جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۱۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 29 فروردین 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 فروردین 1396 خبر آنلاین 2 فروردین 1396 خبر آنلاین 3 فروردین 1396 خبر آنلاین 4 فروردین 1396 خبر آنلاین 5 فروردین 1396 خبر آنلاین 6 فروردین 1396 خبر آنلاین 7 فروردین 1396 خبر آنلاین 8 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 فروردین 1396 خبر آنلاین 10 فروردین 1396 خبر آنلاین 11 فروردین 1396 خبر آنلاین 12 فروردین 1396 خبر آنلاین 13 فروردین 1396 خبر آنلاین 14 فروردین 1396 خبر آنلاین 15 فروردین 1396 خبر آنلاین 16 فروردین 1396 خبر آنلاین 17 فروردین 1396 خبر آنلاین 18 فروردین 1396 خبر آنلاین 19 فروردین 1396 خبر آنلاین 20 فروردین 1396 خبر آنلاین 21 فروردین 1396 خبر آنلاین 22 فروردین 1396 خبر آنلاین 23 فروردین 1396 خبر آنلاین 24 فروردین 1396 خبر آنلاین 25 فروردین 1396 خبر آنلاین 26 فروردین 1396 خبر آنلاین 27 فروردین 1396 خبر آنلاین 28 فروردین 1396 خبر آنلاین 29 فروردین 1396 خبر آنلاین 30 فروردین 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۶    
الوپیک شاخصترین خدمات سفارش پیک موتوری انلاین تهران است که با هزینه هایی تا 50 درصد زیر قیمت بازار و وسیع ترین ناوگان حمل و نقل موتوری در حال فعالیت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۳    
پرسش هایی درباره مساله سوریه، حمله آمریکا و پیامدهای انفجار تسلیحات شیمیایی
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۹    
نایب رئیس کمیته آب در کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان خواهان انتقال آب نیست و اگر از انتقال آب حمایت می کنیم به این خاطر است که حق آبه محیط زیستی تالاب که سال ها است برای مصرف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۲    
تسنیم نوشت:شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 35 واحد رشد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۰    
تعامل روسیه با ایران فقط بخش کوچکی از تصویر بسیار بزرگ تر تعاملات جهانی روسیه بوده و این ایران است که باید این جایگاه را برجسته و تثبیت کند
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی سوالات نمایندگان بدون حضور وزیر کشور خبر داد و گفت: 4 سوال ملی برای بررسی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
ایسنا نوشت: درپی انتشار ویدئویی مبنی بر واردات مربا از کشورهای خارجی، رئیس کل گمرک ایران با ارسال نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۹    
وقایع اتفاقیه نوشت: خوش تیپ هستند و خوب حرف می زنند، طوری که با ظاهرسازی طعمه را فریب می دهند و کسی شک نمی کند که آنها دکتر نیستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۴    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران گفت: اکنون نشان ملی استاندارد ایران در 70 کشور جهان معتبر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
هیئتی دانشگاهی از صربستان برای مذاکره درباره تاسیس کرسی زبان فارسی در دانشگاه بلگراد به ایران سفر می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
اولین آلبوم رسمی گروه آوازی دامور، بدون همراهی ساز منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
اعضای هیات رئیسه هیات کاراته گیلان به همراه مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان این استان و عضو کمیته فنی فدراسیون با مسئولین فدراسیون کاراته دیدار و گفت و گو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از ثبت رکورد 180 عملیات تعمیری توسط دستگاه لوله مغزی سیار بر روی چاه های این شرکت در سال 1395 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تا پایان سال گذشته در مجموع 27 هزار و 997 واحد مسکن مهر در استان تحویل متقاضیان شد که 9458 واحد آن طی سال های 92 تا 95 بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۴    
باز هم انتخابات. و باز هم شعارهای تبلیغاتی. اما این بار از جنس تخریب روانی. اما به چه قیمتی؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۴    
هر ساله از بیستم مهر تا سی ام فروردین سال بعد تورهای ماهیگیری در طول 338کیلومتری سواحل دریای خزر در استان مازندران پهن می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
