جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 31 شهریور 1400 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 31 فروردین 1400 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1400 جهان نیوز 31 خرداد 1400 جهان نیوز 31 تیر 1400 جهان نیوز 31 مرداد 1400 جهان نیوز 30 مهر 1400 جهان نیوز 30 آبان 1400 جهان نیوز 30 آذر 1400 جهان نیوز 30 دی 1400 جهان نیوز 30 بهمن 1400 جهان نیوز 1 اسفند 1400 جهان نیوز 1 شهریور 1400 جهان نیوز 2 شهریور 1400 جهان نیوز 3 شهریور 1400 جهان نیوز 4 شهریور 1400 جهان نیوز 5 شهریور 1400 جهان نیوز 6 شهریور 1400 جهان نیوز 7 شهریور 1400 جهان نیوز 8 شهریور 1400 جهان نیوز 9 شهریور 1400 جهان نیوز 10 شهریور 1400 جهان نیوز 11 شهریور 1400 جهان نیوز 12 شهریور 1400 جهان نیوز 13 شهریور 1400 جهان نیوز 14 شهریور 1400 جهان نیوز 15 شهریور 1400 جهان نیوز 16 شهریور 1400 جهان نیوز 17 شهریور 1400 جهان نیوز 18 شهریور 1400 جهان نیوز 19 شهریور 1400 جهان نیوز 20 شهریور 1400 جهان نیوز 21 شهریور 1400 جهان نیوز 22 شهریور 1400 جهان نیوز 23 شهریور 1400 جهان نیوز 24 شهریور 1400 جهان نیوز 25 شهریور 1400 جهان نیوز 26 شهریور 1400 جهان نیوز 27 شهریور 1400 جهان نیوز 28 شهریور 1400 جهان نیوز 29 شهریور 1400 جهان نیوز 30 شهریور 1400 جهان نیوز 31 شهریور 1400 
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۱    
فرادی که پایه های تصمیم گیری شان محکم نیست و به صورت لحظه ای تصمیم می گیرند و تصمیمات خود را تغییر می دهند، دمدمی مزاج هستند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۶    
نور حتی در کمترین حالت نیز 50 هزار برابر سریع تر از صوت حرکت می کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۸    
سخنان سه شنبه شب رئیس جمهور کشورمان، صدای انقلاب بود که از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک طنین انداز شده و در سراسر دنیا شنیده می شد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
39 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روز های پایانی نخستین هفته از مهر ماه از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند که از این تعداد چهار فیلم هلاهل ، کارتینگ ، بچه ها از آهنند و شیر کوهستان جدید هستند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۶    
در این گزارش می خواهیم به بررسی نسخه 2021 هوندا آکورد بپردازیم تا دریابیم آکورد، در بین خودروهای رقیب، چه مقدار ارزش خرید دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۳    
اصل بر تغییر استانداران نیست بلکه اصل بر انتخاب بهترین افراد است لذا اگر استانداری جزو بهترین ما باشد، اصراری بر تغییر استاندار نخواهیم داشت.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
مهدی قایدی که در دیدار این هفته به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شد دو گل به ثمر رساند و روی یک گل تیمش هم تاثیر گذاشت تا الاهلی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۳    
خرمالو به دلیل داشتن فیبر به هضم غذا کمک می کند. متخصصان می گویند این میوه چربی ها و سموم را از دستگاه گوارش و کبد پاک می کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
موضوع منع ورود زوار اربعین، سلامت نیست؛ عوامل دیگری دارد!
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۸    
با توجه به تغییر چهره دادن ویروس کرونا و افزایش ابتلای کودکان به این ویروس، بسیاری از ویروس شناسان تزریق واکسن به افراد زیر 18 سال را توصیه کردند تا در صورت واکسینه شدن گروه های پرخطر ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۱    
روز گذشته ترلان پروانه تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهرا نشان می داد وی قربانی اسیدپاشی شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۵    
روزنامه آفتاب یزد، با تیتر حسن روحانی در استراحت مطلق! درباره او و نبودنش نوشت و کجا بودن حسن روحانی را مهم ترین سؤال روز های اخیر رسانه ها دانست!
