چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 1 آبان 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 آبان 1399 خبر آنلاین 2 آبان 1399 خبر آنلاین 3 آبان 1399 خبر آنلاین 4 آبان 1399 خبر آنلاین 5 آبان 1399 خبر آنلاین 6 آبان 1399 خبر آنلاین 7 آبان 1399 خبر آنلاین 8 آبان 1399 خبر آنلاین 9 آبان 1399 خبر آنلاین 10 آبان 1399 خبر آنلاین 11 آبان 1399 خبر آنلاین 12 آبان 1399 خبر آنلاین 13 آبان 1399 خبر آنلاین 14 آبان 1399 خبر آنلاین 15 آبان 1399 خبر آنلاین 16 آبان 1399 خبر آنلاین 17 آبان 1399 خبر آنلاین 18 آبان 1399 خبر آنلاین 19 آبان 1399 خبر آنلاین 20 آبان 1399 خبر آنلاین 21 آبان 1399 خبر آنلاین 22 آبان 1399 خبر آنلاین 23 آبان 1399 خبر آنلاین 24 آبان 1399 خبر آنلاین 25 آبان 1399 خبر آنلاین 26 آبان 1399 خبر آنلاین 27 آبان 1399 خبر آنلاین 28 آبان 1399 خبر آنلاین 29 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۸    
ایرنا نوشت: وزارت خارجه چین روز دوشنبه اعلام کرد که این کشور تحریم هایی را علیه 4 شرکت آمریکایی "بوئینگ"، "لاکهید"، "مارین" و "ریتون" اعمال می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۱    
فارس نوشت: بر اساس رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، انجام بازرسی مجدد و تحقیق سازمان تامین اجتماعی، در خارج از مهلت 6 ماهه مقرر در مواد 36 و 101 قانون تامین اجتماعی صحیح نیست و اقدام این نهاد در حذف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۷:۴۴    
آمریکایی ها معتقدند دست هایی از خارج از کشورشان سعی در دخالت در انتخابات روز سوم نوامبر دارند. اما این موضوع تا چه اندازه می تواند حقیقت داشته باشد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۹    
افزایش آمارهای مبتلایان و فوتی های کرونا در کشور و از طرفی پر شدن تخت های بیمارستان ها از این بیماران، خستگی را بر تن کادر درمان نگه می دارد. خواهش و تمنای پرستار کشورمان را برای مسافران ببینید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۴    
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در بازدید از پارک علم و فناوری قزوین گفت: شهرستان آبیک ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد پارک پژوهشی در شمال این شهر دارد تا به کاهش آلودگی این شهر نیز کمک شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از استقرار 40 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری کیش و رشد بی سابقه شرکت های دانش بنیان در جزیره کیش خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۸    
بهزاد حسین عباسی یکی از مدرسان باتجربه و باسابقه 18 ساله در زمینه تدریس و مدیریت آموزشی ست که در شهرهای تهران ، تبریز، شیراز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۷:۲۱    
عصر ایران نوشت: یک پسر بچه در اجتماع طرفداران ترامپ در فرودگاه بین المللی"اِری" در ایالت پنسیلوانیا آمریکا خود را به شکل و شمایل ترامپ درآورده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۷:۰۱    
بحران قره باغ به دوره پیش از اتحاد جماهیر شوروی باز می گردد. اتحاد جماهیر شوروی در سال 1921 در چارچوب سیاست های خود منطقه قره باغ را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد و از آن زمان این منطقه جزو تمامیت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۶:۲۹    
هفته گذشته با آژیر"انسولین نیست" آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۳    
ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 335 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۳    
مسافران توجیه های عجیبی از سفرهای خود در ایام کرونایی دارند، ببینید و بشنوید. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۳    
فارس توشت:سخنگوی سازمان غذا و دارو به بیان توضیحاتی در خصوص قیمت و نحوه توزیع محموله های بعدی واکسن آنفولانزا پردخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۰    
ایسنا نوشت: فواد حسین، وزیر خارجه عراق هشدار داده است که اگر آمریکا تهدید خود مبنی بر بستن سفارتخانه اش در بغداد را عملی کند، برای عراق تبعات سیاسی و امنیتی به دنبال خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سخنگوی دولت با اشاره به پایان تحریم تسلیحاتی ایران گفت: ما اساساً اسلحه دوست نیستیم و صلح دوستیم و فکر می کنیم نباید منطقه را انبار اسلحه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۹    
در جریان رویداد زنده معرفی جدیدترین گوشی پرچم دار هوآوی یعنی سری Huawei Mate 40، از قدرتمندترین پردازنده گوشی هوشمند نیز رونمایی شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۸    
دنیای ورزش تورنتو نوشت:این احتمال وجود دارد که سرخیو راموس برای ال کلاسیکوی رفت لالیگا هم آماده نشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۲    
دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بهره گیری از توان افراد متخصص و کار آمد به عنوان دانشگاهی پویا، کار آفرین و اشتغال زا، موفق به اخذ مجوز فعالیت کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۱    
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: می توان با اجرای طرح های مبتکرانه ای ذیل ستاد تألیف قلوب، با همکاری و هماهنگی دو سویه بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی بسیاری از پرونده ها را از همان مراحل نخست در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از انتشار فراخوان جشنواره عکس، پوستر و تصویر سازی کرونا و آسیب های اجتماعی خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۹    
