پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۳:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 15 بهمن 1395 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 31 فروردین 1395 جام نیوز 31 اردیبهشت 1395 جام نیوز 31 خرداد 1395 جام نیوز 31 تیر 1395 جام نیوز 31 مرداد 1395 جام نیوز 31 شهریور 1395 جام نیوز 30 مهر 1395 جام نیوز 30 آبان 1395 جام نیوز 30 آذر 1395 جام نیوز 30 دی 1395 جام نیوز 1 اسفند 1395 جام نیوز 1 بهمن 1395 جام نیوز 2 بهمن 1395 جام نیوز 3 بهمن 1395 جام نیوز 4 بهمن 1395 جام نیوز 5 بهمن 1395 جام نیوز 6 بهمن 1395 جام نیوز 7 بهمن 1395 جام نیوز 8 بهمن 1395 جام نیوز 9 بهمن 1395 جام نیوز 10 بهمن 1395 جام نیوز 11 بهمن 1395 جام نیوز 12 بهمن 1395 جام نیوز 13 بهمن 1395 جام نیوز 14 بهمن 1395 جام نیوز 15 بهمن 1395 جام نیوز 16 بهمن 1395 جام نیوز 17 بهمن 1395 جام نیوز 18 بهمن 1395 جام نیوز 19 بهمن 1395 جام نیوز 20 بهمن 1395 جام نیوز 21 بهمن 1395 جام نیوز 22 بهمن 1395 جام نیوز 23 بهمن 1395 جام نیوز 24 بهمن 1395 جام نیوز 25 بهمن 1395 جام نیوز 26 بهمن 1395 جام نیوز 27 بهمن 1395 جام نیوز 28 بهمن 1395 جام نیوز 29 بهمن 1395 جام نیوز 30 بهمن 1395 
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۶    
نیروهای بسیج مردمی عراق که از سال گذشته جزیره صلاح الدین را از تروریست های داعش بازپس گرفته اند، در روزهای اخیر تاسیسات نفتی جزیره صلاح الدین در جنوب موصل را نیز آزاد کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۷    
در افغانستان دختران برای دفاع از خود به یادگیری ورزش رزمی شائولین رو آوردند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران بارها اعلام کرده که در حوزه موشکی، دفاعی و نظامی با هیچ کشوری مذاکره نمی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۹    
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۷    
ساری رزیتا با 87 سانتی متر قد و 20 کیلوگرم وزن کاملا شبیه یک دختر سه ساله به نظر می رسد، اما سن واقعی او 24 سال است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۰۹    
مدیا موتورز شرایط فروش خودروهای MG ویژه دهه فجر را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۱۷    
جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به توسعه روابط همکاری نظامی با مسکو می باشد، براساس توافقنامه هسته ای هیچ مانعی برای فروش سلاح به ایران وجود ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۲:۱۱    
پس از مشکلات به وجود آمده اخیر برای باشگاه استقلال، مدافع این تیم دوباره در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۲۴    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، حجت الاسلام، محمود علوی که در سفری به کیش رفته است، با لباس مبدل در خیابان های این جزیزه رفت و آمد کرد. 2024
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۳    
وقتی امواج اقیانوس آرام از بطری های شیشه ای، یک ساحل رنگی و زیبا می سازند چشم اندازی بسیار شگفت انگیز ایجاد می شود با ما همراه باشید تصاویری از این نما را ببنید.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۲    
دختر 29 ساله وقتی فهمید پدرش پس از جدایی از مادرش او را به خانواده ای دیگر سپرده بود، ترجیح داد به خانه پدر و مادر واقعی اش بازنگردد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۲    
مجرم سابقه دار وقتی در حال سرقت از جیب مسافر اتوبوس بود، فکر نمی کرد مسافر باهوش او را به دام بیندازد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۲    
کودک هشت ساله بنگلادشی دچار بیماری پوستی نادری شده است که به مرور زمان پوستش ضخیم و تبدیل به سنگ می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به زودی از جمع بازیکنان آزاد یک نفر به عضویت این تیم در خواهد آمد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۳    
ترامپ در مصاحبه ای در هفته جاری داعش را جنگجویانی بدجنس و موش هایی کثیف خواند. اما داعش به شکلی عجیب در مورد ترامپ ساکت بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۷    
امکان دارد که پس از آمریکا در انگلیس هم محدودیت هایی برای ورود مسلمانان به خاک این کشور اعمال شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۱    
سازمان ملل اعلام کرد نیروهای امنیتی میانمار از ماه اکتبر و با آغاز حملاتی که احتمالاً معادل جنایت علیه بشریت و پاک سازی قومیتی است، مرتکب کشتارجمعی و تجاوز گروهی علیه مسلمانان روهینگیا شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۲    
نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه جمعه این هفته نیز برابر با 15 بهمن، برای سی و پنجمین هفته متوالی مانع اقامه نماز جمعه بحرینی ها در منطقه محاصره شده الدراز شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۲    
با وجود آثار گرانبهای تاریخی به نمایش درآمده در موزه آثار کهن استان حائل عربستان، سه قرآن خطی در اندازه های متفاوت بیش از سایر آثار مورد توجه بازدیدکنندگان واقع شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۲    
تندیسی با عمر 700 سال در کلیسیایی در انگلیس پیدا شده که به دلیل شباهت به رئیس جمهور آمریکا، مورد توجه قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۰۵    
