یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۱۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 30 آذر 1394 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 30 مهر 1394 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1394 روزنامه کسب و کار 30 دی 1394 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1394 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 2 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 3 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 4 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 5 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 6 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 7 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 8 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 9 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 10 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 13 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 14 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 15 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 16 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 17 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 18 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 22 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 23 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 24 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 26 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 28 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 29 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1394 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۱    
یکی از مهم ترین فرصت ها، تامین نیاز کشورهای بزرگ از طریق صادرات است تا شرایط را به سمت تعادل بازار متوازن کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۷    
یک استاد دانشگاه گفت: مدیریت غیرمنسجم و البته پرهزینه، توان حل معضلات شهری را نداشته و در مواقعی که بحران شهری حاد می شود با فرافکنی، دولت ها را مسوول این وضعیت معرفی می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۱    
وزیر بهداشت گفت: همه دانشگاه های علوم پزشکی در طول 6 ماه گذشته در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه ها سهم خودشان را در اجرای نقشه جامع علمی کشور مشخص کنند، ماموریت محور شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۸    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: معاونت پرستاری اکنون تبدیل به ترمزی برای جامعه پرستاری کشور شده است و هرچه پرستاران انجام می دهند، این معاونت آن را خنثی می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۵    
آیت الله هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری مجلس خبرگان امروز(دوشنبه 30 آذر) ثبت نام کرد. ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان از روز پنجشنبه هفته گذشته(26 آذر) آغاز شده است و تا دوم دی ماه ادامه دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۹    
یک مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه نتایج نشان می دهد که هزینه های خارجی ناشی از آلودگی چهار آلاینده برای کلان شهر تهران در سال 1390 مبلغی بالغ بر 18 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۶    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار بر ضرورت تعیین مزد کارگران در چارچوب ماده 41 قانون کار تاکید کرد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۷    
مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت دام پروری کشور گفت: صنایع لبنی از سی روز گذشته قیمت هر کیلو شیر خام را 50 تومان کاهش دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۷    
عضو کمیسیون کشاورزی گفت:بافرارسیدن شب یلدا سودجویان محصولاتی مانندخرمالو را احتکارکردندتا باقیمت های گزافی عرضه کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران گفت: سالانه 375 هزار تن ماهیان گرمابی و سرد آبی در کشور تولید می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۴    
بیمه هایی که همواره از کمبود منابع مالی شکایت داشته اند اکنون در مقابل اسراف منابع مالی خود برای داروهایی که دور ریخته می شود، سکوت نموده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: کاهش قیمت هندوانه منوط به بارندگی در شب های باقی مانده به شب یلداست و در صورت عدم بارندگی و هجوم دلالان و وانتی ها در سطح شهر شاهد افزایش قیمت در شب چله خواهیم بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۸    
