شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 17 تیر 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 تیر 1396 خبر آنلاین 2 تیر 1396 خبر آنلاین 3 تیر 1396 خبر آنلاین 4 تیر 1396 خبر آنلاین 5 تیر 1396 خبر آنلاین 6 تیر 1396 خبر آنلاین 7 تیر 1396 خبر آنلاین 8 تیر 1396 خبر آنلاین 9 تیر 1396 خبر آنلاین 10 تیر 1396 خبر آنلاین 11 تیر 1396 خبر آنلاین 12 تیر 1396 خبر آنلاین 13 تیر 1396 خبر آنلاین 14 تیر 1396 خبر آنلاین 15 تیر 1396 خبر آنلاین 16 تیر 1396 خبر آنلاین 17 تیر 1396 خبر آنلاین 18 تیر 1396 خبر آنلاین 19 تیر 1396 خبر آنلاین 20 تیر 1396 خبر آنلاین 21 تیر 1396 خبر آنلاین 22 تیر 1396 خبر آنلاین 23 تیر 1396 خبر آنلاین 24 تیر 1396 خبر آنلاین 25 تیر 1396 خبر آنلاین 26 تیر 1396 خبر آنلاین 27 تیر 1396 خبر آنلاین 28 تیر 1396 خبر آنلاین 29 تیر 1396 خبر آنلاین 30 تیر 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۹    
تصویری کمتر دیده شده از مظفرالدین شاه قاجار در میان پادشاه بریتانیا ادوارد هفتم و ملکه الکساندرا در سفر دوم فرنگستان در سال 1902 میلادی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۹    
بر اساس شاخص زیر یزد، تهران، اصفهان و قم بدحساب ترین استانهای اقتصادی ایران هستند و یزدی ها بیشترین تعداد سرانه چک برگشتی کل کشور و کهکیلویه ای ها کمترین میزان را دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۱    
جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار این هفته، آثار سینمایی در ژانر علمی و تخیلی را روی آنتن می فرستد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۷    
اردوی فرهنگی آموزشی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اردبیل از سوی نهاد رهبری این دانشگاه در مشهد مقدس برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۷    
رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: در پی گزارشهای مردمی در منطقه میانکوه شرقی از توابع این شهرستان مبنی بر زنده گیری سهره ماموران اجرایی این اداره با همکاری نیروی انتظامی میانکوه شرقی (چمشک) موفق ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه با تلاش بی وقفه کارکنان گاز استان برای گرم نگه داشتن خانه های مشترکین در فصل سرما خبر داد و گفت : با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۹    
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 32 کیلو گرم شمش طلای 24 عیار به ارزش 54 میلیارد ریال از یک باند در زنجان و پیشنهاد رشوه10 شمش به ماموران انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۸    
شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، تست رانندگی ایکس تریل را به صورت روزانه و در فضایی استاندارد و ایمن برای علاقه مندان فعال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۱    
ایسنا نوشت: شهر تاریخی یزد، به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران، درفهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۴    
دومین همایش حقوق شهروندی با پیام دستیار ویژه ریاست جمهوری در امور حقوق شهروندی با حضور دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در اراک برگزار شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۱    
مهر نوشت:مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مرکزی فشار زیادی به بانک ها برای فروش خانه های خالی وارد کرده، چون بخش عمده ای از خانه های خالی متعلق به بانک هاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۷    
پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای صیانت از حقوق شهروندی تلاش های بسیاری انجام شد و با این که چهار دهه برای این مهم تلاش شده است، اما کماکان در بخش حقوق شهروندی با مشکلاتی مواجه هستیم .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۵    
استقرار اورژانس هوایی به عنوان یکی از نیازهای اساسی در خدمات پیش بیمارستانی یکی از مطالبات مهم استان مرکزی در سفر وزیر بهداشت و درمان به این استان در دوشنبه هفته جاری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۷    
کیک هفتادمین سال فعالیت هنری علی نصیریان در عرصه بازیگری با حضور چهره های سیاسی و هنری در سالن اصلی تاترشهر بریده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۷    
کیهان نوشت: کارگردان فیلم ضد ایرانی که در فیلم خود از فرقه ضاله بهائیت حمایت کرده بود و انواع اتهامات بی اساس را در این فیلم به نظام نسبت داده و این فیلم را به جشنواره کن فرانسه فرستاده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۷    
خبرجنوب نوشت: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از تهیه بانک اطلاعاتی هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: این بانک برای پیش چاپ آماده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۱    
در ویدئوی زیر گزارشی از گور دسته جمعی مسلمانان در اروپا را میبینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۷    
مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی بر لزوم معرفی و احیای آیین ها و فرهنگ محلی روستاهای استان مرکزی تاکید نمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۷    
در اقدام هیجان انگیزی که به تازگی مشاهده شده، عده ای از مردم به صورت همزمان و با طناب از روی یک پل با ارتفاع خیلی زیاد به پایین پریدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۸    
تسنیم نوشت: معاون امور مجلس دانشگاه آزاد گفت: تمام 2900 رشته محل مورد مناقشه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی به کار خود ادامه می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۱    
رضا نصری
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۷    
نخستین طرح گردشگری بین المللی مینی ورلد (MINI WORLD) خاورمیانه یا پنجره ای به سوی جهان در ملایر در حال ساخت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۷    
هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری گفت: دهمین اهدای عضو در سال جاری با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی فاطمه حسن زاده در این استان انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۷    
تیم موتور کراس استان تهران قهرمان مسابقات موتور کراس کشور در همدان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۷    
تسنیم نوشت: سومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اردبیل برگزار می شود و در حال حاضر تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۷    
استان اردبیل جزو یکی از 6 استان برتر کشور در مهار آب های مرزی محسوب می شود به طوری که 11هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در مهار آب های مرزی در دشت مغان انجام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۸    
واحد مرکزی خبر نوشت: نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت همگان می دانند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و در دیگر کشورهای سراسر دنیا مداخله می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۸    
پردیس تئاتر شهرزاد با با 3 سالن و بیش از 700 صندلی، هفته آینده افتتاح خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۵    
مهر نوشت: وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد که در دیدار با همتای آمریکایی خود پیرامون بحران قطر و آنچه دخالت های ایران نامید گفتگو کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۵    
مراسم نکوداشت هنرمندان فقید مولاوردی خواجه وند، نوازنده ساز عاشقی و یدالله تیموری، نوازنده تنبور، چهارشنبه 21 تیر ساعت ساعت 20:30 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۲    
بانک ورزش نوشت: سرمربی سابق تیم ملی کشورمان به انتقادهای تندی از سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۹    
ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه شنبه شب در خصوص آخرین تحولات عراق گفت: آنکارا هرگز اجازه نخواهد داد که عراق تجزیه شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۹    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که مسایل قومی ، سیاسی و مذهبی نباید مانعی بر سر حل مشکلات کشور و رفع نیازهای مردم باشد، گفت: برنامه دولت توسعه متوازن، هماهنگ و جامع کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۲    
سرمربی تیم ملی نسبت به برکناری اسدی و شایعات واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۳۹    
ایسنا نوشت: بررسی تکمیلی پرونده شهر تاریخی یزد با هدف ثبت در فهرست میراث جهانی، پس از حمایت چهار کشور و طرح سوال ازسوی برخی کشورهای دیگر، به صبح روز یکشنبه (18 تیر) موکول شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۳۹    
راننده ی یک خودروی سواری پس از چپ کردن ماشین به دلیل سرعت غیرمجاز، به بیرون از ماشین پرتاب شد، اما از مرگ حتمی نجات یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۲۰    
کارگاه آموزشی تئاتر ویژه هنرجویان ایرانی در فرانسه به همت گروه تئاتر زندگی از 12 تا 31 جولای (21 تیرماه تا 9 مردادماه) در شهر سن اتین، فرانسه برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۳    
نمایی از ویرانی های برجای مانده از درگیری ها و ناآرامی های هامبورگ پس از اعتراضات گسترده مردم به برگزاری نشست سران اجلاس گروه20 را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۱۲    
در 17 تیرماه، اخبار مربوط به شهرداری تهران کم کم در صدر مطالب پربازدید خبرگزاری خبرآنلاین نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۸    
رئیس گروه سرمایه گذاری و برنامه ریزی طرحهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از تصویب تخصیص اعتبار مبلغ 8100 میلیون ریال به مجمتع آب گرم شهرستان دهلران از محل اعتبارات استانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۸    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف روزانه از 341 مگاوات فراتر رفت و در صورت صرفه جویی نکردن مشکل خاموشی و قطع برق محتمل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۸    
مدیرعامل آب منطقه ای استان زنجان استان زنجان با اشاره به شناسایی 7 هزار و 369 حلقه چاه غیرمجاز در استان گفت: یک هزار و 500 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۸    
استان زنجان در استفاده از ظرفیت بالای بخش IT برای ایجاد اشتغال ضعیف عمل کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۸    
با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری دکتر سید محسن نجفیان به عنوان شانزدهمین سکان دار دانشگاه زنجان منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۸    
سینا صفری دوچرخه سوار ابهری برای حمایت از بیماران سرطانی مسیر خزر تا خلیج فارس را رکاب می زند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۶    
مجتبی جباری که بعد از چند سال دوری از تیم استقلال، دوباره پیراهن این تیم رو به تن کرده است، با انگیزه ای که دارد به دنبال این است که با تیم محبوبش افتخار آفرینی کند و خاطرات تلخ شکست سنگین در لیگ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۱    
فیلم سینمایی وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی در هشتاد سینما در فرانسه اکران می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۱    
چهار فیلم از ساموئل خاچیکیان در سی و یکمین دوره جشنواره سینما ریتروواتو در شهر بولونیا ایتالیا به نمایش درآمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۵    
فرانسوی ها اینگونه خوشحالی رسیدن به فینال لیگ جهانی والیبال را بروز دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۱    
محسن رهامی گفت: آنقدر که اصلاح طلبان برای رفع ممنوع التصویری آقای خاتمی طرح بحث می کنند یک صدم آن درباره رفع حصر کاری انجام نمی دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۲    
برای چهلمین روز عروج برادرم، حمید آخوندی
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۹    
لوکاکو در چند قدمی یونایتد...بعد از بحث درباره گریزمن و موراتا، حالا به نظر می رسد بالاخره مورینیو به خواسته اش می رسد و یک بازیکن گلزن را جذب می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۳    
نمایش برج های خاموش داستان یک روز پرحادثه و پرماجرا از سرزمینی است که نه زمان مشخصی دارد و نه مکان مشخصی. این نمایش ارتباط انسان ها با یکدیگر را مورد واکاوی قرار می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۹    
ایرنا نوشت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز شنبه ابراز خرسندی کرد که اعضای گروه 20 در بیانیه ای توافق کردند که توافق زیست محیطی پاریس، غیرقابل تغییر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۶    
محققان یک مسواک اتوماتیک ابداع کرده اند که با استفاده از ارتعاشات قوی می تواند تمام دندان ها را در عرض 10 ثانیه تمیز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۶    
این روزها اهواز شاهد افزایش بی سابقه دمای هوا است، به طوری که دمای هوا در بعضی از ساعات شبانه روز به بیش از 50درجه سانتی گراد می رسد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۵۲    
تسنیم نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از نفوذ جریانات خنک شمالی، گذر موج بارشی و ورود جریانات مرطوب جنوبی خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۶    
تیم علی کریمی پس از تیم امیدهای استقلال تهران در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۹    
ایسنا نوشت: فیلم کوتاه روتوش برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم ترورس سیتی آمریکا دعوت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۳    
ایسنا نوشت: معاون وزیر کشور عراق با اشاره به اربعین سال گذشته و مشکلاتی که برای زائران در مرزها بوجود آمد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۴    
با بدتر شدن وضعیت کمبود آب در ایران، بنیاد آب ایرانیان نامه ای خطاب به حسن روحانی، رییس جمهور نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۱۸    
مرز لبنان و فلسطین اشغالی جای عجیبی است، شدت تدابیر امنیتی، کنترل با بهترین امکانات امنیتی حفاظتی و دیوار بلندی که محل طراحی شیعیان و مسلمانان لبنان و دیگر کشور ها شده اما آنچه بیش از همه خود نمایی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۱۱    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران مسیر درستی را در پیش گرفته و مهندس این موفقیت، کی روش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۲    
ایلنا نوشت: رییس پلیس راه استان البرز از انسداد محور شمشک به دیزین تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۰    
معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقتی در قانون کشور به صراحت آمده است که مذاکرات مجلس باید به صورت زنده برای مردم پخش بشود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۴    
ایرنا نوشت : مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: کشتارگاه صنعتی جونقان سالانه 30 میلیارد ریال هزینه بدون بازگشت دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۴    
ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کلیات طرح تبدیل بخشی از خیابان ملت شهرکرد به عنوان قدیمی ترین خیابان مرکز استان به پیاده رو تصویب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۴    
ایرنا نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از هجوم بی سابقه ملخ ها به مراتع کرفس خیز شهرستان کوهرنگ خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه منافع کشور نباید به خاطر منافع مدیران آسیب ببیند، گفت: مدیرانی که توانایی ندارند به نفع مدیران کارآمد کناره گیری کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مهر نوشت: مدیرگروه پل و بزرگراه های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از مطالعه طرحی به منظور غیرهمسطح سازی تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان با خیابان جنت آباد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۸    
مستند هویدا با حضور جمعی از مورخین تاریخ معاصر، روز یکشنبه هجدهم تیرماه رونمایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۸    
شهرداری شرق تهران اعلام کرده در پاسخ به نیازهای شهروندان، پل های مکانیزه عابر پیاده را در منطقه افزایش خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۶    
