستان به خون روزنامه نگار مخالف سعودی آغشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۳    
تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با گذر از سد سوون سامسونگ کره جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با ارائه آماری از مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی شاهد افزایش آمار دانش آموزان در مدارس غیردولتی هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
شاخص های کلی تورم اعلام شده توسط مرکز آمار معمولا از سوی شهروندان، با مقاومتی ناخواسته روبرو می شود، چراکه احساس می کنند با واقعیت های روزمره زندگی شان همخوانی ندارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۸    
کشته شدن جمال خاشقجی همه جهان را در شوک فرو برد اما نه فقط به علت انتشار جزئیات وحشتناک از مرگ او، بلکه به علت جایی که این حادثه دلخراش در آن رخ داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۲    
محمد مایلی کهن، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این آقا (کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال) که مدعی است ساختمان پک را ساخته، الان کجاست؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۹    
این بچّه های شما هم همین جور؛ اگر چنانچه این فرزندان عزیز شما، شهدای عزیز شما، این کسانی که رفتند آنجا مجاهدت کردند نبودند، دشمن تا نزدیکی قبر مطهّر حضرت اباعبدالله، چند کیلومتری کربلا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۹    
کاخ ریاست جمهوری فرانسه گفته است تا زمانی که حقایق درباره کشته شدن روزنامه نگار سعودی مقیم آمریکا مشخص نشده، تصمیم عجولانه ای درباره روابط پاریس با ریاض اتخاذ نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۶    
منابع مصری از کشته شدن 11 تروریست در جاده دشلوط-الفرافره در مرکز دیروط خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مابه التفاوت پرداختی زائرانی که در روزهای نخستین ثبت نام اربعین حسینی مبالغی بیشتر از 234 هزار و 875 تومان را در سامانه سماح پرداخت کرده بودند، به حساب آنها واریز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۷    
طبق گزارش جدید محققان، افراد میانسالی که از چاقی، فشارخون بالا و دیابت پیشگیری کرده باشند، کمتر از سایر افراد در سنین بالاتر دچار نارسایی قلبی خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۵    
دروازه بان فقید ایرانی به عنوان بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۲    
به عقیده کارشناسان روس، دوران مشارکت راهبردی آمریکا و روسیه که بعد از فروپاشی شوروی آغاز شده بود، به پایان رسیده و روابط دو کشور وارد مدل جدیدی از روابط، موسوم به بازدارندگی راهبردی متقابل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور ترکیه یک روز پس از سخنان رسمی در خصوص پرونده قتل خاشقچی، اعلام کرد که آنکارا نتیجه تحقیقات را اعلام خواهد کرد و اجازه نمی دهد کسی از عدالت فرار کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۶    
دولت ژاپن خبر داد یک خبرنگار این کشور سه سال بعد از اسارت در سوریه از سوی هیات تحریر الشام، آزاد شده و اکنون در ترکیه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۶    
نشریه آلمانی با اشاره به قتل روزنامه نگار منتقد سعودی نوشت پادشاه سعودی می کوشد برای در امان ماندن فرزندش، این قتل را به گردن مقامات پایین تر بیندازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۳    
نیروهای نظامی عراق امروز (چهارشنبه) چند پایگاه داعش را در استان الانبار منهدم و تجهیزات نظامی و سلاح های داخل آن را ضبط کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
آمار نشان می دهد هر ایرانی سالانه به طور متوسط 42 لیتر نوشابه مصرف می کند و در 20 سال اخیر مصرف نوشابه های گازدار در کشور نزدیک به 15 درصد افزایش داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان امور دانشجویان از اعزام بیش از 23 هزار دانشجو به فرصت مطالعاتی خارج از کشور در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۴    
پس از آنکه رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد به دنبال خروج از پیمان منع تسلیحات اتمی میان برد با روسیه است، رئیس جمهوری بولیوی، ایالات متحده را دشمن صلح جهانی خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۸    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به قیمت مناسبی که خرمالو در بازار دارد، کشاورزان نیز برای تولید این محصول رغبت بیشتری یافته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۹    
وزیر وزرش و جوانان با بیان اینکه رئیس جمهور با کلیت خصوصی سازی سرخآبی های پایتخت موافق است، گفت: این موضوع در کمیسیون مربوطه در هیئت دولت در حال بررسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۶    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: مهریه را نمی شود کم کرد اما بحث تعدیل مهریه وجود دارد.الان زوج های جوان بیشتر سمت شروط ضمن عقد می روند این شروط جایگزین مهریه های نجومی می شود
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بالون اینترنت هم اکنون در مدار است و در مرز مهران و شلمچه در حال ارائه خدمات است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۵    
در بازار امروز معاملات خرید و فروش خودرو قیمت اکثر خودروهای داخلی با تغییرات زیادی روبه رو نیست به نحوی که پژو پارس با قیمت 65 میلیون تومان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۵    
