سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۲۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای نگاه جنوب ایران نیوز 8 اسفند 1394 - jonoubnews.ir

نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1393 نگاه جنوب ایران نیوز 31 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 اردیبهشت 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 خرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 تیر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 مرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 مهر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آبان 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آذر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 دی 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 بهمن 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 1 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 2 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 8 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 9 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 10 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 11 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 12 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 13 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 14 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 15 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 16 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 17 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 18 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 19 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 20 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 21 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 22 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 23 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 24 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 25 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 26 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 27 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 28 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1394 
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۱    
بررسی ها نشان می دهد از کل درآمد نفتی حاصل شده از ابتدای اجرای هدفمندی یارانه ها تا کنون، سهم یارانه های نقدی توزیعی در کشور حدود یک سوم بوده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۱    
اجرای توافق میان آمریکا و روسیه برای توقف خصومت ها در سوریه، بر اساس توافقات مقرر رأس ساعت 24:00 به وقت دمشق برابر با 01:30 دقیقه بامداد شنبه به وقت تهران آغاز شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
لیبی - افراد مسلح حامی دولت قانونی در حال شادی و پایکوبی بعد از سیطره بر مرکز شهر بنغازی موتورهای مورد استفاده قایق پناهجویان و مهاجران برای عبور از ترکیه به سمت جزایر یونان ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
عکسی دیدنی از لحظه برخورد صاعقه به برج خلیفه دبی که بلندترین آسمان خراش دنیاست.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۲    
بیرانوند از ظریف خواست به اندازه یک "جوجه خروس" غیرت داشته باشد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۲    
مرحوم فرج الله سلحشور در سال 1331 در قزوین به دنیا آمد. او کارگردانی سریال هایی چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر را در کارنامه خود داشت ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۷    
فریدون حسنوند آخرین استاندار بوشهر در دولت احمدی نژاد بود، ضمن اینکه سابقه نمایندگی اندیمشک در مجلس ششم، هفتم و هشتم را دارد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
سال 95 تئاتر در بوشهر از 5 فروردین و با اجرای 3 نمایش صحنه ای آغاز خواهد شد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
اطلاعیه فرمانداری دشتی درباره نتایج انتخابات
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
گفته می شود در حال حاضر این منطقه به شدت مورد محافظت قرار می گیرد چرا که داعش در فاصله 40 کیلومتری آن حضور دارد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
بهترین راه ضربه زدن به پرسپولیس، حاشیه سازی برای طارمی است
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۲    
غسل تعمید از جنس فراری
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
وجهۀ تاریک زندگیِ یک "بدنام افسانه ای"
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
علیزاده اتهام نمازی را بر اساس اظهارات مادر موکلش، همکاری با دولت آمریکا عنوان کرده و گفته است اتهامی که برای نمازی گرفته اند مانند اتهام جیسون است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
ما در حال کنترل نهایی نتایج هستیم تا خدای نکرده رایی جابه جا نشود و مشکلی پیش نیاید
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۳    
یک نوجوان آمریکایی به جرم آزار و قتل معلم ریاضی خود در دبیرستان، به 40 سال زندان محکوم شد، پدر قربانی، این نوجوان را "شر مطلق" توصیف کرده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
