دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۱Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 29 بهمن 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
برای به دست آوردن زیبایی به جای مصرف انواع داروهای مکمل و آمپول های تقویتی از عناصر موجود در طبیعت استفاده کنید و با صرف اندکی وقت و حوصله بدن خود را در مقابل بیماری ها بیمه کنید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۸    
مدیرگروه علوم زراعی و باغی واحد علمی کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش سازمان جهادکشاورزی استان زنجان تاکید کرد: برخلاف آن چه تصور می کردیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۳    
دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان عصر جمعه، 29 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) تهران برگزار شد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۳    
به مناسبت برگزاری دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن برادران دارالقرآن امام علی بن ابیطالب(ع) مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سبحانی پیامی صادر فرمودند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۱    
جشن بازگشایی کارخانه فولاد میبد با حضور مسئولان استانی و شهرستان میبد یزد برگزار شد. در این مراسم، مهندس محمد رضا ساکت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۳    
نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از وضعیت ایمنی بازار تهران...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
دبیر نخستین همایش تخصصی زبان سنگسری گفت: این همایش سوم اسفندماه هم زمان با روز جهانی زبان مادری در مهدی شهر برگزار می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
درحالی که وزارت امور خارجه در واکنش به انتقادها نسبت به برگزاری مراسم رسمی امضای توافقات با سوئد در منزل سفیر این کشور گفته تفاهمنامه ها بین بخش خصوصی دو کشور امضا شده اما پارلمان بخش خصوصی کشور در ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
به دنبال برگزاری نمایشگاهی در پارک مفاخر( طوبی) در شهر تبریز و اختصاص غرفه ای برای کیف و کفش که اعتراضاتی را به دلیل قرار گرفتن در کنار مزار سالار ملی باقرخان به دنبال داشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۸    
پورابراهیمی: در بحث حسابرسی بانک های دولتی زیر نظر وزارت اقتصاد، بانک مرکزی شفاف سازی کرد، نه سازمان حسابرسی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۸    
همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با شرکت بیش از 1200 قرآن آموز شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۸    
وزیر بهداشت از صادرات سه نوع واکسن ایرانی به مکزیک خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۸    
اردو های جهادی طی سال جاری در مناطق محروم شهرستان های فریدونشهر، چادگان و یاسوج توسط اردوگاه های جهادی برادر و خواهر به ظرفیت بیش از چهار هزار 500 نفر روز اجرا شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس با بیان اینکه کار مشخصی در زمینه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی کاندیداها انجام نشده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه مشکلات اقتصادی برای اقشار ضعیف و شکننده است، گفت: هم اکنون نوبت مسؤولان است که به وظیفه خود در قبال مردم عمل کرده و مشکلات معیشتی و بیکاری را مهار کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۱    
به دنبال کمبود شدید مواد غذایی و نیازهای حیاتی در موصل، قحطی و گرسنگی زندگی بیش از 140 هزار کودک عراقی را تهدید می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
در مواقع احساس خستگی به جای استفاده از نوشابه های انرژی زا که حاوی قند و مواد مضر برای سلامت بدن هستند، از خوراکی های سالم استفاده کنید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
بارش شدید باران در برخی استان ها از جمله استان فارس باعث جاری شدن سیل شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
یارانه نقدی اسفند ماه با توجه به نزدیکی به ایام نوروز زودتر از موعد مقرر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و بسیاری از معترضین به حذف یارانه نقدی هنوز جوابی دریافت نکرده و به لیست بازنگشته اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از نجات 21 نفر از مسافران اتوبوسی که به مقصد کرمانشاه در حال حرکت بود توسط ماموران انتظامی و با همکاری یگان های امدادی شهرستان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
مرحله سوم چهاردهمین دوره مسابقات شنای باشگاه های کشور عصر امروز با یکه تازی سرزمین موج های آبی مشهد به پایان رسید. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد کمبود بازیکن، کم آوردن بازیکنان درون زمین و از هم پاشیدن شیرازه تیم به خاطر عقب افتادن، باعث باخت سنگین آن ها شده است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
الشحانیه در شبی که رحیم زهیوی دبل کرد در خانه تیم قعرنشین الوکره به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی پس از باخت حسن یزدانی در مرحله فینال برابر کشتی گیر آمریکایی گفت: حسن یزدانی به دلیل سرماخوردگی شدید و مصرف آنتی بیوتیک دچار ضعف شدید بدنی بود و همین مسئله سبب باخت او ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
