پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1400 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1399 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1400 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1400 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1400 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1400 روزنامه کسب و کار 31 مرداد 1400 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1400 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1400 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1400 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1400 روزنامه کسب و کار 30 دی 1400 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1400 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1400 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1400 
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
کسب و کار نیوز- وب سمینار علم داده (Data Science)، یکشنبه 22 اسفند 1400، همراه با نمایشگاه جانبی با حضور کسب وکارهای فعال این حوزه، توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۴    
کسب و کار نیوز- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید سرزده از کارخانه روغن نباتی، گفت: 300 تن روغن کنجد تاریخ مصرف گذشته در این کارخانه کشف شده که دستور پلمپ انبار داده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
وام مسکن و تسهیلاتی که برای خریداران بازار مسکن آماده می شود نشان از نگاه کوتاه مدت دولتها بر این بازار دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
در حالیکه مصوبه ی شورای عالی کار رعشه بر اندام کارگاه های کوچک انداخته است ولی هنوز خبری از تدابیر و راهکارهای وزارت کار برای کمک به افزایش توان این بنگاه های اقتصادی نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
مدیرعامل انبوه ساز بورسی نحوه استفاده از ظرفیت ابزار اوراق سلف برای خرید متری مسکن را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پایان پرداخت 25 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت سال های گذشته به حدود 45 میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
به منظور برقراری و توسعه تعاملات بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و صندوق توسعه ملی ایران در زمینه ارائه خدمات مرتبط با سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و فعالان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
کسب و کار نیوز- مرکز نوآوری ایرانسل، اولین پنل تخصصی ایرانسل تِک تاک (Irancell Tech Talk) را با موضوع تحول دیجیتال و فرصت های آن برای استارتاپ ها برگزار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
کسب و کار نیوز- وام ها و تسهیلاتی که در چند سال اخیر برای خانه دار شدن مردم تدارک دیده شده عملا تاثیری در قدرت خرید و خانه دار شدن مردم نداشته است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: ولعی در کشور ایجادشده که تمام استان ها می خواهند به منطقه آزاد تبدیل شوند. باید تکلیف خود را مشخص کنیم؛ یا باید ویژگی های این منطقه را بپذیریم یا باید آن را تعطیل کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
روابط عمومی کل سپاه در بیانیه ای با اشاره به هدف قرار گرفتن "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها" توسط موشک های نقطه زن تاکید کرد: تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
نشست مدیران بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل ،اعضای هیات مدیره ،معاونین ، مدیران ستادی و مدیران اجرایی استان تهران در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد و مدیران استانی نیز از ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
به ادعای نیویورک تایمز، روسیه به عنوان یکی از طرف ها تلاش دارد تا از تایید نهایی توافق احیا شده به عنوان اهرمی برای باز کردن روزنه ای در تحریم های اعمال شده علیه این کشور استفاده کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح جهش تولید دانش بنیان را رفع و تصویب کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تلاش می کنیم تا قبل از 25 اسفند و آغاز سفرهای نوروزی، شکاف ایجاد شده در جاده چالوس برطرف شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
نمایندگان مجلس دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال 1400 را تصویب کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه تعهد ارزی فعلا حذف نمی شود، از درج همزمان قیمت مصرف کننده و تولیدکننده روی کالاها به طور موقت خبر داد و گفت که مهلت مصوبه ممنوعیت واردات خودرو تا اواخر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
نماینده سابق کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه افزایش حقوق و دستمزد کارگران تورم و حجم نقدینگی را بالا نمی برد، معتقد است: افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران به جهت تقویت معیشت آنها لازم بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
شرایط سیاسی این روزهای ایران هر روز پیچیده تر می شود. جنگ اوکراین و اثرگذاری آن بر مذاکرات احیای برجام و گروکشی های روسیه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
رئیس اتاق ایران در بیست ویکمین نشست هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی، طی دو محور کلی، پیشنهادهایی در ارتباط با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و همچنین الزامات اقتصادی پساتحریم ارائه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
رییس جمهور راهیان نور را از مصادیق بارز جهاد تبیین توصیف کرد و اظهار داشت: سرزمین های راهیان نور مدرسه بزرگ انسان سازی است که همواره برای همه عصرها و نسل ها درس آموز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
عضو هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران معتقد است:اتخاذ سیاست های احتیاطی کلان برای بازارهای مالی و وضع مقررات کنترل کننده ریسک سیستماتیک (قبل از وقوع بحران)نیازمند ایجاد شورای ثبات مالی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
دفتر مطالعات پژوهش های زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی با نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور مخالفت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۹    
این روزها بیشتر کسب و کارها در حال پیشرفت و حرکت به سمت آنلاین شدن هستند. مشاغل فعال در صنعت الکترونیک هم از این قائده مستثنی نیستند و از قافله جا نمانده اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۹    
بهرام پارسایی که از طراحان اصلی ساماندهی بازار خودرو است، از لابی پنهانی مافیای خودروسازان با برخی نمایندگان و دستگاه ها برای عقیم سازی واردات خودرو پرده برداشته و دست به افشاگری زده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۹    
250 تن سرم وارداتی، همین چند روز پیش له شد و از بین رفت ولی ماجرایی که بر آن گذشته به همین سادگی نیست؛ پنج سالی سرگردان بوده و با وجود کمبود و نیاز بیماران، به تدریج جلوی چشم مسئولان نابود شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۴    
کسب و کار نیوز- رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: تحولات روسیه و اوکراین ممکن است اختلال گسترده ای در زنجیره تأمین ایجاد کند بنابراین از دولت انتظار می رود تا با کمک بخش خصوصی نسبت به یافتن شرکای اقتصادی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
کسب و کار نیوز- وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن تامین شده و عملیات اجرایی این واحدها به زودی آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
کسب و کار نیوز- رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه همه شرکت های لوازم خانگی قیمت های خود را برگرداندند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
کسب و کار نیوز- قیمت خودرو در روزهای پایانی سال کاهشی شد. اما رکود همچنان پابرجاست. کارشناسان معتقدند که این رکود بازار به نرخ دلار بستگی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
کسب و کار نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت معایب صنعت خودرو را زیاد، اما قابل حل دانست و گفت: سازوکارهای مدیریتی در صنعت خودروسازی باید تغییر کند ...