سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۴:۰۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 22 آبان 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 2 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 3 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 4 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 5 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 6 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 7 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 8 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 9 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 10 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 11 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 12 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 13 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 14 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 15 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 21 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 22 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 23 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 24 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 25 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 26 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 27 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 28 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 29 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۳:۳۹    
در راستای سیاست های مسئولیت اجتماعی خود و به منظور رفع مشکلات هموطنان در منطقه زلزله زده کرمانشاه اقدام به ارائه خدماتی کرده بود که در سالروز این حادثه به منظور شفاف سازی عملکرد به اطلاع می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۲:۳۹    
پرداخت قبوض خطوط تلفن همراه اول ازطریق سامانه های بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور تسریع و تسهیل در امور مربوط به قبوض مصرفی تلفن همراه مشترکان شرکت ارتباطات سیار امکان پذیر می باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۱:۳۹    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید در سال 92 تاکنون 29 طرح متوسط و بزرگ صنعتی با مبلغی حدود 3 هزار میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان توسط این بانک تامین اعتبار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۳۸    
ساختمان جدید شعبه بانک صنعت و معدن استان سیستان و بلوچستان در مراسمی با حضور دانیال محبی استاندار این استان، حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک در زاهدان افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۳    
کامران ندری عضو هیات علمی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: بانک صنعت و معدن که یک بانک تخصصی و توسعه ای است نقشی کلیدی در اقتصاد کشور دارد و خصوصاً در حوزه اقتصاد نهادی کاملاً ضروری محسوب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۸    
بانک صنعت و معدن با تامین مالی پروژه های دارویی بزرگ ، در مسیر خودکفایی کشور برای تامین داروی مورد نیازحرکت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۵    
نسخه جدید سامانه همراه بانک کارآفرین برای سیستم عامل iOS (گوشی های آیفون) منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۵    
محقق پژوهشگاه مواد و انرژی موفق به طراحی و ساخت سیستم انعقاد الکتریکی جهت پیش تصفیه فاضلاب صنعت دباغی چرم شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 3میلیون و 830هزار تومان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۹    
مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: 80 درصد اهالی یکی از روستاهای شهرستان خاش گلخانه دار هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۸    
به تازگی گفته ها حاکی از آن هستند که مقامات سعودی با ابراز نگرانی خود در مورد وضعیت بازار جهانی نفت، مخالفت خود در مورد معافیت تحریم های نفتی ایران و خشم خود را از این تصمیم امریکا اعلام کرده اند .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن 62 نفر در تصادفات جاده ای و شهری و هم چنین خدمات رسانی به 23 بیمار قلبی در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۴    
خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات های اروپایی گزارش داد که اصلی ترین قدرت های اروپا در حال تلاش برای متقاعد کردن لوکزامبورگ برای میزبانی سازوکار ملی ویژه با ایران هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: گونه دارکوب قهوه ای در شهرستان کوهرنگ توسط کمیته ثبت پرندگان ایران مستندسازی و تایید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۴    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از مرمت طاق شیرین و فرهاد در شهرستان ایوان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۶    
عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار در صورت اتصال به ریل، به مرکز ترانزیت 800 میلیون نفر جمعیت تبدیل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۸    
مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در استان آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۳    
در جلسه 216 هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست دکتر محمد علی کی نژاد آخرین وضعیت جذب هیات علمی در دانشگاه ها بررسی و اعلام شد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۴۸    
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها طی حکمی حجت الاسلام سعید کرمی را به سمت مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۱:۲۰    
