سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۷:۲۰May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 29 دی 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 دی 1397 روزنامه کسب و کار 2 دی 1397 روزنامه کسب و کار 3 دی 1397 روزنامه کسب و کار 4 دی 1397 روزنامه کسب و کار 5 دی 1397 روزنامه کسب و کار 6 دی 1397 روزنامه کسب و کار 7 دی 1397 روزنامه کسب و کار 8 دی 1397 روزنامه کسب و کار 9 دی 1397 روزنامه کسب و کار 10 دی 1397 روزنامه کسب و کار 11 دی 1397 روزنامه کسب و کار 12 دی 1397 روزنامه کسب و کار 13 دی 1397 روزنامه کسب و کار 14 دی 1397 روزنامه کسب و کار 15 دی 1397 روزنامه کسب و کار 16 دی 1397 روزنامه کسب و کار 17 دی 1397 روزنامه کسب و کار 18 دی 1397 روزنامه کسب و کار 19 دی 1397 روزنامه کسب و کار 20 دی 1397 روزنامه کسب و کار 21 دی 1397 روزنامه کسب و کار 22 دی 1397 روزنامه کسب و کار 23 دی 1397 روزنامه کسب و کار 24 دی 1397 روزنامه کسب و کار 25 دی 1397 روزنامه کسب و کار 26 دی 1397 روزنامه کسب و کار 27 دی 1397 روزنامه کسب و کار 28 دی 1397 روزنامه کسب و کار 29 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۶    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، از اعمال جریمه نقدی 5 میلیارد و 547 میلیون ریالی کشتارگاه های طیور در ارومیه به دلیل تخلف گرانفروشی و اختلاف قیمت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با توجه به استقبال زوج های جوان و تعداد بالای ثبت نام کنندگان، ثبت نام دوره بیست و دوم طرح ملی همسفر تا بهشت تا 30 بهمن ماه تمدید می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دستگیری "مرضیه هاشمی" را محکوم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۴    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور، از تمامی سازمان ها و وزارتخانه ها درخواست داریم که به دلیل کار کارشناسی که انجام شده است، از رایزنی های دوباره برای تغییر بودجه اجتناب کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: از مجموع بناهای تاریخی ای که ثبت ملی هستند یا در آستانه ثبت قرار دارند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۶    
معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی گفت: واردات همه میوه ها بجز چهار نوع نارگیل، آناناس، موز و انبه به کشور ممنوع است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بارش رحمت الهی در ماه های اخیر نباید رویکرد برنامه ریزی معاونین وزارت نیرو را از واقع بینی در پیش بینی ها، دور کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۹    
مزایده عمومی شماره 01 /97 فروش دستگاه خودپرداز موسسه اعتباری کوثر منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
امسال 32 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بندری سواحل مکران اختصاص یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
در آستانه چهل سالگی انقلاب و در راستای اندیشکده راهبردی اقتصاد دریا محور بسیج اساتید، جمعی از اساتید دانشگاه از شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۸    
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرمایه گذار با کوچک ترین عدم همکاری و همراهی از یک منطقه به منطقه ای دیگر کوچ می کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۳    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار بزودی آغاز می شود که این امر تاثیر بسزایی در بر طرف کردن مشکلات جابجایی مسافر در این شهرستان دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۸    
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: تهیه پیش نویس آیین نامه آموزش آزاد دانشگاه پیام نور، عضویت در کارگروه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۷    
کارشناسان، فرونشست زمین را نتیجه کاهش و تخلیه آب های زیرزمینی می دانند و وقوع آن را به مثابه مرگ یک سرزمین توصیف می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای برخی از رسانه های آلمانی مبنی بر دستگیری یک تبعه آلمانی - افغان به اتهام جاسوسی برای ایران، ارتباط این فرد ادعایی با ایران را رد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۴    
اتلتیکومادرید با پیروزی برابر اوئسکا در دو قدمی بارسلونای صدرنشین قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۹    
پاری سن ژرمن با درخشش مثلث مرگ خود توانست با 9 گل به پیروزی برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۹    
استاندار باکول سومالی از ربودن شدن 60 کودک توسط عناصر گروه تروریستی الشباب در این کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب بزرگ ایران را بدون نقش هنرمندان نمی توان تعریف کرد، گفت: باید به دنبال نشان دادن نقش هنرمندان در آفرینش و رستاخیز ملی انقلاب اسلامی باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۴    
حزب جمعیت اسلامی افغانستان عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی این کشور را به عنوان نامزد این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده معرفی کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۴    
رئال مادرید با پیروزی برابر سویا توانست به جایگاه سوم جدول لالیگا صعود کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۴    
مارکوس زودر، رئیس دولت ایالتی بایرن، در کنگره حزب سوسیال مسیحی ایالت بایرن آلمان با حدود 90 درصد آرای نمایندگان به رهبری حزب برگزیده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۴    
