سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 2 بهمن 1399 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 31 فروردین 1399 جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 جام نیوز 31 خرداد 1399 جام نیوز 31 تیر 1399 جام نیوز 31 مرداد 1399 جام نیوز 31 شهریور 1399 جام نیوز 30 مهر 1399 جام نیوز 30 آبان 1399 جام نیوز 30 آذر 1399 جام نیوز 30 دی 1399 جام نیوز 1 اسفند 1399 جام نیوز 1 بهمن 1399 جام نیوز 2 بهمن 1399 جام نیوز 3 بهمن 1399 جام نیوز 4 بهمن 1399 جام نیوز 5 بهمن 1399 جام نیوز 6 بهمن 1399 جام نیوز 7 بهمن 1399 جام نیوز 8 بهمن 1399 جام نیوز 9 بهمن 1399 جام نیوز 10 بهمن 1399 جام نیوز 11 بهمن 1399 جام نیوز 12 بهمن 1399 جام نیوز 13 بهمن 1399 جام نیوز 14 بهمن 1399 جام نیوز 15 بهمن 1399 جام نیوز 16 بهمن 1399 جام نیوز 17 بهمن 1399 جام نیوز 18 بهمن 1399 جام نیوز 19 بهمن 1399 جام نیوز 20 بهمن 1399 جام نیوز 21 بهمن 1399 جام نیوز 22 بهمن 1399 جام نیوز 23 بهمن 1399 جام نیوز 24 بهمن 1399 جام نیوز 25 بهمن 1399 جام نیوز 26 بهمن 1399 جام نیوز 27 بهمن 1399 جام نیوز 28 بهمن 1399 جام نیوز 29 بهمن 1399 جام نیوز 30 بهمن 1399 
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 50 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار 23 هزار و 900 تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۸    
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۸    
طبق گزارش یک روزنامه صهیونیستی بیش از 12400 اسرائیلی طی دو هفته پس از دریافت واکسن، به ویروس مرگبار کرونا مبتلا شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۰    
آقای ترامپ تو پدرم را به قتل رساندی به این امید که شاید قهرمان دیده شوی، اما وی ژنرالی بود که پیروزمندانه جنگ و مبارزه با تروریست های داعش و القاعده را هدایت می کرد .
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۲    
فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس گفت: نیروی هوایی ارتش، امروز در عرصه پهپادها به یک قدرت کم نظیر تبدیل شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۱    
هافبک تیم گل گهر سیرجان به موضوع پیوستنش به استقلال در نیم فصل واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۱    
3 بازیکن مصدوم تیم استقلال در تمرینات گروهی این تیم حضور یافته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۵    
دولتمردان از جیب مردم تفریق کردند و به جیب اطرافیان خود جمع کردند، حالا مجلس می خواهد از جیب رانت خواران تفریق کند و در جیب مردم جمع کند، شاید جمع و تفریق دولت و مجلس با هم فرق داشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۶    
تیم فوتبال استقلال در شرایطی موفق به بازگشت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر شد که در حساس ترین دیدار هفته با نتیجه ای غیرقابل پیش بینی (3 بر یک) تراکتور را در ورزشگاه خانگی اش شکست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۵    
سرمربی پرسپولیس استوری جالبی را در فضای مجازی منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
آبی های پایتخت در لیگ بیستم شرایط عجیبی را در فصل نقل و انتقالات تجربه کردند و با گذشت 12 هفته از بازی های لیگ بیستم هنوز هم در مورد قرارداد برخی از بازیکنان ابهاماتی وجود دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
مقامات دفاعی ارشد آمریکا و انگلیس این هفته توافق نامه ای را برای ادغام برخی نیروهای نظامی در 2021 به منظور تشکیل گروه حمله ترکیبی، امضا کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
مرجع عالیقدر شیعیان عراق با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی بغداد را محکوم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز در نشستی خبری اعلام کرد که مجلس سنای این کشور آماده محاکمه ترامپ است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر عراق با اشاره به آغاز تحقیقات فوری درباره انفجارهای تروریستی امروز بغداد و تغییراتی امنیتی تاکید کرد که نبرد با تروریسم ادامه خواهد یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۵    
مدیر تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه مهرداد میناوند اصلا حال خوبی نداشت اما با توجه به تلاش های تیم پزشکی، شنیدم که شرایط او امروز بهتر از قبل شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۵    
فعال حقوق بشر یمنی و برنده جایزه صلح نوبل در مقاله ای از رئیس جمهور جدید آمریکا خواست تا به قول خود برای قطع حمایت از دولت سعودی در جنگ یمن عمل کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۵    
پارلمان اروپا از دولت های اتحادیه اروپا خواهد خواست خوان گوایدو ، رهبر مخالفان ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت بشناسند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
آمار و ارقامی که دولت بریتالیا منتشر کرده نشان می دهد که حدود 9 میلیون انگلیسی در سال 2020 به منظور عبور از بحران کرونا پول قرض گرفته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یادداشتی مشترک با وزیر دفاع اسبق آمریکا خواستار بازگشت واشنگتن به توافق هسته ای برجام شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۵    
چشم بندی واقعی را شما انجام دادید که طی 7سال پول ملی کشور را از ریال به زغال تبدیل و اونچنون رونق اقتصادی و درآمد سرشار ایجاد کردید که حقیقتاً مردم اصلاً به آن 45هزارتومان یارانه نیازی ندارند...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۰    
چرا عصبانی شده اید از اینکه مجلس می خواهد بودجه را به نفع مردم اصلاح کند و عواید نورچشمی ها را شفاف به بهبود معیشت مردم اختصاص دهد؟
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
علی انصاریان به علت ابتلا به کرونا از ساعاتی قبل در بیمارستان فرهیختگان بستری شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۵    
مدافع چپ آبی ها برای بازگشت به جمع بازیکنان استقلال یک شرط دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۴    
پرویز مظلومی برای مهرداد میناوند آرزوی سلامتی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۹    
پرسپولیس خوب موقعی برد. درست جایی که داشت ناخواسته وارد بحران می شد سه امتیاز طلایی گرفت تا پروژه بالا آمدن در جدول را استارت بزند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۹    
محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نوشته است که شب گذشته مهدی کروبی و غلامحسین کرباسچی میهمان او بود ه اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۹    
بازی های هفته یازدهم با پیروزی استقلال مقابل تراکتور و پرسپولیس مقابل فولاد به پایان رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۹    
همسر مهرداد میناوند می گوید او به کما نرفته، ولی شرایطش بهتر نشده و مردم باید برایش دعا کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۳    
استقلال در بازی مقابل تراکتور با درخشش شیخ دیاباته و مهدی قایدی موفق شد 3 بار دروازه تیتی ها را باز کند و برای دیگر تیم های لیگ برتر خط و نشان بکشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۳    
جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا با سرعتی کم سابقه 17 فرمان اجرایی را در اولین ساعات کارش امضا کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۳    
با مصدومیت سیدجلال حسینی، احتمالا دوباره احمد نوراللهی بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۷    
جراید کشورهای عرب خلیج فارس با سردی و تردید از روی کار آمدن جو بایدن، رئیس جمهوری جدید آمریکا، استقبال کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۲    
درخشش مهدی عبدی و گلزنی های او ادامه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۷    
علی انصاریان دیگر پیشکسوت پرسپولیس که سابقه بازی کردن در استقلال را هم دارد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده و ظاهرا وضعیت او هم مناسب نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۱    
شورای همکاری خلیج فارس بر تقویت امنیت، صلح و ثبات منطقه ای در دوره ریاست جمهوری جو بایدن تاکید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس می گوید جمهوری اسلامی ایران مادامی که کشوری علیه آن اقدام نکند، با هیچ کسی سر درگیری نظامی ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۶    
یک مقام رسمی ارشد اسرائیل گفته است اگر دولت جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا، به برجام بازگردد، اسرائیل دیگر هیچ حرفی با او ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۶    
دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه اکنون برجام فقط یک نام است، گفت: ملاک برای مردم بزرگ ایران رفتار عملی مستاجران جدید کاخ سفید است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت که تنها هدف از بمب گذاری های تروریستی در بغداد و چابلوسی های نتانیاهو به تله انداختن یک رئیس جمهور دیگر آمریکا برای مقابله با ایران می باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی فکر می کنند ما با بورس مشکل داریم، کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۵    
فرماندهان امنیتی عراق در حال برگزاری نشستی برای بررسی ابعاد انفجارهای بغداد هستند و قرار است نخست وزیر این کشور نیز در نشست حاضر شود
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۰    
یک انفجار در مسیر کاروان نظامیان تروریست آمریکا در منطقه السماوه واقع در جنوب عراق رخ داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه عراق مدعی شد که این کشور به تنهایی قادر به مقابله با نا امنی نیست و همچنان به کمک های خارجی نیاز دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۰    
رسانه های آمریکا گزارش کرده اند که رئیس سازمان ناظر بر عملکرد صدای آمریکا، رادیو اروپای آزاد، و دیگر رسانه های جهانی آمریکا، با درخواست جو بایدن، از سمت خود استعفا کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
رابرت مالی، مدیرکل گروه بین المللی بحران و از مشاورین سابق دو دولت بیل کلینتون و باراک اوباما، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
به گزارش جام نیوز ، وزیر امورخارجه در پیام توئیتری نوشت: از بمب گذاری های تروریستی در بغداد تا چابلوسی و چکمه بوسی نتانیاهو - هرچند اینبار برای فرد جدید - جملگی جز یک هدف ندارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
به گزارش جام نیوز ، رئیس جمهور سابق آمریکا دستوری برای گسترش حفاظت سرویس مخفی پسا ریاست جمهوری برای 4 فرزند بالغ و دو تن همسران آن ها، که به طور خودکار محق دریافت این نوع حفاظت نبودند، صادر کرده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
به گزارش جام نیوز ، سعیدی عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق: رد پای آل سعود و آل نهیان در دو انفجار بغداد پیداست. دولتی که نمی تواند امنیت و نان مردم را تامین کند خیری در آن نیست. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
به گزارش جام نیوز ، گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار متنی در صفحه مجازی اش، از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۸    
بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد: ایران دو انفجار تروریستی امروز پنجشنبه پایتخت عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی گناه عراقی شد را، محکوم می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۸    
پس از پایان مراسم تحلیف ریاست جمهوری در آمریکا، اکنون موانع بتنی از خیابان ها برداشته می شوند اما تهدید امنیتی حامیان ترامپ پابرجاست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
می گویند هدف جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از امضای فرمان های اجرایی، لغو دستورات جنجالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبلی است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۷    
وزارت ورزش و جوانان افرادی را برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته است که در حضور قطعی شدن انتخابشان می توانند ترکیب هماهنگی را با سرمربی تیم تشکیل دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۲    
درست ساعاتی پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن، گروهی از معترضان آمریکایی با تظاهرات در پورتلند ایالت اورگان، شعارهایی علیه بایدن و حزب دموکرات سردادند که به خشونت کشیده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۶    
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۱    
برخی منابع خبری آمریکایی گزارش دادند، تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن از بیم ترور، جلیقه محافظتی پوشیده بودند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
چند روز پس از فوت سفیر روسیه در امارات، سفارت روسیه در زامبیا از فوت سفیر مسکو در این کشور خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۱    
از آغاز ریاست جمهوری جوبایدن هنوز 24ساعت نگذشته، تد کروز سناتور جمهوریخواه هوادار دونالد ترامپ در رشته توئیتی علیه دولت جدید آمریکا حمله برد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۱    
به گزارش جام نیوز ، تیم فوتبال آنتورپ موفق شد از سد سرکل بروژ بگذرد. در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بلژیک، تیم فوتبال آنتورپ به مصاف سرکل بروژ رفت و با یک گل حریف خود را شکست داد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: آن ها که فکر می کنند با مذاکره مشکلات کشور حل می شود اشتباه می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۶    
آناتولی آنتونف سفیر روسیه در آمریکا گفت: امیدواریم دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن به وعده های انتخاباتی خود در وهله نخست در مورد بازگشت به برجام عمل کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۱    
زمزمه هایی مبنی بر جدایی مهدی قایدی از تیم استقلال به گوش می رسد و اینکه پیشنهادات خوبی از سوی یکی دو تیم خارجی به مدیر برنامه های این بازیکن رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۴    
رییس دپارتمان آی سی یوی بیمارستان لاله تهران تاکید کرد همه اقدامات لازم برای بهبودی مهرداد میناوند انجام شده و خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۴    
دروازه بان سابق سرخ ها از پرسپولیس به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی کاخ سفید در نخستین نشست خبری خود پس از آغاز به کار دولت جدید آمریکا گفت که دولت بایدن قصد دارد درباره موضوع هسته ایران و برجام با متحدان خارجی خود گفت و گو کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۹    
رسانه های صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد این رژیم گزارش دادند که اگر دولت جدید آمریکا به توافق هسته ای با ایران بازگردد، تل آویو دیگر در هیچ موضوعی با واشنگتن گفت وگو نخواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رویکرد ما در مواجهه با دولت های غربی به ویژه آمریکا آن است که این کشورها باید ابزار تحریم علیه کشورمان را بردارند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۸    
مدیران باشگاه پرسپولیس با دروازه بان کروات خود به توافق رسیده اند تا در جمع سرخ ها بماند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس به احتمال جذب 2 لژیونر از سوی سرخ ها واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۲    
سرمربی سابق استقلال در سال 83 تیمی قدرتمند ساخته بود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۷    
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد از پاداش های آسیایی برای پرداخت بدهی بودیمیر و کالدرون استفاده کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی امشب در توئیتی نوشت: نمایش های تبلیغاتی ⁧‫ترامپ‬⁩ برای هراس افکنی و اثرگذاری بر اراده های سیاسی با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران و برگزاری رزمایش های کم نظیر راه به جایی ...