جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 19 خرداد 1394 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 31 فروردین 1394 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1394 خبر آنلاین 31 تیر 1394 خبر آنلاین 31 مرداد 1394 خبر آنلاین 31 شهریور 1394 خبر آنلاین 30 مهر 1394 خبر آنلاین 30 آبان 1394 خبر آنلاین 30 آذر 1394 خبر آنلاین 30 دی 1394 خبر آنلاین 30 بهمن 1394 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 2 خرداد 1394 خبر آنلاین 9 خرداد 1394 خبر آنلاین 12 خرداد 1394 خبر آنلاین 18 خرداد 1394 خبر آنلاین 19 خرداد 1394 خبر آنلاین 20 خرداد 1394 خبر آنلاین 21 خرداد 1394 خبر آنلاین 22 خرداد 1394 خبر آنلاین 23 خرداد 1394 خبر آنلاین 24 خرداد 1394 خبر آنلاین 25 خرداد 1394 خبر آنلاین 26 خرداد 1394 خبر آنلاین 27 خرداد 1394 خبر آنلاین 28 خرداد 1394 خبر آنلاین 29 خرداد 1394 خبر آنلاین 30 خرداد 1394 خبر آنلاین 31 خرداد 1394 
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۳:۴۳    
معاون رییس جمهوری اظهار داشت: صادقانه و صریح اعلام می کنم که با همه محدودیت های مالی، برای امر ورزش از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۱    
حسین امیرعبداللهیان می گوید: معارضه مستقل و معتقد به راه کار سیاسی در هر گونه راه حل سیاسی و گفتگوی فراگیر ملی سوریه همچنان مورد توجه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۸    
دومین فاجعه کمتر از یک سال و در بافت تاریخی اسکندریه شیراز رخ داد و در طول دو روز گذشته سه بنای تاریخی دیگر در ضلع شرقی حرم شاهچراغ (ع) تخریب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۸    
پازل گوشی هوشمند هوآوی آنر 7 کم کم در حال تکمیل شدن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۸    
آنچه مشاهده می کنید اوون-توستر/Oven Toaster (برشتار،مصوب فرهنگستان)تمام رایانه ای است که با دوربین،گام به گام غذای در حال پخت را نشان داده و روی اینستاگرام تان منتشر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۵    
به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: با انعقاد قرارداد با 65 ئاحد صنعتی مستقر شده در شهرک های صنعتی برای 20 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
خدیجه، مادر نوزاد سه ماهه ای است که در ماه گذشته، به طرز نامعلومی در سه راه اسلام آباد ساری ربوده شد و به گونه وحشیانه ای، به قتل رسید و دگربار، در بهار؛ خشونتی دیگر علیه زنان در کشور رقم خورد..!.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
بر اساس آخرین مصوبات کارگروه نجات دریاچه ارومیه با هدف احیای دریاچه ارومیه دوره های آموزشی شرکت های تعاونی آب بران حوزه دریاچه ارومیه با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با حضور استاندار و و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
دمای هوای شهرستان بافق در 24 ساعت گذشته به 42 درجه سانتیگراد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
به گزارش خبرآنلاین این خیابان که امروزه نام شهدا را بر آن گذاشته اند، نخستین خیابان طراحی شده ایران است که در دوره صفوی در زمان پایتختی قزوین احداث شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
محمدباقر نوبخت در جلسه ی نشست خبری روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: در رابطه با دستگیری بقایی سخنگوی قوه قضاییه گفت اتهامش الان قابل بیان نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
مدیرگروه مهندسی استخراج معدن دانشگاه یزد از موافقت شورای گسترش آموزش عالی کشور با ایجاد این رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۴    
دکتر خیری مشاور معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تلاش شبانه روزی ستاد احیا برای احیای دریاچه ارومیه گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۴    
سومین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی در سال 94 برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۲۵    
واحد مرکز خبر نوشت:
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۲۵    
در 9 تصادف که طی 24 ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 8 نفر کشته و 43 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص انتخابات ترکیه اظهار داشت: برگزاری انتخابات ترکیه در فضایی آرام و با مشارکت بیش از 86% مردم پیروزی بزرگی برای دولت و مردم ترکیه بود و نشان دهنده رشد و بلوغ مردم این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۱:۵۶    
بی بی سی فارسی نوشت:
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۶    
بدون شرح.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۰    