روند پیروزی های منچستریونایتد با هدایت سرمربی نروژی خود در حالی ادامه یافت که لیورپول در خانه برابر پالاس پیروز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۴    
جمال عرف معاون سیاسی جدید وزارت کشور در نشست شورای معاونین صبح امروز این وزارتخانه معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۱    
روز دوشنبه اول بهمن 1397 پدیده ماه گرفتگی در ایران از صبح آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۹    
معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان باید با انجام تعهدات و تسریع در ارایه خودرو به مشتریان مانع از تضییع حقوق مصرف کننده و ایجاد نارضایتی شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۷    
مهلت دریافت آثار به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 تمدید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۴    
موسسه پخش بهمن سبز فیلم سینمایی زندانی ها را در حالی پخش می کند که این فیلم به زودی در سینماهای کشور اکران می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۶    
احزاب جناح مخالف هند با برگزاری تظاهراتی در خیابان های کلکته به سیاست های نخست وزیر این کشور اعتراض کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۴    
شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با هدف فرهنگ سازی در حوزه مصرف انرژی در مقطع متوسطه جشنواره دانش آموزی بهسو را از یکم بهمن ماه برگزار می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۱    
فدراسیون فوتبال عمان 10 اتوبوس تدارک دیده تا هواداران را به صورت مجانی به ابوظبی آورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۹    
رئیس کمیته امنیتی در شورای استان الانبار امروز (شنبه) اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در سه پایگاه در این استان مستقر هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۶    
رئیس جمهوری آمریکا از انتخاب مکان برگزاری نشست خود با رهبر کره شمالی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۷    
سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در تازه ترین گزارش خود میزان کاهش تولید روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه ای نفت 11 عضو و 10 هم پیمان خود برای 6 ماه آینده را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۴    
دکتر رضا ملک زاده در حکمی از سوی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سمت خود به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت ابقا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۴    
معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق آمایشی کشور، یکپارچگی و همکاری مشترک دانشگاه های مستقر در مناطق را یکی از عوامل اصلی ارتقای آموزش علوم پزشکی ذکر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۹    
"اداره خودمختار دموکرات" با ارائه چندین بند، اعلام کرده است طی مذاکراتی که با دولت سوریه برگزار خواهد کرد، درخصوص این بندها گفت وگو خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۹    
آمار نشان می دهد که مقدار قابل توجهی از محصولات صنعت پتروشیمی صادر می شود و این در حالی است که به گفته کارشناسان امر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۶    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعامل سازنده با تشکل های بازنشستگان و مستمری بگیران با جدیت دنبال می شود و برای اتخاذ راهکارهای مناسب به منظور برآورده شدن خواسته ها نیز از نظرات تشکل ها استفاده می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۷    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه ریزی این سازمان برای جذب سالیانه 6 میلیون تا هشت میلیون گردشگر خارجی در این جزیره خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با توجه به این که اهمیت و نقش اتصال ریل به بنادر انزلی و کاسپین بسیار افزایش یافته، لازم است این مهم برای افزایش قابل توجه درآمدهای ارزی کشور تسریع یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۴    
با حضور استاندار گیلان در منطقه آزاد انزلی نخستین محموله تجاری از مبدا بندر نینگو چین به صورت حمل و نقل ترکیبی وارد مجتمع بندری کاسپین شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۲    
چرا بخش املاک و مستغلات سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی دارد؟ مردم به سرمایه گذاری در این حوزه علاقه دارند یا پای علت دیگری در میان است؟
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۲    
رییس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه، زبان آیین و شعر را بهترین زبانی دانست که فرهنگ و تمدن ایرانی برای نمایش صلح بکار گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۹    
مرکز فن بازار معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری فراخوان فرصت سرمایه گذاری در شرکت دانش بنیان فعال در حوزه صنعت برق و آب را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۹    
مستند پول و پورن ساخته مهدی نقویان در سینما روایت به نمایش درمی آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۷    
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بخشنامه اخیر گمرک درباره خودداری از صدور هرگونه مجوز ترانزیت و ورود کالاهای گروه چهارم به این مناطق را خلاف نظر و دیدگاه های مجموعه مناطق آزاد و ویژه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۴    