رایزین بازرگانی ایران در افغانستان از همکاری های تجاری بین فعالان اقتصادی دو کشور، حضور برندهای مطرح کشور در بازار افغانستان ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نسبت به وکالت نامه های جعلی در مراکز نقل و انتقال پلاک هشدار داد و از شهروندان خواست تا جایی که می توانند خودشان شخصا برای تعویض پلاک به ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
خبر درگذشت کارگردان متعهد و انقلابی، مرحوم فرج الله سلحشور باعث تاثر عمیق جامعه هنری به ویژه رسانه ملی شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۹    
حمله صبح امروز (شنبه) ارتش و کمیته های مردمی یمن به منطقه بیت وافی در شهر جبل حبشی استان تعز برای پاکسازی آن از متجاوزان، منجر به کشته شدن 13 مزدور عربستانی و فرار شمار زیادی از آنها شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
پس از افزایش 500 هزار بشکه ای صادرات نفت، حجم فروش و صادرات نفت کوره ایران هم با افزایشی بیش از 80 درصدی همراه شد و سنگاپور بزرگترین مشتری نفت کوره کشور لقب گرفت.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۴    
جیانی اینفانتینو با کسب 115 رای در دور دوم انتخابات فیفا، به عنوان جانشین سپ بلاتر انتخاب شد. کشورهای عضو فیفا روز جمعه در مقر این سازمان در سوئیس گردهم آمدند تا رئیس جدید فیفا را انتخاب کنند ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۴    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص مناقشه ایجاد شده بین فدراسیون کشورمان و عربستان سعودی، آخرین دفاعیات خود را انجام می دهد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۴    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از بومی سازی حداقل 20 فناوری کلیدی سامانه های فضایی به عنوان برنامه های مدنظر این پژوهشگاه برای سال آینده خبر داد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۴    
همزمان با افزایش قیمت نفت، بهای هر بشکه نفت سبک و سنگین ایران بالاترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرد تا پس از افزایش 500 هزار بشکه ای صادرات، ایران قیمت شکن بازار نفت لقب بگیرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۴    
فرمانده پلیس فتا با بیان اینکه این پرونده جزء رصدهای پلیس فتا بوده افزود: در این پرونده هک در کار نبوده و واقعیتی بوده که در رصدهای پلیس فتا به آن رسیده ایم که به محاکم قضایی ارجاع داده شده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۴    
رییس جمهور گفت: حضور مردم در انتخابات با نشاط و شکوه فوق العاده ای بود و این ازدحام جمعیت به حدی بود که انتخابات تا نیمه شب گذشته به طول انجامید.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران سه محور اصلی همکاری های نفتی ایران و آذربایجان را تشریح کرد و گفت: دو کشور برای سواپ نفت آذربایجان از طریق خاک ایران توافق کردند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان بهمنیار به دلیل نشت گاز خبرداد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۴    
اصلی ترین کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ادعای تلاش برای به سرانجام رساندن طرح سازش، از دوستی با تل آویو و تمایل برای انتقال سفارت آمریکا به شهر بیت المقدس سخن گفت.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۵    
گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود، دو دختر نوجوان را به بهانه حضور در خانه مردان سنگسار کرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
حاج فرج با کلی کار ناتمام رفت و مخاطبان ایرانی و مسلمان خود را در سراسر خاورمیانه از بازروایی راستین قصص قرآنی اش مسرور می شدند ناکام گذاشت، زهر این ناکامی، همچون تیغه دو سویه است ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
بر اساس آخرین اخبار تاکنون حدود 70 تخلف انتخاباتی در کشور گزارش و برای رسیدگی به آن پرونده ویژه تشکیل شده تا خارج از نوبت رسیدگی شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
شما باید قبل از نیل به اولین دارایی، بار ها ویژگی های شخصیتی خود را کشف کنید. دانستن حقیقت درباره خود همیشه آسان ترین کار نیست
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۰    
سعادت، خدری، شهریاری و الماسی بیشترین تعداد آرا را در حوزه های مختلف انتخابیه استان بوشهر کسب کردند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۰    
نیروی هوایی آمریکا 3 فروند بمب افکن راهبردی و هسته ای بی 52 را از پایگاه هوایی ایالت لوییزیانا به پایگاه هوایی مورون در اسپانیا منتقل کرده تا در تمرینات نظامی ناتو شرکت کند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
نشریه معتبر ورلدساکر در جدیدترین شماره اش، فهرست 500 بازیکن برتر دنیا را منتشر کرد که در این بین، نام سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران هم دیده می شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
پس از تحمل یک دوره بیماری
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت:دادستانی شهر بولونی در ایتالیا پرونده ای را تشکیل داده است که معامله نفت خونین داعش از سوریه در کانون بررسی قضایی قرار دارد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به طور تلویحی مشارکت مردم ایران را در انتخابات بالا ارزیابی کرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: ممکن است روسیه در اواخر سال 2018 یک ماهواره ایرانی شناسایی زمین را با موشک ماهواره بر سایوز به فضا پرتاب کند.