چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 31 فروردین 1399 جام نیوز 31 خرداد 1399 جام نیوز 31 تیر 1399 جام نیوز 31 مرداد 1399 جام نیوز 31 شهریور 1399 جام نیوز 30 مهر 1399 جام نیوز 30 آبان 1399 جام نیوز 30 آذر 1399 جام نیوز 30 دی 1399 جام نیوز 30 بهمن 1399 جام نیوز 1 اسفند 1399 جام نیوز 1 اردیبهشت 1399 جام نیوز 2 اردیبهشت 1399 جام نیوز 3 اردیبهشت 1399 جام نیوز 4 اردیبهشت 1399 جام نیوز 5 اردیبهشت 1399 جام نیوز 6 اردیبهشت 1399 جام نیوز 7 اردیبهشت 1399 جام نیوز 8 اردیبهشت 1399 جام نیوز 9 اردیبهشت 1399 جام نیوز 10 اردیبهشت 1399 جام نیوز 11 اردیبهشت 1399 جام نیوز 12 اردیبهشت 1399 جام نیوز 13 اردیبهشت 1399 جام نیوز 14 اردیبهشت 1399 جام نیوز 15 اردیبهشت 1399 جام نیوز 16 اردیبهشت 1399 جام نیوز 17 اردیبهشت 1399 جام نیوز 18 اردیبهشت 1399 جام نیوز 19 اردیبهشت 1399 جام نیوز 20 اردیبهشت 1399 جام نیوز 21 اردیبهشت 1399 جام نیوز 22 اردیبهشت 1399 جام نیوز 23 اردیبهشت 1399 جام نیوز 24 اردیبهشت 1399 جام نیوز 25 اردیبهشت 1399 جام نیوز 26 اردیبهشت 1399 جام نیوز 27 اردیبهشت 1399 جام نیوز 28 اردیبهشت 1399 جام نیوز 29 اردیبهشت 1399 جام نیوز 30 اردیبهشت 1399 جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۲۰:۵۰    
ستاره سابق تیم یوونتوس که با پیراهن الدحیل در مقابل پرسپولیس نیز گلزنی کرد، راهی گالاتاسارای ترکیه خواهد شد....
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۱    
در روزی که استقلالی ها برای تست کرونا رفته بودند، پیراهنی که بر تن کاپیتان آبی پوشان بود سوژه آرژانتینی ها شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۶    
جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای مسیر تهران- یاسوج مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان به ریاست قاضی عالیشاه امروز چهارشنبه (31 اردیبهشت) در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۵    
حسین شریعتمداری نوشت: اظهارات اخیر آقای فلاحت پیشه ضمن آنکه عوامانه است، با دروغ های شاخداری همراه است که حتی دشمنان تابلو دار انقلاب هم به خاطر حفظ پرستیژ خود حاضر به طرح و بیان آن نیستند...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۴    
کانون صرافان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که این کانون برای ثبات بازار ارز با سیاست های بانک مرکزی همراه است و به منظور استفاده از پتانسیل صرافی های رسمی سراسر کشور و تقویت بازار و رفع دغدغه ها از نوسانات ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرامور اعتباری بانک مسکن گفت: تا کنون 3 هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور بعد از طی مراحل تایید صلاحیت موفق به افتتاح حساب شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۴    
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت با خودروسازان، هر گونه ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت های خودروساز امکانپذیر است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۴    
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین معتقد است هرگونه تصمیم یا سیگنال غلط می تواند شوک منفی به بازار ارز وارد کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۴    
همتی با تأکید براینکه بازار ارز حالت طبیعی ندارد و در روزهای آینده شاهد بهبود بازار خواهیم بود، به این سوال پاسخ داد که الان دلار بخریم یا نه؟!
