دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 7 مهر 1401 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 31 فروردین 1401 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1401 خبر آنلاین 31 خرداد 1401 خبر آنلاین 31 تیر 1401 خبر آنلاین 31 مرداد 1401 خبر آنلاین 31 شهریور 1401 خبر آنلاین 30 آبان 1401 خبر آنلاین 30 آذر 1401 خبر آنلاین 30 دی 1401 خبر آنلاین 30 بهمن 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 1 مهر 1401 خبر آنلاین 2 مهر 1401 خبر آنلاین 3 مهر 1401 خبر آنلاین 4 مهر 1401 خبر آنلاین 5 مهر 1401 خبر آنلاین 6 مهر 1401 خبر آنلاین 7 مهر 1401 خبر آنلاین 8 مهر 1401 خبر آنلاین 9 مهر 1401 خبر آنلاین 10 مهر 1401 خبر آنلاین 11 مهر 1401 خبر آنلاین 12 مهر 1401 خبر آنلاین 13 مهر 1401 خبر آنلاین 14 مهر 1401 خبر آنلاین 15 مهر 1401 خبر آنلاین 16 مهر 1401 خبر آنلاین 17 مهر 1401 خبر آنلاین 18 مهر 1401 خبر آنلاین 19 مهر 1401 خبر آنلاین 20 مهر 1401 خبر آنلاین 21 مهر 1401 خبر آنلاین 22 مهر 1401 خبر آنلاین 23 مهر 1401 خبر آنلاین 24 مهر 1401 خبر آنلاین 25 مهر 1401 خبر آنلاین 26 مهر 1401 خبر آنلاین 27 مهر 1401 خبر آنلاین 28 مهر 1401 خبر آنلاین 29 مهر 1401 خبر آنلاین 30 مهر 1401 
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۲    
نمایندگان روسیه و چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل جهت حل مشکلات اقتصادی مردم افغانستان خواستار آزاد شدن دارایی های مسدود شده این کشور شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۵    
معاون حفاظت محیط زیست استان یزد از ثبت سه قلاده پلنگ در حیات وحش کمکی بهاباد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۹    
جام جم نوشت:اطلاع از نوع هواپیما برای انتخاب بلیت، یکی از حقوق طبیعی و اولیه مسافر است که توسط ایرلاین های داخلی توجه چندانی به آن نمی شود و معمولا شرکت های هواپیمایی به صورت سلیقه ای اسم هواپیما را ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۲    
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت:برای نخستین بار در کشور، 68 میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات مدارس استان تخصیص یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۸    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جای خرسندی دارد که در استان البرز همدلی و وفاق ویژه ای برای ساخت مدرسه شکل گرفته و مشارکت دولت و مجمع خیرین برای ساخت 200 مدرسه در استان، روند خوبی را طی می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس در منزل شهیدان مسیحی وارطان آقاخانیان و زوریک مرادیان حضور یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۰    
سرپرست شهرداری کرج گفت: در پروژه بزرگراه شمالی اقدامات مناسبی مثل نصب عرشه های صندوقه ای پلB1 در حال انجام است اما ضروری است برای تامین منابع مالی آن، فکر اساسی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۰    
مهر نوشت: سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: کلاس های درس همه دانشگاه های کشور در همه مقاطع از ابتدای هفته آینده (9 مهرماه 1401) به صورت حضوری برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: هزار و 71 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای تقویت سرانه های آموزشی استان اختصاص داده شده که باید هزار کلاس درس با این اعتبار، ایجاد شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۸    
عملکرد ضعیف بازار سهام در ماه های گذشته و سرعت گرفتن موج های ریزشی در هفته های اخیر، بیش از پیش بر نگرانی سرمایه گذاران افزوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۱    
جام جم نوشت:قالی ترکمن که آوازه ای کهن دارد و یکی از قطب های قالیبافی کشورمان به شمار می رود اکنون با قاچاق فرش های افغانستانی به ایران آن هم از مرزهای خراسان رضوی و جنوبی و حتی سیستان وبلوچستان که ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ملت ایران درس مقاومت و ایستادگی را از دفاع مقدس آموخت بر ضرورت نشر و حفظ ارزش ها و آرمان های امام و شهدا تأکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۳    
ایرنا نوشت: رویداد موسیقایی همراه با خاطره ها که قرار بود به رهبری مجید انتظامی دهه اول مهر و همزمان با هفته دفاع مقدس از تاریخ ششم تا دهم روی صحنه برود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
گجت نیوز نوشت : یدترین سال تاریخ بشریت، متعلق به کدام دوره زمانی است و ابعاد اتفاقات وحشتناک نظیر مرگ و میر و قحطی، تا چه حد در آن دوران گسترده بوده است؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۸    
فرارو نوشت: بر اثر ریزش پل بتنی رودخانه آمازون در برزیل چند وسیله نقلیه در آب سقوط کردند و 3 نفر کشته و 15 نفر ناپدید شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۵    
وطن امروز با پیش بینی اینکه عدم دسترسی به پلتفرم های خارجی طولانی مدت خواهد بود به فعالان فضای مجازی توصیه کرد به فکر کوچ به سمت پلتفرم های داخلی باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