دبیر سندیکای بیمه گران با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از کارت سوخت به منزله استفاده بیشتر از خودرو است، گفت: بنابراین پیشنهاد تعیین بیمه شخص ثالث با استفاده از کارت سوخت ها مطرح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود رابطه مثبت میان قدرت و مسئولیت اجتماعی، گفت: اینکه سازمان بنادر قدرتمندی داشته باشیم ولی شهرهای ساحلی ما فقیر باشند یعنی یک جای کار ایراد دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۲    
توسعه همکاری های حمل و نقلی بین ایران و بلغارستان در دیدار دانیل میتوف وزیر امورخارجه این کشور با وزیر راه وشهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و جمهوری اسلامی برای میزبانی اجلاس کمیسیون مشترک همکاریهای دو ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۷    
وزیر کار از توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی میان 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در فاز نخست خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستور داده عقب ماندگی دستمزد در طول برنامه ششم جبران شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۷    
مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دوره توانمندسازی سمن های جوانان فعال در عرصه رسانه و اطلاع رسانی طی روزهای 14 تا 17 دی ماه در اهواز برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس کمیته بانوان ستاد انتخابات جبهه خط امام و رهبری با تاکید بر لزوم گفتمان سازی برای حضور بانوان توانمند در انتخابات مجلس گفت که رئیس مجلس نیز بر افزایش تعداد بانوان در مجلس تاکید دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۸    
زهرا نعمتی گفت: حمایت های خانواده و جامعه از یک زن در موفقیت او موثر است. در این میان خانواده نقش بسیار مهمی دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۵    
دبیر نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با اعلام برگزاری هفدهمین دوره این نمایشگاه از یکم تا چهارم دی ماه به میزبانی کیش، از حضور 150 شرکت داخلی و خارجی در این رویداد خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل حراست سازمان جنگل ها گفت:از میان پرونده های در حال پیگیری فقط یکی از این پرونده ها که در مراجع قضایی مطرح است و به اراضی تصرفی 296 هکتاری فرحزاد مربوط می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۹    
براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران فردا (سه شنبه) مدارس تهران، ری و اسلامشهر به علت تداوم آلودگی هوا در تمامی مقاطع تعطیل اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۳    
حبیب اله رشید ارده رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران - درتصمیم گیری های راهبردی سازمان ها معمولا در مورد چشم انداز و اهداف بلندمدت تاکید بسیاری می شود که در واقع همان آینده نگری است که در این ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۱    
روابط عمومی برای ورزشکاران دارای اهمیت است چراکه ورزشکار بودن، باعث اعتبار بخشیدن به شهرت می شود. در صنعت روابط عمومی شهرت، خوشنامی همه چیز است، با توجه به خطرات آسیب دیدگی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
لایحه بودجه سال آینده با دلار زیر 3 هزار تومان ( 2997 تومان) بسته شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۲    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: متقاضیان خرید مسکن می توانند برای دریافت تسهیلات 60 و 50 میلیون تومانی از فردا(اول دی ماه) به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۰    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه آجیل فروش ها همیشه گران فروشی می کنند، گفت: سوء استفاده آجیل فروشان باعث می شود که پسته 28هزار تومانی 60هزار تومان در بازار مصرف به فروش برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۴    
نیویورک پست طی گزارشی نوشت: ساکنان شهر نیویورک نه تنها باید از عهده هزینه های کمرشکن اجاره آپارتمان بر بیایند، بلکه باید قیمت بالایی نیز برای خرید درخت کریسمس پرداخت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه کارت خرید برای زوج های جوان از طریق بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این زمینه فراخوان برای ثبت نام داده می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۴    
نظام بانکی کشور بتازگی با آماده باش بانک مرکزی برای تعیین تکلیف حساب های راکد و بی نام و نشان، برنامه یکی شدن حساب های بانکی را دنبال می کند؛ بنابراین این حساب ها تا زمان تعیین تکلیف مسدود شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش حسابداران و حسابرسان و مدیران ملی کشور گفت: دستور العمل رتبه بندی شرکت ها و موسسه ها پس از لغو تحریم ها اعلام می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۴    
مرغداران در جلسه مشترک با مسئولان جهادکشاورزی هشدار دادند، واحدها تولیدی به علت ضرر و زیان یکی پس از دیگری تعطیل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۱    