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۴    
طی روزهای گذشته بر سر اعلام قیمت جدید خودروها بین شورای رقابت و ستاد تنظیم بار کشمکش ایجاد شده بود و اعلام قیمت ها با وجود وعده قبلی رئیس شورای رقابت، با تاخیر همراه شده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۳    
سازمان هواشناس با اعلام تداوم بارش باران تا دوشنبه آینده و افزایش دما در اکثر مناطق کشور نسبت به وقوع سیلاب های ناگهانی در برخی استان ها طی امروز هشدار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۸    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه ای به استانداران اعلام کرد: دستگاه های متولی و مرتبط در سطح استان ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۷    
معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو ، از تحویل دنا پلاس اتوماتیک به مشتریان درآینده نزدیک خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۱    
یک روزنامه ورزشی پرتغالی به باشگاه پورتو توصیه کرد تا مهدی طارمی، مهاجم ریوآوه را جذب کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۴    
در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس نگران پرداختی مطالبات خود بودند، باشگاه روز گذشته موفق شد بین 10 تا 12 درصد از مطالبات آنها را پرداخت کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۸    
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه محو دولت اسرائیل به معنای محو یهودیان نیست، گفتند: محو اسرائیل یعنی مردم مسلمان، مسیحی و یهودی فلسطین ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۸    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با اشاره به اینکه ضرر اسرائیل تنها به فلسطین نمی رسد بلکه به تمام امت اسلامی و عربی خواهد رسید افزود ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۶    
رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: کمیته اخلاق فدراسیون درباره صادقیان حکم صادر کرده و این بازیکن جریمه نقدی هم شده است. فیفا هم حکم این بازیکن را تأیید کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۳۰    
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۴:۵۴    
رهبر جنبش أنصارالله یمن به مناسبت روز جهانی قدس گفت: علت اصلی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش وی در مبارزه با صهیونیستها بود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۴:۵۴    
سفیر ایران در لندن از ارسال نامه رسمی به سازمان بین المللی دریانوردی و ابراز نگرانی عمیق از تهدید اخیر آمریکا در قبال تانکرهای حامل سوخت ایران خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۴:۴۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: لازم است به وزیر خارجه خبیث ⁧‫رژیم تروریستی آمریکا یادآور شوم ما یهودستیز نیستیم، ستیز ما با جنایتکاران، غاصبان و کودک کشان است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۲    
وزیر امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی یک معضل جهانی است که با سلاح های اتمی و کشتار جمعی اش امروز دنیا را تهدید می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۲    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت که صحنه واقعی در فلسطین اشغالی را مقامات صهیونیست نشان می دهند که با شکست متحدان خودشان در چند جبهه منطقه ناامید شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
مجلس دهم امروز رسماً تمام شد و با این وجود انتظار اهالی رسانه از فراکسیون امید به خصوص شخص رییس فراکسیون این است که در اولین فرصت در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران و عملکرد چهارساله خود باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۴    
در سال 1948، بخش بزرگی از فلسطین اشغال شد و پس از طرد فلسطینی ها از کشورشان با توسل به زور و ارتکاب قتل عام های بسیار و همدستی کشورهای بزرگ، دولت اسرائیل اعلام موجودیت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۹    
گفته می شود اخراج استیو لینیک که در حال تحقیق درباره مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا بود، به توصیه خود پامپئو انجام شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۳    
یک مقام نظامی در خصوص تاثیر دستورالعمل شب گذشته ارتش آمریکا بر فعالیت واحدهای دریایی ایران در منطقه گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۸    
به گزارش جام نیوز ، حسین تهی خواننده پاپ و رپر فارسی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود باعث ایجاد واکنش های متعددی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۲    
نیویورک تایمز در گزارشی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: هم ایران و هم ایالات متحده شش ماه قبل از انتخابات آمریکا خواهان جنگ نیستند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۲    
المصری سپس گفت: عباس حتی یک کلمه از وحدت ملی، مقاومت مردمی و تحریم یا فعال سازی سازمانهای آزادیبخش فلسطین ساف سخن گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۲    
حدود یک دهه است که اردشیر زاهدی، داماد سابق پهلوی دوم و وزیر خارجه و سفیر سابق ایران در انگلیس و آمریکا، در باب زیاده خواهی دولت هایی که از قضا در گذشته با مسؤولان آنها مراودات نزدیک داشته ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۲    
پکن با انتقاد از تحریم های آمریکا علیه شرکت های چینی، همکاری با ایران را قانونی دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۲    
روز قدس و گرامی داشت آن به معنای استمرار بیداری امت اسلامی و تجدید میثاق با مردم مظلوم فلسطین است. بیاییم دین خود را با تأکید بر وحدت برای آزادی بیت المقدس در روز قدس ادا کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
جلسه اختتامیه مجلس دهم شورای اسلامی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 با حضور نمایندگان برگزار شد.در این جلسه بین نمایندگان مجلس دهم که از راهیابی به مجلس یازدهم باز ماندند، کارت ادوار نمایندگی توزیع شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با تأکید بر اینکه فلسطین حق دارد از کشورهای عربی، کالا وارد کند، خاطر نشان کرد: چرا این کالاها فقط از اسرائیل وارد می شود؟