جلسه 765 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۵۹    
در این ویدیو خرسی را می بینید که به پتجره خودروهای عبوری نزدیک شده و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۸    
مجلس نهم تا امروز به 8 وزیر کابینه حسن روحانی کارت زرد نشان داده است و در این میان 4 وزیر یک کارت و 4 وزیر دو کارت زرد گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۶    
به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: راه اندازی کتابخانه در روستاهای حصارخروان، پیریوسفیان و حسن آباد در اولویت برنامه های امسال قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از جایگاه والا و شایسته ای برخوردار هستند و از وظایف و مسئولیتهای ما این است که ضمن بررسی مشکلات و مسائل جامعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۶    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد از افزایش احتمال آتش سوزی در منابع طبیعی این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری ایلام گفت: نسبت اراضی آبی به دیم دراین استان این استان 50 درصد متوسط این نسبت در کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۶    
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از برگزاری همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در روز بیست ویکم خردادماه سال جاری در محل تالار حافظ واحد کرمان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۶    
یک بهله عقاب مار خوار که به علت برخورد با یک دستگاه کامیون مصدوم شده بود امروز پس از بهبودی در منطقه حفاظت شده آلمابولاغ اسدآباد رهاسازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۶    
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد از صدور جواز تاسیس سومین شهرک صنعتی غیردولتی استان یزد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۵۷    
گاهی کاربران ایرانی در انعکاس تصویری منفی از جامعه در بین کاربران جهانی موثرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۴۸    
وزیر کار اعلام کرد: 40 درصد بیکاران، دانشگاهی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت در صورتی که دولت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از لیست واگذاری ها خارج نکند، باز هم برای آن ها مزایده برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۴    
مرتضی بهشتی
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۱    
فیلمی که در مورد کریستیانو رونالدو ساخته شده است در پائیز اکران خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۸    
دل بوسکه، سرمربی سابق رئال مادرید که هم اکنون هدایت تیم ملی اسپانیا را عهده دار است، در مورد صحبت های اخیر پیکه واکنشی آرام نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۸    
کارت زرد دوباره مجلس شورای اسلامی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این پرسش را به وجود می آورد که کدام دغدغه موحب این اقدام نمایندگان شده است؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۴    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: به اندازه نوک سوزن هم نگران بستن قرارداد با بازیکنان جدید نیستم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۳    
توماس رونکرو - سردبیر روزنامه آ.اس، چاپ مادرید - امروز در یادداشت اول این روزنامه به فصل نقل و انتقالات و چشمداشت منچستر یونایتد به بازیکنان رئال مادرید نگاهی انداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۷    
به دنبال اتفاقات و حواشی فراوانی که بارسا در میانه فصل با آن رو به رو شد، جوزپ ماریا بارتومئو امروز در جلسه اضطراری از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۱    
روزنامه کیهان برای نتایج انتخابات ترکیه که در آن حزب حاکم نتوانست اکثریت پارلمان را به دست بیاورد این تیتر را برگزید:پایان رویای سلطان رجب طیب اردوغان.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۵    
تیم فوتبال ایران بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره به تاشکند رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۷    
مدیر عامل ذوب آهن گفت:با توجه به امکانات و کادر فنی تیم،برنامه سه ساله برای قهرمانی در آسیا داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۵    
استاندار اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعضای شورای شهر اصفهان از شما درخواست گزینه ای برای انتخاب شهردار اصفهان را داشته اند یا خیر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۳    
همیشه تسخیر بازار مقدمه ای برای احاطه به سایر اهداف بلند مدتی است که کشور های قدرتمند نقشه اش را برای دیگر کشور ها می کشند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۳    