نخستین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان جهان اسلام با حضور نمایندگانی از 22 کشور جهان همزمان با سی وچهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از تلاش مضاعف برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و هدف اصلی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان می باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به ادعای مالکیت بنیاد مستضعفان بر کاخ موزه های سعدآباد و نیاوران بیانیه ای منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی با انتشار پیام هایی درگذشت کیومرث منشی زاده، شاعر فقید، را تسلیت گفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
در مباحث قبلی در مورد نقش و اهمیت احزاب و اینکه ما باید الگویی بومی برای سازمان حزب ارائه دهیم و از کاستی ها و ضعف های احزاب غربی درس بگیریم، سخن گفتیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۳    
کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از طرح موزاییکی جشن قهرمانی این تیم در دیدار مقابل پدیده رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۹    
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه های دارالفنون از روز چهارشنبه 30 فروردین ماه در کاخ جشنواره آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
وقایع اتفاقیه نوشت: می گویند در دریای خزر جزیره جدیدی سربرآورده، مدعیان این موضوع معتقدند عوامل زیست محیطی و تغییر اقلیم به همراه عوامل انسانی موجب پسروی آب دریای خزر و تشکیل جزیره جدید در این منطقه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۸    
ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: 84 درصد ظرفیت سدهای 12 گانه در استان پر شده و در حال حاضر افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آب در دریاچه پشت این سدها ذخیره شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۷:۱۱    
اعتماد نوشت:ابراهیم رییسی که هوادارانش او را شبیه ترین فرد به شهید بهشتی می دانند، دست به قلم شده و در ایامی که شورای نگهبان مشغول بررسی صلاحیت هستند دو نامه نوشته است؛ گله مندانه و کوتاه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۷:۱۱    
مطبوعات امروز چهارشنبه 30فروردین1396 تیترهای متنوعی را در صفحه اول خود جای داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۵    
به مناسبت دهه بنیاد مسکن و بمنظور رفاه حال روستاییان ،مراسم کلنگ زنی چند طرح روستایی شهرستان بویراحمد و با حضور فرماندار بویراحمد،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۱    
ضروری است آسفالت ریزی معابر سطح شهر اردبیل در طول شب انجام شود تا ترافیک روزانه کاهش یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۱    
رییس اداره منابع طبیعی پلدختر خبر داد:ماموران یگان حفاظت این اداره 15 کیسه زغال چوب بلوط قاچاق را در این شهرستان کشف کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۱    
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج از کلنگ زنی تصفیه خانه آب شرب شهر یاسوج با حضور وزیر نیرو خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۱    
استاندار همدان گفت: باید مردم را تشویق و ترغیب کرد تا در انتخابات به صورت فعال شرکت کنند، و ما نیز به عنوان مسئولان برگزاری انتخابات قول داده ایم انتخاباتی سالم و قانونی برگزار شود و بر این تعهد نیز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۱    
فرمانده انتظامی پلدختر خبر داد: برخورد کامیون با یک گله دام موجب تلف شدن 23 راس گوسفند در جاده پلدختر – خرم آباد شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۰    
ایرنا نوشت: روسیه اعلام کرد که کشورهای غربی با گذشت دو هفته از حادثه خان شیخون نتوانسته اند هیچ گونه مدرکی برای اثبات ادعای خود علیه دولت سوریه ارائه کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۹    
فروش رفتن بلیت های کنسرت پنجم اردیبهشتِ گروه گره در کمتر از 40 دقیقه، موجب تمدید آن شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۵    
رییس جمهوری به مناسبت بزرگداشت روز ارتش تصویری از سال 1365 در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۵    
سیستم پیوند اعضای اسپانیا که 25 سال پیش بنیانگذاری شد، به موفقیت های بسیاری دست یافته و به الگویی برای سایر کشورها بدل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۲    
