پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۱۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر نو 18 اسفند 1394 - khabareno.com

خبر نو 29 اسفند 1393 خبر نو 31 فروردین 1394 خبر نو 30 اردیبهشت 1394 خبر نو 31 خرداد 1394 خبر نو 31 تیر 1394 خبر نو 31 مرداد 1394 خبر نو 31 شهریور 1394 خبر نو 30 مهر 1394 خبر نو 30 آبان 1394 خبر نو 30 آذر 1394 خبر نو 30 دی 1394 خبر نو 29 بهمن 1394 خبر نو 1 اسفند 1394 خبر نو 2 اسفند 1394 خبر نو 8 اسفند 1394 خبر نو 10 اسفند 1394 خبر نو 11 اسفند 1394 خبر نو 12 اسفند 1394 خبر نو 13 اسفند 1394 خبر نو 15 اسفند 1394 خبر نو 16 اسفند 1394 خبر نو 17 اسفند 1394 خبر نو 18 اسفند 1394 خبر نو 19 اسفند 1394 خبر نو 20 اسفند 1394 خبر نو 22 اسفند 1394 خبر نو 24 اسفند 1394 خبر نو 25 اسفند 1394 خبر نو 26 اسفند 1394 خبر نو 27 اسفند 1394 خبر نو 29 اسفند 1394 
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی اش همیشگی است
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
اپیلاسیون هر قسمت از بدن را باید متناسب با حساسیت آن انجام داد تا نتیجه دلخواه را بتوان گرفت
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
با نزدیک شدن نوروز و فصل بهار، ماجرای خانه تکانی در خانواده های ایرانی رونق می گیرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
در این تصویر میدان فردوسی تهران را در سالهای دهه 20 هجری شمسی مشاهده می کنید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
یک تازه داماد وقتی فهمید در ازدواجش فریب خورده است دست به انتقامجویی عجیب زد. پس از بررسی های قضایی و سایبری هر دوی این زوج جوان با اتهامات کیفری مواجه شده و بزودی محاکمه خواهند شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
لاغر شدن برای شما هم به یک کار سخت و طاقت فرسا تبدیل شد است؟ اگر شما هم تا به حال برای لاغری به دنبال روش های پیچیده ای بوده اید به شما پیشنهاد می کنیم برای لاغری تان از 7 روش ساده زیر کمک بگیرید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
براساس مصاحبه تهیه کننده فیلم من سالوادور نیستم, براساس دستور اماکن مجبور به تعویض بنر و پوسترهای فیلم شده و بازیگر زن برزیلی نباید در پوسترها حضور داشته باشد!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
دوباره وقت آن شده که به مناسبت سال نو در مهمانی های مختلفی شرکت کنید و مرتبا عکس بیندازید. پس سفید کردن دندانهایتان ضروری است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
آرمیتا زل زده به صفحه موبایل و با دست کوچک پانسمان شده صفحه را لمس می کند. پانسمان تا مچ دست چپ بالا آمده و خمیدگی دو انگشت انتهایی از زیر بانداژ پیداست ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
همان طور که خیلی ها پیش بینی می کردند، بعد از بررسی های بسیار و برگزاری 26 جلسه دادگاه، حکم اعدام برای متهم بزرگ نفتی صادر شد؛ این در حالیست که در تمامی جلسات دادگاه ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
زنان باردار به پشت نخوابند؛ زیرا خون رسانی به جنین مختل می شود
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
سیاوش خیرابی بازیگر 31 ساله کشورمان بخاطر پخش گزارشی از خبر 20:30 تشکر کرد!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
کت و شلوار یکی از ست های لباس زنانه ایست که هر خانم شیک پوشی باید در کمد لباسش داشته باشد. در این مقاله قصد داریم ست کردن کت و شلوارهای رنگی برای بهار 2016 را به سبک کیت وینسلت Kate winslet نشان دهیم.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
ریشه کبر جزء گیاهانی است که خواص و کاربرد بسیار زیادی در درمان امراض دارد
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۲    
استرس از بزرگ ترین مشکلات زندگی امروزه است واغلب متوجه نمی شویم که چه قدر آسیب رسان است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
بسیاری از مردم در ابتدای سال تصمیم می گیرند تغییری در زندگی خود ایجاد کنند که نسبت به گذشته نتایج بهتری برایشان در پی داشته باشد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
در دیگر بازی از اولین شب دورِ برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونز لیگ وولفسبورگ میزبان خنت است. جولیان دراکسلر، ستاره چند هفته اخیر ولفسبورگ، ممکن است این بازی را به دلیلِ مصدومیت از دست بدهد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، از چند اتفاق مهم این روزهای داوری و البته فوتبال ایران حرف می زند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی ضمن اشاره به افزایش دمای کشور طی سه ماه آینده، به ضرورت رعایت برنامه های کنترل و مصرف بهینه آب و انرژی برای مقابله با خطر کمبود منابع آبی در فصل تابستان تاکید کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