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۴    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از برخورد با ایرلاین ها و توزیع کنندگان متخلف پرفروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت:تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۶    
در این گزارش فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های جهان را از نظر می گذرانید.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۳    
حسین جمالی سرانجام در صبح تاسوعای حسینی 1437 هجری قمری (هشتم آبان 1394 هجری شمسی) با سربند یا فاطمه الزهرا(س) در جنوب حومه شهر حلب با اصابت تیر در پهلو به آرزوی خود دست یافت و شهد شیرین شهادت را ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۴    
آقای رئیسی نماد انقلاب و روش مدیریت ایشان انقلابی است. پیروزی ایشان در انتخابات هم به معنای بازگشت کشور به ریل انقلاب است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۷:۱۲    
پسر نتانیاهو که به اظهار نظرهای جنجالی مشهور است نگرانی خود را از پیوستن روز افزون کشورهای عربی به دایره متحدان ایران ابراز نگرانی کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۶:۱۲    
یکی از سؤالاتی که ممکن است این روزها برای برخی دریافت کنندگان واکسن کرونا پیش بیاید این است که آیا تزریق واکسن کرونا باعث می شود فرد ناقل بیماری کرونا شود؟
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۵:۱۳    
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور فراری افغانستان و احمد مسعود رهبر جبهه پنجشیر به تاجیکستان رفته اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۴:۱۳    
وزیر خارجه آمریکا بی اشاره به کمک های تسلیحاتی و مالی از ریاض در ارتکاب جنایات مختلف علیه مردم بی گناه در یمن با اتخاذ ژستی عوام فریبانه ادعا کرد: واشنگتن به تحقق صلح در یمن پایبند است!
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۳:۱۳    
نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی از رویکردهای دوگانه در جریان قرارداد آمریکا و انگلیس برای فروش زیردریایی نظامی با سوخت هسته ای بالای 90 درصد به استرالیا، انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۱:۱۳    
با امضا معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تعیین عضو منتخب هیئت وزیران در شورای عالی کار ابلاغ و فاطمی امین عضو شورای عالی کار شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۳    
یک مقام ارشد آمریکایی روز چهارشنبه مدعی شده واشنگتن خواستار گفت وگوهای منطقه ای به عنوان بخشی از مذاکرات 1+5 نیست.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
سر راهنمای بندر امام خمینی(ره) در دوران جنگ تحمیلی گفت: آبراه خورموسی در پشتیبانی اقتصادی و تأمین کالاهای اساسی کشور حائز اهمیت بود، علیرغم شهید ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۸    
رژیم صهیونیستی و آمریکا رایزنی های مخفیانه ای برای هماهنگ سازی اقداماتشان در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات برجام برگزار کرده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۵    
وزیر خارجه انگلیس در دیدار با امیرعبداللهیان در نیویورک از آمادگی این کشور برای بازپرداخت بدهی های خود به ایران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۹    
شاه سعودی ضمن اتهام پراکنی علیه ارتش و کمیته های مردمی یمن، گفت که ایران همسایه عربستان است و ریاض امیدوار است که گفت و گوهایش با این کشور به اعتمادسازی منجر شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۶    
استان ایلام جمعه 2 مهر ماه سال جاری میزبان سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۳    
وزیر نفت در حکمی محسن خجسته مهر را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۵    
وزیر سابق ارتباطات در پی مطرح شدن نامش در بحث محرومیت فرهاد مجیدی، ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۶    
رژیم حاکم بر امارات که از زمان امضای توافق عادی سازی با تل آویو درحال تبدیل کردن کشور خود به مستعمره صهیونیست هاست اکنون تلاش می کند تا از دروازه ائتلاف نظامی جای پای اشغالگران را محکم کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۷    
عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفته متحدان این کشور احساس می کنند که واشنگتن دیگر رهبر دنیا نیست.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۹    
رهبر معظم انقلاب به استفتاء جدیدی درباره گواهی تقلبی تزریق واکسن برای سفر زیارتی اربعین پاسخ داده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
