پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۹:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جمهوریت 26 اسفند 1394 - jomhouriat.ir

جمهوریت 29 اسفند 1393 جمهوریت 31 فروردین 1394 جمهوریت 30 اردیبهشت 1394 جمهوریت 31 خرداد 1394 جمهوریت 31 تیر 1394 جمهوریت 31 مرداد 1394 جمهوریت 31 شهریور 1394 جمهوریت 30 مهر 1394 جمهوریت 30 آبان 1394 جمهوریت 30 آذر 1394 جمهوریت 30 دی 1394 جمهوریت 30 بهمن 1394 جمهوریت 1 اسفند 1394 جمهوریت 2 اسفند 1394 جمهوریت 8 اسفند 1394 جمهوریت 9 اسفند 1394 جمهوریت 10 اسفند 1394 جمهوریت 11 اسفند 1394 جمهوریت 12 اسفند 1394 جمهوریت 13 اسفند 1394 جمهوریت 14 اسفند 1394 جمهوریت 15 اسفند 1394 جمهوریت 16 اسفند 1394 جمهوریت 17 اسفند 1394 جمهوریت 18 اسفند 1394 جمهوریت 19 اسفند 1394 جمهوریت 20 اسفند 1394 جمهوریت 21 اسفند 1394 جمهوریت 22 اسفند 1394 جمهوریت 23 اسفند 1394 جمهوریت 24 اسفند 1394 جمهوریت 25 اسفند 1394 جمهوریت 26 اسفند 1394 جمهوریت 27 اسفند 1394 جمهوریت 28 اسفند 1394 جمهوریت 29 اسفند 1394 
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
ضریح جدید حرم حضرت عباس (ع) که در کشور عراق ساخته شده برای آغاز عملیات نصب، با همراهی مردم این کشور و زائران حاضر در کربلا، بدرقه شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 در مجلس از حذف یارانه نقدی سه دهک پر درآمد ( حدود 24 میلیون نفر ) در سال آینده خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۶    
در بازدیدی که شب گذشته از رستوران های منطقه کن صورت گرفت با دستور مقام قضایی یک رستوران پلمب و صاحب این رستوران و همچنین چند مشتری به دلیل مصرف مشروبات الکلی بازداشت شدند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۶    
بانک مرکزی اعلام کرد با پرداخت بالغ بر هفت هزار و پانصد میلیارد ریال وجوه متعلق به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج، تاکنون بیش از هفتصد هزار حساب این تعاونی تعیین تکلیف شده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
لحظاتی قبل انفجاری شدید در یک پاساژ تجاری واقع در خیابان پانزده خرداد رخ داد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
اولین وزیر مستعفی کابینه احمدی نژاد می گوید در نوروز 86 و در مواجهه با اقوام و آشنایان در توضیح علت کناره گیری از وزارتخانه، زیرآب رییس جمهور را می زده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۶    
صحنه تخلیه گروه پناهندگان وحشت زده، خسته ، سرگردان و نا امید از زندگی ؛ صحنه ای است که تقریبا هر روز برای ماهیگیران این جزیره یونانی تکرار می شود.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
مناطق عملیاتی خوزستان از 28 اسفندماه میزبان اجرای بیش از 60 نمایش خیابانی توسط هنرمندان تئاتر خیابانی کشور به صورت خودجوش خواهد بود.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش از فرود یک فروند هواپیمای ایرباس 320 از مقصد اردن در فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از لغو تحریم ها خبر داد .