رییس جمهوری آمریکا، مکزیک را به عدم انجام اقدامات لازم برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی به کشورش متهم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۱    
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایجاد اشتغال پایدار در سال حمایت از کالای ایرانی را سیاست اصولی این ستاد برشمرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۱    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با عمان در هوای خنک ابوظبی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۶    
دادستان تهران با تاکید بر نقش سلامت روانی و اجتماعی بر استحکام خانواده گفت: اخیرا گزارشی در شورای اجتماعی کشور ارائه شده که بر اساس آن از 17 هزار نفر در 31 استان نظرسنجی صورت گرفته که نتایج آن نشان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۶    
در راستای ارائه خدمات حمایتی از شرکت های دانش بنیان و با همت مرکز تجاری سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۷    
مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: از حضور شرکت های توانمند خارجی در توسعه صنعت نفت در بخش خزر استقبال می کنیم اما معطل آنها نمی مانیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهوری با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله محمد مومن عیادت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۴    
استاد زیست شناسی دانشگاه خوارزمی و عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: از زمان پیدایش حیات روی زمین تاکنون پنج دوره انقراض در آن اتفاق افتاده و اکنون در دوره ششم انقراض هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۹    
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از تاسیس اولین آزمایشگاه مرجع ارزیابی حسی مواد غذایی در شرق کشور با همکاری شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۹    
جمع بندی تغییرات در اساسنامه کمیته ملی المپیک تا اواسط هفته در اختیار هیات اجرایی قرار می گیرد و پس از آن کمیته ملی المپیک وارد گفتگو با IOC می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۶    
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو شفاف اعلام کند چه مقدار از حقابه مغان از دست رفته و چه مقدار آن بازنگری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۶    
استاندار سمنان گفت: استان سمنان از نظر آموزش عالی جزو استان های برتر کشور است و باید از نیروی متخصص و چهره های علمی آن برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۳    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورا در نوبت عصر هشت ماده دیگر از برنامه پنج ساله سوم را بررسی کردند که نهایتا هفت ماده دیگر از آن به تصویب رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۳    
رئیس دانشگاه سمنان تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین بین المللی را به عنوان یکی از هدف گذاری های کلان این دانشگاه نام برد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۳    
ابرشهر تهران روزانه شاهد بیش از 18 میلیون سفر شهری است؛ آلودگی هوا و ترافیک فزاینده و لجام گسیخته مدت هاست که جزو دغدغه های اصلی شهروندان و مدیریت شهری پایتخت به شمار می آید و غریب به اتفاق کارشناسان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۳    
سناتور لیندسی گراهام با بیان اینکه واشنگتن باید خروج از سوریه را به آهستگی انجام دهد، تاکید کرد، ایران نباید بزرگ ترین برنده در سوریه باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۸    
شرکت آمازون یک جلیقه مخصوص برای کارمندان خود ابداع کرده است که به ربات ها اجازه می دهد تا حضور انسان ها را در اطراف خود تشخیص دهند و با آنها برخورد نکنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۸    
شهردار تهران از "صفر آزادی نژاد" قدیمی ترین تطهیرکننده تهران تقدیر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۸    
شرکت اروپایی "کپلر"(Kepler) سیستمی تولید کرده است که بر وضعیت جسمانی سالمندان نظارت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۸    
فرماندار پلدختر از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در جاده ترانزیتی این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۳    
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رسانی اورژانس استان به 25 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۳    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ارتقاء درجه 19 شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۳    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می گوید موفقیت تیمش مسکنی برای مردم است تا بسیاری از مشکلات را فراموش کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۳    
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: ساعت 10 شب پنج شنبه، قتلی در حدفاصل میدان معراج و فهمیده اتفاق افتاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۴    
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، با تاکید بر اینکه جزیره کیش باید مرکز اتصال فناوری داخل و خارج شود، گفت: برگزاری چنین رخدادهایی نقطه آغاز خوبی برای رسیدن به این هدف است،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۸    