هر هفته در بازی فیفا شاهد انتشار تیم منتخب هفته هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۹    
مهاجم تیم ملی پرتغال شاید با وجود فرم نه چندان خوبش، در دیدار حساس پیش رو جزو 11 مرد اصلی اریک تن هاخ باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۷    
گفته می شود امباپه به هیچ وجه نمی خواهد ستاره برزیلی در تیم پاری سن ژرمن حضور داشته باشد
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۱    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری شرور مسلح خطرناک جنوب و شرق کشور در محل مخفیگاهش درجنوب استان خبر داد و گفت:متهم سابقه قتل ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۹    
براساس اعلام انجمن برنج، قیمت برنج با هفته های قبل تفاوتی نداشته است و شالیکاران و کارخانه های شالیکوبی منتظر اعلام نرخ خرید تضمینی هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۷:۰۸    
زومیت نوشت: تکنیک ویرایش ژن کریسپر تا حد زیادی به ویرایش سلول های بیماران در آزمایشگاه محدود بوده است. پژوهش جدیدی نویدبخش درمان مستقیم تر بیماری ها به کمک ویرایش ژن است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۲    
صدا و سیما نوشت :وام فرزندآوری که دولت در راستای سیاست جوانی جمعیت برای تسهیل شرایط فرزندآوری قرار داده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۶:۲۸    
گجت نیوز نوشت: صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس به عنوان بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند انتخاب شده است. گوشی iPhone 14 Pro Max از نمایشگر سوپر رتینا XDR اولد بهره می برد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۰:۱۰    
زومیت نوشت: باستان شناسان سازه ای دایره ای را در نزدیکی پراگ کشف کرده اند که حتی از اهرام مصر و استون هنج هم باستانی تر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: اگر برای شما هم این سوال مطرح است که هر چند وقت یکبار باید حمام کنیم، نکات این مطلب را از دست ندهید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۲    
فارس نوشت: رئیس جمهور خطاب به دشمنان تصریح کرد: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست، عرض خود می بری و زحمت ما می داری. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۱    
ایسنا نوشت:دبیر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با استقبال از اظهارات رئیس جمهوری درباره لزوم نظام مند کردن طرح پیشنهادها ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۰    
اتحادیه اروپا و آمریکا اعلام کردند نتایج همه پرسی را به رسمیت نمی شناسند. گفتنی است در همه پرسی این الحاق، درصد بالایی از مردم این مناطق به الحاق رای مثبت دادند. منبع: دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۸    
حملات نیروی زمینی سپاه به مقر تروریست های تجزیه طلب امروز هم ادامه داشت. منبع: ایسنا
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۲    
قیمت خرید دلار و یورو از مردم توسط صرافان برابر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۸    
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) با بیان اینکه اطاعت از رهبری رمز مقابله با توطئه های مختلف دشمنان است، گفت: اگر بصیرت را حفظ کنیم دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۸    
خبرورزشی نوشت: کارلوس کی روش در حضور دوباره در اردوی تیم ملی سبک بازی ایران را تغییر داده است. تیم او از این پس با شیوه 1-4-1-4 بازی خواهد کرد و از بین مهدی طارمی و سردار آزمون یکی باید در ترکیب تیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۱    
فارس نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد 10 شرکت و یک کشتی را به دلیل مشارکت در انتقال نفت ایران در فهرست تحریم قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت های ترافیکی جاده های کشور از پنجشنبه تا شنبه توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۵    
فارس نوشت:نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای درباره موشکباران مقر تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۱    
فارس نوشت : در پی حوادث اخیر مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای اغتشاشات و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب طلبان تأکید نمود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت: دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا در تازه ترین مطالعات خود علت اصلی نزدیکی حواس و افکار ما را کشف کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۳    
ملی پوش سابق وزنه برداری امروز درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۶    
اکتاویو دل ریو، باستان شناسی که مطالعاتش متمرکز بر یافته های زیر آب است، بقایای اسکلتی مربوط به یک انسان را در غاری موجود در زیر آب، در مکزیک پیدا کرد. گفته می شود این اسکلت متعلق به 8000 سال پیش است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۸    
