یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۵۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 15 آذر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 آذر 1395 خبر آنلاین 2 آذر 1395 خبر آنلاین 3 آذر 1395 خبر آنلاین 4 آذر 1395 خبر آنلاین 5 آذر 1395 خبر آنلاین 6 آذر 1395 خبر آنلاین 7 آذر 1395 خبر آنلاین 8 آذر 1395 خبر آنلاین 9 آذر 1395 خبر آنلاین 10 آذر 1395 خبر آنلاین 11 آذر 1395 خبر آنلاین 12 آذر 1395 خبر آنلاین 13 آذر 1395 خبر آنلاین 14 آذر 1395 خبر آنلاین 15 آذر 1395 خبر آنلاین 16 آذر 1395 خبر آنلاین 17 آذر 1395 خبر آنلاین 18 آذر 1395 خبر آنلاین 19 آذر 1395 خبر آنلاین 20 آذر 1395 خبر آنلاین 21 آذر 1395 خبر آنلاین 22 آذر 1395 خبر آنلاین 23 آذر 1395 خبر آنلاین 24 آذر 1395 خبر آنلاین 25 آذر 1395 خبر آنلاین 26 آذر 1395 خبر آنلاین 27 آذر 1395 خبر آنلاین 28 آذر 1395 خبر آنلاین 29 آذر 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: با تلاش جراحان بیمارستان خاتم الانبیاء مدادی که در چشم کودک 8 ساله فرو رفته بود، بیرون آورده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۱    
ایرنا نوشت: وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران از امضای سند جامع همکاری در زمینه های مختلف بین ایران و ارمنستان در نشست امروز (دوشنبه) و توافق برای چهار برابر شدن ظرفیت تبادل برق دو کشور در آینده ای نزدیک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۵    
ایرنا نوشت:قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: بعضی ها با تفسیر تنگ نظرانه از دیدگاه های امام راحل (ره) سعی دارند سوابق پیشتازان نهضت و انقلاب اسلامی را پاک کنند و آنها را نادیده بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۲    
مشاور پیشین رئیس مجلس با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 وارد سیاست شد البته قبل از این با انجمن های دانشجویی آشنایی و فعالیت داشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۲    
کمربندهای ایمنی، کیسه های هوا، ترمز ضد قفل، کنترل کشش و استانداردهای تصادفات سخت گیرانه هم اکنون در همه ی خودروها یک امر معمول به شمار می روند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۵    
محمد جواد ظریف در سفر به هند به همراه همسرش در معبد طلایی این کشور واقع در منطقه امریتسار حضور یافت و از بخش های مختلف آن دیدن کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۹    
ایسنا نوشت: برخی از بزرگترین نام های جهان فناوری در پنجمین سال جایزه Breakthrough (دستاورد) به ارائه بیش از 25 میلیون دلار جایزه به تحقیقات علمی در دانشگاه های سراسر جهان پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۲    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصویری از اذان و اقامه گفتن رهبر انقلاب در گوش نوزاد شهید بلباسی در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم در تاریخ 95/9/1 را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۵۹    
یک باند سارقان منازل در یاسوج منهدم شد و 5 سارق و 8 مالخر بازداشت شدند. اموال کشف شده از این سارقان شامل لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، فرش و پتو است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۵۶    
جمعی از خبرنگاران و اعضای شورای شهر از روند مرمت خانه جلال آل احمد و سیمین دانشور بازدید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۳    
به گفته سازمان دهندگان جایزه نوبل، باب دیلن متن سخنرانی خود را برای ارائه در مراسم رسمی اهدای جایزه نوبل آماده کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۹    
مهدی رحمتی نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۳    
ایسنا نوشت:سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر روز دوشنبه این فراکسیون با وزیر اقتصاد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۳    
رییس قوه قضاییه درباره پرونده واگذاری املاک در شهرداری تهران گفت: بنای ما این است که بدون جنجال و سر و صدا و در فضایی حقوقی و قضایی به موضوع رسیدگی کنیم و تاکنون بیش از 15 نفر احضار شده اند و رسیدگی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۰    
خانه ملت نوشت: رئیس مجلس با اشاره به شرایط کنونی منطقه گفت: راهبرد ایران حل مشکلات و بحران های کنونی از طریق گفت وگو و مذاکره می باشد و معتقد است تنها از این طریق می توان ثبات و آرامش را به منطقه و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۷    
ایرنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از مصوبه این کمیسیون مبنی بر اجازه به دولت برای افزایش قیمت آب، گاز و حامل های انرژی درسال 96 انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۷    
حسن اسدی، بازیگر سینما و تلویزیون، نمایش زیرزمین را در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه می برد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۳    
جیمی کیمل مجری مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۳    
واحد مرکزی خبر نوشت: مانوئل والس، پس از اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، از سمت نخست وزیری استعفا کرد. والس از طرف حزب سوسیالیست نامزد ریاست جمهوری شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۳    
ایلنا نوشت: نایب رییس مجلس گفت: به نظر می رسد تلاش لابی اسراییل و عربستان این است که ترامپ را قبل از هر مناقشه دیگر بین المللی ابتدا با ایران درگیر کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۰    