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از دسته بندی تجهیزات آزمایشگاهی موجود در کشور توسط شبکه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۸    
پس از ماه ها بن بست در مذاکرات کره شمالی و آمریکا، اعلام روز جمعه مبنی بر این که دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور نشستی را ماه آینده میلادی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برگزار می کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت به شهروندان در پارگ ائل گلی تبریز خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید دیدار تیمش مقابل عمان سخت است و تیمش از پیش برنده این مصاف نخواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۹    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارتخانه با هدف ایفای تعهدات خود در بخش مسکن مهر، برای اخذ چهار مجوز در تلاش است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
وزارت اطلاعات از کشف هروئین پیش از ارسال به اروپا خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
دادستان مشهد گفت: استان خراسان رضوی از جهت منابع آبی جزو استان هایی بوده که با مشکل جدی مواجه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۱    
نتایج پایش ملی کسب وکار در فصل پاییز نشان می دهد که شاخص های فضای کسب وکار وضعیت نامساعدتری نسبت به فصل تابستان پیدا کرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۱    
قیمت خرید بلیت به صورت سری و از طریق اینترنت برای هر سری یازده تایی برای سینماهای مرکز و شمال شهر تهران 132 هزار تومان و از طریق گیشه 165 هزار تومان تعیین شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸    
شهردار کرج گفت: صددرصد ناوگان اتوبوسرانی و 38 درصد ناوگان تاکسیرانی کرج فرسوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸    
مرد شماره سه جهان را به دلیل نداشتن آی.دی کارت به رختکن ورزشگاه ملبورن پارک راه نداند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸    
دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس از تصمیم امروز (شنبه) هیات مدیره برای اعتصاب در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه جهت افزایش دستمزذها خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸    
رهبر حزب اسلامی افغانستان امروز (شنبه) وارد عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد؛ اقدامی که چالشی جدید برای محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری فعلی افغانستان محسوب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵    
شاخص بورس امروز (شنبه) تحت تاثیر رشد قیمت نفت و افزایش جذابیت سهام پالایشگاه ها 536 پله نسبت به چهارشنبه رشد کرد و در جایگاه 166 هزار و 131 واحدی ایستاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۶    
بررسی ها نشان می دهد "خستگی حیاتی" که شاخص پریشانی روانی به حساب می آید خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را افزایش می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۲    
جیمز پی.مک گاورن رئیس کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا همراه با یک گروه 20 نفری از قانون گذاران هر دو حزب این کشور لایحه جدیدی را به منظور متوقف کردن هرگونه فروش تجهیزات و کمک های نظامی به دولت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه ساخت ماهواره پیام را اعلام کرد و گفت: این بودجه ها از جنس هزینه نیست، بلکه سرمایه ملی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۵    
روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اطلاعیه ای نسبت به صدور بخشنامه 27 دی ماه 97 گمرک جمهوری اسلامی ایران در خصوص ترانزیت خارجی کالاهای گروه چهارم واکنش نشان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که مجمع تشخیص باید نظر رد یا تایید خود نسبت به لایحه پالرمو را ارائه کرده و وارد فضای اصلاحی نشود چون این به معنای کاستن از حدود و اختیارات قوه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۹    
مرکز مالی ایران، دوره آموزشی آتی سبد سهام ویژه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره را با همکاری بورس تهران و شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۹    
موج شدید گرمایی که سراسر استرالیا را فرا گرفته با رسیدن به اوج خود و ثبت رکوردی تازه، دمای هوا را طی شش روز متوالی بالای 40 درجه سانتی گراد نگه داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۶    
دویست و پنجاه و هشتمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه نگاهی به تحول آموزش های بانک منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۶    
معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به تحویل 25 هزار واحد مسکن مهر به مردم در شمال استان گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۶    
رییس انجمن علمی روان درمانی ایران در نامه ای به دکتر سیدحسن هاشمی - وزیر سابق بهداشت، ضمن تقدیر از اقدامات وی در زمینه سلامت روانی - اجتماعی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه نامه برای هر راننده نبوده و کماکان این بیمه برای وسیله نقلیه صادر خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۷    
پس از نوسانات نرخ ارز در بازار، شرایط برای کسب وکارها و بنگاه های کوچک و متوسط بسیار بغرنج شده است. در کنار معضل واردات بی رویه و بحث تحریم ها که به تبع التهاب بازار را به همراه داشته است ...