ارشیا اقدسی با یک حرکت نمایشی در جشنواره فجر حاضر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۷    
مدیرکل حقوقی بانک مرکزی با اشاره به تغییر شرایط ممنوع الخروج شدن بدهکاران بانکی گفت: سقف بدهی اشخاص حقیقی به منظور اعمال ممنوعیت خروج به 3 میلیارد ریال و در خصوص اشخاص حقوقی به 5 میلیارد ریال افزایش ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۱۸    
تا به این لحظه 6 فیلم سینمایی را دیده ام اما متاسفانه در همه آنها سیگار نقش پررنگی داشت و چه پزشک و غیر پزشک سیگار استفاده می کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای در تارنمای خود، 25 شخصیت حقیقی و حقوقی را به بهانه انجام آزمایش موشکی به فهرست تحریم های آمریکا علیه ایران افزود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۳۲    
لندروور به دنبال این است که با ارائه مدل جدیدی بین SUV و کوپه فروش بی ام و X6، مرسدس بنز کوپه GLE و پورشه ماکان را تحت نام تجاری رنج روور از آنها برباید.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۷    
در این مطلب قصد داریم تا بازار قطعات خودروهای شاسی بلند لوکس این روزها که در تیراژ وسیعی به کشور وارد می شوند را بررسی کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۷    
پشت پرده کلاهبرداری اسکیمری نوجوانای بود که به بهانه افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی، حساب طعمه هایش را خالی می کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۴    
گروه ایران خودرو در حالی از قیمت گذاری سهام پایه 2 دارایی مدیریتی قابل واگذاری خود خبر داده که به نظر می رسد این واگذاری برای سرمایه گذاری با نگاه کسب سود سهام جذابیتی برای خریداران احتمالی نداشته ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۰    
مدیر ارشد اجرایی شرکت توتال گفت با توجه به برنامه های دولت ترامپ، اگر تغییری در قرارداد گازی ما با ایران به وجود آید، ما مجبور به اطاعت هستیم اما تاکنون ما به جلو حرکت کرده ایم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۷    
مسافران پرواز 216 تهران-بیرجند هواپیمایی ایران ایر در اعتراض به خلف وعده این شرکت برای انجام پرواز فوق العاده در فرودگاه مهرآباد تجمع کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به بلاتکلیفی خود هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۵    
در حالی که سازمان هواپیمایی همواره ادعا می کند فروش بلیت هواپیما بدون اخذ مجوز از این سازمان ممنوع است ، در عمل بیش از 100 سایت غیرمعتبر بدون اخذ مجوز ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۲    
مسئول کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) تهران این سازمان را متولی تمام امور مرتبط با نرم افزار و رایانه دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۲    
یک معلم مدرسه که تلاش می کرد، دانش آموزانی را که با هم دعوا می کردند، جدا کند؛ با چاقو زخمی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۲    
آتشفشان پلاسکو در حالی به خاموشی گرایید و آواربرداری از این ساختمان 54 ساله به پایان رسید که موضوع نقص ایمنی و بازرسی از واحدهای تولیدی آن همچنان سرتیتر اخبار و گزارش های روز است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۲    
اشتغال زایی یکی از مهم ترین اولویت های دولتهاست؛ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز که می تواند در مقابل سرمایه گذاری های اندک درآمدزایی زیادی داشته باشد ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۲    
دخترجوانی که 28 سال پیش از مادرش جدا و به زوج جوانی که نمی توانستند بچه دار شوند سپرده شده بود، حالا می گوید حاضر نیست مادر واقعی ا ش را ببیند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۷    
این دو مادر بعد از 34 سال فهمیدند که دختران واقعی خود بزرگ نکرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۷    
رئیس شورای تامین دام زنده گفت: آنقدر قیمت گوسفند در ایران نسبت به کشورهای همسایه گران است که نه تنها از ایران قاچاق نمی شود بلکه تمایل قاچاق گوسفند از آن طرف به داخل وجود دارد و شیوع تب برفکی در سال ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۷    
یک دیپلمات سعودی به جرم آزار جنسی یک خدمتکار هتل در جزیره سنتوزا سنگاپور، توسط دادگاه این کشور محکوم شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۷    
فعال بازار نفت اظهار کرد: در حفاری و تولید نفت 10 تا 20 هزار قطعه مورد استفاده قرار می گیرد که تعدادی از قطعات در ایران تولید می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۲    
بر اساس آمار گمرک در 9 ماه منتهی به آذر ماه سال جاری بیش از هزار و 49 تن نخود رسمی وارد کشور شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۲    
رشد 40 درصدی حجم معاملات در بازار مسکن در طول دی ماه نسبت به آذرماه از یکسو و نوسان جزئی قیمت مسکن در نخستین ماه زمستان ازسوی دیگر ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۴    
وزیر راه چند روز مانده به جلسه بررسی استیضاحش، از مسکن مهر پردیس بازدید کرد و گفت:غم های مسکن مهر را برای خود نگه می داریم و کارها را به اتمام می رسانیم که مردم عزیز زندگی راحت را آغاز کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۹    
