یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۲May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 7 فروردین 1401 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1401 خبر آنلاین 31 خرداد 1401 خبر آنلاین 31 تیر 1401 خبر آنلاین 31 مرداد 1401 خبر آنلاین 31 شهریور 1401 خبر آنلاین 30 مهر 1401 خبر آنلاین 30 آبان 1401 خبر آنلاین 30 آذر 1401 خبر آنلاین 30 دی 1401 خبر آنلاین 30 بهمن 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 1 فروردین 1401 خبر آنلاین 2 فروردین 1401 خبر آنلاین 3 فروردین 1401 خبر آنلاین 4 فروردین 1401 خبر آنلاین 5 فروردین 1401 خبر آنلاین 6 فروردین 1401 خبر آنلاین 7 فروردین 1401 خبر آنلاین 8 فروردین 1401 خبر آنلاین 9 فروردین 1401 خبر آنلاین 10 فروردین 1401 خبر آنلاین 11 فروردین 1401 خبر آنلاین 12 فروردین 1401 خبر آنلاین 13 فروردین 1401 خبر آنلاین 14 فروردین 1401 خبر آنلاین 15 فروردین 1401 خبر آنلاین 16 فروردین 1401 خبر آنلاین 17 فروردین 1401 خبر آنلاین 18 فروردین 1401 خبر آنلاین 19 فروردین 1401 خبر آنلاین 20 فروردین 1401 خبر آنلاین 21 فروردین 1401 خبر آنلاین 22 فروردین 1401 خبر آنلاین 23 فروردین 1401 خبر آنلاین 24 فروردین 1401 خبر آنلاین 25 فروردین 1401 خبر آنلاین 26 فروردین 1401 خبر آنلاین 27 فروردین 1401 خبر آنلاین 28 فروردین 1401 خبر آنلاین 29 فروردین 1401 خبر آنلاین 30 فروردین 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1401 
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۱    
رامین سیاردشتی و وحید نفر، به نمایش توفان که از روز 15 تا 30 فروردین در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرازد روی صحنه می رود، به ایفای نقش می پردازند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۹    
ممکن است پس از گذشت 2 هفته تعطیلات کلی به وزن مان اضافه شود. اما چه کنیم تا همچنان وزن مناسب مان را حفظ کنیم؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۲۰:۲۶    
سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت فرزند رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۱    
خبر فوری نوشت: همسر فداکار توجه زیادی به خواسته های شما دارد. در بسیاری از افراد از خودگذشتگی بخش جدایی ناپذیر از آنها است زیرا این خصوصیت با ماه تولدشان رابطه مستقیم دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۸    
ایلنا نوشت: رئیس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: تعداد غرق شدگان سواحل قشم به پنج نفر رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان1400 روز چهارشنبه 24فروردین ماه امسال است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۹    
رئیس کمیته فنی و زیربنایی ستاد سفر قشم گفت: افزون بر 70 میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز در نقاط مختلف جزیره و اجرای خدمات عمرانی با هدف تکریم میهمانان نوروزی قشم، هزینه شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۴    
ایرنا نوشت: استاندار چهارمحال وبختیاری گفت ایجاد فضای با نشاط و امن برای معلولان و کودکان و افراد بی سرپرست و بدسرپرست و همچنین فعالیت در این مراکز یک نوع خدمت به افراد کم توان است و این خدمت بی منت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۲    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن صدور دستور تسریع در تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان- آزادی، بر بهره برداری از آن تا پایان ماه آینده (اردیبهشتِ 1401) تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
استاندار قزوین گفت: از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی برای تنظیم بازار استفاده شود تا مردم با سهولت بیشتری محصولات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۹    
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: 104کیلومتر ازحریم قانونی دریا دراستان دریکسال گذشته آزادسازی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۳۴    
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران نوروزی مقیم در استان را هشت میلیون و 123 هزار و 813 نفر اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۴    
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به کاشت بیش از 200 هزار پیاز لاله در 40 واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گلها اظهار داشت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۸    