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۲    
عمیر پرتز در ادامه گفت: گفت و گو با طرف فلسطینی و اصل راه حل دو دولتی را تأیید می کنم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۷    
جنگنده های ائتلاف سعودی همچنین دو منطقه صرواح و مجزر در استان مأرب را هدف حملات خود قرار دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۶    
در روز بعد، یعنی 14 اکتبر 2016، وزارت خارجه عراق در واکنش به این اظهارات وزیر خارجه وقت عربستان، اعلام کرد که این اظهارات هیچ ارزشی ندارد و عراق به صدای کسانی که برای داعش اشک می ریزند اهمیتی قائل ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۱    
معاون بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا تنها به شرطی امکان دارد که عرضه به تعداد مناسب و نیز بدون دست کاری قیمت باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۶    
با شیوع ویروس کرونا و آسیب های آن اجرای بسیاری از قوانین مالیاتی به تعویق افتاد که یکی از آن ها ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بود و مودیان تا پایان امروز فرصت دارند تا اظهارنامه مذکور را ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۶    
سازمان برنامه و بودجه کشور طی پاسخی در شبکه اجتماعی توئیتر به یک گزارش صداو سیما، آن را کذب، جهت دار و تخریبی خوانده و عنوان کرده است: علاوه بر عذرخواهی و تصحیح خطای فاحش انجام شده ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
طبق آمار وزارت صنعت از ابتدای سال تاکنون ایران خودرو و سایپا 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید کردند اما فقط 77 هزار و 704 دستگاه خودرو را به مشتریان خود تحویل دادند و به این ترتیب 34 هزار و 785 ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا در خصوص فعالیت غیرقانونی کانال ها و صفحاتی در فضای مجازی تحت عنوان سرمایه گذاری در بورس هشدار داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام با ثبت افت 16هزار و 291واحد در ارتفاع 985هزار و 833واحد قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵    
خانه های کوچک و قابل جابه جایی که به آنها کانکس گفته می شود، امروزه دنیای سازه ها را دگرگون کرده اند ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۹    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18عیار 741 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 550 تومان و قیمت دلار 17 هزار و 800 تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴    
وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود خبر از تمدید اینترنت رایگان دانشگاهی و سامانه آموزش تا پایان خرداد ماه خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
رئیس انجمن وارد کنندگان برنج طی نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به تبدیل ارز واردات این محصول از 4200 تومانی به نیمایی، از قطره چکانی بودن اختصاص همان ارز ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی تا 10 خرداد ادامه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۹    
وزیر نیرو از پایان یافتن مهلت تعویق پرداخت آب و برق خبر داد و از مشترکان درخواست کرد که برای پرداخت قبوض آب و برق همکاری کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۲    
در حالی که آمارهای نگران کننده از وضعیت اقتصادهای بزرگ جهان نشان دهنده گستردگی تبعات شیوع ویروس کروناست قیمت طلا روز چهارشنبه شاهد افزایش بود ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودروها ساعت صفر امشب (یکم خرداد) ماه شارژ می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲    
شرکت مدیران خودرو مدتی است که شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات چری را اعلام می کند. حال این شرکت شرایط فروش نقدی چری تیگو 5 را اعلام کرده و در این مرحله ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز برای تحویل در ماه جولای با 11 سنت معادل 0.3 درصد کاهش به 34 دلار و 54 سنت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۲    
جمهوری چک و انگلیس، پایین ترین نرخ بیکاری را برای مهاجرین خارج از اتحادیه اروپا دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۷    
یک کارشناس اقتصادی ضمن بررسی وضعیت ETF ها در بازار سرمایه، درمورد آینده این صندوق ها گفت: انتظار می رود پس از فروکش التهاب بازار سرمایه ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۱    
سهام شرکت یزد تایر با نماد پیزد امروز (چهارشنبه 31 اردیبهشت) در بازار دوم فرابورس ایران با روش ثبت سفارش به عموم عرضه خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۱    
افزایش امتیازشغلی این روزها عاملی برای اعتراض کارمندان برخی دستگاه ها شده، این در حالی است که شرط دولت برای تحقق این موضوع در شرایط امروز بی تاثیر نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۱    
وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشِیدایی عمده ی فعالیت اقتصادی خود را اواسط دهه ی هشتاد در یکی از شرکت های هرمی به اسم پالینور آغاز کردند ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۱    
وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد رژیم صهیونیستی از دل ترور زاده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۶    
مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تردیدی نیست که روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می پذیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۶    
پاسخ شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران به نامه فرمانده گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس ) و تاکید وی بر حمایت ایران اسلامی از فلسطین در رسانه ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۹    
ندای حضرت امام و مقام معظم رهبری در مورد روز قدس دنیا را فرا گرفته و مردم کشورهای مختلف خودجوش به خیابان می آیند و اعلام انزجار می کنند و الحمدلله طرح معامله قرن ترامپ، با شکست مواجه شد.