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: فدراسیون قبلا واسطه ای بود بین فیفا و باشگاهها و فیفا اکنون آن را حذف کرده و مستقیما به باشگاهها نامه می دهد و یک کپی از آن به فدراسیون می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۸    
تری گلیسیرید شایع ترین چربی در بدن است و بسیاری از مواد غذایی مصرفی اعم از منابع حیوانی یا گیاهی می توانند سطح آن را تحت تاثیر قرار دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۹    
دیدارحساس پرسپولیس و تراکتورسازی تبریزدرحالی روزیکشنبه هفته جاری دراستادیوم آزادی برگزارمی شود که امیرقلعه نویی قادرنیست ازهیچ یک ازخریدهای جدیدش استفاده کند!
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۴    
وزارت خزانه داری ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که نامهای جدیدی را به فهرست تحریم های این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران اضافه کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۲    
بدشانس و نفرین شده یا قاتل و بی رحم؟ گفته می شود چیساکو کاکهی، بیوه 69 ساله ی ژاپنی، همسرانش را به قتل رسانده است. اما خود او عقیده دارد به دلیل بد شانسی و نفرین شدن، همسرانش را از دست داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۴    
حسینی شاهرودی تحقق بانکداری اسلامی را مهم ترین دغدغه 30 ساله کشور دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۴    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ،مزده لواسانی با انشار عکسی از خود و سارا بهرامی اینستاگرام خود را به روز کرد. 2024
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۳    
درد مفاصل از شایع ترین بیماری ها در فصل زمستان است که می توان با انجام اقدامات ساده مانند پیروی از یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و دوش با آب گرم از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۴    
محققان دانشگاه سیدنی استرالیا دریافتند مسکن های متداول مانند ایبوبروفن در درمان کمردرد تاثیر چندانی ندارند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۴    
دبیر ستاد مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان هرمزگان گفت: اجرای طرح پته الکترونیکی درکنار عملکرد هوشمندانه نیروی انتظامی موجب افزایش کشفیات درسطح استان هرمزگان شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۱    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، شهره سلطانی با انتشار عکسی از حسن جوهرچی اینستاگرام خود را به روز کرد. **** وی نوشت: ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیام تسلیتی را به مناسبت درگذشت بازیگر کشورمان منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۷    
تندیسی با عمر 700 سال که در کلیسیایی در انگلیس پیدا شده، به دلیل شباهت به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مورد توجه قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه پیگیر محرومیت از نقل و انتقالات است، گفت: حال و روز خوبی ندارم و نمی دانیم برای بازی با پرسپولیس کدام بازیکنان را در اختیار داریم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۱    
بارش برف در تهران بسیاری از مناطق را سپید پوش کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۱    
در این حادثه که در اثر برخورد کامیون و خودروی پراید اتفاق افتاد متاسفانه دو نفر در دم جان باختند و دو نفر مصدوم شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۱    
در حالیکه از زمان به قدرت رسیدن دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، جناح غربی کاخ سفید منبع اخباری متراکم شده، از جناح شرقی آن که قرار است خانواده رئیس جمهور در آن سکنی گزینند، خبری نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۹    
برانکو بدش نمی آید درنیم فصل دوم لیگ برترتیمش را تقویت کرده و از روزبه چشمی هافبک جوان استقلال استفاده کند اما یک خبرناگهانی همه چیزرا به هم ریخت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۹    
سفارت کویت در بغداد اعلام کرد که کشورش هرگز ورود اتباع کشورهای مسلمان به این کشور را ممنوع نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۱    
در پی آزمایش موشکی ایران و هشدار ترامپ به این کشور، عربستان و بنگاه های تبلیغاتی کشورهای شورای همکاری مجددا به فکر آرزوی دیرینه خود برای ایران افتاده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۴    
علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از آنچه که برای تیم تراکتور قبل از دیدار دو تیم در لیگ رخ داده، بسیار ناراحت به نظر می رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
باشگاه تراکتورسازی به دلیل بی توجهی به نامه فیفا دیگر حق اعتراض به دادگاه عالی ورزش هم ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۴    
کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان معتقد است تنها در یک صورت به خاطر تخلف نقل و انتقالاتی از تراکتورسازی امتیاز کسر خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۵    
تصاویر زیر وضعیت کنونی هتل پنج ستاره نینوا در موصل را نشان می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۵    
تراکتور با ترکیبی متفاوت و عجیب به مصاف پرسپولیس می رود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۹    