موتور ویبره وسیله ای است که توسط آن ارتعاش و لرزه برای دستگاه های دیگر ایجاد می شود. این لرزش توسط وزنه هایی که به صورت لنگ در هر دو طرف شافت موتور ویبره قرار دارند ایجاد می شود ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۲    
دستیار وزیر امور خارجه با اعلام ورود 15 میلیون دُز واکسن کرونا در روز پنجشنبه به ایران، گفت: هفته آینده هم حداقل 14 تا 16 میلیون دُز وارد کشور می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرمربی تیم استقلال را از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس از نهایی شدن بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در این کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه برای در صحن علنی پارلمان بررسی می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۲    
بهترین روش از بین بردن مو های سفید و جلوگیری از سفید شدن مو ها را در این گزارش آورده ایم.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
در پی صدور حکم اخراج بیژن عبدالکریمی از دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس جمهور به وزیر علوم دستور داده این موضوع را پیگیری کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
کردستان در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی چندین بار دستخوش حملات رژیم بعث شد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد. این استان به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سرزمین مجاهدت های خاموش است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۷    
دانلود آهنگ تیتراژ سریال خاتون ساخته کیهان کلهر را میتوانید دریافت نمایید.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۴    
رژیم بعثی عراق در طول دوران جنگ تحمیلی بار ها و بار ها مناطق مسکونی کشورمان را مورد حمله هوایی قرار داد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
مدیر عامل شرکت شاهد در گفتگویی در خصوص عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجراء مدیریت جدید شرکت شاهد و همچنین تشریح گزارش آخرین وضعیت دعاوی حقوقی،مشکلات و موانع موجود ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
زمان قرعه کشی لیگ برتر فصل 1401-1400 اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
هنوز مقابل دوربین سیروس مقدم نرفته ام و با وجود اینکه می دانم ماه ها است که مشغول ساخت این سریال هستند اما هنوز هیچ کسی از این پروژه با من تماس نگرفته و خبری به من نداده اند که بدانم چه زمانی می ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه هنوز از موج پنجم کرونا رد نشده ایم، گفت: عبور از موج پنجم به رعایت دستورالعمل ها بستگی دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
در طول جنگ از حدود 38 هزار اسیر ایرانی بازجویی کرده بودم، به لحاظ مهارت های زبانی ام در حوزه زبان فارسی در شاخه ایران کار کرده بودم و در تسریع رمزگشایی پیام های ایرانی به افسران مربوط کمک کرده بودم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۹    
دبیر علمی سی و یکمین کنگره انجمن چشم پزشکی ایران، به تشریح شایع ترین بیماری های چشم پرداخت و گفت: ضعف بینایی، یکی از موارد شایع در کودکان و نوجوانان است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 286 مبتلای به کرونا جان خود را از دست دادند و با این حساب مجموع جانباختگان کرونا از 118هزارنفر فرانر رفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۸    
ما یک استادی داریم از بزرگان اصفهان، یک بار به من یک جمله ای گفتند که هیچ وقت از ذهنم پاک نمی شود. ایشان فرمودند طلبه می آید طلبه شود تا خودش را فدای مردم کند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۳    
حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
دفاع مقدس این ظرفیت و استعداد را برای جوانان ایرانی فراهم کرد که بدانند دشمنان بزرگ شکست پذیرند. پس عاشورا دفاع مقدس را آفرید و دفاع مقدس یک مقاومت جاری را آفریده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۸    
یک کارمند حراجی در لندن یک مجسمه طلایی از پا به وزن تقریبی 18 کیلو اثر مجسمه ساز ایتالیایی " دانته مورته" که به سفارش اسطوره فوتبال جهان "پله" ساخته شده را در دست دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۴    
علیرضا گرائی در صفحه شخصی خود در توییتر به ماجرای تجهیزات نظامی اشاره کرده است که زمان پهلوی خریداری شده بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۸    
دومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه دقایقی پیش آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
در جلسه امروز هیئت وزیران، احمد محمدی زاده به عنوان استاندار بوشهر منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
