یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۱۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 9 آذر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 آذر 1395 خبر آنلاین 2 آذر 1395 خبر آنلاین 3 آذر 1395 خبر آنلاین 4 آذر 1395 خبر آنلاین 5 آذر 1395 خبر آنلاین 6 آذر 1395 خبر آنلاین 7 آذر 1395 خبر آنلاین 8 آذر 1395 خبر آنلاین 9 آذر 1395 خبر آنلاین 10 آذر 1395 خبر آنلاین 11 آذر 1395 خبر آنلاین 12 آذر 1395 خبر آنلاین 13 آذر 1395 خبر آنلاین 14 آذر 1395 خبر آنلاین 15 آذر 1395 خبر آنلاین 16 آذر 1395 خبر آنلاین 17 آذر 1395 خبر آنلاین 18 آذر 1395 خبر آنلاین 19 آذر 1395 خبر آنلاین 20 آذر 1395 خبر آنلاین 21 آذر 1395 خبر آنلاین 22 آذر 1395 خبر آنلاین 23 آذر 1395 خبر آنلاین 24 آذر 1395 خبر آنلاین 25 آذر 1395 خبر آنلاین 26 آذر 1395 خبر آنلاین 27 آذر 1395 خبر آنلاین 28 آذر 1395 خبر آنلاین 29 آذر 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۰    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، تصویری از رهبر انقلاب را در مضجع مطهر رضوی در سال90 منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۰    
اسنا نوشت: عضو گروه مجمع مجالس آسیایی جمهوری اسلامی ایران به ادعای هیئت امارات متحده عربی در نهمین اجلاس مجمع مجالس آسیایی پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلبی با عنوان مدیریت یا تکنولوژی؟ در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که اشاره به تصادف دو قطار در سمنان دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۷    
ایسنا نوشت: نایب رئیس فراکسیون امید گفت: حضور محمود صادقی در دادسرای فرهنگ و رسانه داوطلبانه بوده و مقرر شده موارد اتهامی از طریق هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به وی ابلاغ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت تشییع شهدای فاجعه تروریستی حلّه در خوزستان بیانیه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۴    
امام جمعه گرمسار گفت: دهه وقف بستر نشر فرهنگ همه واقف باشیم است و این فرهنگ باید جدی گرفته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: مسئولان آمریکایی جلوی نقض فاحش برجام را بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۱    
ورزش سه نوشت:اوسین بولت، دونده مشهور و صاحب نام جامائیکایی با حالتی طنز ابراز امیدواری کرد مورینیو برای بازی کردن در منچستر از او دعوت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۴    
دست نوشته یک قطعه موسیقی اثر گوستاو مالر رکورد گرانترین نت های دست نویس را به نام خود ثبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۱    
کمک های زیادی قرار است به تیم برزیلی چاپه کوئنسه انجام گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۱    
ام تی ان افریقای جنوبی پس از اعلام خبر سرمایه گذاری 22 میلیون دلاری روی تاکسی آنلاین ایرانی، اعلام کرد برای بازسازی زیرساخت مخابراتی و توسعه حوزه آی تی 700 میلیون دلار در ایران سرمایه گذاری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۴    
بانک ورزش نوشت:خادم الشریعه نخستین شکست خود را در مرحله نهم این رقابت ها برابر جو ونجون قهرمان چینی و زن شماره 2 جهان تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۵    
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از راه اندازی بزرگترین خط ماشین کاری میل لنگ و میل سوپاپ خاور میانه در استان در آینده ای نزدیک خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۲    
در نهم آذرماه، اخبار پربازدید همچنان تحت تاثیر خبر بازداشت نافرجام صادقی نماینده تهران بود. اخبار افسارگسیختگی نرخ دلار هم پربازدید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۵    
ایرنا نوشت: نایب رئیس اول مجلس گفت: مشکل اساسی جامعه ما عدم پایبندی به قانون در بین همه اقشار است و برای رفع این مساله باید قانون و عدالت را اجرا کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۵    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از اجرای زنگ انشا با موضوع وقف در این شهرستان خبر داد و گفت: فرهنگ وقف به بدنه آموزش و پرورش تزریق می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۵    
دولت یازدهم در طول خدمت رسانی خود به روستاییان باعث ایجاد 370هزار شغل پایدار برای آنها و افزایش رشد اقتصادی روستاها شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۲    
ریاست بیمارستان و زایشگاه مریم که به نمایندگی از اتاق تعاون و ادارات تعاون استان البرز در سفر ریاست جمهور به این استان یکی از سخنرانان آن مراسم بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۲    
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار یک منزل مسکونی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۸    
پالیتیکال کارتونز، این کارتون را با عنوان جنگ سرد منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۲    
دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای حضور در نمایشگاه بین المللی باکوتل در جمهوری آذربایجان بسر می برد با الهام علیف رئیس جمهور آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۶    
در حاشیه درگذشت فیدل کاسترو، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۳    
میزان نوشت: نرگس محمدی، بازیگر معمای شاه از ویژگی های این سریال تاریخی می گوید و از مخاطبان می خواهد این مجموعه را تا آخر دنبال کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی پرتلاش حجت الاسلام شاهرخی را تسلیت گفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۰    
نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی بعد از حوادث تروریستی سال گذشته فرانسه در بیلبوردهای یکی از شهرهای آلمان منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۷    
میزان نوشت:محمود صادقی در وقت اداری جهت انجام تحقیقات، در دادسرا حضور یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۱    
در حاشیه تعلیق مذاکرات پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا، و تهدید اردوغان برای فرستادن پناهجویان به اروپا سایت کگل این کاریکاتور را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۵    
عزاداری شب شهادت امام رضا(ع) سه شنبه شب در مشهد مقدس برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۵    
مدیرکل بازرسی, مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان ضمن عذرخواهی از برخورد و اهانت راننده اتوبوس با مسافران اتوبوس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۸    
گزارش ها حاکی از آن هستند که دست کم پنج نفر از سقوط هواپیما در کلمبیا جان سالم به در برده اند. با این وجود گروه امداد و نجات در جستجوی افراد زنده و اجساد در محل سقوط هواپیما پراکنده شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۸    
تصاویری از حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام را می توانید در گزارش تصویری زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۲    
دروازه بان پرسپولیس که به دلیل شکستگی مچ دست خود از میادین دور بود، امروز گچ دستش را باز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۵    
کانال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: محمود واعظی وزیر ارتباطات ایران با رئیس جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۲    
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: صید میگو در صیدگاههای هرمزگان پایان یافت و در این مدت هزار و 507 تن میگو در آب های هرمزگان صید شد که سه درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۹    
ایسنا نوشت: نماینده مردم تبریز در مجلس، ارتقای سطح آموزش پرسنل؛ همکاری مجلس به منظور اختصاص منابع بیش تر در جهت توسعه حوزه ریلی و هم چنین تجهیز کامل سیستم های اتوماتیک پیشرفته را از جمله اقدامات موثر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۵    
دبیر علمی ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل در نشستی با اصحاب رسانه در دانشگاه محقق اردبیلی به تشریح برنامه های این هفته در استان پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۵    
نمایش غصه ها قصه شدند 11 و 12 آذر ماه در خانه نمایش به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۲    
در مطلب ویژه خبرآنلاین در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)، روش های مورد استفاده امام رضا(درود خدا بر او باد) در مناظره با مخالفان تبیین شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۹    
امیدنامه نوشت: رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: دست هایی در کار است که فراکسیون امید را وارد مسائل حاشیه ای کند و مسائل اخیری که برای یکی از همکاران عزیزمان صورت گرفت در همین راستا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۹    
فرمانده انتظامی پلدختر از آلودگی محیط زیست بر اثر واژگونی تریلر حامل نفت گاز (گازوییل) در محور پلدختر – خرم آباد خبرداد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۹    
بر طبق اعلام مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، شاخص کیفی هوای ارومیه از تهران نیز آلوده تر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی استان و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شرکت 60 دونده در پارک جنگلی چقاسبز برگزار شد و نفرات برتر بخش آقایان و بانوان مشخص شدند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
در اینفوگرافیک زیر روند کاهش تورم از آبان 92 تا آبان 95 را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
ایرنا نوشت: هفته نامه روسی آرگومنتی ای فاکتی نوشته است: زمان کوتاهی تا آغاز کار ترامپ باقی مانده است، اما اکنون شاید بتوان پررنگ تر از روزهای بعد از پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
با وجود اینکه آمارها درباره مرگ و میر به دلیل آلودگی هوا متناقض است، اما سازمان بهداشت جهانی می گوید آلودگی هوا در سال 2012 (1391) بیش از 26 هزار ایرانی را مستقیم و غیرمستقیم کشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: از موارد مهم در شهر بندرعباس رعایت خط حریم 60 متر دریا در ساخت و سازهای مناطق ساحلی است که این قانون مهم باید با جدیت بیشتری اجرایی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۶    
ایرنا نوشت: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفت: آلمان باید با حملات هماهنگ شده سایبری روسیه که تقریبا همه روزه شده است، مقابله کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۲    
علی زندوکیلی در ویدئوی زیر در حال نواختن یک موسیقی از فیلم سنتوری است. این سئوال برای علاقه مندان به سینما و موسیقی بوجود آمده است که آیا زندوکیلی جایگزین محسن چاووشی در سنتوری 2 خواهد شد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۹    
ایرنا نوشت: جاکوب زوما رئیس جمهوری آفریقای جنوبی پس از جلسه حزب حاکم این کشور موسوم به کنگره ملی آفریقا ، از ماجرای برکناری عبور کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۹    