تعداد زیادی از بازیکنان تراکتورسازان در پایان این فصل قراردادشان به پایان می رسد و با توجه به محرومیت تراکتورسازی، این تیم برای فصل به مشکل بزرگی برمی خورد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۳    
وزیر ورزش به احتمال برکناری مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۹    
معاون وزیر نفت با اشاره به آغاز ذخیره سازی بنزین برای تامین سوخت مورد نیاز مردم در ایام نوروز جزئیات طرح جدید سامان دهی سهمیه گازوئیل خودروهای درون شهری کشور را تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۱    
مردی است که با کمتر از 200دقیقه بازی، حالا می تواند تراکتور را به طور کامل از کورس قهرمانی خارج کند
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۹    
تراکتورسازی تبریز علاوه بر پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تابستان سال بعد هم از گرفتن بازیکن محروم است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۲    
صبح امروز جمعه، جشنواره آدم برفی به مناسبت افتتاح پیاده راه بوعلی در همدان برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۷    
حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 5 صبح امروز جمعه 15 بهمن ماه درگذشت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۷    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومین 12 کرمانشاهی با گاز منواکسید کربن طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۵    
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امیدوار است که مشکلات ایجاد شده برای این باشگاه برطرف شود و بتواند از نفرات جدید خود استفاده کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۹    
نماز جمعه پانزدهم بهمن تهران به امامت آیت الله احمد خاتمی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. آیت الله احمد خاتمی خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۱    
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از توزیع مرحله دوم بسته حمایت غذایی برای نیازمندان از هفته آینده خبر داد و گفت: در این مرحله 11 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش قرار می گیرند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۶    
پیکر سه گرفتار در بهمن مبارک آباد دماوند از زیر برف خارج شد که یکی از سه پیکر متعلق به مدیر راهداری شرق استان تهران است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۴    
هافبک ایرانی تیم فوتبال روستوف برای نیم فصل دوم لیگ برتر روسیه در این تیم ماندنی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۴    
سوژه هایش خریداران پاساژ های بالای شهر بود. با شناسایی آنها نقشه سرقت هایش را اجرا می کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۴    
ستاره خط دفاع تیم فوتبال اتلیتکومادرید شب گذشته توسط پلیس اسپانیا در خانه اش دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۴    
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: ضارب رئیس و کارشناس اداره دامپزشکی نهاوند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۱    
ریاض از نظر استراتژیک کاملا با آمریکا هماهنگ است و امید دارد که فشار بر ایران در سال جاری میلادی افزایش یابد. اگر امیدوار نباشیم نمی توانیم کار کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۴    
مرحوم حسن جوهرچی اخیرا در قالب جشنواره خمسه بر سر مزار شهدای مدافع حرم حاضر شده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۹    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد دو دستگاه خودروی سمند و پژو در جاده برزک کاشان، 7 کشته و زخمی شدن برجای گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۸    
ظریف: ایران چون امنیت خود را از مردم دارد نسبت به تهدیدات بی اعتناست. جنگ را آغاز نخواهیم کرد، فقط میتوانیم به راه های دفاعی خود متکی باشیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۹    
براساس حکم فیفا تراکتور از دوپنجره نقل و انتقالات محروم شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۴    
زن جوانی در اثر واژگونی پژو 206 جان خود را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
مراسم تشییع پیکر حسن جوهرچی روز یکشنبه 17 بهمن ساعت 9 صبح از مقابل خانه سینما برگزار می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۹    
مهناز افشار بازیگر مطرح سینما در بخش سی سی یو بیمارستان طالقانی بستری شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۴    
مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تنها نگرانی ما در مورد پرونده های شکایتی مربوط به پرونده مانوئل ژوزه بود که برطرف شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۸    
به دنبال ریزش بهمن و برف و کولاک رخ داده در محورهای شرقی و شمال شرقی استان تهران ستاد مدیریت بحران، تشکیل جلسه داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۹    
سایت باشگاه ماشین سازی نوشت: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی شایعات مربوط به شکایت این باشگاه از تراکتورسازی تبریز را تکذیب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۹    
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور از امدادرسانی تکاوران نزاجا به حادثه دیدگان سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه خبر داد.
  • ۱