یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۶:۱۷Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 شهریور 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 شهریور 1396 خبر آنلاین 2 شهریور 1396 خبر آنلاین 3 شهریور 1396 خبر آنلاین 4 شهریور 1396 خبر آنلاین 5 شهریور 1396 خبر آنلاین 6 شهریور 1396 خبر آنلاین 7 شهریور 1396 خبر آنلاین 8 شهریور 1396 خبر آنلاین 9 شهریور 1396 خبر آنلاین 10 شهریور 1396 خبر آنلاین 11 شهریور 1396 خبر آنلاین 12 شهریور 1396 خبر آنلاین 13 شهریور 1396 خبر آنلاین 14 شهریور 1396 خبر آنلاین 15 شهریور 1396 خبر آنلاین 16 شهریور 1396 خبر آنلاین 17 شهریور 1396 خبر آنلاین 18 شهریور 1396 خبر آنلاین 19 شهریور 1396 خبر آنلاین 20 شهریور 1396 خبر آنلاین 21 شهریور 1396 خبر آنلاین 22 شهریور 1396 خبر آنلاین 23 شهریور 1396 خبر آنلاین 24 شهریور 1396 خبر آنلاین 25 شهریور 1396 خبر آنلاین 26 شهریور 1396 خبر آنلاین 27 شهریور 1396 خبر آنلاین 28 شهریور 1396 خبر آنلاین 29 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 شهریور 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۷    
شهر زنجان طاقت زمان بر بودن پروژه های عمرانی را ندارد و باید هر پروژه ای در شورای پنجم تعریف می شود در دوره فعالیت این شورا به اتمام برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۷    
هیئت داوران دومین جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش، عصر امروز، در اختتامیه این جشنواره نفرات برتر بخش های مختلف را معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۷    
پنج سالن سینمایی در مسیر جاده گاوازنگ در حال ساخت است که امیدواریم تا سه سال آینده افتتاح شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۵    
یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد شامگاه روز گذشته در آیین گشایش دومین نمایشگاه گل و گیاه محمودآباد در سالن شهید رجایی اظهارکرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل جذب سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی استانداری زنجان از رایزنی برای ساخت گلخانه هیدروپونیک مدرن با سرمایه گذاری یک شرکت فرانسوی در استان زنجان خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۲    
استرالیا این روزها با مشکل و بحران جدیدی روبروست. جمعیت کانگوروهای این کشور آن قدر زیاد شده که مقام های این کشور را کلافه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۹    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خیابان های نظر، سلمان و ابوذر در راستای اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو، مسدود می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۶    
مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان گفت: موتورسیکلتی با 3 سرنشین در اتوبان شهید خرازی اصفهان به سبب ناتوانی راننده در کنترل موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرد که این حادثه منجر به مرگ دو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۶    
علی ابراهیمی، نماینده مردم شهرستان شازند درباره وضعیت تولیدعسل درکشور، گفت: عسل ایرانی برای جهانی شدن در بازار جهانی نیازمند ساماندهی زنبوردارن خرد و کلان است تا بتوان علاوه بر افزایش میزان تولید عسل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۹    
صبح امروز چهارشنبه محموله امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران برای مسلمانان میانمار بارگیری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۵    
رئیس شورای شهر کرج اظهار داشت: سرانه های فرهنگی و هنری در استان البرز نسبت به میانگین کشوری در جایگاه مناسبی قرار ندارد‪.‬
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: در سال جاری 1088 پایگاه در استان مرکزی هدایای مردمی جشن نیکوکاری را که 23 و 24 شهریورماه جاری برگزار می شود، جمع آوری می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۱    
بانک آینده آخرین اقدامات صورت گرفته درباره تعیین تکلیف دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۶    
روزنامه شهروند نوشت: حمید نعمت الله کارگردان تحسین شده سینما و تلویزیون که پیش از این در شماری از فیلم هایش چون آرایش غلیظ و رگ خواب با همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری داشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۲    
فرمانده انتظامی استان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در محور "یاسوج – لردگان"، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۸    
در پنج ماهه سال 96 بیش از 280 عدد تابلو و علائم ایمنی اخطاری، انتظامی و مسیرنما در سطح راههای شهرستان الیگودرز نصب و به روزرسانی گردیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۸    
ایرنا نوشت : استاندار چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم " محسن حججی " در آینده ی نزدیک در خرم آباد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۹    
انفجار در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی سه طبقه در بلوار توس مشهد باعث فروریختن دیوارهای این خانه شد و به ساختمان های مجاور نیز آسیب رساند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۲    
هواداران الاهلی در پایان مسابقه با پرسپولیس ضمن انتقاد شدید از عملکرد سرگئی ربروف سرمربی الاهلی، از عمر السومه هم انتقاد کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۳۴    
