یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۹May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 4 آذر 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 دی 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 آذر 1396 کرج رسا 2 آذر 1396 کرج رسا 3 آذر 1396 کرج رسا 4 آذر 1396 کرج رسا 5 آذر 1396 کرج رسا 6 آذر 1396 کرج رسا 7 آذر 1396 کرج رسا 8 آذر 1396 کرج رسا 9 آذر 1396 کرج رسا 10 آذر 1396 کرج رسا 11 آذر 1396 کرج رسا 12 آذر 1396 کرج رسا 13 آذر 1396 کرج رسا 14 آذر 1396 کرج رسا 15 آذر 1396 کرج رسا 16 آذر 1396 کرج رسا 17 آذر 1396 کرج رسا 18 آذر 1396 کرج رسا 19 آذر 1396 کرج رسا 20 آذر 1396 کرج رسا 21 آذر 1396 کرج رسا 22 آذر 1396 کرج رسا 23 آذر 1396 کرج رسا 24 آذر 1396 کرج رسا 25 آذر 1396 کرج رسا 26 آذر 1396 کرج رسا 27 آذر 1396 کرج رسا 28 آذر 1396 کرج رسا 29 آذر 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۱    
سرقت اطلاعات کاربران همیشه توسط هکرها رخ نمی دهد. حتی ممکن است شناخته شده ترین و محبوب ترین وب سایت ها نیز در سرقت اطلاعات شخصی کاربران نقش داشته باشند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۲۸    
وزیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از رفع انحصار مخابرات در فروش اینترنت به خطوط PCM و ONU خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
لاغر کردن برخی قسمت های بدن برای افراد مختلف دشوار است. به خصوص چربی های شکمی به راحتی از بین نمی روند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۵    
هفته ی گذشته شرکت تسلا از کامیون الکتریکی خود رونمایی کرد. براساس اخبار رسمی منتشر شده، قیمت هر دستگاه از مدل های مختلف این کامیون؛ 150 تا 200 هزار دلار خواهد بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۰    
آخرین جمعه ماه نوامبر با نام بلک فرایدی یا جمعه ی سیاه شناخته می شود که بسیاری از مردم دنیا برای این روز لحظه شماری می کنند تا بتوانند اجناس مورد نظرشان را با تخفیف خوب خریداری کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۱    
هاچبک جذاب رنو کلیو اخیراً در برخی نقاط شهر تهران در حال تست مشاهده شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۱    
کدو حلوایی در عین کالری پایین، سرشار از ویتامین ها و موادمعدنی است و خواص تغذیه ای فراوانی را برای بدن به همراه دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۶    
قدیم ها اگر بینی نازیبایی در صورت داشتی، همه می گفتند هر آنچه خدا داده، به صورتت می آید، به همان راضی باش؛ اما با رواج یافتن عمل زیبایی بینی طی دهه اخیر و تغییرات مثبتی که در بسیاری موارد ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۶    
تزریق بوتاکس یکی از رایج ترین روش هایی است که برای از بین بردن چین و چروک صورت در دنیا انجام می شود و مانند دیگر روش های زیبا سازی در ایران هم با استقبال زیادی مواجه شده است البته این روزها تزریق ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۶    
موتاز عیسی باریشم و نفیساتو تیام در مراسم جایزه سالانه فدراسیون جهانی دوومیدانی به عنوان بهترین دوومیدانی کاران زن و مرد سال جهان انتخاب شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۱    
کیم جونگ اون رهبر جمهوری دموکراتیک خلق کره روز گذشته از کارخانه ساخت ماشینهای تجاری توکچون در استان پیونگان جنوبی بازدید به عمل آورد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۱    
سرپرست فدراسیون بسکتبال شاید خارج از گزینه های پیشنهاد شده انتخاب شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل ایران خودرو، گفت: اعمال تحریم ها علیه ایران تاثیری بر قرارداد ایران خودرو و پژو ندارد و مدیرعامل پژو سیتروئن 2 هفته پیش در مصاحبه ای این موضوع را عنوان کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۶    
در خرید خودرو رعایت یک سری نکات لازم است ، به خاطر این که شما دوست دارید خودرویی را خریداری کنید ، که هیچ مشکلی نداشته باشد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۶    
لیگ برتر والیبال بانوان قرار است از نیمه دوم آذر ماه آغاز شود. البته هنوز مشکلات مالی نزد تیم های داوطلب حضور در لیگ برتر زیاد است و ممکن است پیش از آغاز رقابت ها باز هم شاهد منحل شدن یکی دو تیم ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۶    