یکم. رادیو در مسیر روشن است. کارشناس مذهبی ویژگی های خانواده مهدوی را، از جمله با این عبارات شرح می دهد:
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۳    
متخلف شکار و عامل تیراندازی به محیط بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۴    
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی می گوید: عملکرد دولت و مجلس در آینده فضای سیاسی کشور و انتخابات مجلس دهم تاثیرگذار خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۱    
بنا به گفته زرگرپور استاندار اصفهان و براساس تصمیم شورای عالی آب قرار است از فردا بار دیگر دیار نصف جهان میزبان زایند رود شود اما این امر تنها تا یک ماه دیگر ادامه خواهد یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۹    
حضور آزاده نامداری در فیلم سینمایی نسیم به کارگردانی پرویز شهبازی حاشیه هایی را در فضای مجازی به همراه داشته که این مساله موجب پاسخگویی دست اندرکاران فیلم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶    
کارخانه قطران زرند که چند سالی است از فعالیتش می گذرد شاید باعث اشتغال در منطقه شده باشد و افراد بیکار و البته دارای توان کار توانسته اند در این کارخانه مشغول به فعالیت شوند اما آلودگی که این کارخانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶    
دانشجویان دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود در کنکور دکتری و کارشناسی ارشد سال جاری حائز رتبه های برتر شدند
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶    
سومین پیش نشست دومین کنگره 17هزار شهید ترور کشور روز سه شنبه با موضوع جمهوری اسلامی ایران در بستر تحولات تکفیری منطقه امروز در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزارشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶    
دبیر هیئت تنیس قم با بیان این که سال گذشته چند تنیسور بومی قم به دلیل این که توانایی پرداخت دستمزد آن ها وجود نداشت راهی تیم های غیر بومی شدند گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶    
وارد یکی از خیابان های اصلی شهر قم می شوم، ساختمان های متفاوت در کنار هم جلوه نامانوسی در ذهنم ایجاد می کند، مانند این است که وصله های ناجور را به هم ببافی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه ای و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ،روسای 21 دانشگاه کشور را منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی دولت گفت: دولت اجازه برگزاری راهپیمایی به دلیل حضور بانوان در ورزشگاه ها را نمی دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۷    
در جریان کشف هزار کارتن پرتقال، واردکننده با بطری بنزین و آتش قصد داشت ناظر گمرک را آتش بزند، اما موفق نشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۱    
کاپیتان استقلال معتقد است که امیر قلعه نویی مثل همه مربیان فراز و نشیب دارد و به زودی به دوران اوجش برمی گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۹    
تعداد 41 نفر از دانشجویان دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود پایان دوره کارشناسی خود را جشن گرفتند
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۹    
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: محور کرج – چالوس یکی از حادثه خیزترین جاده های استان البرز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۹    
فیلم وقتی که نور می تابد اثر کارگردان جوان و موفق گیلانی به بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم هنر مدرن و فیلم معنوی – اخلاقی کشور ارمنستان راه پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۹    
به مناسبت هفته جهادکشاورزی و همزمان با مصاحبه مطبوعاتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از سه خبرنگار و پیشکسوت عرصه اطلاعات رسانی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند ،تجلیل شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۹    
اولین جلسه شورای هماهنگی منطقه دو اتاقهای تعاون تهران،البرز،قم ،سمنان و قزوین به میزبانی اتاق تعاون استان البرز ظهر امروز با حضور اسماعیل خلیلی مدیر کل تعاون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۹    
تعداد 120 نفر از دانشجویان رشته مکانیک و مکاترونیک دانشگاه شاهرود دانش آموخته شدند
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۹    
اسامی آثار راه یافته به مرحله بازبینی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۷    
با اعطای جایزه یک عمر دستاورد هنری، از بازیگر برنده اسکار در جشنواره تلویزیونی مونت کارلو تقدیر خواهدشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۴    