ایسنا نوشت: فدراسیون جهانی وزنه برداری دوپینگ وزنه بردار ایران را تایید نهایی کرد و نام او در لیست دوپینگی ها قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۷:۵۸    
علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: تعداد 9 هزار و 700 بیمار به صورت سرپایی به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد 820 بیمار جدید بستری شدند که 163 مورد آن در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۷:۵۸    
ورزش سه نوشت: فدراسیون فوتبال بوسنی اعلام کرد تیم ملی این کشور دیداری دوستانه مقابل ایران برگزار خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۶:۳۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صنایع دفاعی کشورمان در سال های تحریم توانسته در حوزه دریایی دستاوردهای خوبی داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۶:۲۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهاراتش از مردم مازندران عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۵:۵۸    
یک تابلوی نقاشی در سبک امپرسیونیسم که به دست بنکسی، هنرمند ناشناس بریتانیایی، کشیده شده است در حراجی لندن به قیمت 9.8 میلیون دلار فروخته شد. 258 41
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۵:۵۸    
ورزش سه نوشت: لیونل مسی، در مصاحبه ای جدید صحبت های جالبی را درباره فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو مطرح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۲۶    
فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تاخیر در برگزاری لیگ برتر هیچ ربطی به کرونا ندارد و خواسته ما از فدراسیون این است که همه را به یک نحو ببینند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۷    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه الریان قطر، شجاع خلیل زاده را جذب کرده و نایب رئیس این باشگاه هم جذب او را تأیید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۵    
اسامی نامزدهای سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد. در بخش مسابقه فیلم های بلند، خورشید با شش نامزدی، پیشتاز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۸    
محل مناظره آخر ترامپ و بایدن دانشگاه بیلمونت سالن کیپ ایونت سنتر که ساعت سه و نیم بامداد جمعه برگزار می شود در حال آماده سازی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۸    
ایرنا نوشت: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: برغم شیوع کرونا و تهدیدات آمریکا روابط خود با جمهوری اسلامی ایران را توسعه می دهیم .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۴    
مجید مجیدی، کارگردان خورشید ، در نشستِ خبری این فیلم در جشنواره کودکان و نوجوانان، اختلاف طبقاتی را دلیل اصلی شکل گیری کودکان کار در جامعه دانست و تاکید کرد در کیفرخواست کسانی که اختلاس می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۸    
نام دروازه بان ایرانی آنتورپ جزو نفرات ذخیره این تیم برابر لودوگورتس دیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به عدم تمایل آمریکا برای تمدید پیمان محدودیت سلاح های راهبردی تهاجمی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۹    
مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا به شکل رسمی اعلام کرد که دیگر در هیچ تیمی مربیگری نخواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۸    
شکست 3 بر 2 رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک اوکراین، کهکشانی ها را پیش از بازی مهم الکلاسیکو وارد بحران کرد. این موضوع سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینساید آرت شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۳    
کارشناسان پیش بینی می کنند مناظره آخر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا که حدود 100 میلیون بیننده دارد، تاثیر چندانی بر آرا نداشته باشد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۰    
اتحادیه اروپا رییس اطلاعات ارتش روسیه و یک مقام دیگر این کشور را به اتهام دست داشتن در حمله هکری به پارلمان آلمان تحریم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۵    
در حالی که امروز فعالان بازار آزاد نرخ 30 هزار تومان را برای فروش دلار پیشنهاد می دادند اما حاضر به پرداخت مبلغی بالاتر از 25 هزار تومان برای خرید دلار نبودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۳    
تسنیم نوشت: دادستان کل کشور در تماس تلفنی با دادستان مرکز استان خوزستان ، دستور پیگیریث فوری ضرب وشتم زن جوان در این شهر را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۰    
روزنامه انگلیس اکسپرس در گزارشی نوشت: ایران تنها چند روز پس از انقضای تحریم های تسلیحاتی، نمایش نظامی "وحشتناکی" را برگزار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۴    
رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 مقابل شاختار، شکست خورد، تا با دو شکست متوالی به مصاف بارسلونا برود. سایت گل با انتشار کارتونی از عمر مومانی به این موضوع پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۸    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: جدیدترین حاشیه باشگاه استقلال مربوط به اختلاف نظر بین سرپرست و عضو هیات مدیره این باشگاه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر گفته اظهارات رئیس جمهور پیشین این کشور به نفع تبلیغات انتخاباتی او بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۹    
ایرنا نوشت: فهرست شهرستان های بحرانی کرونا که قرار است بر اساس دستور رییس جمهوری از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت های شدید در آنها اعمال شود، اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۸    
