سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۶:۰۰May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 6 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۷    
بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی 11 گروه مواد خوراکی در هفته پایانی خرداد امسال را اعلام کرد که بر این اساس قیمت 2 گروه افزایش، 6 گروه دیگر کاهش و 3 گروه ثابت ماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۸    
زمان برگزاری بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی، با عنوان ثبات مالی، بستر رشد اقتصادی پایدار به دهم و یازدهم تیرماه تغییر یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۲    
اجرای پروژه تولید گازوئیل فاقد گوگرد با استاندارد یورو 4 به ارزش 100 میلیون یورو، طی ماه های آینده و در پالایشگاه تبریز به بهره برداری می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۰    
خاورخانم را شاید خیلی از شماها نشناسید اما اگر برحسب اتفاق سری به روستای سرولات بزنید می بینید که کوچک و بزرگ او را می شناسند، او یک زن کارآفرین روستایی است...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۶    
سوابق برخی تاسیسات آبی قدیمی مناطق ترکمن نشین استان توسط احمد مارامایی کارشناس آب های سطحی شرکت آب منطقه ای گلستان به گنجینه آب استان ارائه شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۵    
استاندار لرستان گفت: تاخیر در آغاز فاز 4 سیمان دورود قابل قبول نیست
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۰    
مجتمع های پتروشیمی ایران صادرات محصولات مختلف پلیمری و شیمیایی به بازار بزرگ روسیه را آغاز کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور پیشرفت فیزیکی زیرسازی راه آهن میانه - اردبیل را بیش از 68درصد اعلام...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۳    
مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: در سه ماه اخیر ارزش تسهیلات مصوب بانکی به معدنکاران و طرح های معدنی به 800 میلیارد ریال رسیده که در تاریخ فعالیت های این صندوق بی سابقه بوده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۳    
با اعلام سرمربی استقلال منتظری به زودی و بعد از تعطیلات آبی پوش خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۹    
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: نصب سایبان بر روی کندانسور کولر گازی و سایبان کولرهای آبی به طور چشمگیری در افزایش بازدهی کولرها موثر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۶    
مجری طرح های بهینه سازی ساتبا گفت: استفاده از تهویه طبیعی، نصب صحیح و سرویس و نگهداری به موقع در هنگام راه اندازی و بهره برداری فصلی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۶    
افتخار آفرینی های اخیر باعث شده تا زیدان به عنوان یکی از مورد احترام ترین و تاکتیکی ترین سرمربی های دنیای فوتبال شناخته شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۷    
یک مسئول صنعت نفت از آغاز عملیات اکتشافی در موقعیت آریا در خلیج فارس خبر داد و گفت: در فاصله سال های 91 تا 95، حدود 114 هزار متر حفاری اکتشافی در کشور انجام شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل شرکت تجارت گستر افق تاکنون 30 میلیارد تومان بودجه شخصی را صرف امور خیریه حوزه راهسازی و بهسازی راه های کشور کرده و اکنون 21 کیلومتر پروژه راه را در روستاهای نظرآباد دنبال می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
تیمی از محققان دریافته اند شکلات تلخ موجب آهسته شدن روند افزایش سن می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به همت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با مشارکت پیمانکاران و مشاوران حوزه...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
طبق یافته محققان، سلول های بنیادی سرطان که موجب رشد تومورهای مرگبار و کشنده می شوند از طریق ترکیب آنتی بیوتیک ها و ویتامین C نابود می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
افراد دچار کمبود ویتامین A که با افراد مبتلا به سل زندگی می کنند 10 برابر بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری در مقایسه با افراد دارای میزان بالای این ماده مغذی هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
طبق گزارش جدید محققان، ویتامین B6، و نه ویتامین B12، با افزایش ریسک شکستگی لگن در طولانی مدت مرتبط است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
طبق یافته های پزشکی محققان، وجود یک باکتری شایع مرتبط با بیماری لثه ممکن است بارداری در زنان را به تعویق اندازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
داروهای گیاهی چین باستان در درمان یا پیشگیری از بیماری قلبی در غرب مثمرثمر هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
حسن روحانی از همان روزهای ابتداییِ در دست گرفتنِ سکان دولت، یکی از برنامه های اصلی خود در حوزه علمی و فناوری را توقفِ خروج نخبگان از کشور و تلاش برای بازگشت محققان ایرانی اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
اطلاق عنوان "موسیقی مقامی" به انواع موسیقی محلی یا مقام، تنها به واسطه منطقه یا ناحیه ای خاص با دارا بودن زبانی غیر از زبان رسمی...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