مهندس یوسفعلی جوانی به سمت معاونت موسسه روستاشناسی کشور منصوب شدو.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۴    
در مراسمی با حضور مسوولان به مناسبت تجلیل از حماسه های سردار عصر مشروطه اردبیل؛ از دفتر شعر "آخیر سونات" سروده کاظم نظری بقا با موضوع حماسه های ماندگار حاج باباخان اردبیلی رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۱    
جلسه تکریم و معارفه معاون قدیم و جدید بخش تحقیقات ژنتیک وبانک ژن گیاهی ملی ایران با حضور جناب آقای دکتر گودرز نجفیان رئیس محترم موسسه تحقیقات اصلاح وتهیه نهال وبذر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۱    
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مسوولین حراست باید امین و مشاور مدیران در دستگاه های اجرایی باشند
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۱    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اردبیل از ایجاد ایستگاه و خطوط تاکسی در شهرک های جدید الاحداث خبر داد و گفت: این اقدام به منظور رفاه حال ساکنین شهرک های جدید صورت می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۶    
می خواهم افتخار نمایندگی این قشر فراموش شده را کسب کرده و زبان ناطق دیدگاهها و عامل خستگی ناپذیر مطالبات جوانانی باشم که تاکنون از داشتن نماینده جوان محروم بوده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۶    
حبیب الله بیطرف کاندیداتوری برای مجلس دهم را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۶    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور وهیئت همراه ازبخش های مختلف موسسه رازی بازدید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۶    
زهرا اشراقی، نوه امام خمینی در آخرین پست خود در اینستاگرام عکسی از یک حیاط قدیمی را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۴    
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، از رو نمایی پایگاه اینترنتی بنیاد حامیان علم و فناوری در مشهد مقدس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۲    
جلسه نحوه تامین مالی طرح های کلیدی و محورهای با اهمیت وزارت راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۲    
هواپیمای پرواز تهران به استانبول که مربوط به شرکت هواپیمایی تابان می شد بعداز 14ساعت تاخیر بالاخره پرواز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۷    
باراک اوباما که برای شرکت در نشست هفت کشور صنعتی جهان در شهر کرون آلمان به سر می برد ، برای اولین بار نسبت به ماجرای فساد مالی در فیفا واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۲    
امروز مجلس شورای اسلامی برای دوازدهمین باز به وزیران دولت حسن روحانی کارت زرد نشان داد. به نظر شما دلیل مجلس برای کارت زردهای مکرر به اعضای کابینه دولت یازدهم چیست؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۲    
طبق سنت هر ساله ، فهرست گران ترین بازیکنان فوتبال جهان با پایان گرفتن فصل فوتبال اروپا منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۷    
قرار است تعدادی از ستاره های بازنشسته فوتبال ایران در تورنتو برای نام خلیج فارس به میدان بروند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۲    
مدیر مسئول روزنامه شرق سئوال جمعی از نمایندگان طیف حامی جبهه پایداری در مجلس از وزیر ارشاد را چیزی شبیه به طنز دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۷    
ایسنا نوشت:
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۷    
انتخابات پارلمانی ترکیه با اعلام نتایج نهایی آن در داخل کشور به پایان رسید واحزاب اصلی حاضر در انتخابات توانستند به ترتیب حزب عدالت و توسعه با 41 درصد،حزب جمهوری خواه مردم با 25 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۲    
جدیدترین رده بندی تیم های اروپایی اعلام شد. بر اساس این اعلام، نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جایی در ده تیم برتر ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۳    
ژوزه مورینیو مربی چلسی سابقه خوبی برای حضور در تیزرهای تبلیغاتی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۸    
یادداشت زیر نگاهی موشکافانه از منظر حقوق بین الملل به نقش و ضرورت وجود و انتخاب یک داور بین المللی بیطرف در توافق نامه هسته ای احتمالی میان ایران و پنج بعلاوه یک
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۳    
با امضای یادداشت تفاهم کنسولی در پایان دهمین نشست رایزنی های کنسولی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۹    
همسر رابرت زمکیس و بازیگر فیلم های مشهوری چون جان سخت و فارست گامپ ، در اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت.