پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۸    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم فروردین ماه سال 97 دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۰    
طراح: مائده اسمعیلی منبع: کسب وکار
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
تالار صادراتی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه 16 اسفند ماه، شاهد عرضه 9هزار تن قیر،600 تن عایق رطوبتی، 110 هزار تن سنگ آهن و 19 هزار تن گوگرد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
معاون وزیر دفاع افغانستان با معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
مدیر پایگاه منظر فرهنگی تاریخی هورامان گفت: 10 روستا در منطقه هورامان کردستان ثبت ملی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با مشارکت بانک پارسیان ، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای قرآنی کودکان و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
یک شرکت تجاری خودروی پرنده ای تولید کرده که بر روی زمین هم حرکت می کند و می تواند دو مسافر را در مسافتی حداکثر 500 کیلومتر به پرواز درآورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
شرکت اوبر اپلیکیشنی برای حمل بار در ایالت آریزونا راه اندازی کرده است که در این خدمت کامیون های خودران محموله ها را جابه جا می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
شرکت مرسدس بنز چراغ ال ای دی هوشمندی برای خودرو ساخته که بیش از یک میلیون پیکسل دارد و در صورت کاهش فاصله با خودروی جلویی با نمایش سمبلی به راننده هشدار می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
محققان آمریکایی و ژاپنی به کمک اسکن از مغز، روشی برای از بین بردن فوبیای افراد ابداع کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
یک شرکت خودروسازی از طرح اولیه خودروی خودران خدماتی رونمایی کرده که می توان با کمک اپلیکیشن آن را سفارش داد. این خودرو برقی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
محققان عنوان می کنند جایگزین موثر ورزش کردن برای زنان مسن پیاده روی تند است که ریسک ابتلا به نارسایی قلبی را کاهش خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
مطالعه جدید نشان می دهد کودکانی که به شیر گاو آلرژی دارند با ریسک بالا کوتاه قدی و وزن پایین در طول دوره پیش از نوجوانی روبرو هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
با وجود اهمیت بخش ریلی در حوزه حمل ونقل و نقش ویژه آن در توسعه اقتصادی کشور حلقه های مفقوده این بخش کم نیستند و تکمیل آنها نیازمند افزایش سرمایه گذاری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
نرخ بیکاری و موضوع اشتغالزایی از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه جمعیت بیکار اغلب دانش آموختگان هستند و تحصیلات دانشگاهی دارند و در رشته های بااهمیتی مانند صنایع، مهندسی و کامپیوتر تحصیل کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
با گسترش استفاده از اینترنت در کشور برای هر کسب وکاری سایتی راه اندازی شد تا از طریق آن بتوان مشتری بیشتری جذب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
آمارها از وضعیت بیکاری کشور نشان می دهد از مجموع بیکاران کشور بیش از 50 درصد در گذشته شاغل بوده اند و این نگرانی که همه ساله بخش زیادی از نیروی کار تعدیل می شود در کنار موضوع بیکاری به مشکلی جدی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
رشت- عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اذعان داشت....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
عکس/مسعود زارعی منبع/ کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
در نشست مشترک مسئولین شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه گلستان با مدیران و مالکین جایگاههای عرضه سوخت استان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
عکس / مسعود زارعی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
عکس / احسان هاشمی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
عکس / احسان هاشمی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
عکس / احسان هاشمی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۵    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۵    
ضبط کننده: مجتبی کاوه منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۰    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۵    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب وکارنیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۷    
مصاحبه کننده / مریم بابایی / خبرنگار منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۷    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۷    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۷    
عکس / فائزه اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۷    
رییس فراکسیون زنان مجلس: طرح افزایش حداقل سن ازدواج تهیه شده که این طرح تقدیم هیات رییسه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک های همکار در برنامه اشتغال فراگیر خواست تا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شامل اشتغال فراگیر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۲    
نایب رئیس فراکسیون خانواده مجلس با بیان اینکه مشارکت و موفقیت زنان در حوزه علمی، کارآفرینی، خدمات و... بسیار بالاست، از افزایش 1.6 درصدی نرخ مشارکت زنان ایرانی در سال 95 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
مشتریان برخی بانک ها اعلام می کنند که با وجود مراجعه به داخل شعب برای انتقال وجه بالاتر از سه میلیون موفق به انجام این کار نشده اند و بانک به آنها اعلام کرده که سقف کارت به کارت درون بانکی نیز به سه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس مرکز آمار ایران می گوید طبق آخرین تصمیم گیری ها متولی ارایه خط فقر وزارت کار است که تاکنون این آمار را منتشر نکرده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۷    
مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از شناسایی 30 تا 35 خانه غیرمجاز در تهران که بدون مجوز به پذیرش مسافر اقدام می کنند، خبر داد و گفت: اطلاعات این خانه ها به پلیس داده شده تا برخورد شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۷    
مدیر آموزش و پرورش مراغه از برپایی بازارچه های کارآفرینی و تولیدات دست ساز دانش آموزان در 40 دبیرستان متوسطه دوره اول این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۲    
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هفت معاون وزیر و 46 مدیرکل خانم در دولت انتخاب شده اند، گفت:روند به کارگیری زنان در دولت هم قابل تقدیر است و هم جای نقد دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۲    
شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش همزمان با روز احسان و نیکوکاری، با اهدای پک لوازم التحریر از کودکانِ کار حمایت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۲    
وزیر صنعت معدن و تجارت کشورمان که در عراق به سر می برد عصر دیروز در هتل محل اقامت هیات اقتصادی اتاق ایران حاضر شد و به گفت و شنود با آن ها پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۷    
درپی ممنوع شدن ثبت سفارش واردات با دلار آمریکا، رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: تاکنون مشکل مهمی از سوی واردکنندگان مطرح نشده و با توجه به نوع کالاهای وارداتی و کشورهای طرف مبادله ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت: مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، از ضرورت های اساسی در نظام بانکی کشور است و بانک ها نباید بستر پولشویی باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال آقایان در حالی روز پنجشنبه برگزار می شود که نفتی ها قهرمانی خود را از قبل مسجل کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
بانک مرکزی دلار دولتی را برای 3741 تومان قیمت گذاری کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
رئیس اتاق اصناف ایرانشهرِ استان سیستان و بلوچستان معتقد است: ناآگاهی از قانون نظام صنفی و اجرا نشدن آن بزرگ ترین معضلی است که اصناف در این شهر با آن دست به گریبان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی رسید تا با برتری در هر دو مسابقه رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون نظارتی مجلس مخالف ارسال جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده آسمان به فرانسه است و جعبه سیاه این هواپیما باید با حضور کارشناسان این کمیسیون ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
بانک انصار رتبه شانزدهم میزان فروش در میان 500 شرکت برتر ایران را براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی به دست آورد تا در روزهای پایانی سال 1396 به موفقیت های حرفه ای خود طی سال های اخیر تداوم بخشد و با ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ساماندهی منازل استیجاری برای اسکان موقت گردشگران نوروزی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
نزلی -مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خزرعصر دیروز در منطقه آزاد انزلی با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه امروز - چهارشنبه - این شورا اصلاحات مجلس در بودجه سال 1397 که غیررسمی دریافت شده مورد بررسی قرار می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
رییس جمهوری در پیوست حکم معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اولویت های 28 گانه این معاونت را در دو بخش عمومی و تخصصی ابلاغ کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده طبق اصل 85 قانون اساسی (رسیدگی و تصویب در کمیسیون تخصصی) مخالفت و مقرر کردند: این لایحه در جلسات علنی مجلس بررسی شود.