اخیرا شورای پول و اعتبار مصوباتی درخصوص افزایش وام مسکن و کاهش نرخ سود تسهیلات ابلاغ کرد اما به گفته یکی از اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
به فاصله نزدیک به یکسال از شروع حذف یارانه افراد پردرآمد و در بازه زمانی که اخبار ضد و نقیضی از قطع یارانه پنج گروه خاص منتشر شد و در سویی دیگر دولت به وعده خود برای اعلام ملاک های حذف یارانه بگیران ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: به رغم دعوت رسمی وزیرحج عربستان ازهیات ایرانی برای امضاء تفاهم نامه اعزام زائران حج 95، مسئولان عربستان تاکنون برای صدور روادید این هیات اقدامی نکرده اند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
یک مقام مسوول کارگری، رواج دستفروشی در سطح شهر را ناشی از افزایش هزینه های زندگی دانست و از شهرداری خواست تا با فروشندگان اجناس غیرمجاز و سیگار برخورد کند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
با موافقت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ظرفیت های جدید سفرهای نوروزی امسال، از صبح امروز (سه شنبه) متقاضیان سفر در مسیرهای مشهد مقدس و یزد می توانند بلیت های جدید تهیه کنند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
شما می توانید برای آن که کارهای منزل را آسان تر انجام دهید به سادگی یک برنامه ریزی داشته باشید. اصلا لازم نیست که شما از اول صبح تا بعدازظهر کارهای منزل را انجام دهید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
صدای گوینده ایستگاه ها در بعضی از خطوط متروی تهران تغییر کرده و چند روزی است که به جای گوینده زن، صدای یک مرد نام ایستگاه ها را در واگن های قطار می خواند
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
این پاوربانک می تواند با سه مدل 12 ولت، 1.5 آمپر یا 9 ولت، 2 آمپر و یا 5 ولت، 2 آمپر دستگاه های مختلفی را شارژ کند
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
بیشترین عوارض ناشی از تزریق بوتاکس استفاده از مواد ارزان و غیرمجاز و تزریق توسط افراد غیرمتخصص و آموزش ندیده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
ماموران گمرک فرودگاه امام (ره) به کمک سگ های مواد یاب 50 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
مدیر روابط عمومی اورژانس کرمانشاه از سقوط یک جوان 25 ساله در کوه طاقبستان خبر داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
موسیقی درمانی بر رفتارهای کودکان تاثیر بسیار مثبتی دارد و با ایجاد یک سری تجربیات موسیقیایی در تسهیل گسترش ارتباطات کودکان، احساسات اجتماعی، اعصاب و افزایش هوش آن ها بسیار موثر است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
مرد میان سالی که خواهرش را با توهم معتادکردن او به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
یکی از تیم های خوب لیگ پانزدهم استقلال خوزستان بوده است، تیمی که فصل پیش تا یک قدمی سقوط به دسته اول پیش رفت اما با برتری در برابر مس کرمان در جدول بازی ها باقی ماند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
ماریا شاراپووا، یکی از برتری تنیس بازان زن دنیا، اعلام کرد تست دوپینگش در رقابت های امسال اوپن استرالیا، مثبت اعلام شده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر خود به واشنگتن را که قرار بود 18 مارس (28 اسفند) انجام شود، لغو کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مورد مصدومیت های متعدد این تیم عنوان کرد که یک چیز به شدت به تیم ضربه می زند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
در اقدامی عجیب بنرهای تبلیغاتی فیلم من سالوادور نیستم در بخشی که عکس زن برزیلی برروی آن قرار داشته, تخریب شده است!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
شهر اشغالی الجلیل در اسرائیل شاهد پخش اسکناس های 100 دلاری با تصویر رهبر گروهک تروریستی داعش بوده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در تصمیمی عجیب تمامی پاداش های پیش بینی شده خود را فقط برای بازیکنان تیم ملی فوتسال در نظر گرفتند!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی، واکنش های مختلفی را به همراه داشته است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
رییس جمهور با بیان این پرسش که فردی به اعدام محکوم شده اما پول ها کجا رفت؟ گفت: اعدام که مشکلی را حل نمی کند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
محسن چاوشی خواننده محبوب و خاص موسیقی کشورمان, مصاحبه جالب انجام داده به بیان جزئیاتی پرداخته است که هیچوقت آنها را بیان نکرده بود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۱    
کنار رفتن مصطفی دنیزلی از نیمکت رهبری گالاتاسرای آن هم تنها بعد از سه ماه به یکی از سوژه های داغ فوتبال ترکیه تبدیل شده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارتقا جایگاه زنان را یکی از دستاورد های انقلاب دانست و گفت: زنان آگاه، مادران فرزندانی آگاه هستند و حضور آنان در عرصه های مختلف تأثیرات مثبتی در جامعه دارد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۲    