ایستگاه راه آهن بیشه ی استان لرستان، در هر پاییز به زیباترین ایستگاه جهان تبدیل می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۴    
جنگ افغانستان با برجای گذاشتن ده ها هزار کشته از افغانستانی ها، نیروهای آمریکایی و ناتو به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
لیگ برتر فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی کنفدراسیون آسیا در رده چهارمین بهترین لیگ های فوتبال قاره کهن قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
رفتار مرزبانان آمریکایی با پناهجویان هاییتی در مرز ایالات متحده آمریکا و مکزیک.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۳    
بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، تعداد نصب اپلیکیشن اوانو در استور گوگل پلی از مرز یک میلیون عبور کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
بررسی ها حاکی از آن است با رسیدن قیمت هر برگه از اوراق تسه به حدود 66 هزار تومان نرخ بهره تسهیلات مسکن اوراق ممتاز به 17/21 درصد رسیده است ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۳    
مجلس با ارائه طرح واقعی کردن تعرفه مشاوران املاک قصد دارد، چالش های پیش روی بازار مسکن را مدیریت کند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه افول و پژمردگی را در چهره و در گفتمان دشمنان می بینیم ،گفت: تهدید نظامی علیه ایران "بی خاصیت" است چرا که دشمنان را با کوچک ترین تجاوز پشیمان خواهیم کرد .
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
آنگونه که من می دانم مقداری از این واکسن توسط چند شرکت وارد کشور شده و از مهر ماه در بازار دارویی ما موجود است و در سطح کشور توزیع می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
مهمترین بخش در سینمای دفاع مقدس فیلمنامه است، فیلمنامه ای که بر پایه روایت و نه شعار باشد، در مقوله دفاع مقدس باید از بزرگنمایی دوری کنیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی می گوید من ترور شهید رضایی نژاد را پیش بینی کردم و به او گفتم جایی که امکان دارد ترور بشود، جایی است که منظم است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
یک رسانه روسی از احتمال رسیدن ستاره ایرانی زنیت برای بازی با کریلیا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
به گزارش جهان نیوز ، امیرالمومنین (علیه السلام) در حدیثی می فرمایند: زَکاةُ الجَمالِ العِفافُ. زکات جمال و زیبایی، عفاف و پاکدامنی است. غررالحکم: ج4، ص105
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
در بازدیدهای میدانی، رئیس قوه به بررسی نزدیک صحنه کفایت نمی کند بلکه اظهارات و گفتگوهای خود محکومین نیز نقش تصمیم سازی پیدا کرده است!
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
سه ستاره فوتبال کشورمان در میان برترین لژیونرهای قاره کهن در هفته گذشته به شمار می روند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، این مجلس را انقلابی ترین مجلس بعد از انقلاب نامیده اند، لذا از نمایندگان مجلس انقلابی انتظار داریم تبعیت از امر رهبری را سرلوحه کار خود قرا دهند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل سازمان ورزشی شهرداری تهران از بازگشایی مجموعه های ورزشی و استخرهای پوشیده از هفته آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
حسن رحیم پور، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی توییتی به سخنرانی رئیسی در سازمان ملل اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
چند گزینه ورزشی و اقتصادی به وزارت ورزش پیشنهاد شده است تا پس از بررسی ها و تایید نهایی به عضویت هیات مدیره استقلال درآیند.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
به تازگی درباره 9 خطایی که ممکن است منجر به ممنوعیت حساب مجرمان در برنامه واتساپ شود هشدار داده شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
انتخاب و خرید هاست، یکی از مسائلی است که همیشه مدیران وب سایت با آن دست و پنجه نرم می کنند. انتخاب هاست از آن جهت از اهمیت زیادی برخوردار است که در صورت انتخاب نادرست ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۰    
امروزه به دلیل شیوع کرونا، افراد بیشتر تمایل دارند که در اینترنت و شبکه های اجتماعی به دنبال محصولات موردنظر خود بگردند. ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۷    
در حاشیه مراسم اعزام خادمان شهرداری تهران به مراسم اربعین
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۰    
یکی از علت های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف کنندگان و فعالان در آن صنعت است ...
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۱    
وضعیت مسافران قطار در هند ...