تسنیم نوشت: دختر جوان که از سوی دو سرنشین پیکان مورد تجاوز قرار گرفته بود در اظهاراتش به پلیس گفت: در یکی از میادین غرب تهران سوار بر خودروی پیکان شده و قصد داشتم تا به سمت جنت آباد بروم که سرنشینان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۵    
کاوه دولت نیا، دوشنبه، نوزدهم تیرماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۵    
سیدعباس عراقچی، معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: به عنوان یک هوادار از آقای طارمی خواهش می کنم در پرسپولیس بماند به خاطر اینکه خیلی خوب است و من هم خیلی از این بازیکن خوشم می آید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۰۸    
میزان نوشت:پس از آنکه انتشار آمارهای قوی از بازار کار آمریکا احتمال افزایش مجدد نرخ بهره در آمریکا را بالا برد و موجب تقویت ارزش دلار شد، قیمت طلا دیروز به پایین ترین رقم در حدود 4 ماه گذشته رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۰۸    
علیرضا اسدی در اولین ماموریت خود در پست جدید، نماینده فوتبال ایران در دادگاه CAS خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۰۸    
ایلنا نوشت: عضو شورای شهر تهران با اشاره به دستاوردهای کمیته محیط زیست گفت: با امید زیادی به شورای چهارم آمدم، اما وقتی دیدم در سطح شورا به نتیجه نمی رسیم در سطح محلات عمل کردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۰۵    
شانا نوشت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به اقدام های وزارت نفت در حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم همکاری بسیار خوبی با وزارت نفت داشتیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۵۸    
نشست خبری دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری چهارشنبه این هفته در خبرگزاری خبرآنلاین برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۵۲    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با پانا گفت: کار داعش در عراق و سوریه تمام است و با توجه به این موضوع تنش ها در منطقه شدت می گیرد و آمریکا نیز برای اینکه دستش خالی نماند تحرکاتی در منطقه انجام می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۵۲    
وزش باد شدید ظهر امروز شنبه 17 تیر باعث طوفانی شدن دریا و موج های شدید در ساحل بندرعباس شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۴۷    
مهر نوشت: شکستگی تیر چراغ برق باعث سقوط آن روی 2 دستگاه خودروی سواری شد که این حادثه تلفات جانی نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۷    
تسنیم نوشت: هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون درباره حضور در کابینه صحبتی با بنده نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۴    
ایسنا نوشت: نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده موسوم به فساد نفتی پایان یافت و قرار شد ادامه رسیدگی به فردا موکول شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۱    
در پی پیگیری از دفتر موسیقی مشخص شد عوامل نمایش لامبورگینی چهارشنبه 14 تیر درخواست مجوز خوانندگی حمید صفت در این اثر را داده اند و این درخواست هم اکنون در شورای شعر این دفتر در حال بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۸    
نیسان وانت حامل بار میوه و سبزی جات در بزرگراه آزادگان تهران واژگون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۴    
ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در مورد دستاوردهای چهارساله این کمیسیون در شورای شهر گزارشی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۴    
کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۰    
ایران و اتحادیه اروپا روز گذشته برای همکاری های بیشتر و توسعه تجارت الکترونیک در بروکسل مذاکرات رسمی خود را آغاز کردند
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۰    
پرویز کرمی*
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۴    
ایسنا نوشت: پیکر پاک سردار شهید ابوالفضل رفیعی سیج پس از 34 سال از طریق آزمایش ژنتیک شناسایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال اصلاً به اطلاعیه های اخیر کی روش و اسدی علیه یکدیگر برنمی گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در آیین بزرگداشت چهل و ششمین سالروز درگذشت دکتر محمد معین در آستانه اشرفیه گفت: دکتر معین همواره برای اهالی تحقیق یک الگوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۰    
فرماندار شفت روز گذشته به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع نمازگزاران این شهرستان به سخنرانی پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۰    
در راستای پیگیری وظایف سازمانی در خصوص موضوع ریخت وپاش زباله ، مناطق توریستی ماسال (اولسبلانگاه ) پاکسازی شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۰    
در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که استاندار گیلان نیز حضور داشت یکی از 10 واحد صنعتی برگزیده کشور از گیلان معرفی شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۴    
جلسه توجیهی فارسی آموزان هشتاد و چهارمین دوره دانش افزایی در خصوص برنامه های کلاس های آموزشی، بازدیدهای فرهنگی، امتحان پایان دوره و سایر برنامه های یک ماهه آموزشی تشریح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۸    
در طی 15 سال گذاشته هزاران کودک در ایالت متحده آمریکا ازدواج کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۴    
مجرمانی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در ارتفاعات شهرستان رودسر نمودند،به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.