موشک ابومهدی یا طلائیه از خانواده موشک های کروز سومار است. خانواده موشکی سومار حاصل مهندسی معکوس موشک کروز روسی KH-55 است که تعداد محدودی از آن طی سال های 2001 تا 2005 بصورت مخفیانه از اوکراین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۶    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص میزان مالیات خودروهای لوکس گفت: مالیات حاصل از خودروهای لوکس قابل ملاحظه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۳    
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: دشمن 43 سال است که تصور می کند ایران هم مثل کشورهای دیگر است. اینجا ایران است، سرزمین دلیران است مگر می توانید با فتنه بر ایران سلطه پیدا کنید؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۹    
ایلنا نوشت:بازنشستگانی که بعد از سال ها کار و بیمه پردازی حالا در دورانِ پیری - یعنی دوره ای که بیشترین نیاز را به گرفتنِ خدماتِ درمانی دارند - به حال خود رها شده اند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۹    
فغانی در واکنش به حذف نامش از لیست داوران بین المللی ایران گفت: اگر جلوی پیشرفت کسی را گرفته ام و با بودنم به مجموعه خیانت می شود، خودم ترجیح می دهم نباشم. منبع: ورزش آنلاین
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۱    
علیرضا بیرانوند می گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۸    
ایرنا نوشت: رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای تاکید کرد که نباید اجازه داده شود که عراق گذرگاه و یا مقری برای تجاوز به کشورهای همجوار شود و از کشورهای همجوار نیز خواست که حاکمیت عراق را نقض نکنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۹    
در شبکه های اجتماعی برنده جایزه توپ طلا در سال 2022 لو رفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۸    
اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت: کسانی که با امکانات و حمایت های نظام جمهوری اسلامی معروف شدند و در روزهای اخیر زبان ناطق دشمن بودند، باید هزینه بپردازند. منبع: دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۵    
مهر نوشت: خانه دار کردن مردم یکی ازبرنامه های اصلی دولت بوده که در قالب طرح نهضت ملی با چشم انداز خانه دار شدن بیش از 4 میلیون ایرانی هدف گذاری شده است اما چالش هایی نیز پیش روی این طرح وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۹    
پل واقع در نزدیکی شهر کاررو، در حدود 100 کیلومتری مرکز ایالت مانائوس، فرو ریخت و دو مرد و یک زن کشته شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۴    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت این کشور قصد دارد با وضع کردن تحریم های جدید شرکت های تسهیل کننده صادرات نفت ایران را هدف قرار دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۳    
گجت نیوز نوشت: تاتا پانچ کامو ادیشن با قیمت ارزان خود یک گزینه مناسب برای واردات به ایران محسوب می شود. در ماه های گذشته بحث واردات خودروی هندی بسیار مطظرح شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۲    
با ادامه حضور دو بازیکن مصدوم پرسپولیس زیر نظر کادرپزشکی، باید عالیشاه و دیاباته را غایبان این تیم مقابل تراکتور نامید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۷    
زومیت نوشت: ابزار جدید گوگل به کاربران اجازه می دهد درصورت فاش شدن اطلاعات شخصی آن ها در فضای عمومی وب، از آن اطلاع مطلع شوند و این داده ها را به آسانی حذف کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۰    
ایرنا نوشت: خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از موفقیت سازمان های اطلاعاتی ایران در دستگیری جاسوس های سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی کاخ سفید درباره گاف بایدن که سراغ یک نماینده فوت شده کنگره را می گرفت توضیح داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۹    
نمایندگان پارلمان لبنان در انتخاب رئیس جمهور جدید ناکام ماندند. دلیل این ناکامی این بود که نامزدها نتوانستند آرای لازم برای دستیابی به منصب ریاست جمهوری را به دست آورند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۸    
لیر ترکیه بار دیگر سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت، خرابکاری در خطوط انتقال گاز روسیه به اروپا می تواند به جنگ منجر شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۱    
ایسنا نوشت: بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، صندوق دارایی عمومی عربستان سعودی قبل از حمله روسیه به اوکراین، 2 میلیارد دلار در دارایی های روسیه سرمایه گذاری کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۹    
ویدیویی دیدنی از آواز خواندن جالب حجت اشرف زاده به مناسبت تولدش را ببینید. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۱    