جشنوارۀ تولید محتوای آنلاین دانا تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی دولت تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در این 200 روز به خوبی نشان می دهد فرمان تحول در خودروسازی با مدیریت جهادی کاملا شدنی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۱    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: با موافقت سرمربی سلسائو، نیمار و وینیسیوس اردوی تیم ملی برزیل را ترک کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به همراه رئیس دبیرخانه شورای ملی ایمنی زیستی با حضور در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد ضمن بازدید و پایش این منطقه با محیط بانان دیدار و گفتگو نمودند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۱    
ایسنا نوشت: در پی افزایش آمار موارد ابتلا به کووید19 در چین، این کشور شهر "شانگهای" را به مدت 10 روز طی دو مرحله قرنطینه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۹:۲۹    
با همکاری این سازمان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر انزلی، در فاز تجارت و گردشگری منطقه، خدمات پزشکی رایگان توسط دکتر عمومی ارائه می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۸:۵۸    
سیامک نعمتی پس از عمل جراحی فتق خود در کشور قطر مدتی است به ایران برگشته و حالا حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۸:۲۹    
احمد گوهری سنگران پرسپولیس در دربی تهران عملکرد نسبتاً خوبی داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۹:۰۲    
مهدی کشاورز در بازدید از طرح های عمرانی کیش بر تسریع و اتمام طرح های عمرانی در زمان بندی مشخص و مدون تاکید نمود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۷:۵۹    
کریم باقری دستیار دراگان اسکوچیچ در تمرین امروز تیم ملی حضور یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۷:۵۹    
تعدادی ازطبیعت گردان در نزدیکی آبشار درازنو نوشهر با یک خرس که از ناحیه پا آسیب دیده بود، مواجه شدند که توان کامل برای حرکت نداشت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۵:۲۴    
نشریه تایمز لندن فاش کرده است که در سفر اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هواپیمای نیروی هوایی آمریکایی موسوم به روز قیامت که به عنوان مرکز فرماندهی اضطراری در صورت وقوع جنگ هسته ای عمل می کند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۴:۱۰    
به گزارش یورونیوز شان پن، بازیگر مطرح هالیوود می گوید اگر در طول مراسم اسکار، ولدویمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین صحبت نکند، او جایزه اسکار خود را نابود خواهد کرد. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۴:۰۱    
آمریکا به تازگی یک بسته نظامی 800 میلیون دلاری را برای کمک به اوکراین در مقابل حمله روسیه اختصاص داده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۰:۴۴    
ایرنا نوشت:سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: ولاسکو در ایتالیا هم بسیار محبوب است و همه او را دوست دارند. من و ولاسکو سال ها با هم همکاری داشتیم و ارتباط دوستانه ای با هم داریم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۱:۳۹    
یاشار هدایی، عضو شورای کتاب کودک و از جمله کنشگران عرصه ادبیات کودک در مورد برگزیده شدن زهره قائینی به عنوان برنده جایزه ibby-iREAD 2022 اشاره کرد هم جایزه و هم صاحب جایزه شناخته شده تر از آن هستند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۰:۲۹    
دروازه بان های تیم ملی در تمرین امروز با روحیه بالایی حضور پیدا کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۱:۲۰    
درپی انتشار خبرهای مجازی پیرامون نامساعد بودن حال آیت الله مکارم شیرازی ، مسئول دفتر ایشان توضیحاتی بیان کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۰:۰۹    
مهدوی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید با دیدن مسعود شجاعی در کمپ تیم های ملی شوکه شد؛ به همین بهانه با او شوخی کرد و موجب خنده همبازی سابق خود در تیم ملی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۴۸    
خبر ورزشی :عارف غلامی در دیدار با کره جنوبی با تصمیم عجیب دراگان اسکوچیچ در پُست غیر تخصصی بازی کرد و با انتقادات فراوانی نیز مواجه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۲۸    
مسافران نوروزی طی یک هفته ابتدایی سال به جزیره قشم سفر کردند. جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس یکی از مقاصد مهم گردشگران و مسافران در ایام نوروز بود. منبع: مهر 264 256
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۹    