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
تعیین آینده و سرنوشت سوریه صرفا توسط مردم سوریه صورت می گیرد. هرگونه طرحی که این مسئله مهم را نادیده بگیرد همانند گذشته محکوم به شکست است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۱    
ستاد هماهنگی خدمات سفر، شماره های تلفن مورد نیاز مسافران و گردشگران را برای تعطیلات نوروز 95 اعلام کرد ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۱    
با مجوز بانک مرکزی افزایش سقف برداشت از یکی از بانک های دولتی تا 500 هزار تومان افزایش یافته است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
گروه تروریستی داعش در تازه ترین ویدیوی خود صحنه بریدن سر سه شهروند عراقی را که متهم به جاسوسی برای نیروهای دولتی عراق هستند را به نمایش گذاشت ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت خارجه نتیجه جلسه روز دوشنبه شورای امنیت درباره ایران را نشان دهنده اقتدار دفاعی و صداقت تیم مذاکره کننده هسته ای دانست.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از پرونده فساد کلان در بانک تجارت خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۱    
آقای احمدی نژاد یک سیاستمدار عجول و جسور بود. این دو صفت که کنار یکدیگر قرار بگیرد خطر می آفریند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۱    
بعیدی نژاد گفت: با نهایی شدن روند ثبت و نصب نرم افزارهای لازم، موسسه پیام رسانی انتقالات بانکی و مالی ( سویفت) اعلام نموده است که چهار بانک جدید ایرانی به شبکه سویفت وصل شده و با دریافت کُدهای بانکی ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۱    
سید حسین موسویان گفت : با وجود تمام چالش ها و مسایلی که داشتیم و داریم؛ از هر زاویه که به کلیَت سال 94 نگاه کنیم سالی خوب و مقبول بوده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۱    
در سال 94 شاهد باران پر برکت الهی و سربلندی ملت در برجام بودیم و مردم در هفت اسفند حماسه آفریدند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از انهدام 2 تیم تروریستی وابسته به داعش در مرزهای غربی کشورمان توسط رزمندگان نیروی زمینی ارتش خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
مسعود کیمیایی در هفتادوپنجمین بهار سال های عمرش، سی امین ساخته بلند سینمایی اش را کلید خواهد زد. پس سالِ پیشِ رو برای خالق قیصر و گوزن ها و اعتراض و تیغ و ابریشم چون با یک خلق تازه مصادف است ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
نتیجه انتخابات اما هم برای مصباح و هم برای دوستان اصول گرایش شوک آور بود. در تهران تمام 30 نامزد مورد حمایت آیت الله از ورود به مجلس باز ماندند و خود مصباح نیز نتوانست به مجلس خبرگان راه پیدا کند
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
سریال پیوستن کارگردانان و بازیگران ایرانی به شبکه ماهواره ای جِم همچنان ادامه دارد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
26 بهمن 93 بود که محمدرضا رحیمی به منظور تحمل 5 سال حبس راهی زندان اوین شد؛ پنج سال و 91 روز حبسی که به اتهام رشوه و تحصیل مال نامشروع برای رحیمی صادر شده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۲    
پسر 22ساله به بهانه اینکه از سوی دو مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، مرد 45ساله را با ضربات چاقو کشت و مرد 60ساله را مجروح کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۲    
سید عباس عراقچی گمانه زنی هایی که در فضای مجازی درباره انتصابش به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی شده بود را تایید نکرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
چرا شما نمی خواهید المپیک را پخش کنید؟...مگرصدا وسیما اعلام نکرده که به خاطر بودجه دریافت نشده مسابقات المپیک را پخش نمی کند؟... ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۲    
اصلاح طلبان درباره حضور کاظم جلالی در فهرست انتخاباتی شان زرنگی کردند؛ این نظر منصور حقیقت پور یکی از چهره های سرشناس فراکسیون رهروان ولایت است ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۲    
دختر جوانی که همزمان با قتل برادرش در شکنجه گاه پدر به کما فرو رفته بود از پرتگاه مرگ نجات یافت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۷    
حزب الله لبنان اخبار منتشر شده درباره خروج نیروهایش از سوریه را تکذیب و تاکید کرد که همچنان به مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه می دهد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: من مقابل کسانی که ایران را به رفتار تحریک آمیز متهم می کنند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۷    
سرانجام فشارهای سعودی ها جواب داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما گزینه کشور ثالث را به عنوان میزبان بازی های نمایندگان ایران با عربستان انتخاب کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۴    
ترونگ تان سانگ رئیس جمهور ویتنام و هیأت همراه، عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۴    
اصولگرایان دیگر از احمدی نژاد حمایت نخواهند کرد / در مورد ماجرای رحیمی، رئیس دولت هم مقصر بود / اصلاح طلبان معتقد بودند رفتارهای احمدی نژاد به نفعشان تمام می شود
جمهوریت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۴    
قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی یک پرونده جنایی، حکم قصاص چشم پسر جوان را تأیید کردند.