طارمی با گلزنی در بازی برابر الاهلی خودش را هفت گله کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۳۲    
یک دستگاه آئودی پس از تصادفی شدید در یکی از خیابان های یک کشور آفریقایی، با سرعت زیاد به گوشه ای از خیابان پرتاب شد. در پی این حادثه، راننده خودروی سواری جان خود را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۷    
ایران نوشت: رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: پدر بنیتا به قرار منع پیگرد متهم ردیف دوم درباره قتل، اعتراض نکرده اما حق اعتراض مادر طفل هشت ماهه محفوظ است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۶    
پرسپولیس در بازی برابر الهلال دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۴۱    
یک بازوی رباتیک به نام Uneekbot می تواند فقط در 6 دقیقه یک کفش بدوزد. این بازو در یک شرکت تولید کفش اختراع شده تا فرایندهای اتوماسیون و کفش دوزی سفارشی را ادغام کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۳۱    
پرسپولیس در بازی برابر الاهلی توانست دو پنالتی خود را گل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۲۹    
ایرج کارخائی در جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ، با تاکید بر لزوم رعایت الزامات پدافندی افزود نظام مهندسی به عنوان بازوی علمی و تخصصی در حوزه پدافند کالبدی و فنی به شمار می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۲۹    
دفتر امور کنسولی دانشجویان غیر ایرانی استان سمنان امروز با حضور مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۲۹    
ایسنا نوشت ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی به وضعیت فضاهای آموزشی استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 2300 ساختمان آموزشی با 9 هزار کلاس درس در استان داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۸    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در خصوص تحریم های جدیدی که شورای امنیت سازمان ملل متحد به پیشنهاد این کشور علیه کره شمالی اعمال کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۱۷    
به دلیل همراهی ترکیه با عربستان برای رشد رادیکالیسم افراطی در این منطقه، اعتماد کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز از جمله جمهوری آذربایجان نسبت به سیاست های فرهنگی ترکیه کاهش یافته و این امر بتدریج موجب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۸    
ایلنا نوشت: نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی از قطعی شدن تصمیم دولت برای تغییر استاندار لرستان خبرداد و اظهارداشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد جایگزین استاندار لرستان می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۵    
شرکت مرسدس بنز ابرخودروی جدید خود را در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد. قدرت این خودروی هیبریدی بیش 1000 اسب بخار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۳    
نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد اگر افرادی همچون کارمندان مجبور به نشستن طولانی مدت هستند، برای مقابله با عوارض این کم تحرکی باید هر نیم ساعت از جای خود برخیزند و اندکی راه بروند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۳    
محسن صفایی فراهانی در گفتگوی اختصاصی با ویدئوهفت از یک استعلام غیرضروری می گوید که مانعی بزرگ بر راه ورود بانوان به ورزشگاه ها درست کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۸    
این دو عکس که در نور خورشید و ماه از درون چشم توفند ایرما گرفته شده اند، اثر استادیوم را نشان می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۸    
کمال کامیابی نیا بابت اخراج در مسابقه با الاهلی، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۷    
منابع دیپلماتیک می گویند از اواسط سال 2016 گزارش هایی دریافت کرده بودند که نشان می داد لندن و واشنگتن تا حدی متقاعد شده بودند تاکتیک کاهش نقش مستقیم ایالات متحده در سوریه عملا روسیه را به نوعی مصالحه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل الاهلی در همه دقایق خونسرد بودیم و با شایستگی به برتری رسیدیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام اخیر "دولت آمریکا" در تصرف و بازرسی طولانی مدت اماکن دیپلماتیک روسیه واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۸    
مراسم یادبود قربانیان حملات یازدهم سپتامبر سال 2001 آمریکا با حضور دونالد ترامپ و همسرش در کاخ سفید برگزار شد. این نخستین بار است که ترامپ در مقام رییس جمهور در این مراسم شرکت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۰    
تسنیم نوشت: امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه کسی که در مقابل ولی فقیه باشد مخالف اهل بیت است، گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۴    
تیم کوک از ایفون های جدید رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۵    
محمدعلی نجفی شهردار تهران در پستی اینستاگرامی صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۰    
نشست هم اندیشی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی چاپ و نشر، عصر امروز (سه شنبه 21 شهریور) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۸    
تیم کوک اولین اپل تی وی مجهز به 4K را رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۱    
محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با کارت زردی که دریافت کرد دیدار مقابل الهلال را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۶    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: در شرایط کنونی، هم قم و هم کشور نیاز به چتر اخلاقی و فرهنگی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۱    
تیم کوک از جدیدترین ساعت هوشمند اپل رونمایی کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۸    
ایرنا نوشت: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با تاکید بر اینکه ایران خود را حتی برای بدترین سناریو درباره آینده برجام آماده کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۵    
مراسم رونمایی از 3 گوشی آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس در سالن استیو جابز که شبیه سالن های دانشگاهی است شروع شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۰    
دقیقه 82 آغاز پرهیجان ترین اتفاقات بازی پرسپولیس و الاهلی بود، وقتی الاهلی 10 نفره شد و پرسپولیس روی ضربه پنالتی گادوین منشا به گل دوم بازی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۵    
در 21شهریورماه، سخنان احمدی نژاد درباره عامل مشکلات جامعه و ادعای جدید کشور کم جمعیت جیبوتی علیه ایران شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۴    
تبلیغات بازرگانی که روزگاری تنها بخش کوچکی از اتوبوس های درون شهری را به خود اختصاص داده بود طی ماه های اخیر تمامی سطح اتوبوس – حتی شیشه ها – را هم پوشانده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۱    
صالح ال امری گل اول الاهلی را به پرسپولیس زد تا نتیجه بازی 1-1 مساوی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۴    
علی علیپور در دقیقه 5 بازی با الاهلی دروازه حریف را باز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۷    
در حاشیه جنجال کره شمالی و واکنش امریکا و ترامپ، کانال نیش خط این کارتون را بازنشر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۹    
مدعوین در سالن موسوم به استیوجابز جمع شده اند تا مراسم رونمایی از آیفون ایکس را در کنار آیفون 8 و 8 پلاس ببینند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۳    
سرانجام پس از مدت ها انتظار، انتشار تیزرهای مبهم و عذاب دادن علاقه مندان، مرسدس-آام گ از هیولای خود در نمایشگاه فرانکفورت پرده برداری کرده و به جهانیان اولین خودروی جاده ای قانونی با پیشرانهٔ فرمول ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۶    
استاد پرویز مشکاتیان، نوازنده و آهنگساز برجسته موسیقی ایرانی، در سال 1334در نیشابور به دنیا آمد. او یکی از برترین نوازندگان موسیقی اصیل ایرانی و از بنیانگذاران گروه عارف بود که در 29 شهریور 88 دار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۶    
دفاع تمام قد منصوریان و افتخاری از عملکرد رحمتی و وارد ندانستن اعتراض حسینی! سوژه کارتون خبر ورزشی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۱    
ملی پوش تیم فوتبال استقلال می گوید که تیمش در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران مدعی قهرمانی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۲    
پرسپولیس در دقیقه 12 بازی مقابل الاهلی عربستان با خطای کمال کامیابی نیا و اخراج او 10 نفره شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۱    
علی علیپور در دقیقه 5 بازی پرسپولیس و الاهلی در مرحله برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۱    
تهمینه میلانی فیلمنامه ای را در ژانر کودک و نوجوان با اقتباس از کتاب هوشمندان سیاره اوراک نوشته فریبا کلهر می نویسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۸    
با وجود بازگشت میلاد زکی پور به تمرینات استقلال، آمادگی و شرایط بدنی این بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی با ابهامات زیادی روبه رو است تا جایی که بعید به نظر می رسد کادر فنی استقلال روی استفاده از این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۱    
نویسنده ای ناشناخته از روزگار شاه سلطان حسین، دو اثر، یکی توحیدنامه و دیگری جلاءالقلوب را در نقد فلسفه یونانی-اسلامی نوشته و سعی کرده نشان دهد که معارف دینی را نمی توان با روش های فلسفی شناخت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۴    
غافلگیری مدیران پردیس کوروش برای تماشاچیان به مناسبت روز ملی سینما با قطع فیلم و ورود ناگهانی رضا عطاران به سالن سینما را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۰    
مهر نوشت: نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس پیرامون شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی در زمینه تغییر استاندار لرستان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۰    
تیم های آذربایجان غربی و تهران به فینال رقابتهای قهرمانی والیبال جوانان کشور در ارومیه راه یافتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۰    
رییس تبلیغات اسلامی خرم اباد در کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم اباد نسبت به سیاه پوش کردن شهر در روزهای اغازین ماه محرم تاکید کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۷    
تسنیم نوشت: سخنگوی آتش نشانی ورامین گفت: خودروی تریلر حامل گاز مایع در اتوبان قم گرمسار واژگون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۳    