صالحی گفت: بنا به درخواست برخی رسانه ها و دلایلی از جمله مسائل اقتصادی نمایشگاه مطبوعات امسال برگزار نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۹    
اصلاح طلبان در انتخاب اعضای لیست انتخاباتی خود خاله بازی کردند و یک لیست کاملأ سیاسی بستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۸    
نماز عبادی سیاسی این هفته تهران به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۱    
دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای مجری برنامه 90 پیام متفاوتی نسبت به سایر حامیان این مجری و گزارشگر ارسال کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۱    
تصمیم بانک مرکزی برای پرداخت ارز مورد نیاز زائران در خاک عراق، زائران ایرانی را به دردسر انداخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۸    
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا داوران دیدارهای فینال لیگ قهرمانان تعیین شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۵    
سالهای سال بود که برانکو برای یک گزارش از عادل فردوسی پور دلخور بود اما در یک شب رویایی او توانست برای مربی کروات سنگ تمام بگذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۲    
وزیر نیرو گفت: در فصل صادرات، به افغانستان، پاکستان و عراق برق صادر می کنیم و درصدد هستیم با شکل گرفتن دولت جدید عراق، مذاکرات مفصل تری را آغاز کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی، مجوز ارزی ثبت سفارش های گروه دو کالایی لغو و پرونده های مربوطه تعلیق شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۲    
با توجه به ازدحام برای دریافت دینار در شعب بانک ملی در عراق، شما می توانید نقاط مکانی را در نقشه های اینترنتی مشاهده کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۲    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان جنایت منطقه نامجو در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۹    
عضو هیأت علمی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مسمومیت منجر به فوت از طریق مصرف دارو در صدر آمار مسمومیت ها قرار دارد گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: خودروهای عمومی که پیشتر پلاک های مربوطه را دریافت کرده اند به سهولت از مرز خارج می شوند ولی طرف عراقی با ورود خودروهای دیگر موافقت نکرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶    
شبکه پنج سیما برنامه سینمایی جدیدی را با اجرای بهروز افخمی تدارک دیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶    
دولت برنامه اصلی خود در حوزه ارزی در سال آینده را حفظ ذخایر ارزی از طریق مدیریت مصارف ارزی به کمک اولویت بندی مصارف و همچنین برخورد جدی با قاچاق کالا، ارز و واردات غیررسمی تعیین کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی برنامه خود را به نمایندگان مجلس ارائه داده اند؛ امیدواریم مجلس به هر 4 وزیر رای اعتماد بدهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۰    
روزنامه سازندگی از تجدید میثاق جهانگیری با روحانی طی جلسه دوشنبه شب خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۷    
پلیس ترکیه اعلام کرد که یکی از اعضای ارشد پ.ک.ک ساکن سوئد که وارد ترکیه شده بوددر طی عملیاتی در دیاربکر بازداشت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهوری کلمبیا خواستار بایکوت ونزوئلا از سوی جامعه جهانی در میان فرار جمع کثیری از ساکنان این کشور در نتیجه وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۱    
سرپرست وزارت کارو رفاه اجتماعی اعلام کرد که بسته های حمایتی دولت از اقشار کم درآمد در دولت تصویب شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۸    
ایران در 110 نقطه جهان و فرودگاه های بین المللی داخل کشور برای اتباع خارجی روادید الکترونیکی صادر می کند که به ویزای بدون مُهر و برچسب معروف بوده و امتیازی برای گردشگران نگران دنیا است تا با خیالی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۵    
به گزارش جهان نیوز ، اکبر ترکان در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه آرمان در پاسخ به سوال آقای شریعتمداری برای وزارت کار معرفی شد؛ چه تحلیلی از این معرفی و کلا عملکرد وزارت کار و رفاه اجتماعی دارید؟ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۶    
اسامی نمایندگانی که طرح مستثنا شدن شهردار تهران از قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را امضا کرده اند منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۰    
پرسولیس با صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در انتظار پاداش چشمگیر کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با اظهار شرمندگی باید بگویم، مجلس شورای اسلامی وظایف خود را در این وانفسای اقتصادی آنطور که باید و شاید انجام نداد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۷    
طی 48 ساعت گذشته بیش از 50 نفر در درگیری های قبیله ای در سومالی کشته شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۱    
بررسی مستندات مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان نشان می دهد، بررسی مصوبات مجلس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از حیث انطباق یا عدم انطباق آنها با سیاستهای کلی نظام منحصر به این روزها نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۵    
اگر سیم کارت دائمی دارید اما هنگام برقراری تماس به شما گفته می شود اعتبار لازم را ندارید، این موضوع به دلیل عدم پرداخت به موقع قبض تان است و با پرداخت قبض این مشکل حل می شود.
  • ۱