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه هر ساله به علت سرما، افت 15 تا 20 درصدی تولید تخم مرغ روی می دهد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
رییس انجمن مالی اسلامی با ابراز امیدواری از امکان عضو شدن کشور ایران در حوزه مالی – اسلامی، از برگزاری اولین همایش مالی و اسلامی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
رییس شورای هماهنگی بانک ها معتقد است که بخشنامه اخیر بانک مرکزی در رابطه با تغییر رویکرد در کسر کارمزد تراکنش خرید راه حلی میانی و مقبول تر از گذشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
دیده بان امنیت غذایی روسیه از سفر هیأت روسی در 22 الی 24 دسامبر (اول تا سوم دی ماه) به تهران برای مذاکره در مورد تامین دوجانبه گوشت و محصولات لبنی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
قیمت هر کیلو هندوانه در تهران در آخرین روز پاییز 4 هزار تومان و قیمت هر کیلو انار 5 هزار تومان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۵    
دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد معتقد است که شعار بودجه ریزی بر مبنای عملکرد ایجاد شفافیتی فراتر از شفافیت های مالی در یک سیستم است که رانت خوارن از بودجه ریزی عملیاتی به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۵    
بانک مرکزی نرخ دلار را در حد ریال کاهش داد و 3011 تومان اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۵    
بعد از 15 ماه بحث و چالش درباره دریافت کارمزد از صاحبان کارت خوان ها و حتی به تعلیق درآمدن آن از سوی هیات وزیران برای بررسی کارشناسی در شورای پول و اعتبار در نهایت بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۲    
وزیر جهادکشاورزی از پیش بینی 1000 میلیارد تومان یارانه صادراتی بخش کشاورزی در بودجه سال 95 کل کشور خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۹    
ادامه از روز گذشته 3. چه کتاب ها یا وبلاگ هایی دوست دارم بخوانم؟ به 5 تا از برترین وبگاهی که موقع روشن کردن لپ تاپ تان به آنها سر می زنید، فکر کنید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۳    
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران اعلام کرد: بیشتر تخلفات مربوط به شب یلدا، گران فروشی هندوانه و انار بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۳    
معاون دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی از تولید و بازار مناسب آجیل و خشکبار در شب یلدا خبر داد و گفت: امسال بیش از 737 هزار تن انواع آجیل و محصولات خشکباری مانند پسته، فندق، بادام ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مدیر کل توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتقال مجدد "وظایف بازرگانی که اخیرا به وزارت جهاد کشاورزی محول شده" ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۷    
یکی از انواع تجارت الکترونیک، تجارت مصرف کننده با مصرف کننده است که از آن تحت عنوان C2C نام برده می شود. در این نوع تجارت انواع مزایده و حتی مناقصه برای فروش کالا از طریق اینترنت صورت می گیرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۴    
یکی از مهم ترین سختی های کار تبلیغات، سوای مسائل امکان سنجی و شناخت جامعه مخاطب، گرفتاری سر و کله زدن با خود سفارش دهنده آگهی هم هست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۹    
اغلب ما عقیده داریم که افراد متخصص دارای استعداد ذاتی در حیطه مهارت شان هستند اما تحقیقات نشان می دهد که درواقع راز میزان خوب بودن ما در یک زمینه خاص ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۲    
استاندار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در بسیاری از کارها پیشرو، مبتکر و خلاق بوده و ظرفیت اجرای طرح جامع پایش تصویری را دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۶    
مهاجرت برای یافتن کار معمولا در میان همه جوامع حتی در طول تاریخ، امری عادی بوده چنانچه در زمان های گذشته بسیاری از کشاورزان که از پس مخارج خود در روستاها برنمی آمدند، به شهرها مهاجرت می کردند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس سازمان حج و زیارت از پیگیری های لازم برای استیفای حقوق جان باختگان، مصدومان و آسیب دیدگان حادثه منا خبر داد و گفت: مسئولیت این مهم بر عهده معاونت کنسولی وزارت امور خارجه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۱    
به پیشنهاد سازمان ثبت احوال کشور روز 30 اردیبهشت به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس انجمن علوم خاک کشور با بیان اینکه سالانه حداقل 10 هزار هکتار اراضی حاصلخیز کشاورزی به سایر کاربری ها تبدیل می شود، گفت: در صورت ادامه روند فعلی، 20 سال بعد در ایران قحطی خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران گفت: سالانه 60 هزار تن از ماهیان گرمآبی به خارج از کشور صادر می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