با نزدیک شدن به سال 2018 میلادی و زمان معرفی گلکسی اس 9، هر روز بر تعداد شایعاتی که پیرامون این محصول شکل می گیرد، افزوده می شود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۱    
دیدار تیم های لیورپول و چلسی حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی خاتمه یافت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۶    
مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با تصاویری از گریم عجیب و ترسناکش برای یک نمایش به روز کرد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۶    
شرکت کشتی سازی دولتی ‘ناوانتیا’ در اسپانیا در صدد گرفتن یک پروژه ساخت ناوچه از عربستان سعودی به ارزش 2 میلیارد یورو است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۱    
تیم آذربایجان به عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام روز جهانی کودک به میزبانی استان البرز دست یافت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به خطرات و عوارض مخدر صنعتی NPS که این روزها نوعی از آن تحت عنوان “دستمال” خبرساز شده است، هشدار داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۵    
دستگاه امنیتی لبنان اعلام کرد که زیاد احمد عیتانی بازیگر و کارگردان و نمایشنامه نویس لبنانی را به اتهام جاسوسی و ارتباط با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، دستگیر کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۰    
با توجه به همکاری روسیه و تأثیرگذاری تصمیمات این کشور در سازمان اوپک هم اکنون پوتین مؤثرترین نقش آفرین بازار نفت در جهان است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۱۵    
رانندگان اسنپ در تهران و در اعتراض به شرایط کاری تحمیلی از سوی این شرکت، در مقابل ساختمان مرکزی این تاکسی آنلاین تجمع کردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۱۰    
مصاحبه خبرنگار نیویورک تایمز با ولیعهد عربستان سعودی با موج گسترده انتقادات تحلیلگران غربی و کاربران فضای مجازی رو به رو شده و از آن به عنوان نامه عاشقانه به یک جنایتکار جنگی یاد شده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که بارش برف در محدوده تونل کندوان در جاده کرج – چالوس تردد در این مسیر را کند کرده است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۰    
مراسم استارت رالی بزرگ خودروهای کلاسیک ‘جام قهرمانان؛ نکوداشت استاد محمد فراهانی’ در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۵    
رئیس اتاق اصناف گفت: افزایش قیمت نان با توجه به لزوم بررسی مجدد مصوبه فوق متوقف شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۵    
سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی درگ قهرمانی کشور ‘ جام قربانیان بی مهری زمین’ عصر جمعه در البرز برگزار و برترین ها معرفی شدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۵    
به تازگی عکسی از سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ضریح مطهر حضرت زینب(س) در دمشق دست به دست می چرخد که دیدنش خالی از لطف نیست.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده شاهد بارش برف، باران و یخبندان در برخی نقاط استان خواهیم بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۰    
در ساعات پایانی شب گذشته، زمین لرزه ای خفیف در کرج رخ داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۵    
در میان نقل قول ها و فیلم هایی که این روزها از طرف شاهدان عینی زلزله کرمانشاه در فضای مجازی دست به دست می شود، چیزی که بیشتر از همه به رخداد این پدیده طبیعی ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۴۵    
برندها ارزشگذاری می شوند. یک برند به واسطه وسعت و شناسایی آن توسط مردم، ارزشگذاری می شود. به عنوان مثال در سال 2012، برند اپل، بر اساس اعلام مجله فوربس، با ارزشی معادل 87٫1 میلیارد دلار ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۴۵    
مهدی بیگدلی از کشتی گیران پیشین کشورمان که هم اکنون به عنوان یکی از مربیان استعدادیاب، نخبه، و تراز اول خود را متعهد به خدمت و آموزش نسل جوان و بزرگسال می داند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۴۰    
مربی تیم ملی و رئیس هیئت تیر اندازی با کمان البرز گفت: دانش آموز دختر کرجی به مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیایی بنگلادش راه یافت تا بار دیگر برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۵    
نخستین برف پاییزی بامداد شنبه کرج و دیگر شهرهای استان البرز را سفیدپوش کرد.