در حالی که دولت بنگلادش اعلام کرده است، در ماه جاری میلادی نخستین گروه پناهجویان روهینجا را به میانمار بازمی گرداند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۲۰    
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کاربردی نبودن رشته های دانشگاه کردستان و بومی گزینی دانشجویان، به فرزندانمان ظلم شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۲۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عصر روز سه شنبه، 22 آبان ماه در پی تماس شهروندان با پلیس مبنی بر ظاهر شدن یک زن نیمه عریان در بلوار خلیج فارس یاسوج ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۱۷    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل نوشت، مقاومت فلسطین، نتانیاهو و صهیونیست ها را متوقف و پشیمان می سازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۱۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور پارک های علم و فناوری در اقتصاد کشور گفت: با دوپینگ و تزریق پول دولتی نمی توانیم کاری را از پیش ببریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۰    
مدیرکل ورزش استان خراسان رضوی در خصوص اجازه پدر و همسر برای حضور در برنامه های کوهنوردی گفت: چنین قانونی در ورزش و فدراسیون کوهنوردی نداریم و این موضوع را اداره کل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اظهارات خصمانه اخیر جان بولتون علیه ایران گفت: او همان گونه که از دیر باز نشان داده است شدیدا نسبت به ایرانیان دارای بغض و کینه ای عمیق است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۹    
نماینده سنگین وزن ایران با کسب مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان، تنها مدال آور ایران در 5 وزن نخست این رقابت ها نام گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۹    
سفیر ایران در انگلیس گفت: آمریکا از طرفی به دنبال ملاقات و گفتگو در بالاترین سطح است از سویی برای مذاکره شروط غیرممکن می گذارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۹    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: 2732 تشکل امروز در کشور در زمینه امور زنان و خانواده فعالیت می کنند و لازم است که به احیای تشکل های زنان و خانواده پرداخته شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۹    
معاون رئیس جمهوری ترکیه در دومین روز از کنفرانس بین المللی پالرمو با محوریت لیبی گفت که هیأت کشورش تصمیم به ترک این کنفرانس گرفته زیرا از این کنفرانس احساس ناامیدی بسیاری کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۴    
معاون ریاست جمهوری در امور بانوان گفت: سازمان های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه اجتماعی دارند و بسیار مطمئن هستیم که ارزش ها در سازمان های مردم نهاد و NGOها قوت می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۴    
سرمربی آرژانتینی با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و تا سال 2021 هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۴    
تیم والیبال بانوان توپکا که از لیگ برتر کنار گذاشته شد، دوباره به لیگ برگشت و از هفته دوم کار خود را شروع می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۴    
پس از گذشت یک هفته از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، جمهوری خواهان در ایالت آریزونا کرسی خود را در سنای ایالات متحده از دست دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۷    
رییس جمهوری آمریکا در واکنش به گزارش منتشر شده از سوی نیویورک تایمز درباره توسعه پایگاه های موشکی در کره شمالی توییتی منتشر و این گزارش را تکذیب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۵۲    
یک عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به مباحث مطروحه در این جلسه گفت که با مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی بانک مرکزی و دیگر اقدامات در حال انجام، بازار ارز و سکه تا رسیدن به تعادل، کاهشی خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۵۲    
سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۹    
معاون سفیر ایران دربغداد، تاکید کرد که باید گام هایی بیشتری برای گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور ایران وعراق برداشته شود وموانع موجود در این زمینه با همکاری و تلاش دو کشور رفع شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۹    
شبکه سی ان ان در پی درگیری چندی پیش خبرنگار این شبکه خبری با رییس جمهوری آمریکا علیه دونالد ترامپ طرح شکایت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۹    
نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران با شکست سنگین برابر حریفی از اوکراین از رسیدن به مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان بازماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۳    
رئیس گروه روسی تماس برای حل و فصل بحران لیبی اعلام کرد که تماس هایی میان روسیه و سیف الاسلام قذافی در حال انجام است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۲۵    
در حالی افزایش درآمدهای مالیاتی در شرایط تحریمی، شرط مهمی برای مدیریت اقتصاد کشور و درآمدهای اقتصادی آن هم در وضعیت کمبود ذخایر ارزی است که سهم عمده این مالیات ها همه ساله از تولید گرفته می شود که ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۹    
اقتصاد دیجیتال امروز به دلیل فراگیر شدن استفاده از اینترنت و به دنبال آن شکل گیری استارت آپ ها و کسب وکارهای نوپا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۹    
رئیس سازمان سینمایی، گفت: با وجود جوانان نباید نگران حیات فرهنگی کشور بود. بدون شما و بدون کسانی که بتوانند با تصویر با دنیا حرف بزنند باید نگران کشور بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: عزم و اراده نظام بر انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان است؛ حرکتی که از دو سه سال گذشته آغاز شده است و روز به روز جدیت بیشتری پیدا می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۸    