ایرنا نوشت: وزیر امورخارجه اسپانیا در واکنش به نتیجه همه پرسی اخیر ترکیه از دولت این کشور خواست، اصلاحات قانونی گسترده را با حداکثر اجماع و با هدف جلوگیری از بروز تفرقه در این کشور انجام دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۸    
انتخاب به نقل از نیوز ابزرور نوشت: انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ایران بار دیگر حسن روحانی رییس جمهور این کشور را در معرض رای مردم قرار خواهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۵    
هفت درِ عشق شامل نمایش آیین های فولکلور بخش های مختلف ایران و مراسم تاجیکی، فلسطینی، ترکی و... در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۹    
ایرنا نوشت: سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه اعلام کرد: تمامی 12 سرنشین یک فروند بالگرد سقوط کرده در استان تونجالی در مرکز ترکیه کشته شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۲    
ایلنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان در مورد ابلاغیه آیت الله جنتی که در آن خواستار ردصلاحیت نامزدهای اقلیت های مذهبی در انتخابات شوراها شده بود توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۰    
ایرنا نوشت: کمیسیون اروپا روز سه شنبه اعلام کرد که نخستین پروژه همکاری بین اتحادیه اروپا و ایران در زمینه ایمنی هسته ای در چارچوب برجام، امضا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۶    
ایرنا نوشت: رسانه های روسی از دستگیری ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در هنگام فرار از عراق خبر دادند در حالیکه تائید یا تکذیبی رسمی در این باره انتشار نیافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۶    
هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه، 31 فروردین و اول اردیبهشت در پنج بخش با شرکت 250 نفر برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۳    
چند تن از هنرمندان کشور در حوزه های مختلف، باحضور در پردیس تئاتر تهران از آثار هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت دیدن کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۹    
ترکیب تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۱    
ورزش سه نوشت:ایکر کاسیاس و میشائیل بالاک، کاپیتان های سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ در مورد دیدار امشب برای هم کری خواندند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۷    
بررسی قیمت سکه بهار آزادی (طرح جدید) بر اساس اطلاعات بانک مرکزی نشان می دهد که این کالای سرمایه ای، در مرداد 84 و هنگلم شروع به کار دولت نهم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۵    
در 29 فروردین، پربازدیدترین اخبار به ماجرای واسطه شدن آیت الله جنتی اختصاص داشت و این زمزمه هم پربازدید بود: آیا رئیسی به نفع قالیباف از رقابت انتخاب رئیس جمهوری آینده کناره گیری می کند؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۲    
ایلنا نوشت: نامزد انتخاباتت ریاست جمهوری با بیان اینکه پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم، گفت: حق تولیت بنده فقط برای زائران و فقرا خرج می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۹    
در حاشیه برگزاری همه پرسی در ترکیه سایت کگل این کارتون را با عنوان روز بعد از رفراندوم منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۹    
تماشاخانه ایرانشهر با وجود این که یک بار در مهر و آبان سال گذشته، برنامه های سالن هایش در سال 96 را اعلام کرده بود به واسطه تغییرات پیش آمده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران پس از بازدید از شهرک صنعتی راوند در شهرستان کاشان: مجوز 60 هزار طرح صنعتی در کشور صادر شده است که زمینه اشتغال جدید برای 454 هزار نفر را فراهم می کند
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۷    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهردار ارومیه گفت: بیش از 50 هزار گل لاله در رنگ های متنوع درفضای گوللر باغی کاشته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۷    
مهر نوشت: شهردار اردبیل بهبود سیمای شهری در شهر اردبیل به ویژه در چهار ورودی شهر را از جمله اولویت های سال جاری شهرداری مرکز استان عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
بر اثر یک اتفاق نادر یک رودخانه با پهنای 480 متر در کانادا تنها در چهار روز ناپدید شد و دانشمندان را شگفت زده کرد. رودخانه Slims River از یخچال طبیعی Kaskawulsh Glacier سیراب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۷    