در حال حاضر که بعد از بحران به سر می بریم، رسانه ها باید چند کار انجام دهند. در ابتدا نظریه پردازی کنند؛ یعنی تحلیل درست....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
اولین جلسه هم اندیشی با پیمانکاران و مشاوران پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
قباد آذرآیین می گوید: سیاست های دوگانه درباره استفاده از واژه ها در کتاب های داخلی و خارجی باید برداشته شود؛ واژه هایی که در داستان های ترجمه امکان انتشار دارند اما در داستان های ایرانی نه.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: دستگاه ها باید در مواقع بحران از روزمرگی خارج شده و با حساسیت ویژه مسائل را دنبال نمایند و این یک وظیفه شرعی و قانونی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان جزییات روند پیشرفت پروژه های احداث چهارخطه اردبیل – فیروزآباد و اردبیل- مشکین شهر- اهر
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۰    
به منظور تسریع در عملیات بارگیری و میزان بار جابجا شده در ایستگاه چغارت، خط 17 بارگیری درایستگاه مذکور احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۱۱    
گرمای تابستان و کاهش خرید تخم مرغ در ماه رمضان که دست به دست هم بدهند، وضعیت بازار این محصول برای تولیدکنندگان بدتر از بد می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۱۱    
انتقال تکنولوژی ضرورت تسریع در افزایش تولید داخلی باکیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی مشابه است...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۲    
بازار لوازم و تجهیزات ورزشی نیز همانند دیگر اصناف این روزها حال و روز مناسبی ندارد و رکود در این بازار...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۹    
تقاضای کاذب و سفته بازی دو عاملی بود که بانک مرکزی را ناگزیر از نظارت بیشتر بر صرافی ها با تصویب افزایش سرمایه اولیه تاسیس آنها کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۶    
با گذشت 24 ساعت از آغاز پیش فروش اینترنتی نمایش اعتراف به کارگردانی شهاب حسینی، طی اتفاقی کم سابقه بلیت های سه روز نخست این نمایش فروخته شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۳    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درخصوص احتمال حضور خود در کابینه دوازدهم گفت: تا زمانی که دانش آشتیانی به عنوان...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۳    
مشاور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: طرح ایجاد زیرساخت های شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی در شورای عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصویب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۰    
ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1396 از 29 خرداد از طریق سایت سازمان سنجش...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۷    
مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت علی اکبر تجویدی نگارگر، نقاش، پژوهشگر و از شاگردان استاد کمال الملک را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۱    
به مناسبت روز ملی گل و گیاه، تعدادی گل و نهال، در باغ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران کاشته شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۱    
معاون فنی و اجرایی صندوق احیای اماکن تاریخی گفت: بخشی از مجموعه خانه های تاریخی ابر کوه برای بهره برداری موقت، آماده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۱    
تصویربرداری مستند بلند روبوکان در اداره کل امور بین الملل رسانه ملی شروع شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۸    
در هفته جدید، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال های متنوعی را برای پخش از شبکه های رادیویی آماده کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ترکیه در قالب طرح گاپ 80 میلیون مترمکعب حقابه کشورهای همسایه را دزدیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۸    
سید رضا میرکریمی کارگردان سینما، میهمان امشب برنامه راز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۲    
سالاری راد، جامعه شناس و پژوهشگر شهری با اشاره به مشکلات مگامال سازی بی رویه گفت: شهرداری با تجاری سازی های بی برنامه...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۹    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه تدریس 6 ساعته مدیران و معاونان مدارس به استان ها واگذار...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۶    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه سال گذشته و امسال هیچ موردی از بیماری وبا در کشور مشاهده نشده است، اپیدمی وبا در کشور را تکذیب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۳    
عمل مهران غفوریان با موفقیت انجام شد و به بخش منتقل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۳    
معاون صنایع دستی کشور گفت: سازمان مدیریت بعد از مصوبه مجلس که هنوز ابلاغ نشده است، از ما خواست تا لیست افرادی را که واجد شرایط بیمه هستند، اعلام کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۰    