کریستین اریکسن که در یورو 2020 با حمله قلبی روبه رو شده بود، شب گذشته پس از بازگشت به ترکیب تیم ملی دانمارک در کمتر از 2 دقیقه از زمان ورودش به زمین مسابقه گلزنی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۵۲    
رئیس مجلس با اشاره به تخصیص منابع لازم جهت توسعه و ارتقاء پوشش اینترنت در روستاهای مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد: برخورداری از اینترنت با کیفیت، پرسرعت و پوشش سراسری، حق مردم است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۴۲    
حمایت های شفاهی و وعده های غیرکاربردی آمریکا و اروپا برای حمایت از اوکراین در مقابله با حمله ارتش روسیه، سوژه کارتونی از مانی فرانسیسکو در سایت کگل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۳۵    
هیات دولت آیین نامه اجرایی مربوط به غیر فعال کردن کارپوشه مودیان فاقد شرایط لازم برای دریافت مالیات و عوارض را تصویب کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۳۲    
خبر ورزشی نوشت :حمید استیلی درحالی ماجرای برکناری احتمالی دراگان اسکوچیچ را تکذیب کرده است که تیم ملی پس از لبنان دیگر بازی ندارد!
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۹    
ساعت جهانی زمین رویدادی در گستره جهانی برای احترام گذاشتن به زمین و اهمیت استفاده صحیح از انرژی برق و گرمایش زمین است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۹    
پس از یک بازی غیبت، صادق محرمی آماده بازگشت به ترکیب تیم ملی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۲۶    
رویداد 24 نوشت: نماینده مجلس درباره وضعیت ارز ترجیحی دارو در سال 1401، گفت: ساماندهی ارز ترجیحی به معنای حذف یارانه نیست، بلکه یارانه داخل کالا به یارانه مستقیم تبدیل می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۱    
جنگ روسیه و اوکراین و چالشهای پیش روی مذاکره سران دو کشور برای آتش بس و پایان دادن به جنگ، سوژه کارتونی از اسامه حجاج در سایت کگل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۵۹    
تا زمانی که ایالات متحده و متحدانش برای نجات آن بسیج نشوند، دومین عصر بزرگ جهانی شدن به طور فاجعه بار به پایان می رسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۵۹    
شاهدان عینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در صنعاء مشاهدات خود از جنایت هولناک اخیر متجاوزان سعودی در بمباران سه ساختمان مسکونی را بیان کردند، جنایتی که در برابر چشمان کارمندان سازمان ملل متحد رخ داد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۱    
خبر ورزشی نوشت:اگر اتفاق خاصی رخ ندهد حکم نهایی پرونده استراماچونی پنجشنبه هفته جاری صادر می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۳    
حسین نقیب با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به رفتارهای افراط گرایانه طالبان در افغانستان واکنش نشان داد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۳۰    
مدافع مصدوم تیم ملی فعلا با لباس شخصی در تمرینات حضور دارد و دوران نقاهت را سپری می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۲۹    
مسافران نوروزی برای دیدار با قهرمان ملی کشتی کشورمان مقابل منزل او حاضر شدند.حسن یزدانی هم به سراغ مردم می رود و به گفت و گو می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۰    
یکی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید ، به احسان علیخانی، واژه ای را به زبان کره ای یاد داد تا بخت این مجری باز شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۱۸    
میزان تولید ماهیانه اسفند ماه در شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به 108 درصد برنامه تولید رسید و توانست رکورد بیشترین میزان تولید در این مجتمع از زمان راه اندازی تا کنون را بشکند
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۱۱    
مهر نوشت : حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام قاضی عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۷    
ایرنا نوشت : رئیس جمهور ارائه گزارش عملکرد اقتصادی دولت به مردم را امری ضروری دانست و بر نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۱    
رییس پیشین بانک مرکزی به ادعا اخیر دولت درباره سویه حساب با بانک مرکزی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۰    
رهبر کاتولیک های جهان دوباره خواستار پایان جنگ قبل از محو بشریت شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۵۹    