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی اداره کل ورزش و جوانان لرستان در قالب پروژه های عمرانی ورزشی تحقق یافته است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۹    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا روز سه شنبه با تقبیح اعمال برخی معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این کشور نوشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۹    
حمله با بات نت موسوم به Mirai باعث آفلاین شدن روتر خانگی 1 میلیون کاربر درآلمان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل استاندارد هرمزگان از غیر خوراکی بودن روغن زیتون پومس خبرداد و گفت: روغن زیتون پومس (pomace) که عمدتا از کشورهای ایتالیا و اسپانیا و یونان در قالب برندهای مختلف و بصورت قاچاق وارد کشور می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری راپتلی روسیه با انتشار ویدئویی از خودروی آب سوزی که علاءالدین جاسمی مخترع ایرانی ابداع کرده است رونمایی کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۹    
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت محمد زرین دست کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینمای ایران را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۹    
سازمان هواشناسی با انتشار اطلاعیه از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه به نوار غربی کشور خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۶    
رئیس فدراسیون والیبال با حضور در موسسه خیریه بهنام دهش پور از آخرین وضعیت این سازمان مردم نهاد باخبر و مقرر شد در حوزه ورزش و سلامتی همچنین حمایت مادی و معنوی بیش از پیش با این موسسه مردمی همکاری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۶    
ایرنا نوشت: طرح موضوع بازگشایی دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در تهران، ضمن افزایش امیدواری ها برای ایجاد زمینه های گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اروپایی با برخی واکنش های منفی روبرو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۶    
شانا نوشت: مؤسسه ای انگلیسی اعلام کرد که نشست فردا (چهارشنبه 10 آذر ماه)، مهمترین نشست اوپک از سال 1973 میلادی تا کنون به شمار می آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۰    
سارا خادم الشریعه اولین شکست را در مسابقات گرند پری شطرنج بانوان جهان تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از خسارت های افزون بر 890 میلیارد ریالی ناشی از بارش برف در استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری 6 نفر سارق مغازه و احشام و همچنین جمع آوری 15 معتاد در این شهرستان خبرداد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
جسد سید ردزوان سید سلیم شاتری 50 ساله کوهنورد مالزیایی که هنگام صعود به قله دماوند ناپدید شده بود پس از 6 روز تلاش و عملیات امداد و نجات پیدا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۰    
پیکر آیت الله محمد فاضل استرآبادی از علمای برجسته و موسس مدرسه علمیه فیضیه مازندران صبح امروز دوشنبه هشتم آبان ماه از روستای سلطان محمد طاهر تا مدرسه فیضیه مازندران تشییع و برای خاکسپاری به نجف اشرف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۷    
ایسنا نوشت: فرماندار اندیمشک از جان باختن یک زن در حادثه برخورد با قطار در این شهرستان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۴    
با تصویب هیئت وزیران، شرکت های گسترش انرژی پاسارگاد، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، پارس سویچ، نیرو ترانس و تولید برق پره سر مپنا از شرکت های دولتی با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۷    
تلویزیون چهارشنبه 10 آذر ماه به مناسبت شهادت امام رضا (ع) چندین فیلم سینمایی ایرانی و خارجی را روی آنتن می فرستد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۴    
پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت نوجوان معتاد به حشیش که اقدام به قتل و سوزاندن جسد مادرش کرده بود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۰    
ایرنا نوشت: امیر قطر در راستای تلاش کشورش برای افزایش ضریب نفوذ در قاره آفریقا از پرداخت کمک یک میلیارد و 250 میلیون دلاری به دولت تونس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۴    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که طی هفته های گذشته در استان تهران و البرز گزارش شده بود کاملا تحت کنترل قرار دارد و تاکنون بیش از 513 هزار قطعه بیمار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۰    
ایسنا نوشت: دانشمندان اروپایی مشغول ساختن پنجره هایی هستند که با جمع آوری نور خورشید، انرژی لازم برای گرمایش و سرمایش داخل ساختمان را تامین کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۷    
در اینفوگرافیک زیر بودجه عملکرد شاخص های مالی خزانه داری طی سال های 95-1384 که توسط معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر شده را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۷    
ایسنا نوشت: با توافق بین آستان قدس رضوی و باران تلکام، شبکه حرم رضوی در تلویزیون اینترنتی آیو به مناسبت سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج رسما افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از فعالیت آزادانه سه میلیون کارگر خارجی غیرمجاز در کشور انتقاد کرد و گفت: 70 درصد از این تعداد تبعه غیرمجاز، مشاغل ساختمانی کشور را اشغال کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از سفر مدیران کل و کارشناسان ارشد معاونت میراث فرهنگی کشور در روز پنج شنبه هفته جاری به منظور تصمیم گیری در خصوص ساخت و ساز پیرامون ارک خبر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۸    
