یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر نو 19 اسفند 1394 - khabareno.com

خبر نو 29 اسفند 1393 خبر نو 31 فروردین 1394 خبر نو 30 اردیبهشت 1394 خبر نو 31 خرداد 1394 خبر نو 31 تیر 1394 خبر نو 31 مرداد 1394 خبر نو 31 شهریور 1394 خبر نو 30 مهر 1394 خبر نو 30 آبان 1394 خبر نو 30 آذر 1394 خبر نو 30 دی 1394 خبر نو 29 بهمن 1394 خبر نو 1 اسفند 1394 خبر نو 2 اسفند 1394 خبر نو 8 اسفند 1394 خبر نو 10 اسفند 1394 خبر نو 11 اسفند 1394 خبر نو 12 اسفند 1394 خبر نو 13 اسفند 1394 خبر نو 15 اسفند 1394 خبر نو 16 اسفند 1394 خبر نو 17 اسفند 1394 خبر نو 18 اسفند 1394 خبر نو 19 اسفند 1394 خبر نو 20 اسفند 1394 خبر نو 22 اسفند 1394 خبر نو 24 اسفند 1394 خبر نو 25 اسفند 1394 خبر نو 26 اسفند 1394 خبر نو 27 اسفند 1394 خبر نو 29 اسفند 1394 
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۵    
مدیر حراست شهرداری مشهد از جلب قضایی 96 نفر از پرسنل این سازمان به علت کارچاق کنی، زمین خواری و جعل توسط ضابط های قضایی خبر داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از دایر بودن تمام مقاطع تحصیلی در روز شنبه 22 اسفندماه خبر داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تحویل سبزه و ماهی در قبال دریافت پسماند خشک در شهر تهران خبر داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
دادگاهی در ایالت فلوریدای آمریکا زمان اجرای مجازات یک محکوم به اعدام را تعیین کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
یک مرد چینی که برای خرید گوشی همراه آیفون، دختر نوزاد خود را فروخته بود به سه سال حبس محکوم شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
امروز تصمیم گرفتیم تا به سراغ یکی از وسایل زیبا و خوش رنگ و لعاب سفره هفت سین برویم که کارهایش را از همین روزها باید شروع کنید، درست حدس زدید ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
آمارهای انتهایی سال 94 و صحبت های آماری معاون سازمان توسعه تجارت، هردو حاکی از این است واردات اقلام چینی به ایران در بهمن ماه با رشد چشمگیری مواجه شده و همچنین 10 کالای عمده وارداتی از این کشور فقط ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
آخرین یارانه نقدی امسال در حالی ساعت 24 فردا، بیستم اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد که به نظر می رسد با مصوبات اخیر مجلس در بودجه سال 1395 یارانه این ماه جزو آخرین یارانه هایی است که ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
در پی اعتراض مغازه داران خیابان جمهوری به حضور دستفروشان و بساط گستران، سرانجام از عصر روزگذشته با استقرار نیروی انتظامی در محل، بساط دستفروشی به طور کامل جمع شد و برخی مغازه داران برای محکم کاری ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
نرخ اجاره روزانه ویلاهای شمال در ایام نوروز تقریبا چهار تا پنج برابر روزهای معمولی تعیین شده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
از روزی که دولت لایحه برنامه ششم توسعه را تقدیم مجلس کرد، یکی از نقدهایی که از سوی کارشناسان به متن این برنامه وارد شد، کم توجهی برنامه ششم به مسائل و آسیب های اجتماعی بود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
مژه نقش مهمی در زیبایی چهره دارد
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
اگر احتلام هر روز و یا هر دو روز یکبار اتفاق بیفتد غیر طبیعی است
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
نمونه هایی از شیک ترین و جدیدترین مدل تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با هنر نقاشی
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
حتما تا به حال به این توجه کرده اید که حال و هوای آشپزخانه چقدر می تواند در فضای خانه مؤثر باشد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
اگر می خواهید ازدواج موفقی داشته باشید باید سنگ بنای زندگی تان را درست بگذارید
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
جمال شورجه کارگردان و دوست صمیمی مرحوم فرج الله سلحشور از پیگیری وصیت سلحشور خبر داد و اعلام کرد قصد ساختن سریال حضرت موسی (ع) را دارد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
این لیست عجیب و غریب از نکات و ترفندهای زیبایی، کارهایی را نشان می دهد که برخی زنان برای زیبا به نظر رسیدن انجام می دهند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
روزبه نعمت اللهی خواننده جوان موسیقی پاپ بخاطر عفونت خونی در بیمارستان بستری شده است!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
لالایی میدونی چرا خوابت نمیبره. لام تا کام صحبت نکرد لا ابالی چه کند، دفتر دانائی را . لایق ریش پدرش است. لایق آب ریختن به دست او نیست. لایق هر سر نباشد، افسری. ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
مشغله زیاد روی دوستی ها و زندگی اجتماعی بچه ها هم تاثیر مخرب دارد
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانیاش همیشگی است
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
بارها در رسانه های تکرار شده که نباید سرخود دارو یا مکملی را مصرف کنید. داروها در شرایط خاص برای درمان بیماری ها ضروری و لازم اند اما در عین می توانند عوارض ناخوشایندی داشته باشند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
بیف ماکی با سبزیجات یک غذای ژاپنی با طعمی دلچسب و خوشمزه است. برخلاف دیگر غذاهای ژاپنی که شاید با ذائقه ما جور نباشد، اما این یکی هم مواد اولیه اش در دسترس است و شبیه غذاهای خودمان است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
یکی از هیجان انگیزترین دوران زندگی زناشویی، دوران بچه دار شدن است. اما برای برخی زوج ها که دچار ناباروری و تحت درمان هستند، بچه دار شدن می تواند قضیه را برعکس کرده و مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
با تصویب شورای عالی کار، حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار از 712 هزار و 425 تومان به 812 هزار و 165 تومان افزایش یافت.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
مرد 39 ساله ای که با ازدواج با چند زن طلاهای آنها را سرقت کرده بود با شکایت سه همسرش شناسایی و دستگیر شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
در زندگی زناشویی هر زوجی ممکن است برخی از بحث ها به جنگ برسد ولی برخی از حرفها وجود دارند که ممکن است باعث به جوش آمدن خون همسرتان و آتش گرفتن او باشد. با ما همراه شوید و این جملات را بشناسید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
جزئیات ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو اعلام شد و مشخص شد که احسان کرمی مجری اصلی برنامه بوده و خبری از آزاده نامداری در این برنامه نیست.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۳    
فرزاد موتمن کارگردان سرشناس کشورمان نسبت به خبر وجود فساد در سینما و نوع پوشش عجیب بازیگران مرد, واکنش نشان داده و صحبت هایی مطرح کرده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۳    
خراب شدن باطری ماشین دختر جوان او را در دام خفاش های پولدار شب های خیابان های تهران انداخت.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۳    
رضا عطاران نسبت به پاره کردن و از بین بردن بیلبوردهای فیلم من سالوادور نیستم بخاطر حضور بازیگر زن برزیلی, واکنش نشان داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: کاظمی خیر و صلاح تیم را می خواهد و برای این عصبانی است که در این چند بازی از نقاطی گل خوردیم که به بازیکنان گوشزد کرده بود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
با توجه به این که استقلال در هفته پایانی به مصاف صبای قم می رود، می تواند امیدوار باشد که در این هفته ها علی دایی رقیبان این تیم را ناک اوت کند!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
تراکتوری ها با وهابی های عربستانی همسو شده اند
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۳    
سیاسی بازی ها روان کشتی گیر ان را بر هم می ریزد
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۳    
سال 1394 برای جواد نکونام یک سال خاص بود. او پس از سال ها درخشش در رده باشگاهی و ملی، سرانجام تصمیم گرفت که از تیم ملی خداحافظی کند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر تهدید کرد که در ایران بازی نمی کنند و کشور سوم تنها راه حل است در غیر این صورت کناره گیری می کنند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
موشک های میان بُرد شهاب و دوربُرد قدر سپاه از منطقه عمومی کویر قم شلیک شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
با توجه بر آنکه آقای بابک زنجانی و متهمان دیگر کلاه برداری یا سو استفاده از موقعیتشان برای تخلفات مالی بوده و همچنین اتهامات مشابه به این را مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی دارد...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