ما می دانیم که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اوکراین چه می خواهد: محو این کشور از روی نقشه. ما همچنین می دانیم که ولودیمیر زلنسکی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۵۹    
بخش جالبی از حضور عروسک بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا در برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۵۹    
تیم فوتبال استقلال امروز یک جلسه تمرینی را در مجموعه ورزشی آرارات برگزار کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در هیات رییسه فدراسیون درمورد هیچ گزینه ای برای جانشینی اسکوچیچ بحث نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۲۹    
ایسنا نوشت:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش محسوس واکسیناسیون در هفته گذشته از تاخیر در تزریق نوبت های بعدی واکسن ابراز نگرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۱۶    
ایسنا نوشت:عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از رفع تعلیق کارت های بازرگانی تعهدین ارزی حاصل از صادرات سال 1400 به صورت مشروط خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۸    
تجارت نیوز نوشت: هنوز تکلیف مذاکرات وین به طور قطعی مشخص نیست و همین باعث سردرگمی معامله گران در بازارهای مختلف شده است، بازار مسکن نیز از این قاعده مستثنی نیست ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۹    
وضعیت دیشب مسافران نوروزی که به علت سرما توسط آتش نشانی شیراز به نقاط گرم انتقال پیدا کردند را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۷    
سایت فدراسیون دوومیدانی از حضور دبیرش، در مراسم ختم مادر علی کفاشیان گزارش تصویری منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۴    
سلام نو نوشت : صدا و سیما بالاخره پس از یک ماه پس از جنگ از اوکراین گزارش داد!
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۳    
علیرضا بیرانوند ویدیویی جالب از جو اتوبوس تیم ملی و حرکات موزون بازیکنان با آهنگ مازندرانی در اتوبوس تیم ملی در اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۴    
شمار زیادی مسافر در روزهای نوروز در پارک زیتون قشم اقامت کرده اند. منبع: فارس
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۴    
رئیس جمهور فرانسه درباره برچسب زدن به پوتین به عنوان قصاب هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۳    
سردار آزمون در جریان تمرین امروز تیم ملی خوش و بش گرمی با دراگان اسکوچیچ داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۸    
دیدار نیوز نوشت: گرامی مقدم گفت: جبهه اصلاحات به دنبال این است تا نگاه مجلس دهم که متشکل از نیروهای اصلاح طلب و میانه رو بود را در برنامه خود قرار دهد تا بتواند سازمان اصلاح طلبان را شکل دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۲۹    
واکنش به موقع یک گربه مادر مقابل سگ هایی که بچه گربه را ترسانده بودند ببینید. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۲۹    
خبرورزشی نوشت:جرج کلونی ستاره هالیوود مدعی شده که دوست دارد تیم دربی کانتی که هدایت آن برعهده وین رونی است را بخرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۳    
نامه زیر توسط زنده یاد نادر ابراهیمی، در سال 1373 خطاب به اینجانب (هدایت الله بهبودی) نوشته شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۱۶    
تیم امید کشورمان برتری پُرگلی مقابل نساجی مازندران به دست آورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۹    
پارامترهای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل هر فرد و رشته تحصیلی می تواند متفاوت باشد. همچنین نظرات تخصصی و گاها سلیقه ای برای پاسخ به این سوال به وجود بیاید که اساسا بهترین کشور برای تحصیل باید چه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۵    
جنگ اوکراین ابعاد مختلف حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد و نشان داد که قواعد جنگی نه با معیارهای عادلانه بلکه بر اساس رنگ چشم و مو و ملیت های غربی و غیرغربی تعیین می شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت،چراغ چشم گفت: از 15 اسفند تا دیروز 6 فروردین، حدود 470 هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری شهرستان بازدید کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۵۹    
بازی های کامپیوتری یکی از جذاب ترین سرگرمی ها در جهان هستند که سال هاست طرفداران بسیاری را در رنج های سنی مختلف به خود جذب نموده اند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۹    