43 نفر از اخلال گران و دلالان بازار ارز در شهر اصفهان با اقدامات و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند. مقادیر قابل توجهی ارز خارجی از این افراد کشف و ضبط شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۰    
نوسان بازار ارز و سکه، قیمت ها در بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داد و بازار خودرو در اولین روز آبان یکی از پرنوسان ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۳    
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس آخر پاییز واگذار خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۸    
دو بازیکن جدید با عقد قراردادی 5 ساله به استقلال پیوستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۸    
علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران بر لزوم اتخاذ تصمیمات جدیدتر برای مقابله با کرونا و اعمال محدودیت بیشتر در تهران تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۸    
با توجه به افزایش قیمت مواد پروتئینی، گوشت مرغ را باید یکی از مهمترین موادغذایی بیشتر مردم به حساب آورد که در مهرماه 99 قیمت این محصول افزایش چشمگیری داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۰    
کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگویی موضع کشورهای خاورمیانه را در قبال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بررسی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۷    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: 43 نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز به اتهام ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ارز در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۵    
تیم فوتبال بایرن مونیخ در دو بازی 12 بار دروازه تیم های مهاجم اروگوئه ای را باز کرده است. موضوعی که سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه این اینساید آرت شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۳    
ورزش سه نوشت: خسرو حیدری یکی از گزینه های اصلی حضور در کادرفنی تیم ملی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۸    
فارس نوشت: چاک شومر ، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا بعد از شرکت در یک نشست توجیهی محرمانه گفت که بر خلاف ادعای مدیر اطلاعات ملی آمریکا ایران قصد تضعیف هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۲    
محمود فلاح، تهیه کننده و مدیر باسابقه صداوسیما، پس از یک دوره بیماری طولانی و بستری شدن در بیمارستان، به دلیل عارضه ریوی درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۱    
همشهری آنلاین نوشت: فرماندار ویژه آبادان می گوید: موضوع کتک خوردن یک زن در آبادان به آن صورتی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۸    
در این ویدیو رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس جزییات محرمانه داخلی تیم را برای افرادی که به نظر هیچ مسئولیتی ندارند، تشریح می کند. منبع: روزنامه فرهیختگان
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۵    
دنیا مدنی، با انتشار توییتی، از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد. او دختر رویا تیموریان، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۴    
ایرنا نوشت: ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با بیان اینکه مسکو خواهان حل و فصل سیاسی مناقشه قره باغ است گفت: موضع روسیه و ترکیه در قفقاز جنوبی همخوانی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۳    
ایرنا نوشت: جایو لی جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت که کشورش از مذاکرات صلح و سازش به رهبری افغانستان و خروج نظامیان آمریکایی از این کشور حمایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۸    
تسنیم نوشت: بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است فردا به ایران بازگردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۳    
ایرنا نوشت: " الهام علی اف " رییس جمهوری آذربایجان درباره حضور نیروهای ارتش این کشور در 21 روستای جدید در منطقه مورد مناقشه قره باغ گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۱    
استقبال از خرید پوشاک خارجی در کشور درحالیست که بسیاری از اقلام تولید داخل بهنام پوشاک خارجی وارد بازار و فروخته می شوند. پروانه ایزدخواست انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به این موضوع پرداخت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۸    
تصاویری دیدنی از یک پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) کوچک که با قدرت زیادش همه را شگفت زده کرده را ببینید. منبع: خبر فوری
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۸    
ورزش سه نوشت: علی کریمی هنوز نظر خود را درباره پیشنهاد جدید باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ارائه نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۸    
وزیر صمت گفت: برای رفع موانع کسب وکار در حوزه تولید و تجارت کشور اهتمام جدی داریم که این امر می تواند منجر به رونق تولید و توسعه صادرات کشور در نیمه دوم امسال شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۸    
عصر امروز سکه بار دیگر بیش از 15 میلیون تومان داد و ستد شد ،در حالی که نسبت به ظهر، حدود 180هزار تومان افت قیمت داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۳    
عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد دیگر فعالیتی در نقل و انتقالات استقلال نخواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۱    
