یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۸:۵۸Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 4 شهریور 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 شهریور 1396 خبر آنلاین 2 شهریور 1396 خبر آنلاین 3 شهریور 1396 خبر آنلاین 4 شهریور 1396 خبر آنلاین 5 شهریور 1396 خبر آنلاین 6 شهریور 1396 خبر آنلاین 7 شهریور 1396 خبر آنلاین 8 شهریور 1396 خبر آنلاین 9 شهریور 1396 خبر آنلاین 10 شهریور 1396 خبر آنلاین 11 شهریور 1396 خبر آنلاین 12 شهریور 1396 خبر آنلاین 13 شهریور 1396 خبر آنلاین 14 شهریور 1396 خبر آنلاین 15 شهریور 1396 خبر آنلاین 16 شهریور 1396 خبر آنلاین 17 شهریور 1396 خبر آنلاین 18 شهریور 1396 خبر آنلاین 19 شهریور 1396 خبر آنلاین 20 شهریور 1396 خبر آنلاین 21 شهریور 1396 خبر آنلاین 22 شهریور 1396 خبر آنلاین 23 شهریور 1396 خبر آنلاین 24 شهریور 1396 خبر آنلاین 25 شهریور 1396 خبر آنلاین 26 شهریور 1396 خبر آنلاین 27 شهریور 1396 خبر آنلاین 28 شهریور 1396 خبر آنلاین 29 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 شهریور 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: کارگر 35 ساله در پروژه حفاری خیابان حمزه اصفهانی در کانال سقوط کرد که با توجه به گل آلود بودن کف کانال حفاری شده از شدت ضربه مرگبار به مصدوم کاسته شده اما ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل شرکت فراگستران زنده رود گفت: دفن موادبازیافتی به همراه زباله ها در 60 سال آینده شهرها را از بین می برد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۲    
استاندار لرستان گفت: اعتبارات ملی و استانی حوزه ورزش در لرستان از حدود 9 میلیارد تومان در سال 92 به حدود 65 میلیارد تومان در سال 96 رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۲    
در حکمی از سوی دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور، منصور کوهی رستمی به سرپرستی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۷    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم مردادماه امسال را 7.9 درصد اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۷    
روزنامه جوان نوشت: سیدعطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات، یکی از مخالفان ساخت مقبره برای مهدی اخوان ثالث در مجموعه آرامگاه فردوسی بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۰    
روزنامه شهروند نوشت: در ری هیچ ردی از رازی نیست. انگارنه انگار که زمانی محمد بن زکریا نامی در این شهر می زیست و فیلسوف و منجم و کیمیاگر بود و روزگاری دورتر یکی از بزرگان تاریخ پزشکی ایران و جهان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۴    
توفان هاروی که جمعه شب به سرعت به سمت ساحل تگزاس در حرکت بود، باعث ریزش باران و باد شدید شد و هزاران نفر از ساکنان آن را مجبور به تخلیه این منطقه کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۲    
در سومین روز از هفته دولت، مجتمع گاو شیری ریخلان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در صورت تکمیل شدن برای 40 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند، 5 هزار و 600 تن شیر خام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۲    
سومین کنگره قارچ شناسی ایران در دانشگاه کردستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۸    
طبیعی است که کشورهای همسایه حضور نیروهای خارجی در افغانستان را یک تهدید منطقه ای تلقی می کنند. پس استقبال دولت افغانستان از تقویت حضور آمریکا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
معاون فرماندار دهگلان بر لزوم ارتقای شاخص دسترسی روستاییان به کتاب و کتابخانه تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگی روستاها در گرو ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
هشتمین جشنواره یک روز با نقاشی دربخش های طراحی و نقاشی و با موضوعات منظره و آزاد در روستای سلیمان کندی شهرستان سقز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
در سومین روز از هفته دولت واحد پرورش قارچ دکمه ای با تولید سالانه 1200 تُن در روستای قلعه جی سروآباد با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در امور تولیدات دامی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۹    
اعتماد نوشت: ماجرای خودروسازان و تصمیم های دولتی همچون کلاف سردرگمی شده است که این روزها پیدا کردن سر این کلاف همه مسوولان و دست اندرکاران را کلافه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۹    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا ضمن تشریح شگردهای مجرمانه، از افزایش 20 و 13 درصدی کشفیات در حوزه مبارزه با کلاهبرداری و جعل در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۱    
رضا نصری
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۳۰    
همزمان با آغاز دور جدید اکران فیلم گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی، تازه ترین تیزر این فیلم ساخته بهزاد طهماسبی رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۵    
برای خروج از بحران آب از روستاها نیز 500 میلیون دلار نیاز است که نمایندگان استان نقش مهمی را در تخصیص این اعتبار برای حل مشکلات آب روستاها انجام دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۳    
خبرجنوب نوشت: معاون گردشگری فارس از رویدادهای این استان در راستای گردشگری روستایی، گردشگری سلامت و ... خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۰    
مسئول هماهنگی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: اهدای اعضاء بدن جوان 18 ساله کبوترآهنگی به 4 بیمار نیازمند زندگی دوباره داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۰    
