شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 28 آذر 1400 - kebnanews.ir

کبنا نیوز 29 اسفند 1394 کبنا نیوز 30 اسفند 1395 کبنا نیوز 29 اسفند 1396 کبنا نیوز 29 اسفند 1397 کبنا نیوز 29 اسفند 1398 کبنا نیوز 30 اسفند 1399 کبنا نیوز 31 فروردین 1400 کبنا نیوز 31 اردیبهشت 1400 کبنا نیوز 31 خرداد 1400 کبنا نیوز 31 تیر 1400 کبنا نیوز 31 مرداد 1400 کبنا نیوز 31 شهریور 1400 کبنا نیوز 30 مهر 1400 کبنا نیوز 30 آبان 1400 کبنا نیوز 30 دی 1400 کبنا نیوز 30 بهمن 1400 کبنا نیوز 29 اسفند 1400 کبنا نیوز 1 آذر 1400 کبنا نیوز 2 آذر 1400 کبنا نیوز 3 آذر 1400 کبنا نیوز 4 آذر 1400 کبنا نیوز 5 آذر 1400 کبنا نیوز 6 آذر 1400 کبنا نیوز 7 آذر 1400 کبنا نیوز 8 آذر 1400 کبنا نیوز 9 آذر 1400 کبنا نیوز 10 آذر 1400 کبنا نیوز 11 آذر 1400 کبنا نیوز 12 آذر 1400 کبنا نیوز 13 آذر 1400 کبنا نیوز 14 آذر 1400 کبنا نیوز 15 آذر 1400 کبنا نیوز 16 آذر 1400 کبنا نیوز 17 آذر 1400 کبنا نیوز 18 آذر 1400 کبنا نیوز 19 آذر 1400 کبنا نیوز 20 آذر 1400 کبنا نیوز 21 آذر 1400 کبنا نیوز 22 آذر 1400 کبنا نیوز 23 آذر 1400 کبنا نیوز 24 آذر 1400 کبنا نیوز 25 آذر 1400 کبنا نیوز 26 آذر 1400 کبنا نیوز 27 آذر 1400 کبنا نیوز 28 آذر 1400 کبنا نیوز 29 آذر 1400 کبنا نیوز 30 آذر 1400 
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۰:۵۹    
نامه نگاری علی لاریجانی در پاسخ به دلایل رد صلاحیت ش، همان گونه که انتظار می رفت با فضاسازی، مواضع پستویی چپ و راست را علنی کرد؛ بیشتر (یا حتی همه) هم علیه شورای نگهبان ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۴    
همایش سراسری و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هسته های فناور با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس پارک علم و فناوری ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۹    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: بعداز انتخابات 92، آقای هاشمی به روحانی اصرار کرد که عارف را معاون اول خود بگذارد و جهانگیری برود در وزارت کشور، اما روحانی نپذیرفت.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۱:۳۹    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای ضمن اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز چهارشنبه، نسبت به بارش برف و باران در 23 استان هشدار صادر کرد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۱:۱۹    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: با توجه به سرعت بالای انتشار اُمیکرون در نامه ای به ستاد ملی مقابله با کرونا خواستار تعطیلی اماکن بالای 10 نفر از جمله مدارس شدیم.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۱:۰۴    
علی مطهری در نامه ای خطاب به احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نسبت به ماجرای ردصلاحیت علی لاریجانی واکنش نشان داد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۳:۴۴    
اگر جوانان در کارگاه های تولیدی مشغول باشند احساس امنیت می کنند و فضای امنی برای آن ها ایجاد می شود. آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی و دوری از آسیب های اجتماعی از اهم اقداماتی است که باعث عدم ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۱:۲۴    
عصر دیروز (شنبه 27 آذر 1400) کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در پی آن برخی از رسانه ها از درگیری یک خانواده عشایری از توابع گچساران با مأموران لباس شخصی نیروی انتظامی خبر دادند ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۹    
اهالی روستایی معتقدند پس از مرگ جسمانی، سبز می شوند و جای تیراندازی با اسلحه به یاد عزیزان خود همزمان با خاکسپاری میت درخت می کارند.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۹    
بعد از انتشار خبری در پایگاه خبری کبنانیوز مبنی بر حواشی دست بردار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست / اقدامات غیرقابل توجیه یزدانپناه / شبهات پیرامون آمارهای کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۴    
با تحلیل این رخدادها می توان این فرضیه را مطرح کرد که ممکن است یزدانپناه با انتساب خود به روشنفکر و حضور در این مراسم در پی آن است که فعلاً در جایگاه خود ابقا شود.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۲۰:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 1038 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۹    
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج با مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مواجه است که این مشکل تا 10 روز آینده رفع شود.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تصویب مرز هوایی فرودگاه یاسوج توسط وزارت کشور خبر داد و گفت: منتظر تصویب طرح در هیات دولت هستیم.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۹    
مراسم بزرگداشت همسر سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) محمودآباد یاسوج مرکز این استان با حضور مسئولان، شخصیت ها و اقشار مختلف برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۹    
معاون عملیات دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: نیاز است برای اینکه در دی ماه دچار مشکلاتی در تأمین گاز نباشیم با توجه به اینکه مصرف از تولید پیشی گرفته مدیریت مصرف توسط افراد صورت گیرد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۹    