مهر نوشت: وزیر خارجه آلمان از تعلیق صادرات تسلیحاتی این کشور به ترکیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه در کانال شخصی اش تحلیلی متفاوت درباره واقعه میانمار نوشت که در ادامه می آید:
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۴    
سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان حمایت بیشتر از هنرمندان رشته فیلم سازی را ضروری دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی تحریم کشورهای عربی علیه قطر را برررسی کرده و مدعی شده است که کشور کوچکی چون قطر فراتر از انتظارها مقاومت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۱    
در تصویر زیر میدان حسن آباد تهران را می بینید که در سال 1336 گرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
پرویز برومند، دروازه بان قدیمی استقلال معتقد است این تیم باید در نحوه تمریناتش بازنگری کند تا هم فوتبال بهتری به نمایش بگذارد و هم کمتر مصدوم بدهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۹    
ایسنا نوشت: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۹    
ایسنا نوشت: مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان غربی گفت: مسکن مهر در آذربابجان غربی از پیشرفت 91 درصدی برخورد است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۹    
سرهنگ ماشالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه یک خرم آباد در جلسه شورای شهر گفت: عصر عصر جنگ نرم است و دشمن از طریق رخنه در امور فرهنگی در صدد تغییر اندیشه و ارزشهای اسلامی ست لذا از شورای شهر خرم آباد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۹    
همگان بر اهمیت و نقش ورزش در سبد خانوار و همچنین بر گسترش ورزش های آسان و ساده در جامعه که باعث به وجود آمدن روحیه شاداب و تن سالم می باشد، اتفاق نظر دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۹    
مهدی خانمحمدی در رده سنی جوانان جهت شرکت در مسابقات مختلف بین المللی به اردوی تیم ملی ورزش های سه گانه دعوت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۹    
استان زنجان به دلیل کج سلیقگی عده ای در سال 90 دو سینمای بزرگ خود را از دست داد و یک شبه با تخریب 700 صندلی سینما مواجه شد در حالی که بازسازی این مجموعه انجام گرفته بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۲    
ارتش میانمار طی دو ماه اخیر، عملیات امنیتی و پاکسازی وسیعی را علیه مسلمانان آغاز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
ایرنا نوشت: هوپ هیکس دستیار قدیمی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و مدیر موقت روابط عمومی کاخ سفید، ریاست دائم تیم رسانه ای دولت ترامپ را بر عهده گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۴    
مستند کسرالحدود به تهیه کنندگی بنیاد فرهنگی روایت فتح و کارگردانی وحید فراهانی در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است و به زودی از شبکه های سیما نمایش داده خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۴    
مستند کسرالحدود که از تیزر آن رونمایی شده است به روایت واقعیت هایی از عملیات آخر شهید حججی می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۲    
هافبک دفاعی های خوبی در حال حاضر در فوتبال ایران و پرسپولیس حضور دارند اما کمال کامیابی نیا در میان آن ها به نوعی ویژه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۹    
فرودگاه شهر میامی آمریکا در پی خسارات طوفان ایرما به زیر آب فرو رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۶    
حامد مجتهدی تهرانی که از شهرداران سابق تهران است نظرات مختلفی درباره موسیقی و همکاری خود با قالیباف دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۲    
رادیو نمایش با پخش سریال رادیویی خانه ما به استقبال روز خانواده و تکریم بازنشستگان می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۶    
حامد قدوسی
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۶    
ایسنا نوشت: سرگردانی 52 زائر ایرانی در عراق پس از 9 روز همچنان ادامه دارد، بی آنکه مسؤولان سفارت ایران در عراق که متولی صیانت و دفاع از حقوق اتباع ایرانی و حمایت از آنها در خارج از مرزهای کشور هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۷    
پرسپولیس با لباس قرمز به مصاف الاهلی می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۰    
تسنیم نوشت: پدر با ضربات متعدد چاقو دو دخترش را به قتل رساند و پس از قتل با دست نوشته ای علت جنایت را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۲    
سرمربی آرژانتینی الهلال دوست دارد که تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی بازی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۲    
تسنیم نوشت: یک متخصص قلب و عروق گفت: سکته قلبی با علائم تعریق شدید، درد قفسه سینه، کاهش سطح هوشیاری، غش و ... است، این علائم می تواند موجب عوارض دیگری مانند آسیب های جسمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۶    
گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند. همچنین قرار داد دو شرکت مشترک دیگر نیز در ماه های آینده نهایی می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۸    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه جیبوتی که ریاست نشست اتحادیه عرب در سطح وزیران خارجه این اتحادیه را بر عهده داشت، مدعی دخالت ایران در امور کشورهای عربی شد.