یک فعال سیاسی اصولگرا، گفت: مجلس آینده با دولت تعامل نزدیک و خوبی خواهد داشت و اگر مجلس در تعامل کامل با دولت نباشد، کارآمد نخواهد بود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد چهارشنبه در بیانیه ای در واکنش به آزمایش موشکی ایران گفته کنگره این کشور برای وضع تحریم های جدید علیه ایران تلاش خواهد کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
وزیر خارجه استرالیا مذاکراتی را با همتای ایرانی خود جهت بازگرداندن مهاجران ایرانی به کشورشان آغاز کرده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که خود را هم اکنون در برابر حکم اعدام می بیند برای پرداخت بدهی 2.6 میلیارد یورویی شرکت نفت اقدام کرده اما اوبربانک کارگزار یورویی هالک بانک ترکیه از پذیرش این مبلغ ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نطقی که آیت الله یزدی در افتتاحیه خبرگان داشتند مایه افتخار روحانیت است و در تاریخ می ماند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت موشکهای بالستیک نسل شهاب و موشکهای دوربرد نقطه زن قدر شلیک واهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
روحانی فریب لبخند دشمن را نخورد
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
نشریه "ناسیون امرژانت" در ویژه نامه مارس 2016 خود با موضوع ایران، در مصاحبه ای با سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
وزیر اطلاعات برقراری امنیت در جامعه را نعمتی بزرگ برشمرد و گفت: با مقایسه شرایط امروز کشورهای همسایه با ایران اسلامی به روشنی می بینیم که امنیت ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان خبر داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
ترکیه خواهان آن است که در ازای بازگردانده شدن هر یک پناهجو، اتحادیه اروپا یک پناهنده سوری را بپذیرد، کمک بیشتری اعطا کند و فرآیند عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا را سرعت بخشد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۹    
دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال که آخرین دیدارهای باشگاهی لیگ برتر ایران در سال 94 در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. نگاهی به این دیدارها می اندازیم: ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۸    
در واکنش به حملات هوایی روسیه علیه داعش در سوریه، این گروه تروریستی در یک فیلم تبلیغاتی با "خائن" نامیدن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه این کشور را تهدید به حمله کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۳    
پرسپولیس به عنوان تیمی که میلیون ها هوادار دارد در اکثر سال های گذشته بازیکنان و کاپیتان هایی داشته که به درستی بزرگ تیم بوده اند و رفتارهایشان هم بزرگ بود اما حالا شرایط برعکس شده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
کاروان تیم فوتبال استقلال درشرایطی اوایل فروردین راهی سوئد می شود که در فهرست منتشر شده نام چهار بازیکن دیده نمی شود اما همراهان زیادی راهی اروپا می شوند تا تعطیلات نوروز در قاره سبز باشند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: بازیکنانم خوب کار کردند و باید اعتراف کرد که رئال مادرید واقعی تماشایی است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گوی تفصیلی با ما از دوری از خانواده تا موهای سفید و شانس قهرمانی تیم ها در لیگ صحبت کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال آرسنال لندن پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش برابر هال سیتی گفت: مردانم عالی و فداکارانه بازی کردند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۴    
سرمربی سابق رم می گوید قربانی اظهارنظرات افشاگرانه اش پیرامون تیم یوونتوس شده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۴    
از بین 5 گلزن برتر ادوار گذشته لیگ برتر عنایتی که حدود 40 روز دیگر 40 ساله می شود بهترین عملکرد را دارد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۴    
کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: استقلال در برخی بازی ها واقعاً خوش شانس بود که امتیاز گرفت.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۹    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۴    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۴    
از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...