سازوکار برگزاری جشن خانه سینما امسال با یک سری تغییر در حالی برگزار می شود که تورج منصوری به عنوان دبیر تشکیلات برگزاری جشن...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۶    
معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، نمایشگاه ملی خاص پردازی در صنایع دستی را با ارائه 160 اثر از 80 هنرمند خاص پرداز در مرکزگالری مجموعه سعدآباد برگزار می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۲    
رییس اتحادیه کباب، حلیم و آش تهران موضوع استفاده از پنبه در تهیه حلیم گندم را که با یک فیلم در فضای مجازی منتشر شده بود، تکذیب کرد و این حرکت را توهین به شعور مردم دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۱    
کارگران کوشک بافق با بیان این که مرگ یکی از کارگران بر اثر اصابت سنگ، بسیار دلخراش بود، خواستار رسیدگی اداره کار به وضع ایمنی این معدن شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۵    
8 کارگر محبوس شده در مخزن مواد شیمیایی یک کارخانه تولید فوم شهر ری که دچار مسمومیت ناشی از گازهای شیمیایی...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۷    
دبیرستاد تنظیم بازار با دفاع از احیای وزارت بازرگانی گفت: پراید به عنوان کالای شاخص صنعتی، در سال 90 که وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام شد 6 میلیون تومان بود
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۱    
با وجود این که زمان تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان در مرحله دوم و تا سقف 20 میلیون تومان 23 خرداد ماه اعلام شده بود،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۵    
نخست وزیر پیشین قطر گفت: ایران همسایه ماست و داشتن روابط با آن طبیعی است و این به معنای مخالفت ما با شورای همکاری خلیج فارس نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۴    
همزمان با استعفای مریسا میر مدیرعامل یاهو، فرایند واگذاری این شرکت فناوری به شرکت مخابراتی وریزون تکمیل شد و یاهو به تاریخ پیوست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۷    
رضا نجفی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی اتمی با اعلام حمایت اکثر کشورهای عضو شورای حکام از ادامه اجرای برجام گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست فراکسیون امید برای دیدار با رییس جمهور در مورد کابینه دوازدهم خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۶    
کمک به همنوعان و مشارکت در امور خیرخواهانه در میان مردم کشورمان، همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تعداد قابل توجهی از مردم همواره در این امور پیش قدم بوده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۳    
فائو در تازه ترین گزارش سه ماهه خود، از ثبات در تولید گندم ایران برای سال زراعی 2017 و امکان تحقق تولید 13.5 میلیون تنی برای امسال خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۷    
در راستای همکاری در جهت رشد و توسعه صادرات و ایجاد بازار فروش تفاهم نامه فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان و شرکت شاهین منعقد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۴    
مهران غفوریان که برای انجام عمل جراحی در بیمارستان نیکان تهران بستری شده، هم اینک در اتاق عمل است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس کل سازمان امورمالیاتی با اشاره به اخذ مالیات بر درآمد ساخت و ساز بر مبنای سود و زیان و متناسب با وضعیت و شرایط حاکم بر بازار مسکن گفت: مصوبه جدید مالیاتی تاثیری بر قیمت ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۱    
کمیسیون صنایع و معادن مجلس گزارش کامل خود درباره حادثه معدن زمستان یورت را منتشر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۵    
شکست استقلال در نقل و انتقالات پارسال و امسال منجر به این شده که یکی از مهمترین سازنده های اسکلت فوتبال ایران هیچ نماینده ای در تیم ملی و صعود به جام جهانی نداشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۲    
کارشناس فوتبال ایران می گوید فدراسیون فوتبال باید زمینه ادامه همکاری با کارلوس کی روش بعد از اتمام مسابقات جام جهانی روسیه را فراهم کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۹    
باشگاه استقلال در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران و فیفا اعلام کرده است سرور جپاروف بازیکن این باشگاه است و حق حضور در تیم دیگری را ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۶    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان مربی تیم پیکان انتخاب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی گفت: سیاست ما همواره گسترش محتوای سالم ، بهبود کیفیت و تنوع سرویس ها مبتنی بر بستر شبکه ملی اطلاعات است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: محاصره، تحریم، تهدید و مجازات نمی تواند برای حل بحران در شورای همکاری خلیج فارس نتیجه بخش باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۰    
رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان حتی ارائه غذای گرم به شکل بیرون بر تخلف بوده و واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۴    
پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر تیم ازبکستان و صعود به جام جهانی 2018،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۲    
تعداد 6 طرح صنعتی از سال 1392 با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان گیلان به بهره برداری رسیده و برای 630 نفر شغل مستقیم ایجاد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۶    
کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به پاس تقدیر از خدمات بانک پارسیان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال و حمایت از کارگاه های کوچک و متوسط،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۰    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با توجه به ضرورت آشنایی فعالان اقتصادی کشور با قواعد و مقررات بین المللی حاکم بر مناسبات کسب وکار در شرایط جهانی شدن،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۲    
امسال تابستان در اکثر شهرهای بزرگ چندان با چالش منابع آبی روبه رو نیستیم اما کماکان برخی از شهرها دچار تنش آبی هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۹    
تولید کشورهای اوپک در ماه مه بدنبال افزایش تولید نیجریه و لیبی که کاهش تولید سایر اعضای این سازمان را جبران کرد، افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۹    
شرکت نفت و گاز نروژی استات اویل قصد دارد تولیدش در برزیل را بیش از سه برابر افزایش دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۹    
شکستن سد تحریم ها و به ثمر نشستن برجام اکنون وارد سال دوم خود شده و به گفته کارشناسان اقتصادی سال 1396 می تواند با ورورد سرمایه گذاران خارجی به کشور سال رونق اقتصادی ایران باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
فلاسک سرامیکی از فروشگاه شایلی با 45درصد تخفیف و پرداخت تنها 16،500 تومان به جای 30,000 تومان -فلاسک سرامیکی از فروشگاه شایلی - ارتفاع 18 سانتی متر، قطر داخلی 6 سانتی متر، قطر پایه 8 سانتی متر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
انواع باکس های گل رز رزابل تا 20درصد تخفیف و پرداخت از 45,600 تومان - امکان انتخاب از بین پکیج های زیر با خرید هر نت برگ: - پکیج 1: باکس گل رز 4 عددی مدل های 11013 و 11012 و 11011 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
رستوران آرامش شاندیز با بوفه افطاری مجلل با 58درصد تخفیف و پرداخت تنها 21,000 تومان به جای 50,000 تومان - امکان استفاده از بوفه افطاری رستوران آرامش شاندیز با ارزش 50,000 تومان با خرید این نت برگ ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
چاقو سه تکه رنگی از بازرگانی کیمیا با 43درصد تخفیف و پرداخت تنها 9,690 تومان به جای 17,000 تومان - چاقو سه تکه رنگی - 3 تکه - سالم و آنتی باکتریال - زیبایی منحصر به فرد - ماندگاری طعم غذا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
اسپند دود کن برقی از بازرگانی کیمیا با 36درصد تخفیف و پرداخت تنها 18,560 تومان به جای 29,000 تومان - اسپند دود کن برقی - مناسب برای استفاده در منزل و محل کار - با قابلیت تمیز کردن آسان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
قطر به عنوان دومین تولید کننده گاز هلیوم، در پی قطع رابطه با چند کشور عربی، دو کارخانه تولید این گاز را تعطیل کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
یک کارشناس اقتصاد سیاسی گفت: اجرایی شدن قراردادهای جدید نفتی افزون بر توسعه صنعت نفت و رشد اقتصاد کشور بیانگر قدرت و دیپلماسی نرم جمهوری اسلامی ایران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶    
براساس آمار مرکز آمار ایران، صادرات کالاها از مبادی گمرکی در سال 95 نسبت به سال 94 رشد 4.5 درصدی داشته درحالی که واردات در این دوره کاهش 10.5 درصدی را تجربه کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
سفارش از منوی باز غذایی در رستوران ایتالیایی مارچوبه تنها با پرداخت 13750 تومان اما به ارزش 25000 تومان (45درصد تخفیف) حق سرویس: ندارد پذیرایی در محل: دارد مالیات: ندارد جای پارک آسان: دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
5 جلسه کراس فیت و TRX در باشگاه ورزشی البرز شمیران ویژه آقایان تنها با پرداخت 37500 تومان اما با ارزش 125000 تومان (70درصد تخفیف) رختکن: دارد اینترنت: دارد جای پارک آسان: دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
بن تخفیف سی و پنجاه درصدی فروش کاغذ دیواری از شرکت محیا سازه هور مشاوره و اندازه گیری در محل نصب رایگان میباشد (مدرن-کلاسیک) تنوع در طرح و نقش ضد آب و قابل شست وشو ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
فیش اسپا دست و پا در سالن ماساژ اس تی پی تنها با پرداخت 9000 تومان اما به ارزش 60000 تومان (85درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
تدوین الگوی جدید قراردادهای نفتی بازتاب اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بالایی داشته و نشان دهنده اقتدار کشور در استفاده از ظرفیت هاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
پیک مصرف برق روز گذشته با ثبت عدد 48 هزار و 507 مگاوات نسبت به روز دوشنبه حدود 812 مگاوات کاهش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۴    
ارزش شاخص BIST100 بورس استانبول روز سه شنبه از مرز 100 هزار واحد گذشت و رکورد جدیدی در فعالیت بازار بورس ترکیه به ثبت رسید.
  • ۱