خضر عدنان، اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر آزاد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر علیرضا خاوندی را به سمت رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۶    
گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز (سه شنبه) آتش بس با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۳    
دبیر انجمن علمی دانشجویی جغرافیای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اهمیت رشته جغرافیای سیاسی گفت: این رشته به عنوان علم مدیریت و سازماندهی سیاسی فضا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۸    
علی لاریجانی کسب مقام علمی و پرافتخار قهرمانی جهان در المپیاد دانش آموزی نجوم و اخترفیزیک را به مردم ایران، اعضای تیم، دانش پژوهان جوان و خانواده هایشان تبریک گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۸    
هشتمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۹    
مدت هاست که سینمای ایران تحت سیطره فیلم های کمدی آن هم از نوع کمتر دارای مفهوم و محتوا گردیده است، فیلم هایی که نه تنها گیشه و فروش که سطح سلیقه و انتظار مردم را تغییر داده و در مسیر دیگری قرار داده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۶    
مدیر بخش فیلمنامه کوتاه جشنواره ادبیات سلامت گفت: سلامت جسم و روان انسان از مهم ترین حوزه هایی است که سینما ارتباط جدی و ذاتی با آن دارد چرا که اساسا موضوع سینما را شاید با کمی اغماض بتوان انسان و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از احداث کارخانه های تولید MDF در کشور استقبال می کنیم، گفت: در حال حاضر در تولید ورق MDF رتبه 21 را در دنیا داریم و طبق برنامه ریزی ها بنا داریم تا سال 1404 به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و دولت و مجلس نباید دخالتی در امور این فدراسیون داشته باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به حمایت رهبری از دولت گفت: حتی وقتی برخی در زمانی خواهان استعفای حسن روحانی شدند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۷    
"همه امکانات و دوربین ها برای اجرای طرح کاهش آماده است، نامه نگاری کلانتری با وزیرکشور درباره یک طرح بلاتکلیف، دریافت پول بابت هزینه های متفرقه مدارس تخلف است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۵    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ما باید به عنوان دولت، موانع حضور فعال بخش خصوصی را از میان برداریم، گفت: با اتکا به ظرفیت علمی کشور و جسارت بخش خصوصی می توان کارهای بسیاری در کشور انجام داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۰    
در پایان مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش آقایان استان یزد قهرمان بخش تیمی در اسلحه فلوره شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۰    
شهردار تهران بر لزوم تجهیز شهرداری تهران به اورژانس هوایی برای بهره گیری از امدادرسانی هوایی در هنگام وقوع حوادثی همچون زلزله تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماموریت داد که با اختیار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدایت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۷    
پژوهشگران گروه طراحی کاربردی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس طی یک تحقیق موفق به تحلیل، طراحی و کنترل یک ربات هپتیکی (با 6 درجه آزادی و بهینه سازی فضای کاری) برای استفاده در جراحی کرانیوتومی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت نظارت مجلس گفت: این معاونت یکی از خلأهای مجلس را جبران کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۵    
منابع از شهادت یک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۰    
در پی شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی مرزبان نیروی انتظامی که 10 سال قبل توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح و این مدت را در کما بسر می برد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۷    
"شکر استویا"، اولین محصول بسته بندی شده در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی واحد ایلام با هدف پیشگیری از دیابت به مرحله تجاری سازی رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۷    
شهردار منطقه 4 تهران از برگزاری ششمین مانور آمادگی مقابله با خرابکاری و آتش سوزی خبر داد و گفت: تقویت گروه های دوام محلات و دانش آموزی، کاهش تلفات و آسیب های احتمالی حوادث را کاهش خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۵    
مهاجم آرژانتینی میلان به دلیل اخراج در بازی برابر یوونتوس دو بازی از همراهی تیمش محروم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۵    
نشست دادستان تهران با رئیس اتاق تعاون ایران و تعدادی از مدیران شرکت های تعاونی و مراکز تولیدی، روز شنبه 19 آبان ماه به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۲    
زمان کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو مشخص شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۳    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای، جزئیات مرحله نخست طرح حمایتی از اقشار کم درآمد جامعه را اعلام کرد که براین اساس به ازای هر خانوار و براساس تعداد اعضای خانوار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۳    
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: منابع و امکانات موجود در حوزه نشر و کتاب فراهم است و تنها نیاز موجود در حوزه ساماندهی موضوعات و فرهنگ سازی برای مطالعه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۰    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با بحران ها به ویژه زلزله در پایتخت گفت: زلزله کرمانشاه زنگ خطری برای کل شهرهای کشور به ویژه تهران بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۰    