محمدهیراد حاتمی
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۸    
ایسنا نوشت: سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 14 نفر و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ساری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۵    
دویست و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمود دادگو و حضور حداکثری اعضای شورا و شهردار کرج تشکیل و طی آن لایحه تغییر اساس نامه سازمان های شهرداری کرج از 14 به 11 سازمان بررسی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۲    
گذراندن دوره طرح برای فارغ التحصیلان زن و مرد تفاوتی ندارد و امکان حدف آن نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۸    
تسنیم نوشت : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نباید حرف های نمایندگان محتوای اهانت آمیز داشته باشد مخصوصاً نسبت به کسانی که منصوب رهبری هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خواننده تیتراژ پایانی فیلم آباجان یک زن است و باید دید که به این تیتراژ مجوز داده می شود یا خیر.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۸    
کمیته انضباطی پس از بررسی گزارشات داوران و نمایندگان حاضر در مسابقات جام حذفی، آرای خود را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۵    
ایسنا نوشت: مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز امکان ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور وجود دارد گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۵    
تسنیم نوشت: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از کاهش آمار جانباختگان فاجعه ی قطار تبریز – مشهد خبر داد و گفت: دو تن از افرادی که در لیست جانباختگان قرار دارند زنده هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۲    
ایسنا نوشت: ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد قابلیت های ارتباطی فضاپیمای مریخ نورد "امید" این کشور را که در سال 2021 به سیاره سرخ خواهد رسید، تامین کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۵    
فیلم کوتاه "فصل های بدون من" به کارگردانی شهرام شهنازیان در تبریز ساخته شد. فیلمنامه فصل های بدون من نوشته ی شهرام شهنازیان و شاپور خزرائی است که با بازی ژیلا آل رشاد، علی پوریان ومینا پناهی ساخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۵    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: جهت دستیابی به آثار و پیامدهای مثبت وقف در زندگی و شناسایی موانع و مشکلات موجود در ترویج و توسعه فرهنگ وقف در جامعه و ارائه راهکارهای عملی برای برطرف کردن موانع و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک دستگاه آپارتمان 155 متری در خیابان 212 شرقی تهرانپارس ، دارای 3 اتاق خواب ، با قیمت 620 میلیون تومان به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۵    
ویدیویی که فیلیپه ماچادو بازیکن سابق صبای قم لحظاتی قبل از سقوط هواپیمای تیم چاپه کوئنسه منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۲    
قیمت طلا برای سومین هفته متوالی کاهش چشمگیری داشت. این افت در حالی دامن گیر طلا بود که بازده اوراق قرضه آمریکا، دلار و شاخص های بزرگ وال استریت رکورد بالایی ثبت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۹    
ایرنا نوشت: مراسم ادای سوگند اعضای 'دولت نجات ملی' یمن امروز (سه شنبه) در برابر 'شورای عالی سیاسی' این کشور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۹    
ایرنا نوشت: تارنمای خبری ایندیپندنت نوشت که یکی از گزینشگران (الکترال های) جمهوریخواه ایالت تگزاس از سمت خود استعفا می دهد تا به ترامپ رای ندهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۹    
ایرنا نوشت: ژنرال 'راحیل شریف' که دوره سه ساله فرماندهی او بر ارتش پاکستان امروز خاتمه یافت، در آخرین سخنرانی خود در لباس فرماندهی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۶    
کتابخانه جیبی، یا همان اپلیکیشن کتاب خوان نیستان به همت انتشارات کتاب نیستان راه اندازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۵    
صبح امروز سه شنبه طی مراسمی به مناسبت هفته نیروی راهبردی دریایی با حضور امیر موسوی جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی از هشت دستاورد سازمان تحقیقات و جهاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۵    
تسنیم نوشت: خبرگزاری آلمان با استناد به گزارش های شرکت تسلیحاتی مهم "هکلر و کخ" آلمان اعلام کرد که این شرکت در آینده دیگر هیچ معامله تسلیحاتی را با برخی کشورهای خارج از حوزه نفوذ ناتو از جمله ترکیه و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۵    
ایسنا نوشت: یک هیئت قضایی به نمایندگی از دولت مصر دوشنبه شب به ادامه اجرای حکم باطل بودن توافقنامه مربوط به اعطای مالکیت دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان اعتراض کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی فهرست 34 نفر از اجساد شناسایی شده حادثه قطار تبریز - مشهد را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۲    
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که اوضاع در حلب تغییر اساسی کرده است و منطقه شرق حلب به طور کامل ازاد شده است.