الاهلی در شبی که جباری غائب بود اما منتظری در ترکیب اصلی قرار داشت برابر مهمان خود السیلیه تن به شکست داد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۷    
مرتضی حیدری می گوید: طراحی لباس یک دانش است که طراح لباس باید بر مبنای مقتضیات فرهنگ جامعه و زمان مناسب پخش برنامه، نوع طرح را انتخاب کند و آن را در اختیار مجریان و گویندگان شبکه قرار دهد .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
رسانه ها گزارش دادند که در پی وقوع یک انفجار مهیب در ساختمان محل اقامت قضات و دادستانهای ترکیه در شهری در جنوب این کشور، یک تن کشته و ده تن زخمی شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: سیلاب شامگاه جمعه خطوط لوله اصلی گاز طبیعی و آب شهر جهرم را با خود برد و موجب قطعی گاز در این شهرستان شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۱    
سناتورهای آمریکایی با ارائه طرحی تحت عنوان آسمانهای عاری از ترور به دنبال اعمال تحریم علیه بخش هواپیماهای تجاری ایران هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
مرد جوانی که از یک سال قبل به اتهام قتل برادر معتادش در زندان به سر می برد، با اعلام گذشت مادرش از مرگ فاصله گرفت. هنگام وقوع حادثه زن سالخورده برای نجات پسرش قتل را به گردن گرفته بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
در قانون ما به مواردی اشاره شده است که مانع ازدواج دو نفر با یکدیگر است. یکی از این دلایل ازدواج با محارم نسبی و ازدواج با افرادی است که بین آنها قرابت رضاعی ایجاد شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
سارقان مسلحی که با تیراندازی به سوی اتوبوس مسافربری در مسیر ایرانشهر به بندرعباس یکی از مسافران را به قتل رسانده بودند، بازداشت شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
خودرو های گاز سوز غیر استاندارد وحرکت خودرو های بدون بازرسی، این وسایل نقلیه را که اکثراً در معابر شهری درحال تردد هستند، تبدیل به بمب های متحرک کرده است که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
مرد افغانی که با همدستی دو سارق سابقه دار نقشه سرقت مسلحانه از خانه هموطنانش را طراحی کرده بود، دستگیر شد. سارقان قبل از اجرای نقشه سرقت برای خرید اسلحه کمری به کشور عراق رفته بودند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
بارش باران، برف و جاری شدن سیلاب 11 استان دیگر کشور را درگیر کرده است. این درحالی است که سد محمدآباد فارس خراب شده، رودخانه ها طغیان کرده اند، مسیرهای کنارگذر شیراز مسدود شده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
23 استان کشور همچنان درگیر طوفان گرد و غبار هستند و بخش زیادی از این مشکلات منشأ درونی دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
تأکید مجدد رئیس جمهور امریکا بر تشدید تحریم های اقتصادی ایران به جای استفاده از گزینه های دیگر...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
محمد علی آبادی، سرپرست وزارت نفت شده بود...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
از سوختن پای طفل به دلیل مجاورت با فن هنگام عمل تا بی کلیه شدن بیمار سالم؛ داستانی که تمامی ندارد / حال و روز اوضاع سلامت خیلی وخیم است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی 2017 کرمانشاه، امریکا را پنج بر سه شکست داد تا برای ششمین بار متوالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
کمدی همواره جزو ژانرهایی است که در گیشه با اقبال فراوانی روبه رو می شود. در نیمه دوم دهه 80 که رکود کم سابقه ای دامنگیر سینمای ایران شده بود، تنها فیلم های کمدی خوب می فروختند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
نقدینگی از مرز هزار و 184 هزار میلیارد تومان گذشته است اما هنوز دولت و بانک مرکزی مدعی هستند هواسشان به همه چیز هست و این شاخص را باید در کنار شاخص هایی مانند نرخ رشد، تورم و... دید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
به رغم چالش های داخلی و خارجی برای دولت جدید امریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور در یک ماهگی ورود به کاخ سفید می گوید که دولتش مثل ماشین منظم کار می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
تور والیبال جهانی ساحلی کیش در حالی امروز قهرمانش را می شناسد که چهار تیم کشورمان نتوانستند به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها صعود کنند و با شکست در اولین بازی، از دور رقابت ها کنار رفتند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
دولت جدید امریکا به ریاست دونالد ترامپ از زمان روی کار آمدن در اول بهمن (20 ژانویه 2017) جنجال آفرینی های زیادی را موجب شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
در آستانه اولین سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر توسعه طلب و ضد صلح رژیم صهیونیستی به امریکا، مایکل فلین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ به علت افشای رسوایی ناشی از ساخت و پاخت با روسیه از مقام خود استعفا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
دیپلمات های روس این روزها یکی از پرمشغله ترین دوران کاری خود را می گذرانند که جدا از موضوعات سنگینی مثل دست و پنجه نرم کردن با رقبای غربی بر سر تحریم ها یا مشکلات اوکراین ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر درحالی پنج شنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که صدرنشین لیگ با جبران شکست در دربی 50 امتیازی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
گلزنی های لژیونرهای ایرانی در قاره سبز کماکان ادامه دارد. دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با برتری امیدبخش منچستریونایتد و درخشش بازیکنان ایرانی روستوف و آلکمار همراه شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
پیروزی پرگل رئال مادرید و بایرن مونیخ خیال این دو تیم را از صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راحت کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
از والیبال ساحلی ایران با توجه به اینکه رشته ای نوپا است، نباید انتظار زیادی داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
سی و پنجمین جشنواره فجر را می توان پرحاشیه ترین دوره آن نامید، اما چرا جشنواره به این حال و روز افتاده است؟
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
در سومین سال اجرای قانون تمرکز وظایف کشاورزی، وزارت جهاد از ضرورت ایجاد زنجیره از تولید تا توزیع سخن می گوید و...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
مالک میلیاردر یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در ترکیه مستقر است، فستیوال فیلم عصر را با حضور فیلم هایی از سینمای ایران در روزهای نخستین اسفندماه برگزار خواهد کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
کتاب درباره فاطمه(س) می پرسند مشتمل بر پاسخ به 50 شبهه مطرح شده درباره حضرت زهرا(س) به همراه پاسخ های مستدل و مستند به شبهات، نوشته حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی زرومی، به چاپ دوم رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
دور سوم مذاکرات آستانه بدون صدور بیانیه مشترک خاتمه یافت، با این وجود دیپلمات های سوری و ایرانی نسبت به نتایج این نشست ابراز امیدواری کردند و همزمان وزیر خارجه ترامپ برای همکاری در سوریه علیه داعش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
مایک پنس، معاون رئیس جمهور امریکا، امروز در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی می کند تا بعد از نزدیک به یک ماه سردرگمی اروپایی ها نسبت به سیاست امریکا، به آنها اطمینان بدهد که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
در حالی که برخی منابع وزارت امور خارجه از مشکل مالی میان ایران و عمان خبر داده اند واکنش رئیس کل بانک مرکزی به وجود منابع بلوکه شده در عمان این بود: در عمان پول بلوکه شده نداریم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
سایت وابسته به بانک مرکزی با یک تیتر دهان پرکن و جذاب بازگشت برندهای سوئیسی به بازار ایران یک مطلب صددرصد تبلیغاتی را به دستاورد برجام تبدیل کرده است اما سؤال جدی در این باره این است که ورود یک برند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
نماینده امریکا در سازمان ملل سخنان دونالد ترامپ در جریان سفر نتانیاهو به واشنگتن را تعدیل کرده و گفته که واشنگتن حامی راه حل دو دولتی است و هرکس فکر دیگری دارد، در اشتباه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
رسانه های محلی از تخلیه شدن فرودگاه استنستد در لندن به دلایل نامعلوم و سردرگمی هزاران مسافر خبر می دهند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در حال ساماندهی معادله اتمی جدیدی با رژیم صهیونیستی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
براساس گزارش های دریافتی از بخش غربی موصل که همچنان تحت کنترل گروه تروریستی داعش است، خطیب داعش در نماز جمعه این هفته، گفته که ابوبکر البغدادی زنده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
رئیس دولت جدید با همه کوته بینی اش یک چیز را خوب فهمیده است؛ تمام توان دولت های غربی و عربی برای شکستن محور مقاومت سوریه و یمن بی نتیجه بوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۷    
میزبانی سه رخداد بزرگ ورزشی جهان در هفته اخیر موقعیت ویژه ای را برای ورزش کشورمان در سطح دنیا فراهم کرده...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۱    
پاسخگویی به مسائل شرعی بر عهده مراجع تقلید است و فقهای شورای نگهبان در این زمینه ورود نمی کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۰    
از 29 آذر 1392 که رهبر معظم انقلاب سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند سه سال می گذرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۷    
عملیات بزرگ والفجر8 با حماسه سازی غواصان شگفتی بزرگی را در چشم استراتژیست های نظامی قرار داد. عبور از رودخانه خروشان و مواج اروند کار بزرگی بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۷    
مهدی شرع پسند یکی از چهره های شاخص دفاع مقدس است. با اینکه بیش از 30 سال از شهادت این فرمانده خوشنام روزهای جنگ و جهاد می گذرد ولی...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۱    
موضوعی که پیش رو دارید همان طور که ازعنوان آن پیداست به استیضاحی می پردازد که از مدت ها پیش بر سر افواه عام و خاص جامعه افتاده بود اما...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۸    
در حمله انتحاری به زیارتگاه لعل شهباز قلندر صوفیان در ایالت سند پاکستان 75 تن کشته و 250 تن دیگر زخمی شدند. داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۹    