تسنیم نوشت: اجرای طرح ارزیابی عملکرد ملکه های اصلاح شده در زنبورستان های بخش خصوصی در زنبورستان های استان اردبیل آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۰    
نمایش صحنه ای "خنده گندم که رویای آرد" به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی ستار مهرشاد در تالار ماه حوزه هنری به روی صحنه رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۰    
سالن ورزشی چند منظوره شهدای کمال وند در روستای حسن آباد از توابع شهرستان خرم آباد افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۰    
تا پایان هفته دولت بازدید از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان لرستان برای عموم علاقه مندان رایگان می باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۰    
مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب عنوان بانک برتر استان کهگیلویه وبویراحمد در سال 1395 توسط مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۵۰    
تسنیم نوشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی چاه های غیرمجاز با اولویت چاه های غیرمجاز حفر شده قبل از سال 85 در سطح استان اردبیل مسدود و پر می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۲۴    
مهر نوشت: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن از ورود سپاه پاسداران به عرصه اقتصادی نگران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۱۴    
ویژه برنامه آئینی شاهنامه خوانی و نقالی هفت خوان اسفندیار در سالن تجربه فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۱۰    
ایرنا نوشت: دادگاهی در پاکستان روز شنبه آصف علی زرداری رئیس جمهوری سابق این کشور را از اتهام فساد مالی تبرئه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۳    
کاخ سفید، روز جمعه اعلام کرد که رییس جمهور ترامپ، تحریم های جدیدی علیه ونزوئلا امضا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۱    
هند و پاکستان در نگاه افراد جوان همیشه دشمن یکدیگر بوده اند اما نگاهی به تاریخ این دو کشور نشان می دهد آنها دوست های خوبی بوده اند که اکنون روابط ثمربخش اقتصادی شان به روابط خصمانه تبدیل شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۱    
مستند داستان شکلاتی شبکه پرس تی وی، توانست جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم کارگیل هند را از آن خود کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۱    
هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برد منچستریونایتد همراه بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۴    
ایرنا نوشت: دبیرکل سابق حزب کارگزاران از بستری شدن حسین مرعشی در بیمارستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۴    
رییس کل بانک مرکزی گفت: موفقیت دستگاه دیپلماسی در مذاکرات هسته ای، اصلاح انتظارات و بهبود چشم انداز بلندمدت اقتصادی کشور، دستیابی به نرخ پایدار تک رقمی تورم و رشد بی نظیر دو رقمی اقتصاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۴    
زلزله ای به بزرگی 4.7 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) دقایقی پیش بخش هایی از استان یزد را لرزاند
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۰    
کاوه رضایی برای تیمش دو بار گلزنی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۴    
حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی، سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی را معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
ده ها نفر از توریست های ساحل بوزیوس در برزیل، روز پنج شنبه مجبور شدند برای نجات نهنگی که به ساحل آمده بود آستین ها را بالا بزنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۰    
مهر نوشت: تحلیلگر صهیونیست در گفتگو با اسپوتنیک روسیه گفت که با توجه به روند کنونی جنگ در سوریه امکان مداخله مستقیم ریاض و تل آویو به جنگ سوریه وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۴    
دیدار تیم های منچستریونایتد و لسترسیتی امشب میهمانان ویژه ای دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۶    
واحد مرکزی خبر نوشت: ونزوئلا یک رزمایش سراسری نیروهای مسلح برگزار کرد و از غیرنظامیان خواست برای دفاع در برابر حمله احتمالی آمریکا به واحدهای ذخیره بپیوندند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۴    
ایلنا نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از درخواست خود برای خارج شدن گزارش مربوط به لعو سخنرانی اش در مشهد از دستور کار مجلس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۱    
سردار آزمون در دیدار تیمش در لیگ روسیه به دلیل مصدومیت تعویض شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۸    
ایسنا نوشت: پیرو انتشار شیوه نامه ممنوعیت استخدام معلمان در آموزش و پرورش و پیگیری نایب رئیس مجلس اعلام شد که حسب دستور مقام عالی وزارت، بازنگری در مفاد این شیوه نامه در دستور کار قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۸    
تسنیم نوشت: سارق فراری بدون توجه به ایست پلیس با خودروی پراید فرار کرد و در نهایت در بزرگراه شهید همت با شلیک پلیس جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۴    
سی نفر از آشپزان ماهر در تهیه سوشی از 15 ملیت مختلف روز جمعه 25 اوت در توکیو جمع شدند تا در خلاقانه ترین رقابت بین المللی برای تهیه غذای سنتی ژاپنی ها شرکت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۳    