دبیرکل جبهه پیروان در تحلیل نتایج انتخابات در تهران گفت: دلایل نتایج انتخابات تهران را باید به دور از احساس تحلیل کرد. تعبیر من این است که فضای رقابت در تهران نباید دوقطبی می شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۲    
آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال در خردادماه قطعی شده و قرار است این برنامه فردا در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مصوب شود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۲    
پایگاه بلومبرگ نوشته است که ایران در تلاش برای بازیابی جایگاه خود در بازار نفت، میزان تولید روزانه خود را به بالاترین سطح در 4 سال گذشته رسانده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه پرسپولیس باید به خاطر اتفاقات بازی دیروز دو سال محروم شود، گفت: پرسپولیس به چه قیمتی می خواهد به استقلال در صدر جدول برسد؟
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
دیدار تیم های فوتبال السد و الغرافه قطر در هفته بیست و یکم لیگ ستارگان با حضور بازیکنان ایرانی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
نوزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در دوره چهارم دقایقی پیش به ریاست آیت الله یزدی در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
وزیر خارجه کشورمان گفت: ایرانیان خارج از کشور سرمایه ای برای ایران و نماد ایران و ایرانی نزد ملت های دیگر و بهترین پل ها برای گفتگوی فرهنگ ها و تمدن ها هستند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
وزیر خارجه سنگاپور در دیدار ظریف علاقمندی کشورش را برای همکاری و سرمایه گذاری با ایران در زمینه های مختلف به ویژه پتروشیمی اعلام کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۳    
قیمت فروش هر بسته اسکناس نو در بازار آزاد 20 تا 100 هزار تومان قیمت گذاری شده و دلالان می گویند بسته های اسکناس درشت به میزان کافی موجود بوده ولی اسکناس های 50، 100 و 200 تومانی نایاب است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور می گوید در دو سال گذشته یک میلیون و 179 هزارنفر شاغل شده اند و سالی 600 هزار شغل ایجاد شد اما دستیابی به این میزان اشتغال پایدار نیازمند سالیانه 6 درصد رشد مثبت اقتصادی است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۸    
ظریف گفت: ایران بر تحقق تعهدات خود در خصوص فلسطین تاکید دارد؛ با اینکه می دانیم فشارهایی که در دهه های اخیر علیه ایران اعمال شده محصول حمایت ما از آرمان فلسطین بوده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۳    
در بازی های نفت تهران، تماشاگرانی که ظاهراً از استقلالی های قدیمی و دوستدار منصوریان هستند این تیم را به شدت تشویق می کردند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۳    
...همه مقامات نظامی صهیونیستی و آمریکایی اذعان دارند که دلیل خودداری رژیم از حمله به ایران و تاسیسات هسته ای و غیر هسته ای این کشور فقط و فقط ترس از حمله حزب الله یا عملا ایران به اسرائیل است
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۳    
بنابر نوشته روزنامه ژاپنی "نیکی"، با رفع تحریم های هسته ای آمریکا و اروپا، نخست وزیر ژاپن قصد دارد گفت وگوهایی را برای تحکیم بخشیدن به روابط اقتصادی دو طرف انجام دهد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۸    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه مدافع راست استقلال از اردوی آینده شاگردان کی روش باز خواهند ماند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۸    
در طول تاریخ دولت آمریکا به قتل و کشتارهای بسیاری دست زده است اما از دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون تا کنون، قتل و کشتار به شکل برجسته ای به نماد دولت آمریکا تبدیل شده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۳    
در برنامه 90 این هفته علاوه بر انتخاب مهاجم پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال ایران در سال 94، اتفاقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران بررسی شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۸    
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که روحانی روز گذشته یا براثر غفلت حرفی زده یا خواسته است شوخی کند گفت: ممنوع التصویری رئیس جمهوری اسبق به استناد مصوبه 298 شورای امنیت است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۸    
گزارش پرتاب نارنجک در بازی پرسپولیس و تراکتور به دست کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۳    
از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۸    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۸    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور