پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 30 بهمن 1399 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 31 فروردین 1399 جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 جام نیوز 31 خرداد 1399 جام نیوز 31 تیر 1399 جام نیوز 31 مرداد 1399 جام نیوز 31 شهریور 1399 جام نیوز 30 مهر 1399 جام نیوز 30 آبان 1399 جام نیوز 30 آذر 1399 جام نیوز 30 دی 1399 جام نیوز 1 اسفند 1399 جام نیوز 1 بهمن 1399 جام نیوز 2 بهمن 1399 جام نیوز 3 بهمن 1399 جام نیوز 4 بهمن 1399 جام نیوز 5 بهمن 1399 جام نیوز 6 بهمن 1399 جام نیوز 7 بهمن 1399 جام نیوز 8 بهمن 1399 جام نیوز 9 بهمن 1399 جام نیوز 10 بهمن 1399 جام نیوز 11 بهمن 1399 جام نیوز 12 بهمن 1399 جام نیوز 13 بهمن 1399 جام نیوز 14 بهمن 1399 جام نیوز 15 بهمن 1399 جام نیوز 16 بهمن 1399 جام نیوز 17 بهمن 1399 جام نیوز 18 بهمن 1399 جام نیوز 19 بهمن 1399 جام نیوز 20 بهمن 1399 جام نیوز 21 بهمن 1399 جام نیوز 22 بهمن 1399 جام نیوز 23 بهمن 1399 جام نیوز 24 بهمن 1399 جام نیوز 25 بهمن 1399 جام نیوز 26 بهمن 1399 جام نیوز 27 بهمن 1399 جام نیوز 28 بهمن 1399 جام نیوز 29 بهمن 1399 جام نیوز 30 بهمن 1399 
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۱:۵۹    
سخنگوی کاخ سفید در ادامه تصریح کرد دولت آمریکا نگفته قصد اجابت مطالبات مطرح شده از سوی ایران را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۹    
مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران به دنبال جذب بازیکن هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
استقلال در وضعیتی نیست که قابلیت بازگشت به صدر جدول را نداشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۹    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران و سرمربی فعلی تیم عمان در خصوص شرایط این روزهای خودش و تیم تحت رهبری اش صحبت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
دومین نشست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و عبدالظاهر شکیب رییس آکادمی علوم افغانستان برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۱    
بانک مرکزی در بخشنامه ای مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر تمدید مهلت استفاده از مصوبه این شورا در خصوص تعیین تکلیف بدهی غیرجاری واحدهای تولیدی تا پایان شهریور ماه 1400 را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
رشید مظاهری که قبلا از فکری انتقاد کرده و گفته بود برنامه های او باعث می شود فشار زیادی به دروازه بان ها بیاید، حالا دو روز است که با استقلال تمرین نمی کند و کاملا مشخص است که دلخوری هایی دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: احمد نوراللهی بهترین هافبک ایران است و او بار دیگر در برد پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۸    
با نظر یحیی گل محمدی مهاجم بلندقامت پرسپولیس در سفر به سیرجان، این تیم را همراهی نخواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی با گلزنی در بازی با یوونتوس هوش و ذکاوت خود را ثابت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۲    
امیر قلعه نویی با توجه به غایبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان، با ترکیب متفاوتی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار معوقه از هفته دهم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف گل گهر برود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۷    
باشگاه پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو همچنان منتظر صدور رضایت نامه این بازیکن است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می خواهیم با کسب نتیجه مقابل گل گهر خودمان را به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ برتر معرفی کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
تمامی مصدومان تیم استقلال با برنامه جدید به بازی آینده این تیم می رسند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به سیرجان این تیم را همراهی نکرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
امروز باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این تیم نه تنها لیست مازادی ندارد بلکه با نظر فکری چند بازیکن جدید جذب می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا می گوید که از صحبت کردن درباره ترامپ خسته شده است و ترامپ تنها رئیس جمهوری است که با او تماس نگرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۴    
حزب حاکم ژاپن در پاسخ به منتقدانی که این حزب را در سیطره مردان خوانده اند، اعلام کرد از حضور زنان در جلسات مهم استقبال می کند به شرط آنکه حرف نزنند!
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۹    
این سفر چند روز پس از سفر وزیر امور خارجه قطر به لبنان در چارچوب تلاش های این کشور برای یافتن زمینه های مشترک و مورد توافق برای تشکیل دولت لبنان است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۴    
این بیانیه افزود: رئیس جمهوری عراق همزمان بر اهمیت کاهش شدت تنش ها در منطقه و وارد نکردن کشور در درگیری های دیگران تاکید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۴    
مردی که مظنون به شرکت در شورش ششم ژانویه در کنگره آمریکا است، حق انتشار دو ویدیویی را که از این واقعه ضبط کرده، به مبلغ 35 هزار دلار برای هر ویدیو، به شبکه های سی ان ان و ان بی سی فروخته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد به تندی از توزیع نامتناسب و ناعادلانه واکسن کرونا در جهان انتقاد کرده و گفته است ده کشور جهان، بیش از 75 درصد واکسن های کرونا را به خود اختصاص داده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۸    
دولت آمریکا اردیبهشت ماه سال 1397 از این توافق خارج شده و ضمن اعمال تحریم های متوقف شده ذیل این توافق، تحریم های دیگری علیه ایران وضع کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۸    
فیس بوک اعلام کرد که دیگر اجازه انتشار اخبار از سایت های دولتی استرالیا را در صفحاتش نمی دهد. بدین ترتیب کاربران فیس بوک هشدارهای مربوط به سیل و آتش سوزی در جنگل را نمی توانند دریافت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۳    
برخی مناطق عراق در برهه اخیر شاهد انفجارهای مشابه در مسیر کاروان های پشتیبانی لجستیک ائتلاف بین المللی بوده که اکثرا خسارت های مادی برجای گذاشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۸    
کمیته استیناف رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۳    
وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار توئیتی از سیاست های دولت بایدن انتقاد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۳    
برجام دستاوردی مهم برای دیپلماسی چند جانبه است، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده برجام باید در طراحی گام ها نقش خود را بهتر ایفا کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
در حالی که ترامپ در روز دوم ریاستش با نتانیاهو تماس گرفت، بایدن این تماس را با تاخیری یکماهه انجام داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۳    
AK-108 برای کالیبر x45 5.56 میلی متر، مانند AK-101 و AK-102 که در اواسط دهه 1990 تولید شده اند، باعث بروز هیجان در بازار بین المللی نشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
در شرایطی که استقلال سوژه اخبار ضد و نقیض متعددی در روزهای گذشته بود و مدیران استقلال در برابر اخبار مربوط به قطع همکاری با محمود فکری سکوت کرده بودند،
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۷    
سیاوش یزدانی با نظر محمود فکری از تیم استقلال کنار گذاشته شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۱    
سرمربی آبی پوشان سیرجانی طی سه هفته گذشته در خط دفاعی چالش های زیادی را پیش رو داشته ولی روز آینده و در مصاف با پرسپولیس شرایط خوبی برای انتخاب نفرات خود دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۶    
مدیر فنی استقلال، راه حل مشکلات این تیم را در یک کلمه می داند. کلمه ای به نام آرامش.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در صحبت هایش با هواداران به حمایت از فکری پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
رسانه های ماهواره ای فارسی زبان که هنگام وقوع بلایای طبیعی در ایران با تمام توان به انتشار اخبار منفی و سیاه از مکان حادثه می پردازند تا با اعصاب و روان مخاطبان ایرانی خود بازی کنند ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۴    
سهام عدالت جزو لاینفک بازار سهام شده و اطلاع از آخرین اخبار این بخش مورد توجه بسیاری از سهامداران است. مرور اهم رویدادهای هفتگی سهام عدالت به صورت مختصر مدنظر قرار می گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: تاکنون یک میلیون و 200 هزار لامپ پرمصرف از میان 9 ملیون لامپ روشنایی معابر کشور تنظیم و یا جمع آوری شده است که با این اقدام در حدود 300 مگاوات در مصرف برق کشور صرفه ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با اختصاص ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 1400 خبر داد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۹    
قیمت معاملات آتی طلا روز گذشته با سقوط یکباره به قعر قیمت های هشت ماه گذشته رسید. شاخص قوی تر دلار آمریکا هم موجب شد تا وضعیت فنی کوتاه مدت بازار فلز زرد تحت تاثیر قرار گرفته و صف فروش تشکیل شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
برف و بوران که بخش های وسیعی از آمریکا به خصوص ایالات جنوبی این کشور را در بر گرفته باعث مرگ حداقل 21 نفر شده و همچنان میلیون ها نفر را در خاموشی نگه داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از بهره برداری آزمایشی سامانه پیش بینی و هشدار سیل در کل کشور خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه غدیر روز 13 رجب امسال افتتاح می شود، گفت: نرخ عوارضی آزادراه غدیر برای سواری ها 25 هزار تومان تعیین شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی فکر می کنند این جام زهر را در هر دوره ای باید به رهبر نوشاند، در حالیکه امام(ره) می گوید فکر نکنید این یک انتخاب خوب است چاره ای جز آن نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
در اثر کثرت لیست ها در انتخابات شورای شهر و مجلس شکست خوردیم و اگر نتوانیم در انتخابات آتی به وحدت برسیم، این شکست تکرار می شود، و نباید با کثرت نامزد وارد انتخابات شویم...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
نایب رئیس اول مجلس گفت: فهرست های انتخاباتی منتشر شده در فضای مجازی درباره انتخابات 1400 با محوریت من رسمیت ندارند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
بر اساس آمار منتشر شده مصرف سرانه لبنیات در میان خانوارهای ایرانی به دلیل رشد تورم کاهش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
خلأ پوشش کافی ریسک سیاسی ورود کار و سرمایه ایرانی به بازار 400 میلیارد دلاری بازسازی کشور سوریه را با مشکل مواجه کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
قیمت نفت در معاملات امروز پنجشنبه 30 بهمن 1399، تحت تاثیر کاهش تولید نفت آمریکا که به علت تعطیلی چاه های نفت تگزاس رخ داده، بیش از یک درصد جهش کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از سیاست های دولت جدید این کشور در قبال ایران، گفت که دموکرات ها در برابر تهران رویکردی منفعلانه دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
مهدی پاشازاده گفت: مشکل اصلی استقلال بیشتر از همه نوسان است. یک بازی مثل تراکتور خوب بود ولی بعد نوسان داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
اطلاعات به دست آمده از یک نظرسنجی جدید حکایت از آن دارد که اگر انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا، در چهار سال دیگر، امسال برگزار می شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
این منابع در گفت وگو با العربی الجدید افزودند: در اجلاس سوچی درباره بازگشایی جاده بین المللی حلب – لاذقیه بحث شد اما تصمیمی درباره آن اتخاذ نشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 139 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت دلار 25 هزار و 800 تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
در تلاش برای پاک کردن گرد و غبار دوران سازمان تروریستی داعش و تأیید شکست برگشت ناپذیر آن، یک مجسمه ساز کرد در شمال سوریه برای تبدیل بقایای جنگ به قطعات هنری تلاش می کند تا تأیید کند که "هنر زندگی ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
مردم استان کربلای مقدس در عراق با شرکت در تظاهراتی، بازگشت رژیم منهدم شده بعثی به عراق را رد کردند و آنچه کانال "العربیه" عربستان سعودی را در مصاحبه اختصاصی با رغد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
وزارت بهداشت در غزه ورود اولین دسته واکسن کرونا امروز چهارشنبه به نوار غزه از طریق گذرگاه کرم أبو سالم را تأیید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
ری سل جو، همسر رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، چهارشنبه برای اولین بار در بیش از یک سال در رسانه های دولتی ظاهر شد و همسرش را در یک کنسرت به مناسبت یکی از بزرگترین تعطیلات کشور همراهی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
در حالی که سرمربی استقلال می گوید میلیچ با این تیم فسخ کرده اما سخنگوی باشگاه درباره بازگشت این بازیکن در نیم فصل دوم سخن می گوید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
باشگاه ها به دنبال تقویت خود برای حضوری قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان با ریزش سنگین مواجه شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
رصد بازار موبایل نشان می دهد، قیمت گوشی های پرفروش مثل شیائومی و سامسونگ همگام با نرخ دلار و حتی جلوتر از آن حرکت می کند.