کیلینی، مدافع یوونتوس در آستانه دیدار برگشت با بارسلونا: مثلث MSN شبیه به کوسه هستند، اگر ذره ای دستپاچه شوید، بوی خون را متوجه می شوند و کارتان را تمام می کنند...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۴    
ایرنا نوشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: لغو روادید گردشگری سفر به روسیه جامع است و شامل همه شهرهای این کشور می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۱    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه فیلم جنجال در عروسی موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۴    
ایلنا نوشت: دبیر شورای نگهبان در ابلاغیه ای که برای انتشار به روزنامه رسمی کشور داده، خواستار جلوگیری از تایید صلاحیت کاندیداهای اقلیت های مذهبی در انتخابات شوراهای شهر و روستا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۴    
گوگل پس از شکست در روسیه، مجبور شده است تا اندروید را به روی رقبا (موتور جستجوی یاندکس) و کمپانی های مالک برنامه های اندرویدی باز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۲    
ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از ارائه توضیحاتی از سوی رئیس قوه قضائیه درباره بازداشت ادمین های کانال های تلگرامی به نمایندگان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۴    
ایسنا نوشت: یک سانحه ریلی در دامغان منجر به فوت در دم یکی از نیروهای فنی راه آهن شمالشرق شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۴    
مسابقه دوی ماراتن بوستون که یکی از قدیمی ترین رقابت های ماراتن در جهان است هر سال در شهر بوستون آمریکا برگزار می شود و از نظر تعداد شرکت کننده نیز یکی از رکوردداران مسابقات ماراتن جهان است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۹    
نمایش سفر به آیین های ایران زمین روز پنجشنبه 31 فروردین ساعت 16 در فرهنگسرای نیاوران تنها برای بانوان و بدون حضور آقایان روی صحنه خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۵    
شاهکار رضا قوچان نژاد در این فصل او را در رده 42 برای کسب کفش طلای اروپا قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۱    
رژه روز ارتش با حضور یگان های مختلف نیروهای مسلح در آذربایجان غربی همراه با سایر نقاط کشور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۱    
مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی از برگزاری سومین جشنواره طبخ آبزیان با هدف ترویج و بالا بردن سرانه مصرف ماهی در ارومیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۱    
ایسنا نوشت: مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره بید مشک در سی ام فروردین سال جاری با هدف ارج نهادن به زحمات تولیدکنندگان و فرآوری کنندگان این محصول در استان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۱    
ساماندهی معتادان این استان ضروری است وباید بهزیستی و نهاد های مربوطه دیگر اقدام موثری را درجمع آوری وساماندهی آنها انجام دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی -رییس جمهوری- امروز سه شنبه در جمع روسای دانشگاه های کشور اظهار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۲    
مستند مردان ارباب جمشید با حضور کارگردانانش پگاه آهنگرانی و درنا مدنی با موضوع سرنوشت سیاهی لشکرهای سینما نقد و بررسی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۶    
بی بی سی نوشت: یک بالگرد پلیس ترکیه با 12 سرنشین در شرق این کشور سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۲    
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اخبار مطرح شده در شبکه های مجازی مبنی بر انصراف زائران یزدی و تبریزی از حج تمتع 96 را کذب دانست و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۹    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به لحظه عبور یک پرنده زنبورخوار از کنار هم نوع خود که بر روی یک شاخه نشسته اختصاص یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأت بلند پایه ایرانی دقایقی پیش تفلیس را به مقصد بیشکک ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۷    