در 4شهریور، دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران نظام در هیات دولت دوازدهم، مهم ترین خبر روز بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۳    
ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: گروه کودتاگر گولن و تشکیلات تروریستی داعش و پ.ک.ک آلت دست دشمنان ترکیه شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
گروه موسیقی نازار به سرپرستی یلدا عباسی، فردا در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: نظام جمهوری اسلامی که امام بنیان گذاشت یک نظام مطلوب است و تلاش شده که این نظام توانمند شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۶    
طولانی شدن بحران در ونزوئلا، گرانی شدید و فقر مردم و تنش های سیاسی که میان معترضان و دولت وجود دارد، زندگی در این کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۵    
افسردگی یکی از مشکلات جوامع مدرن است که می تواند درمان شود. آمارها اما نشان می دهد که به عنوان نمونه در آمریکا تنها نیمی از افراد برای درمان افسردگی خود اقدام می کنند یا اصلا می دانند که افسرده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۲    
یک زوج در شهر لیسترشایر انگلیس یک کندوی عظیم عسل را در سقف خانه شان پیدا کردند. این زوج با چکه کردن عسل از سقف حمام خانه متوجه وجود کندوی عسل غول آسا شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۸    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جدول تعداد شکایات درج شده در سامانه 195 به تفکیک اپراتورهای همراه و ثابت در خصوص کم فروشی اینترنت در سال 95 را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۸    
تسنیم نوشت: تولیت آستان قدس رضوی نسبت به بی توجهی به خطر بزرگ نفوذ در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هشدار دارد و گفت: نفوذ همچون نفاق با نقاب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۷    
پیش بینی ها نشان می دهد طوفان مکزیک می تواند قوی ترین طوفان در ایالت منحد آمریکا باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۵    
محمد بن زکریای رازی مشهورترین پزشک ایرانی و نامی بسیار معتبر و هم طراز بقراط و جالینوس در تاریخ پزشکی و انسانی عالم و فاضل و عادل که به اعتدال زیست و مروج آن بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۵    
استاندار زنجان گفت: پرداخت تسهیلات در روستاها نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود و تلاش در جهت توسعه همه جانبه مناطق روستایی استان و ایجاد اشتغال پایدار از توفیقات دولت یازدهم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۱    
مراسم تکریم سیدرضا صالحی امیری و معارفه سیدعباس صالحی با حضور مقامات دولتی و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۸    
یک دختر ایزدی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی العربیه فاش کرد که وقتی همراه خواهرش اسیر تروریست های داعش شده اند، خواهرش را که زیباتر از وی است به شهر رقه، پایگاه اصلی داعش در سوریه فرستاده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۸    
واحد مرکزی خبر نوشت: سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به نگرانی شدید رژیم صهیونیستی از تحولات سریع در سوریه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۸    
شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی کره جنوبی در سمیناری که در دانشگاه میونگجی برگزار شده، به تجزیه و تحلیل تیم ملی ایران پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۹    
فرماندار پلدختر گفت: بقای انقلاب اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۵    
عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و منطقه آزاد قشم با تاکید بر اینکه سیاست سازمان محیط زیست ایجاد توسعه متوازن و پایدار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۱    
علیرضا منصوریان با حضور در تمرین استقلال به شایعات پایان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۵    
مهراوه شریفی نیا که برای اکران فیلم پرسه در حوالی من به مشهد سفر کرده است، عکسی از خود در حرم امام رضا (ع) را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۴    
در دومین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان هر 4 نماینده ایران حذف شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۴    
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: کودک 5 ساله کبودراهنگی علی رغم اعزام بالگرد اورژانس هوایی 115 به محل حادثه، جان خود را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۲    
مسئول فوریت های پزشکی پلدختر از انتقال هوایی مصدومان تصادف رانندگی محور آزاد راه پل زال – خرم آباد منطقه چمشک پلدختر به بیمارستان های مرکز استان خبرداد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۸    
با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان های سمنان ، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار، فرماندار سمنان و جمعی از مسئولین استان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۸    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: در سایه خدمات ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید، زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان سمنان فراهم شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۸    
فعالان اقتصادی استان سمنان نشست مشترکی را با وزیر دادگستری جناب آقای دکتر آوایی در محل استانداری سمنان برگزار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۸    
کاروان پیوند صنایع دستی که چندماهی است از استان های جنوبی و شمال شرقی به راه افتاده حالا به بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی رسیده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۵    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور گفت: اقدامات لازم برای صدور حکم شهردار تهران در وزارت کشور انجام شده است و منتظر طی سایر تشریفات قانونی هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۵    
ایلنا نوشت:در آخرین روز از حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری در جزیره بالی اندونزی؛ هیئت بلند پایه نیروی دریایی روسیه با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۸    
به مناسبت هفته دولت رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آبادان با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۸    
همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان شاهرود و معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی شاهرود و مدیرعامل و معاونین شرکت برق منطقه ای سمنان پروژه خط 63 کیلوولت دو مداره شهرک صنعتی شاهرود به بهره ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۸    
تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری نهمین بازی خود در انتخابی جام جهانی به کره جنوبی سفر کرده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه اینچئون کره جنوبی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۰    
نیمه اول بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان بر وفق مراد سرخپوشان تهرانی نچرخید...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۷    
فیلم سینمایی رفتن کاری از برادران محمودی به طور همزمان در دو جشنواره در کشورهای سوئد و استرالیا حضور خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۴    
ایرنا نوشت: نیویورک تایمز روز جمعه در دیدگاهی نوشت: 'بوش' و 'اوباما' در 'جنگی شکست خورده' با تروریسم جنگیدند؛ حالا نوبت 'ترامپ' است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۱    
مصطفی حسین خانی در ثانیه آخر کشتی با حریف ژاپنی با اختلاف یک امتیاز شکست خورد و از مرحله نیمه نهایی بازماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۱    
تسنیم نوشت: همسرم به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می گفت چرا سر کار نمی روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به ستم همسرم رفتم، سه ضربه به پا و دو ضربه به شکمش زدم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۷    
چهره درهم ریخته و شکسته به اضافه خنده های عصبی منصوریان در بازی با پدیده مشهد، از مربی شکست خورده ای در استقلال رونمایی کرد که پیشتر گمان نمی کردیم این طور بشکند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۳    
مهر نوشت: پارلمان قرقیزستان انتصاب صفر اسحاقوف به مقام نخست وزیری این کشور را تأیید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۳    
ایرنا نوشت: در پی برگزاری انتخابات هیات رئیسه و بازرسان مجمع عمومی و اعضای شورای عالی نظام پزشکی که در روز جمعه سوم شهریورماه برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۸    
کمتر کسی فکر می کرد بشار رسن در اولین بازی خود در ترکیب پرسپولیس بدرخشد و نمایش فوق العاده ای آن هم در لیگ قهرمانان آسیا ارائه بدهد اما این اتفاق افتاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۴    
میزان نوشت: خانه تاریخی شبان که واجد ارزش حفظ شناخته شده بود، تخریب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۴    
امیر سیدعبدالرحیم موسوی 30 مرداد ماه با حکم فرمانده معظم کل قوا، با ارتقا به درجه سرلشگری، به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۴    
واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس حزب اصلی مخالفان دولت ترکیه گفت: در کشور خبری از حق، قانون و عدالت نیست ، نه تنها یک نفر بلکه 80 میلیون نفر تشنه عدالت هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۴    
پخش مستند مسابقه ضدگلوله به تهیه کنندگی حسین افشار و کارگردانی مهدی ماهان و مجید عزیزی در شبکه مستند آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۴    
واحد مرکزی خبر نوشت: رسانه های ترکیه اعلام کردند: منطقه عفرین در شمال سوریه با یگان توپخانه های ارتش ترکیه گلوله باران شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۰    
به مناسبت هفته دولت، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آبادان از نمایشگاه دستاوردهای دولت در این شهر بازدید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۸    
مهر نوشت: علی فراهانی جایزه بهترین فیلمبرداری را برای فیلم کودک خاموش محصول کشور انگلستان از جشنواره رنسانس نو دریافت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۴    
شهردار ارومیه در برنامه رادیوئی شهریمیز با اشاره به تدوام توسعه هدفممند شهر ارومیه گفت: ارومیه باید نگین شهرهای ایران شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۴    
شدیدترین طوفان 12 سال اخیر آمریکا با سرعت 200 کیلومتر بر ساعتی وارد تگزاس شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۴    
ایرنا نوشت : سرپرست معاونت فناوری پارک علم و فناوری استان البرزگفت: شرکت های دانش بنیان دراین استان سالانه 13 هزار میلیارد ریال درآمد دارند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۷    
حدود یک هفته قبل بزرگراه نیایش به بزرگره آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داد. تصاویری از تابلوهای جدید این بزرگراه را در گزارش زیر مشاهده می کنید.