شب استاد جبار باغچه بان، همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: دولت ها و جناح های سیاسی بهتر است به جای رویکرد صرفاً سیاسی و انتخاباتی به دانشجو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۴    
در نیمه آذرماه، اخبار مربوط به بابک زنجانی و تکذیب تغییرات در کابینه، پربازدیدتر از دیگر مطالب بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدد احزاب فی نفسه مشکلی ندارد، گفت: اما اگر قرار است احزاب در جایگاه اداره کشور فعالیت کنند با این تعداد نمی شود و باید حدود 5 یا 6 حزب به صورت قوی داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۴    
تک رادار با تست سرعت روی برترین گوشی های عرضه شده سال 2016 سریع ترین را انتخاب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۸    
هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور صبح امروز دوشنبه 15 آذرماه جاری در مدرسه دخترانه ایوب آزاد برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۵    
در تصویری زیر عکسی از "Svalbard" در نروژ را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۹    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تکذیب دریافت میلیون ها دلار کمک از سازمان ملل، از شکایت این معاونت نسبت به مطرح کنندگان این ادعا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۵    
به دنبال انتشار یادداشتی با عنوان" نبض بی جان صنعت در شهرک های صنعتی استان البرز" سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران جوابیه ای ارسال کرده است که برابر با قانون مطبوعات منتشر می گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۵    
دونالد ترامپ، که به خاطر گفتگوی نامتعارف با مقام های تایوانی با انتقاد پکن رو به رو شده بود، با انتشار پیامی در توییتر، از این کار خود دفاع و از چین انتقاد کرد! همین خبر، سوژه جدید سایت کگل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۵    
شرکت ایرباس امیدوار است تا سال 2050 یک هواپیمای جت همانند اسکلت یک پرنده با بدنه شفاف را تولید کند که دارای صندلی های قابل تغییر، آب گرم درمانی و سرگرمی های مجازی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۲    
علی مطهری در حالی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان سخنرانی کرد که خبرنگاران نتوانستند به محل سخنرانی در تالار وحدت این دانشگاه راه یابند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۲    
روزنامه وصف صبا در حاشیه انتقاد یک عضو کمیسیون فرهنگی درباره عدم رقابت عروسک های ایرانی با عروسک های وارداتی، این کارتون را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۲    
ایرنا نوشت:معاون امور مجلس رئیس جمهوری با بیان اینکه هیچ یک از اعضای دولت از حقوق نامتعارف دفاع نمی کند گفت: تلاش دولت این است که این موضوع به دور از شعار و سیاسی کاری بصورت اصولی و کارشناسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۹    
دولت برای بازنشستگان به خصوص بازنشستگان فرهنگی تسهیلات زیادی را در نظر گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۵    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ضمن تقدیر از هواداران به جهت حمایت های همه جانبه از تیم به منظور رفع نگرانی های آنها درباره پاره ای مسائل به منظور روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۹    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حذف مجوزها برای هر فناوری را عاملی برای جهش پهنای باند در کشور دانست و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۵    
برداشت هندوانه خارج از فصل برای شب یلدا در هشت هزار هکتار از زمین های کشاورزی هرمزگان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۵    
مدرسه فوتبال باشگاه فولاد خوزستان چندروز پیش همانند سال های گذشته با شروع ثبت نام از بازیکنان علاقمند به فوتبال ازبین متولدین سال های 83 تا 87 دوره جدید فعالیت های خود را آغاز کرده که با استقبال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۲    
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس گفت: احداث دو بازارچه دستفروشی در بلوار طالقانی به نام های بازارچه بانوان و شب بازار طالقانی موجب ساماندهی و ایجاد اشتغال پایدار برای حدود 800 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۲    
ایسنا نوشت: شهروند ایرانی به اتهام جعل اسناد دولتی روز گذشته در دادگاه دوبی محاکمه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۰    
گوگل اپلیکیشن مکان یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۹    
مهر نوشت: دمیتری پسکوف اخبار مربوط به ارسال پیام رئیس جمهور روسیه "ولادیمیر پوتین" به همتای ایرانی خود حسن روحانی را تائید نمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۹    
ایرنا نوشت: سقوط دومین فروند هواپیمای جنگی روسیه از یگان پروازی ناوهواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف این کشور در 20 روز گذشته تائید شد که از دریای مدیترانه در عملیات سرکوب تروریست های ضدسوری مشارکت دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۹    
ایرنا نوشت: 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری منتخب آمریکا که به خاطر گفت و گوی نامتعارف با مقام های تایوانی با انتقاد پکن رو به رو شده بود، با انتشار پیامی در توییتر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۹    