داتیکان نوشت: حدود چند روز پیش (25 فروردین 1396) کاربران تلگرام آگاه شدند که امکان مکالمه صوتی از طریق این شبکه برایشان فراهم شده است؛ اگرچه امکان دسترسی برای همه افراد ممکن نبود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی دولت اعلام کرد مقرری دریافتی از سوی خانوارهای آسیب پذیر که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قرار دارند، افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۰    
ایلنا نوشت:امروز رکورد ریل گذاری در کشور با عملیات احداث ریل 1728 متری در مسیر راه آهن همدان شکست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۰    
سفیر ایران در گرجستان ضمن ارزیابی مثبت از سفر وزیر امور خارجه به گرجستان گفت لغو ویزای دو کشور تاثیر زیادی بر افزایش گردشگران داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۰    
رئیس کمیته انضباطی می گوید داور وسط دیدار خونه به خونه بابل با نساجی مازندران، تصمیم مستقیم در نیمه تمام ماندن بازی نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۴    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای دیداری رسمی در گرجستان بسر می برد عصر امروز با گیورگی مارگوِلاشویلی رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۱    
دهمین برنامه عصر کتاب به مناسبت گرامیداشت آذرتاش آذرنوش در هشتادمین سالروز تولدش، یکشنبه سوم اردیبهشت برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۷    
روز گذشته خودرو و پیکر یکی از قربانیان سیل آذربایجان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۷    
ایسنا نوشت:رییس خانه احزاب در نامه ای خطاب به ستاد انتخابات وزارت کشور و شورای نگهبان، انصراف خود را از کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۲    
تسنیم نوشت: رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر گفت: با پیدا شدن جسد یک زن و یک مرد دیگر از مفقودان سیل اخیر آذرشهر، تعداد اجساد شناسایی و پیدا شده به 19 نفر رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۵    
واحد مرکزی خبر نوشت: وزارت دفاع روسیه عامل حملات شیمیایی خان شیخون را معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۳    
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اتحادیه میوه و سبزی نوشت:افزایش تقاضا برای خرید میوه های ممنوعه از جمله دلایل اصلی قاچاق به شمار می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
تسنیم نوشت: سرپرست تیم فوتبال سپاهان به بازگشت محمود کریمی به سپاهان واکنش نشان داد و گفت: اگر بحثی درباره بازگشت کریمی به سپاهان باشد بین او و کرانچار انجام شده و فصل آینده صورت می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
ایسنا نوشت:دادستان دادسرا و دادگاه های نظامی استان ایلام گفت: به هیچ عنوان نیروهای مسلح حق جانب داری و حمایت از کاندیدا، حزب و یا جریان خاص فکری یا سیاسی ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
هیأتی متشکل از مدیران شرکت ملی صادرات و واردات دولتی چین در دیدار با استاندار گیلان از تمایل این کشور به حضور فعال تر در پروژه های عمرانی استان خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جاسک گفت: امسال چهار هزار تن محصول هندوانه برداشت شده از زمین های کشاورزی شهرستان جاسک به خارج از کشور صادر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، در سال جاری در هرمزگان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۲    
کارگردان فیلم نلسون ماندلا برای همیشه با اشاره به تلاش برای اکران فیلمش در مرکز نمایش های بین الملل نیویورک از حمایت و پیگیری ویژه محمدجواد ظریف برای ساخت این اثر گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۳    
کادر فنی تیم فوتبال استقلال در مسابقه با تراکتورسازی سیاه پوش خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۸    
کامبیز نوروزی، حقوقدان، می گوید: چند سال است شورای شهر تهران جلسات غیرعلنی برگزار می کند و این مغایر با مبانی حقوقی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۹    
ایرنا نوشت: وزیر دادگستری گفت: در صورت وجود مستندات قوی برای احراز نشدن صلاحیت برخی داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۴    
کارشناسان بازار جهانی پیش بینی می کنند افزایش تولید نفت آمریکا، کشورهای اعضای اوپک را در تنگنا قرار دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۷    
واحد مرکزی خبر نوشت: امیر قطر تهدید کرد چنانچه اخوان المسلمین حملات علیه دولت مصر را افزایش ندهند، منابع مالی آنها را قطع می کند.