یک هیئت امنیتی مصری فردا (چهار شنبه) با هدف بررسی تلاش ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه وارد اراضی اشغالی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان بر ضرورت آموزش مهارت های ده گانه زندگی مشترک به فرزندان تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان جنگ سختی هایی برای دولت و مردم سوریه وجود داشت و امروز از لحاظ سیاسی سختی های جدیدی وجود دارد اما همانطور که مقاومت در زمان جنگ جواب داد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۵    
اندره هاسپلز معاون سیاسی وزارت خارجه هلند که به منظور برگزاری دور جدید گفت وگوهای سیاسی به تهران سفر کرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۵    
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: فرودگاه بجنورد هم چنان با مشکل کمبود پرواز مواجه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۳    
شایعه حضور خواننده مرگ به نیرنگ تو در آمریکا، خبری بود که در این هفته به آن پرداخته شد و قره باغی در گفت وگویی اعلام کرد که در تبریز زندگی می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۰    
اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال طرح اجرایی مبنی بر کاهش بازیکنان
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۰    
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شورای امنیت، تحریم تسلیحاتی سودان جنوبی نقض می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۰    
موسس استودیو هورخش، با اشاره به اینکه انیمیشن جزو 10صنعت برتر دنیاست و در جریان تولید آن کارآفرینی خوبی صورت می گیرد گفت: متاسفانه خروجی های دانشگاه برای تولید انیمیشن کارایی ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۷    
رئیس کمیته ملی موزه های ایران با تاکید بر اینکه موزه ها و کتابخانه ها می توانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۷    
رییس دفتر سازمان همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) گفت: جایکا معتقد است که در چنین شرایطی بسیار مهم است که اقدامات منجر به غلبه بر مسائل جهانی برای حفظ روند توسعه جهان را ادامه دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دولت باید از بیماران دیابتی حمایت بیشتری نماید و اگر جامعه سالمی می خواهند بیماران دیابتی را دریابند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۲    
شش هفته بعد از به قتل رسیدن جمال خاشقجی به دست ماموران عربستان فرآیند تصمیم گیری در ریاض به آهستگی شروع به تغییر کرده و تبعات این ترور تضعیف محمد بن سلمان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۰    
در آغاز رقابت های 5 وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان در رومانی، نمایندگان ایران صاحب 3 پیروزی و 2 شکست شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۷    
یک پژوهشگر حوزه خانواده گفت: اسلام دینی است که به انسان به عنوان موجودی که مجبور نیست نگاه می کند. حکومت دینی اگر نسبتش با دین واقعی است باید معلمان و خانواده ها بپذیرند انسان مخاطب آنها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۷    
دو هفته گذشته دولت ترامپ اولین گام در برابر رژیم بی پروای سعودی تحت ولیعهدی محمد بن سلمان را برداشت و خواستار برقراری آتش بس در جنگ یمن شد؛ جنگی که باعث ایجاد بدترین بحران انسانی در جهان شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۵    
جنبش حماس امروز (سه شنبه) اعلام کرد، اگر نتانیاهو به دنبال پایان دادن به درگیری های کنونی با مقاومت است، باید وزیر جنگش را برکنار کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل چاقی را به عنوان یکی از عوامل مهم بروز دیابت دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۲    
در دیدار معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاون رییس اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته وزارت کشور بلغارستان بر گسترش تعاملات دو کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۵    
رییس هیات استان خراسان رضوی با تایید بخشنامه برای گرفتن اذن پدر و همسر برای حضور در برنامه های کوهنوردی گفت: ما قانونگذاری نکرده ایم، موارد قانونی را یادآوری کرده ایم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۵    
محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در حکمی علی نبیان را به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۲    
سرپرست معاونت سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت: کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی در خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی راه اندازی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۲    
بر خلاف ادعای آمریکا که گفته است، اقلام و خدمات دارویی و کشاورزی مشمول تحریم ها نشده است، اما شرکت ها و موسسات دارویی مختلف و نیز کشاورزی در این لیست هستند که از آن جمله شرکت پارس ایزوتوپ ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مدیریت بهینه آب منحصر به تابستان نیست و مشترکان اصفهانی در سال 89 حدود 63 درصدشان زیر الگوی مصرف بودند که این عدد در سال جاری به بالای 92 درصد رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۰    
مدیر کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: 18 شرکت خارجی آذرماه امسال به همراه 230 شرکت داخلی در نمایشگاه بین المللی دریایی ایران در جزیره کیش حضور می یابند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۷    
مشاور وزیر نیرو گفت: مرکز امور اجتماعی آب و انرژی در وزارت نیرو تاسیس شده که البته نباید انتظار معجزه در کوتاه مدت را داشته باشیم.
  • ۱