فلسطین اعلام کرد فیلم انتخابی اش برای رقابت بهترین فیلم بین المللی اسکار 2021، غزه عشق من خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور روابط با کشور دوست و همسایه ترکیه را یک الگو برای سایر همسایگان دانست و بر توسعه بیش از پیش روابط در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۳    
سه فیلم سینمایی پدران ، تعارض و عروسی مردم پروانه نمایش گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۲    
فارس نوشت: نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادعای مدیر امنیت ملی آمریکا مبنی بر قصد ایران برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تشکیک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۸    
آندرانیک تیموریان،در مصاحبه ای ماجرای مصدوم شدن ستار زارع در جام جهانی 2006 را تعریف کرد.منبع: ورزش سه
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۶    
لرستان سرزمینی کوهستانی، پرآب و دارای مراتع سرسبز است. تاریخ سکونت اقوام آریایی در لرستان به بیش از 1000 سال پیش از میلاد مسیح بازمی گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۳    
ایسنا نوشت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شجاع خلیل زاده زحمات زیادی برای این تیم کشیده و هواداران باید قدردان او باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۸    
سردار ساجدی نیا، معاون عملیات نیروی انتظامی در گفتگو با برنامه تلویزیونی از مسئولان گلایه کرد و گفت: از طریق رسانه ها متوجه برخی دستورالعمل ها می شویم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۶    
تصادف شدید موتور و یک کامیون را ببینید. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۹    
فارس نوشت: در حالی که دموکرات ها با برگزاری جلسه رأی گیری تأیید ایمی کانی بارت ، گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای پُست خالی دیوان عالی مخالفت کرده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۸    
رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه 52 درصد جان باختگان تصادفات رانندگی از مهرماه سال گذشته تاکنون را عابران پیاده به خود اختصاص داده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۸    
یک سایت ترکیه ای خبر داد سید مجید حسینی پیشنهاد 2.1 میلیون یورویی الریان قطر را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران از تولید 100 تن پسماند بیمارستانی در روز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۲    
با مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا همسر و دختر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور هم به قرنطینه رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۱    
13 برگزیده بخش های فیلم و ایده چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند. این المپیاد، بخشی از سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۰    
قاضی پیتر کاهیل از منطقه قضایی Hennepin حکم داد درک چاوین از اتهام قتل درجه سوم مبرا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۴    
تسنیم نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۳    
فارس نوشت: رابر کاهیلی استراتژیست و متخصص سنجش افکار عمومی گروه ترافالگار در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز تصریح کرد که با توجه به آراء مخفی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۸    
وزارت بهداشت ایتالیا : در شبانه روز گذشته 15 هزار و 199 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه و بازیکنان توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه به توئیت مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که به اعزام سفیر ایران به یمن واکنش نشان داده بود پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۶    
ایرنا نوشت: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایذه گفت: شعله های آتش روز پنجشنبه در ارتفاعات منگشت شهرستان ایذه زبانه کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: با توجه به راه اندازی اولین کلینیک غربالگری سرطان در استان افراد گروه هدف با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت وپس از غربالگری در رابطه با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۱    
سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید مشکلات آن دسته از صاحبان املاک قولنامه ای که قبل از صدور رأی دیوان عدالت اداری بخشی از مراحل صدور پروانه را طی کرده اما به حقوقشان دست نیافته اند را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
سعید پورعلی انجام نظارت های دقیق،مراقبتهای جدی و رعایت همه جانبه پروتکل ها را عوامل بازدارنده از ایجاد محدودیت های دوباره و گذر از بحران اپیدمی کرونا عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
مجریان طرح توسعه و مشاغل خانگی در گچساران و باشت در حال جمع آوری اطلاعات متقاضیان طرح هستند این طرح با همکاری اداره تعاون کار و رفاه،اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۳    
مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، درباره چند بازیکن و حواشی چند اینجت معروف اظهارات عجیبی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۲    
نتیجه نهایی آزمون دکتری 99 و کارنامه داوطلبان در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۵    
معاون وزیر صمت گفت: پس از ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا، تاکنون بیش از 100 هزار و 698 بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام شده است.