جنت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده اعتراف کرده است که ارزهای دیجیتال مزایایی دارد. یلن گفت که کریپتو با سرعت زیادی رشد کرده است و اکنون "نقش مهمی" در تصمیمات سرمایه گذاری بسیاری از آمریکایی ها ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۹    
سرپرست فدراسیون فوتبال امروز در محل اردوی شاگردان دراگان اسکوچیچ حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۵۷    
فارس نوشت : اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان سبب شد باند سازمان یافته ارتشا و فساد اقتصادی در اداره کل امور مالیاتی خوزستان شناسایی و دستگیر شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: در اجرای برنامه های استقبال از بهار و عید نوروز، 9 میلیون بوته انواع گل های بهاری در سطح این کلانشهر کاشته شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۵۴    
ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهور انتظامی کشور بیشترین زمان تصادفات در نیمه اول نوروز را بین ساعات 16 تا 20 و بعد از آن 12 تا 16 عصر است اعلام و خاطر نشان کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۸    
مهدی آذرپندار که مدیرعامل و رییس هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران است، دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت:طرح ساعت زمین در تبریز همزمان با بیش از 10 هزار شهر جهان اجرا می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۶    
شماره نوروزی نشریه آگاهی نو ، نامه ای منتشر نشده از ابوالحسن بنی صدر ، اولین رئیس جمهور ایران را همراه بر نقدی بر کارنامه وی در گفت و گو با مصطفی میرسلیم دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را منتشر کرده است .
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
یادداشت نوروزی خبرآنلاین در آغاز بهار سال 1401 خورشیدی
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۲۹    
هفتم فروردین سالروز تولد مرحوم خسرو شکیبایی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که هرچند 14 سال از سفر ابدی او می گذرد همچنان یاد و خاطره اش در سینمای ایران زنده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۲۹    
اولین دیدار لیگ برتری استقلال در سال 1401 با حضور هواداران این تیم برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نامگذاری های سال برای ما گفتمان ساز، جریان ساز و سیاستگذاری کلان فرهنگی محسوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۲    
جنگ اوکراین دورنمایی از یک اتحاد آسیایی را به تصویر می کشد که منطق آن متمرکز بر زنجیره انتقال منطقه ای کالاها ، دیپلماسی ترانزیتی و شکل گیری سیاست کریدورهای اقتصادی جدید است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۵    
تسنیم نوشت : سردار سلامی گفت: اندیشه، تفکر و راه سردار سلیمانی زنده تر از گذشته در دل مردم سرزمین زنده و پاینده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۴    
ایرنا نوشت: رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی جزیره کیش گفت: 2 نفر ظهر امروز در سواحل جنوبی این جزیره غرق شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۴    
پل سفید یکی از نمادهای شهر اهواز است که همه ساله با شروع تعطیلات نوروز میزبان بازدید کنندگان زیادی از سراسر کشور می باشد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۶    
ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز تا سه شنبه آسمان تهران صاف تا نیمه ابری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۴    
سفیر فدراسیون روسیه در تهران با اشاره به اهمیت سفر آیت الله رییسی به مسکو، گفت: این سفر نقطه عطف در روابط تهران - مسکو است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۸    
ایرنا نوشت: رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز یکشنبه در نشست دوحه با اشاره به مذاکرات وین گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۷    
ایلنا نوشت: دانستن اهمیت تاریخ انقضای مواد غذایی و مفهوم تاریخ انقضا و اینکه چرا تاریخ انقضای درج شده روی محصولات مهم است می تواند به شما در هنگام خرید مواد غذایی کمک کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۱    
▫️وزارت امر معروف طالبان اعلام کرده که زنان و مردان اجازه گشت و گذار یکجا در پارک های کابل را ندارند و روزهای تفریحی مردان و زنان را مشخص کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۱    
حساب اینستاگرامی باشگاه استقلال با انتشار یک استوری، از مدافع ملی پوش خود حمایت کرد.