روز گذشته معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا به مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر داده و نسبت به تشییع و خاک سپاری ها و مراسمات مختلف در ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۴    
فناوران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار کشور خوش درخشیدند و غرفه پارک علم و فناوری استان دراین نمایشگاه برتر شد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۴    
محور پاتاوه - دهدشت از سال 73 عملیات اجرایی آن کلنگ زنی شد، و نزدیک به سه دهه از عمر آن می گذرد، اما هنوز به بهره برداری نرسیده است ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۹    
به فرموده مقام معظم رهبری، من کلید سند تحول بنیادین آموزشی، علمی، اقتصادی هستم. خداوند در کلام الله مجید به آنچه در دست من است سوگند یاد کرده است و 755 مرتبه به آنچه معلم آموزش می دهد (علم) سخن گفته ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۴    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یکهزار و 968 مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی 50 بیمارنیز جان خود را از دست دادند.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۹    
جلسه شورای اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و پیرامون بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در استان بحث و گفت و گو شد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۹    
اولین ویروس کرونا با سویه جدید اومیکرون در کشور در یک آزمایشگاه فوق تخصصی شناسایی شده است.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۴    
حجت اله فروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در پیامی درگذشت زنده یاد حاج موسی غلامیان زاده پدر شهید والا مقام نگهدار غلامیان زاده را تسلیت گفتند.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۹    
جمعی از شهروندان شهرستانهای اهواز، بهبهان، اندیکا، مسجد سلیمان، آبادان، ایذه، رامشیر، امیدیه و شهرستان های بهمئی (استان کهگیلویه و بویراحمد) ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۹    
با وجود هشدارهای هواشناسی، در شهرستان لنده مردم از سیلاب غافلگیر شدند و چند خودرو در مسیر سیل گرفتار و به دره سقوط کردند.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۴    
نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: باید قدردان این مردم باشیم، مردمی که با تمام مشکلات نسبت به مسئولان لطف دارند و شما را محترم می دارند و احترام مسئولان از طرف مردم جز پاسداشت نظام ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: مستند ساز هم استانی با ثبت تصاویری از خانواده 5نفره خرس قهوه ای این بار تنوع زیستی دیگری از دنا را به نمایش گذاشت.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۴    
بارش شدید باران در بخش لوداب باعث مسدود شدن راه ارتباطی سه روستای گرگیون،دلاوری و لیرسوخته از توابع بخش لوداب شد
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۴    
به دنبال تشدید بارندگی چند روز اخیر مجموعه مدیریت شهری تلاش سازمان یافته ای را برای رفع آبگرفتگی معابر آغاز کرد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۹    
با وجود هشدارهای هواشناسی، در شهرستان لنده مردم از سیلاب غافلگیر شدند و چند خودرو در مسیر سیل گرفتار و به دره سقوط کردند.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 94 درصد دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۴    
مذاکرات وین پس از قریب به یک هفته گفت و گوی فشرده میان طرفین برجام در قالب کارگروه های 3 گانه روز جمعه پایان یافت اما آنچه از نتیجه این دور از مذاکرات بسیار چشمگیر می نمود رضایت طرفین از روند مذاکرات ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۴    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 200 روستای این استان بعلت بارش برف خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۴    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان باشت با بیان اینکه برخی از دستگاه ها با وظایف خود آشنایی ندارند اظهار کرد: بر اساس ماده 10 آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۴    
بارش های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت 6:30 یکشنبه 28 آذر 1400 اعلام شد که بر این اساس قلعه دختر شهرستان کهگیلویه بیشترین و ماهور باشت نیز کمترین میزان بارش ها را به خود اختصاص داد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۱:۲۴    
اگر قرار به پاسخگویی است شما و امثال شما در طی ده سال گذشته باید پاسخگویی وضعیتی که نتیجه سیاست هایتان بوده پاسخگو باشید که نه تنها با این گونه مطالب به دنبال انحراف افکار هستید بلکه در نقش حق به ...
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۰:۵۴    
باتوجه به پیش بینی بارش های شدید طی روزهای آتی در کهگیلویه و بویراحمد، ستاد مدیریت بحران کهگیلویه به ریاست فرماندار و با حضور مدیران شهرستان برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۰:۴۹    
فرمانداران شهرستان های لنده و کهگیلویه به زودی معرفی می شود.