سارقان مسلح در یکی از شلوغ ترین ساعات روز پنج شنبه به یک صرافی در یکی از محل های پرتردد پایتخت دستبرد زدند و بعد از زخمی کردن مرد صراف گریختند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه اگر مردم در صحنه حضور دارند بدین معنی نیست که از مسئولین گله مند نیستند، گفت: مردم با تلخی هایی از جمله مسئله رکود، گرانی، بیکاری ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۶    
طرح از حسین کشتکار
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت نباید به دنبال جبران کمبود منابع خود از جیب کارگران باشد و پیشنهاد می دهم، برای حل مشکلاتش برنامه ریزی کند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۹    
از زمانی که یادم می آید لکنت داشتم. از سه، چهار سالگی تا 9 سالگی...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
با برگزاری دور برگشت لیگ برتر بدمینتون تکلیف چهار تیم صعودکننده به مرحله نهایی رقابت ها مشخص شد. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون بدمینتون ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
36 درصد از عمرانی ها پرداخت شد و درآمدهای مالیاتی 9ماهه امسال بالغ بر 65 هزار و 500 میلیارد تومان وصول شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد هدف تیمش با بازی با سایپا کسب امتیاز بوده است. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
سرمربی آرسنال تاکید کرد که به بازنشستگی و استعفا از آرسنال فکر نمی کند اما شاید از این تیم جدا شود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
تیم کشتی آزاد آذربایجان با پیروزی مقابل ترکیه به عنوان سومی جام جهانی کشتی آزاد رسید و روسیه پنجم شد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
مهاجم سال های دور شیاطین سرخ به دلیل حضور در یک دیدار دوستانه در ایران از ورود به خاک آمریکا منع شد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد مهاجم پرسپولیس بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا دوران محرومیت خود را طی کرده است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
سرمربی سایپا اظهار کرد با وجود کسب تساوی مقابل صبای قم از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا با بیان اینکه فدراسیون های کشتی ایران و آمریکا روابط خوبی با یکدیگر دارند اظهار کرد در سفر به ایران به هیچ وجه احساس خطر نداشتم. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
فدراسیون جهانی والیبال برای بانوان محجبه لباس اسلامی والیبال ساحلی طراحی می کند. به گزارش ایسنا، آنجلو ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
سرمربی پدیده عنوان کرد هیچ تیمی با یک برد به عرش و با یک باخت به فرش نمی رسد. به گزارش ایسنا، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان با پدیده که در خوزستان برگزار شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
4 تیم مرحله نیمه نهایی تورجهانی والیبال ساحلی کیش مشخص شدند. به گزارش ایسنا، روز سوم رقابت های والیبال ساحلی کیش از ساعت 9 صبح جمعه 29 بهمن آغاز شد و با برگزاری مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی تیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
سرمربی پرسپولیس می گوید اگر تیمش مقابل نفت تهران شکست هم بخورد، استقلال هنوز 10 امتیاز از این تیم کمتر دارد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
با برگزاری آخرین دیدارهای دور برگشت سوپر لیگ B بسکتبال بانوان، تکلیف دو تیم صعود کننده به سوپر لیگ A مشخص شد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۹    
مربی تیم شیرجه نفت تهران، لیگ شیرجه امسال را از نظر کیفیت همانند سال های گذشته خواند و معتقد است هیچ پیشرفتی را در لیگ نمی بیند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۹    
دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال امروز برگزار شد و فولاد مبارکه سپاهان پیروز این دیدار بود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۹    
پدیده مشهد با پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت امید خود برای بقا در لیگ برتر را زنده نگه داشت. به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال ایران دو دیدار در شهرهای تهران و آبادان برگزار شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۹    
سنگربان یوونتوس به ستایش از مهاجم رم پرداخت و او را آماده ترین و خطرناک ترین مهاجم حال حاضر فوتبال اروپا دانست. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۶    
با پیروزی جردن باروز آزاردکار شاخص آمریکا مقابل پیمان یاراحمدی رکورد شکست ناپذیری او مقابل ایرانی ها کماکان باقی ماند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی 2017 کرمانشاه آمریکا را 5 بر 3 شکست داد تا برای ششمین بار متوالی عنوان قهرمانی این رقابتها را بدست آورد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
دولت امریکا علاوه بر تحریم های جدید، صادرات تجهیزات پزشکی به ایران را باز هم محدودتر کرد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۹    
قبل از 22 بهمن؛ ترامپ: من به اندازه اوباما مهربان نیستم. اوباما : عه؟ حالا لاف بزن بعدا معلوم می شه!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۶    
جناب رئیس جمهور پا توی کفش ما کردند و یک جمله طنز وسط یک سخنرانی جدی گفتند....
  • ۱