برخلاف تصور ما، محصولات ارگانیک فقط شامل محصولات غذایی و کشاورزی نیست. اگرچه پایه همه آنها به طبیعت برمی گردد اما تنوع زیادی دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران تخم گذار کشور، قیمت منطقی هرکیلوگرم تخم مرغ در محل مرغداری را حدود 4000 تومان اعلام کرد و گفت: به تازگی با افزایش میزان مصرف و روند مناسب صادرات ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
درباره احتمال افزایش قیمت آجیل در آستانه شب یلدا به دلیل افزایش تقاضا مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان گفت: در شب یلدا با توجه به افزایش میزان تقاضا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۴    
بنیامین بهادری برای حضور در فیلم سینمایی سلام بمبئی قرارداد بست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۸    
علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکرد سیاسی برخی جشنواره ها عنوان کرد: احتمالا برخی دلایل سیاسی و مذهبی در انتخاب نشدن فیلم محمد رسول ا... (ص) برای حضور در جوایز اسکار دخیل بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
محسن یگانه خواننده پاپ می گوید تا پایان امسال قصد انتشار هیچ آلبومی را ندارد و اگر شرایط در سال آتی فراهم شود یک آلبوم به صورت ریمیکس منتشر خواهد کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اقساط سنگین وام خرید کالا، روشن نبودن ابعاد کار و احتمال تعیین ارقام متفاوت برای گروه های مختلف حقوقی؛ دلایل بی میلی دریافت این وام است و انتظار نمی رود تاثیری بر رونق بازار داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۰    
مدیران سینماهای شهر تهران، از وضعیت گیشه پاییزی ، شرایط اکران این فصل، کاهش مخاطبان سینما، فیلم سوزی و... سخن گفتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
فریدون آسرایی، خواننده، ناصر عبداللهی را خواننده محبوب و محسن چاووشی زمان خودش توصیف کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۴    
سازندگان کلاه قرمزی و دوستان با تمدید پروانه ساخت به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۱    
اجلاس ماهیانه اتاق اصناف تهران با حضور روسای اتحادیه های صنفی بر گزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۸    
نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان روانسر (استان کرمانشاه) گفت: بیکاری کوله برها به معضل تبدیل شده و هم اکنون اکثر کوله برها بیکارند و شرایط سختی دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۵    
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: ادغام و تفکیک وزارتخانه ها تنها نوعی اتلاف انرژی است و برای کشور هزینه بر خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران از میزبانی حدود 100 هزار وب سایت در داخل کشور و برنامه های حمایتی وزارت ارتباطات برای توسعه ظرفیت میزبانی های داخلی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۹    
شرکت چینی هواوی بعد از عرضه گوشی های Ascend P6، Ascend P7 وHuawei P8 در حال طراحی پرچمدار تازه ای به نام P9 است که 3 ماه دیگر روانه بازار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
محققان در ژاپن 601 نوع شغل مختلف را بررسی کردند و در پایان متوجه شدند 49 درصد مشاغل معمول که هم اکنون توسط مردم عادی اداره می شوند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه دولت الکترونیک در ایران در 4 سال گذشته توسعه چندانی نداشته است، گفت: رشد کند این سرویس، با اهداف توسعه کشور مغایرت دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۹    
عضو شورای شهر تهران گفت: مینی بوس های شهر تهران عموما از رده خارج و غیراستاندارد هستند و چند دهه از عمر آن گذشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه شفافیت اقتصادی نخستین گام در رضایتمندی مشتری است، گفت: بدون رقابت در تولید، سخن از حقوق مصرف کننده مزاح است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۴    
عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: با اعلام اتحادیه فناوران رایانه تهران با هدف ساماندهی وضعیت گارانتی محصولات IT ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۱    
در حالی که در ایستگاه دهلران در استان ایلام 17 برابر افزایش بارش اتفاق افتاده، در استان سیستان و بلوچستان 100 درصد کاهش بارش ثبت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
شمارش معکوس برای افتتاح رسمی طرح توسعه فاز 15 و 16 پارس جنوبی توسط مقامات رسمی کشور آغاز شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به ضرب الاجل 3 ماهه استاندار به تمامی دستگاه ها در جلسه بررسی میزان تحقق طرح جامع مصرف بهینه آب گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
بر اساس توافق ایران و روسیه، روس ها نیروگاهی به ظرفیت 1400 مگاوات همراه با سیستم آب شیرین کن در بندرعباس احداث می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
وزیر نیرو گفت: در حال حاضر صنعت برق کشور 4500 میلیارد تومان از مشترکین خود طلب دارد که نمی تواند آنها را وصول کند و باید به این مساله توجه کرد که این موضوع یک مساله اجتماعی و اقتصادی است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
به گزارش شانا، قیمت هر بشکه بنزین در بازار سنگاپور با 2 دلار و 17 سنت کاهش به 55 دلار و 70 سنت برای هر بشکه رسید؛ افزایش تقاضای بنزین از سوی کشورهای آسیایی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از 50 میلیارد دلار پروژه زیربنایی در زمینه راه و راه آهن با بیش از 40 هزار کیلومتر طول برای نیل به اهداف توسعه پایدار منطقه در حال ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از انعقاد 3770 میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی دریایی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۷    
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: امروز تولیدکنندگان قطعات خودرو با مشکل نقدینگی روبه رو هستند بنابراین 70 درصد از طلب حدود 5 هزار میلیارد تومانی خود را از خودروسازان می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
یک مشاور کسب وکار گفت: اوضاع کسب وکار در دوره پساتحریم، در صورت تغییر اساسی نگرش مدیران و با به روزرسانی سازمان، استفاده بهینه از فضای مجازی و تبلیغات صحیح و به موقع بهبود می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
با وضعیتی که بر بازار جهانی فرآورده های معدنی حاکم است، حتی خوشبین ترین تحلیل گران هم چشم انداز مطلوبی برای آینده بخش معدن پیش بینی نمی کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بسته های فراوانی در دولت برای خروج مسکن از رکود وجود دارد اما پولی برای اجرای آنها نیست، گفت: تا وقتی شاخص های کلان اقتصادی تغییر نکند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۳    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه دولت هنوز مطالبات بخش سیمان را بابت تعطیلی سال گذشته پرداخت نکرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برنامه های توسعه قبلی هر کدام کمتر از 30 درصد تحقق یافتند و دلیل این امر، ناشی از اهداف خوش بینانه در تدوین این برنامه ها بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت، با اشاره به حضور هیات 350 نفره روس ها در ایران برای حضور در نمایشگاه ملی صنایع روسیه که امروز گشایش می یابد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان از امضای تفاهمنامه میان تشکل های ایران و ایتالیا در صنعت مبلمان خبر داد و گفت: ایران و ایتالیا مبلمان مشترک و تحت لیسانس، تولید می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۲    
رئیس جمهوری بیشتر نقاط جهان همچون جنوب و شرق مدیترانه را گرفتار تروریسم دانست و گفت: در این شرایط باید در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری های نزدیک تر و گسترده تری داشته باشیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لوایح موافقتنامه انتقال محکومان به حبس بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، قبرس، ترکمنستان و پاکستان موافقت کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۳    
102 نماینده مجلس در تذکری خواستار اقدام متناسب و متقابل دولت در برابر مصوبه اخیر آمریکا مبنی بر ایجاد محدودیت در سفر به ایران شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان زمان نام نویسی دیروز 240 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و 1676 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران، قانون اعمال محدودیتِ روادید را برای کسانی که به ایران و سه کشور دیگر در خاورمیانه سفر کنند، هماهنگ با تعهدات آمریکا در برجام ندانست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۲    
مردم اسپانیا برای شرکت در انتخابات پارلمانی دیروز (یکشنبه) به پای صندوق های رأی رفتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
دومین دور مناظره نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا روز یکشنبه در حالی برگزار شد که هیلاری کلینتون توانست پیشتازی خود در رقابت با دو نامزد دیگر را حفظ کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهوری با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توانمندی ها و امکانات گسترده تهران– پاریس برای توسعه همکاری های مشترک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۴    
یکی از جدی ترین دغدغه های مردم و شرکت های بیمه ای به مشکلات ناشی از حق بیمه شخص ثالث و حقوق متقابل بیمه گزاران و بیمه گران برمی گردد به ویژه اینکه افزایش شدید نرخ دیه هم نارضایتی نسبی مردم را به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
بحث شبکه های اجتماعی و سودمندی آنها در چرخه زندگی همچنان داغ است، امروزه شاهد عضویت و حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی تلفن همراه مانند تلگرام، وایبر، واتس آپ و... هستیم ...
  • ۱