ایرنا نوشت: ادوارد اسنودن پیمانکار پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا گفت که انتظار ندارد باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا وی را پیش از پایان دوره خود در ژانویه، عفو کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۶    
اجکت به موقع خلبان قبل از سقوط جت جنگنده را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد که مهدی رحمتی محروم نخواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۶    
ایرنا نوشت: استاد اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تصمیم اخیر کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) مبنی بر کاهش تولید نفت و مجاز بودن ایران به افزایش تولید این محصول می تواند هم فرصت و هم تهدید باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۲    
صحنه برخورد مواد آتش زا با آنتونی لوپز دروازه بان تیم لیون فرانسه را در ویدئوی زیر می بینید که باعث از دست دادن شنوایی او شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۲    
معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور در شورای پدافند غیرعامل گیلان گفت: استان گیلان در زمینه پدافند غیرعامل پیشتاز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی از وقوع 19 فقره قتل دراستان طی 8ماه گذشته خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۹    
500 میلیون تومان خسارت روز دوم بارندگی به برق لرستان اختصاص یافت
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۹    
مراسم افتتاحیه بزرگداشت هفته پژوهش با حضور مهندس "واعظی" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۹    
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج، در پیامی سالگرد حماسه 16آذر، روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و دانشجویان تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۹    
استاندار لرستان در مراسم رونمایی از بالگرد جدیدMI17 ضمن تشکر از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۹    
حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان برای دهمین سال متوالی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای استان گیلان انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
ایسنا نوشت: فرماندار ارومیه گفت: دانشگاه کلوپ و آوردگاه سیاسی نیست ولی با این حال دلیلی برای دوری گزینی دانشجویان از فعالیت های سیاسی وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
بوکسور نوجوان رودباری به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
اسلام کلیه خطوط را برای سعادت ما ترسیم کرده است و وقف یکی از مظاهر رسیدن به این سعادت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
در ادامه انتصابات راه و شهرسازی گیلان، سرپرستان جدید ادارات راه و شهرسازی ماسال و انزلی معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
برای اولین بار در کشور، در راستای اجرای پروژه تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت، سامانه ثنا (ثبت نوآوری آموزشی) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان طراحی و راه اندازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
خانه ملت: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، تاکید کرد که آزمون تحصیلات تکمیلی سال 96 دانشگاه آزاد تا تصویب آیین نامه اجرایی توسط دولت طبق سنوات گذشته برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
ایسنا نوشت: بازیکن فنلاندی تیم والیبال شهرداری ارومیه احتمالا به دلیل یک بیماری عجیب همکاری اش را با این تیم قطع خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
کمیته نظارت شورای شهر تهران، در راستای بررسی مشکلات محلات شهر پایتخت به بررسی مشکلات و خواسته های محله باغ فردوس در محدوده شهرداری منطقه یک پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۹    
جانشین رئیس ستاد جشنواره هفته پژوهش و فناوری البرز گفت: ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۳    
ایلنا نوشت: مصطفی معین گفت: در کشورهای جهان سوم به دلیل پویا نبودن نهادهای مدنی و آزاد نبودن مطبوعات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۳    
میزان نوشت:قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر 54 دلار و 60 سنت معامله شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۳    
ایلنا نوشت:معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یک سند حقوقی و بین المللی است و نقض آن توسط آمریکا، این کشور را نزد جامعه جهانی بی اعتبار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۰    
24آنلاین نوشت: بر اساس لایحه بودجه سال 96 دولت مبلغ169/433/900/000/000 تومان به شهرداری تهران کمک می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۳    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) روز دوشنبه اول آذرماه سال جاری با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۳    
تسنیم نوشت : سرلشکر صالحی با حضور در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۷    
العالم نوشت: شبکۀ ده رژیم صهیونیستی با انتشار اسنادی دربارۀ مرگ یاسر عرفات، رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین، مدعی شد قاتل عرفات را شناسایی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
ایرنا نوشت: شبکه خبری سی ان ان درخبری فوری گزارش داد : دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا، بن کارسون جراح باز نشسته مغز و اعصاب را بعنوان وزیر مسکن و توسعه شهری در دولتی آتی خود برگزید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
ایرنا نوشت: کمیسیون مرکزی انتخابات ازبکستان امروز دوشنبه اعلام کرد که شوکت میرضیایف 59 ساله با کسب بیش از 88 درصد آرا در انتخابات به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
تسنیم نوشت: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: من هم همانند آقای روحانی معتقد هستم که خدا برجام را آورد و خیلی چیزها به ویژه چهره واقعی آمریکا مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
خطر محرومیت برای دو استقلالی دیگر به جز رحمتی وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۴    
ایرنا نوشت: وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از متناسب نبودن حجم مبادلات تجاری ایران و ارمنستان، بر هدایت بخش های خصوصی و دولتی دو کشور برای افزایش مبادلات و سرمایه گذاری های مشترک تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۱    
میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا برای آخرین بار کاخ سفید را برای کریسمس تزیین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۱    
تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه با پیروزی ترامپ نظام آمریکا هیچ تفاوتی نکرده است، گفت: در 4 سال آینده باید منتظر شرایط سخت تری در کشور باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی اسبق وزارت خارجه می گوید: معتقدم تصویب طرح تمدید تحریم های ایران به مدت 10 سال هم ناقض متن برجام و هم ناقض روح برجام است اما این موضوع نباید دستاویز تسویه حساب های گروه های سیاسی شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۴    
آخرین اثر سینمایی نگار آذربایجانی به تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۰    
صدا و سیما با تولید برنامه ای به تحلیل و تمجید از اقدام کارشناس هواشناسی که هنگام گزارش وضعیت هوا به مصوبه سنای آمریکا درباره تمدید تحریم ها اشاره کرده و گفته بود آمریکا و هوا غیر قابل اعتماد هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۴    
تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمنان ما کشورهای همسایه نیستند بلکه دشمن ما در اقیانوس ها گسترش پیدا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۷    
ایلنا نوشت: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکیدبر اینکه می خواهیم اعدام ها کاهش یابد، گفت: به دنبال توقف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر با پرونده های سبک هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۷    
امیدرضا سپهری، کارگردان جوان تئاتر از حضور سیما تیرانداز و سام قریبیان در نمایش جدیدش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۴    
ایسنا نوشت: رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی بر این نکته که مدیران باید روحیه نقدپذیری داشته باشند، تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۱    
در حالی که مردم تهران مدتی است با آلودگی شدید هوا دست و پنجه نرم می کنند، بارش باران در عصر امروز، رنگین کمان بسیار زیبایی را پدید آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۱    
کنسرت ارکستر و کر بِل کانتو که به اجرای اپرای ایتالیایی می پردازد، روز چهارشنبه 24 آذر در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۸    
شانا نوشت:با توجه به حجم بالای بدهی ابرشرکت های نفت دولتی آمریکای لاتین، افزایش قیمت نفت سود چندانی برای آنها ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۴    
روزنامه خبرورزشی نوشت: برانکو ایوانکوویچ این روزها پرسپولیس را برای حفظ صدرنشینی آماده می کند. اگرچه به قول خودش، هدف نهایی قهرمانی است، نه حفظ صدرنشینی در این مقطع از سال...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۴    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور فوت یک نفر بر اثر تزریق آمپول پنی سیلین در نیشابور را تایید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۴    
رضا رفیع که در برنامه حالا خورشید حاضر شده بود اخبار روز را به زبان طنز مطرح کرد که در ویدئوی زیر می توانید ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۴    
روزنامه خبرورزشی نوشت: استقلالی ها دیروز پس از یک روز استراحت حدود 2 ساعت تمرین کردند. برد مقابل صبا موجب شده تا روحیه بازیکنان استقلال تا حد زیادی بالا برود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۴    
روزنامه خبرورزشی نوشت: دیروز جعفر کاشانی، مرد سپیدموی پرسپولیس در مورد موقعیت های زیاد گلزنی که بازیکنان این تیم در دیدار برابر ماشین سازی تبریز از دست دادند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
پادوانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نتوانست تمرین را ادامه دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
ایسنا نوشت: نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای کمک به وزارت ورزش در جهت دستیابی به اهداف اعلام آمادگی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۷    
ایسنا به نقل از وزیر ارتباطات نوشت در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی، مصوب شد کانال هایی که در شبکه های اجتماعی مختلف بیش از حد خاصی عضو دارند و مشغول به فعالیت های خبری و اطلاع رسانی هستند باید از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۷    
محمود فاضلی*
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۷    
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در برنامه تلویزیونی 90 حضور خواهد یافت.