پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 27 مرداد 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مرداد 1399 جام جم 2 مرداد 1399 جام جم 3 مرداد 1399 جام جم 4 مرداد 1399 جام جم 5 مرداد 1399 جام جم 6 مرداد 1399 جام جم 7 مرداد 1399 جام جم 8 مرداد 1399 جام جم 9 مرداد 1399 جام جم 10 مرداد 1399 جام جم 11 مرداد 1399 جام جم 12 مرداد 1399 جام جم 13 مرداد 1399 جام جم 14 مرداد 1399 جام جم 15 مرداد 1399 جام جم 16 مرداد 1399 جام جم 17 مرداد 1399 جام جم 18 مرداد 1399 جام جم 19 مرداد 1399 جام جم 20 مرداد 1399 جام جم 21 مرداد 1399 جام جم 22 مرداد 1399 جام جم 23 مرداد 1399 جام جم 24 مرداد 1399 جام جم 25 مرداد 1399 جام جم 26 مرداد 1399 جام جم 27 مرداد 1399 جام جم 28 مرداد 1399 جام جم 29 مرداد 1399 جام جم 30 مرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۶    
ترانه ای با عنوان غروب ها سروده اسماعیل امینی و با اجرای مهرداد محمدپور را بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۵    
رییس پلیس فتا تهران با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر کسب و کار شهروندان و مراسم سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و اقدامات خیر خواهانه تعدادی از موسسات در جمع آوری کمک های مومنانه گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش مراکز تعویض پلاک دارای امکان دریافت نوبت دهی اینترنتی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
اطلاعات گوشی جدید ریلمی با نام Realme C12 و باتری عظیم 6000 میلی آمپری در فضای مجازی منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۶    
شب حنظله ها؛ خاطرات داستانی روحانی شهید محمد مهدی آفرند، فرمانده دسته ویژه غواص گردان 412 لشکر 41 ثارالله توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۵۷    
براساس اطلاعات مندرج در جدیدترین گزارش موسسه Strategy Analytics، فروش نوت بوک ها یا دستگاه های قابل حمل در سه ماهه دوم سال 2020 نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۶    
سازمان های NSA و FBI هشداری جدی درباره ی یکی از بدافزارهای جدید لینوکس منتشر کردند و آن را تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده دانستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۵    
یکی از کاربران توئیتر برخی ویژگی های سری موبایل های هواوی میت 40 را فاش کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۶    
گزارش ها و شایعات اخیر نشان داده اند که شرکت چینی هواوی در هفته جاری یا هفته آینده از نسخه جدید لپ تاپ سری میت بوک X رونمایی خواهد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۶    
بیش از یک سال است که شرکت چینی هواوی و شرکای آمریکایی آن، مجوز های موقتی به منظور همکاری و ادامه روابط تجاری میان خود دریافت کرده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۷    
برنامه هیئت های مختلف برای دهه اول محرم اعلام شده و قرار است این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، گوگل موتور جست وجوی پیش فرض موزیلا برای بسیاری از کشورها است و طبق توافق قبلی، قرار بود پایان سال 2020 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۱:۴۵    
یک محقق امنیت سایبری متوجه شده پیام های خصوصی و تصاویری که او یک سال قبل از اینستاگرام حذف کرده، در سرورهای شرکت مادر این اپ ذخیره شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۰:۴۵    
مقام های شرکت چینی زد تی ای تأیید کرده اند که گوشی هوشمند اکسون 20 5G به دوربین سلفی پنهان شده در زیر نمایشگر مجهز است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۳:۵۱    
تصاویر رندرشده ی منتشرشده از گوشی سامسونگ گلکسی S20 Fan Edition از نمایشگر مسطح 6/4 و 6/5 اینچی حکایت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۰    
نسخه 5G اسمارت فون نوکیا 8.3 به عنوان اولین اسمارت فون 5G شرکت HMD Global در بازار اروپا به فروش می رسد. به نظر می رسد که نوکیا 9.3 PureView و میان رده نوکیا 7 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۵    
شرکت آمریکایی آی بی ام از تراشه پردازنده جدید خود که می گوید قادر خواهد بود سه برابر بیشتر از مدل قبلی خود کار انجام دهد و برای مراکز داده استفاده می شود، رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۵    
اسمارت فون جدید شیائومی ردمی K30 Ultra در اوایل هفته جاری معرفی شده بود. فروش این هندست از امروز در چین شروع شد و قبل از ناموجود شدن آن، 100.000 واحد از آن در یک دقیقه به فروش رفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۵    
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: تامین سلامت دانش آموزان و معلمان مهمترین اولویت وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99- 1400 است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: برای حمایت از بازار سرمایه و حقوق سهامداران، فروش سهام عدالت به صورت بلوکی با نماد 2 در بورس انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۲    
محققان در کشورهای مختلف جهان و در تحقیقات مختلف، علایمی را در سیستم ایمنی بدن یافتند که حتی در افراد دارای علایم خفیف کووید 19، نشان از ایمن شدن بلندمدت در برابر این ویروس دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۷    
اخیرا نرخ اعتیاد به بازی خصوصا در میان نوجوانان افزایش یافته و این موضوع نگرانی هایی را به دنبال داشته است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۰    
رئیس پژوهشگاه هوافضا از طراحی پروژه ناوبری و موقعیت یابی ماهواره ای بومی در این پژوهشگاه به سفارش سازمان فضایی خبر داد و گفت: سیستم GPS را مانند سایر کشورها بومی سازی می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۱    
سازمان ناظر بر قوانین آنتی تراست(ضدانحصار) آلمان تحقیقاتی را درباره آمازون و شیوه برخورد این پلتفرم با فروشندگان طرف سوم آغاز کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۶    
محققان برای نخستین بار از آزمایش درمان تجربی جدیدی برای بیماران مبتلا به سرطان احشاء حفره شکم خبر دادند که شانس ادامه حیات این بیماران را افزایش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۶    
در مطالعات آزمایشگاهی انجام شده در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و تجویز عصاره ریشه گیاه دارویی باباآدم به موش های آزمایشگاهی به طور قابل توجهی موجب کاهش قند خون و افزایش سطح انسولین در موش های ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۵    
شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت دریافت قسط دوم وجه ثبت نام حج تمتع را برای تکمیل خرید ارز تصویب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۵    
رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از بررسی پیشنهاد برخورد با شهروندانی که در سطح شهر از ماسک استفاده نمی کنند، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۷    
فیفا ایران را به پرداخت شش میلیون و دویست هزار یورو به مارک ویلموتس محکوم کرد.معادل ریالی این پول 165میلیارد تومان است که رقمی برابر یارانه یک ماه مردم شهر مشهد می باشد!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۶    
براساس مصوبه شورای معاونین، کتابخانه ملی ایران از فردا سه شنبه 28 مرداد 1399 به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اعلام تغییر وضعیت توسط ستاد کرونا، تعطیل است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۱    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه داروهای بهبود دهنده بیماران کرونایی فقط در بیمارستانها توزیع می شود، گفت: داروهای خارج از بیمارستانها مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور در نشست مدیران ارشد رسانه ملی گفت: رسانه ملی با آغاز شیوع کرونا در کشور با تمام قوا در صحنه حاضر شد و در مقابله با این بیماری و آگاهی بخشی، نقش ارزنده ای بر عهده داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۷    
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شیوه جدید کلاهبرداری و اخاذی از مردم با عنوان ثبت نام و تخصیص سهام عدالت به جاماندگان هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۶    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه شرق دریای عمان در 5 روز آینده مواج است، گفت: روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در استان های واقع در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۷    
فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت جریمه سنگین به مارک ویلموتس محکوم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۱    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک طرح دو فوریتی با عنوان خروج خودکار از برجام در صورت فعال سازی مکانیزم ماشه را تدوین کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۲    
شمار مبتلایان به ویروس کرونا کم کم به مرز 22 میلیون نفر نزدیک می شود و شایعات مربوط به فروکش کردن آن افسانه ای ساده لوحانه بیش نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در استان تهران از فردی که به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند و دارای علائم کرونا باشد تست گرفته می شود و به این موضوع که آیا فرد سالمند بوده یا بیماری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۰    
نایب رئیس انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: براساس تحقیقات انجام شده، هیپوکامپ سمت چپ مغز با مصرف نوشیدنی های شیرین ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۵    
چین امروز دوشنبه بار دیگر ضمن حمایت از پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای تشکیل نشست فوق العاده شورای امنیت با حضور ایران و آلمان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص اپیدمیولوژی گفت: نباید به امید دسترسی به واکسن کرونا در رعایت توصیه های بهداشتی مقابله با کرونا سستی کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۵    
فدراسیون فوتبال تاکید کرد در مورد پرونده شکایت سرمربی پیشین تیم ملی هنوز رایی از سوی فیفا به این فدراسیون ارسال نشده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۵    
از گذشته تا به کنون، تحقیقات بازار (Market research) اغلب به این دلیل انجام می شود که صاحبان برندها بدانند که تصمیمات استراتژیک آن ها برای فروش بیش تر تا چه اندازه به دور از احساس و غریزه بوده و بر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۵    
مسابقات موتورسواری MOTO2 دیشب در اتریش برگزار شد. در یکی از دورها، اینئا باستیانینی ، موتورسوار تیم ایتالیایی با یک موتور دیگر برخورد کرد و باعث به وجود آمدن این صحنه شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۷    
رئیس بخش اپیدمیولوژی و آمار زیستی انستیتو پاستور ایران با اشاره به ابهامات واکسن کرونا در دنیا، تاکید کرد که همچنان باید به زندگی با کرونا عادت کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۷    
انتشار عکسی از علی دایی در فضای مجازی حسابی سوژه شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۶    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: امروز 27 مرداد در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات داریم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۷    
رسانه های مختلف خبر از انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه به تیم پورتوی پرتغال می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۲    
معاون اجتماعی پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: افراد سودجو با راه اندازی سایت های جعلی و تبلیغات مختلف در فضای مجازی مبنی بر فروش و واگذاری سؤالات کنکور مترصد کلاهبرداری از داوطلبان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۲    
ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای در قبال حقوق بین الملل فضای سایبری، تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تهدیدات سایبری از سوی هر دولت، گروه یا فردی را در هر سطحی با قدرت پاسخ خواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۶    
اولین کوله پشتی ضدعفونی کننده هوشمند در جهان Hygiene20 ساخته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۲    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد راهی تیم بشیکتاش در فوتبال ترکیه شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۶    
سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد تصمیم به کنار گذاشتن مهدی رحمتی دروازه بان باتجربه این تیم گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از برگزاری جلسه سرمربی تیم ملی با دبیر کل فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ داد و اعلام کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۵    
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از خودروی شخصی خود خیلی استفاده نمی کنید و اکثر مواقع ماشین شما در پارکینگ در حال خاک خوردن است، احتمالا این مطلب برایتان بسیار جالب و مفید خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۲    
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: بجای توزیع نذری (خوراکی) در مراسم عزاداری، بسته های معیشتی در اختیار محرومان قرار می گیرد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از اقدامات انجام شده جهت تامین دو میلیون و 150هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای سال جاری خبر داد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۵    
عضوکمیسیون عمران مجلس یازدهم طرح دولت برای گشایش اقتصادی کشور را استقراض و آینده فروشی عنوان کرد و تاکید کرد که این طرح به نفع مردم نخواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۶    
براساس توافقی که آمریکا با طالبان دارد پیش بینی شده بود مذاکرات بین الافغانی شروع شود ولی در آن زمان طالبان شرط گذاشت و مساله آزادی 5000 زندانی را مطرح کرد و لیستی به آمریکایی ها ارائه کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۰    
فرماندهی پلیس کربلا از بسته شدن تمام ایست های بازرسی به روی زائران و شهروندان تا 13 محرم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:آمریکا حق ،و مشروعیت لازم برای اجرایی کردن مکانیزم ماشه علیه ایران را ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۰    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه 27 تیر ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۰    
رسانه های روسیه از مرگ اولین رئیس جمهور و رهبر قزاقستان خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۲    
مقامات چینی از ثبت نخستین واکسن ضد کرونای ساخت این کشور خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۲    
در حالی که آمریکا همچنان بزرگ ترین مرکز جهانی کرونا است تعداد فوت شده های ناشی از کرونا در این کشور باز هم افزایش یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اظهارات اخیر جان بولتون در توییتی نوشت: توسل ایالات متحده به مکانیسم حل اختلاف مندرج در قطعنامه 2231 از اساس بدون مبنا است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۶    
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور یک بیانیه از حمله تانکهای این رژیم به مواضع حماس در نوار غزه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۶    
ببینید مردم چطور اطلاعات شون رو میدن و خام میشن!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه با رد اتهامات بی اساس وزیرخارجه آمریکا علیه ایران درباره ارسال سلاح به طالبان، گفت: آنچه امروز در افغانستان می گذرد نتیجه جنگ افروزی و مداخلات آمریکا در امور افغانستان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۶    
انگلیسی بودن زبان کشور مقصد و مهاجرپذیری آن دغدغه اکثر دانشجویان علاقمند به تحصیل در خارج از کشور است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۷    
آنچه در ادامه می بینید منتخبی از عکس های جالب توجه دور دنیا از اتفاقات و رویدادهای مختلف است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۷:۲۲    
نتایج عجیب یک تحقیق در رابطه با بیماران کرونایی حاکی از این است که افراد کرونایی بیشتر در نوبت عصر تب می کنند و تشخیص تب سنجی در ساعات مربوط به صبح ممکن است اشتباه باشد.