همشهری آنلاین نوشت: برخی میوه ها علاوه بر داشتن انواع ویتامین ها می تواند شما را در رژیم لاغری نیز کمک کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۳    
ایرنا نوشت : معاون اقتصادی ابراهیم رئیسی در دیدار با امام جمعه کاشان گفت: تلاش دولت جبران کسری ها و کمبودهاست که انشاالله در آینده رفع خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۱    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که این جنبش اجازه نخواهد داد رئیس جمهور انتخاب شود که دنباله رو و وابسته به آمریکا باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۰    
فارس نوشت : حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای با اشاره به اینکه فتنه ای را که دشمنان دو سال در طراحی آن کار کرده بودند، به بهانه درگذشت یک زن کلید زدند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۸    
حرکت جنون آمیز راننده پراید در اردبیل را در این ویدیو ببینید. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۷    
فارس نوشت : سجادی با بیان اینکه نقشه ای توسط استکبار جهانی برای تجزیه ایران کشیده شده ، گفت : دشمنان افرادی را برای پیاده کردن اهدافشان تعلیم داده اند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۵    
یک خبرنگار تصویری جنجالی از ادن هازارد منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۸    
وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه ای حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های کومله را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۶    
ورزش سه نوشت: دیدار تیم های گل گهر و استقلال بدون حضور تماشاگران در سیرجان انجام خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۴    
ایسنانوشت :رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص میزان مالیات خودروهای لوکس گفت: مالیات حاصل از خودروهای لوکس قابل ملاحظه بوده و تاکنون بالغ بر 300 میلیارد تومان از خودروهای لوکس یا گران قمیت مالیات ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۹    
در ایالت فلوریدای آمریکا و شهر اورلاندو یک سازه بسیاز جالب وجود دارد. یک شرکت برای تبلیغات بر بالای پشت بام خود یک اژدهای بزرگ نصب کرده که این اژدها هر 20 ثانیه توسط گازی که به آن منتقل می شود از ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۴    
گجت نیوز نوشت: تصاویر سامسونگ گلکسی S23 اولترا نیز مانند هم قطارانش به بیرون درز کرد. ظاهرا اعضای خانواده گلکسی اس 23 – Galaxy S23 امسال شباهت بیشتری به یکدیگر دارند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۰    
ستاره منچسترسیتی به فیلم زندگی الویس پریسلی به شدت علاقه مند شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: بازدید از بناهای تاریخی و محوطه های گردشگری استان اصفهان طی امروز و فردا به مناسبت هفته گردشگری رایگان است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۷    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور ترکیه در سخنانی فاش کرد، مذاکرات میان کشورش با سوریه از طریق سرویس اطلاعاتی در حال انجام است و "نقشه راه" بر اساس نتایج آن تعیین خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۷    
خبرورزشی نوشت: کارلوس کی روش برای محک کاپیتان استقلال در یک بازی سخت، او را به میدان فرستاد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۰    
فارس نوشت: یکی از رهبران چارچوب هماهنگی گفت که منطقه کردستان در حال حاضر، بیش از 50 مقر متعلق به احزاب کُرد مخالف ایران و ترکیه را در خود جای داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۸    
آرمان ملی نوشت :بازگشت قیمت کالاهای اساسی به شهریور 1400 یکی از شروط قانون بودجه 1401 برای حذف ارز ترجیحی بود که دولت متعهد به انجام آن شد اما ارسال اصلاحیه مجدد بودجه 1401 نشان داد که این کار از ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۷    
مهدی مستوفی تهیه کننده جان وتَن می گوید یک ماه پیش از شروع هفته دفاع مقدس درگیر مساله پخش این برنامه ترکیبی از شبکه های مختلف تلویزیون بوده است اما برخورد افراد با اثر بیشتر دلسردکننده بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۶    
گجت نیوز نوشت: کاربران گوشی های اندرویدی با استفاده از کدهای کاربردی می توانند به اطلاعات مهمی از گوشی دست پیدا کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۴    
مرحله نخست 35اُمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان به پایان رسید و رکابزن بلژیکی پیراهن طلایی را از آن خود کرد. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۴    
ویدیوی از جنگ تن به تن بین یک سرباز اوکراینی و چند سرباز روس را ببینید. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۸    
ستاره سابق تیم ملی روسیه و باشگاه اورتون به سربازی فراخوانده شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۳    
همشهری آنلاین نوشت: گاهی عملکرد این عضو حیاتی مختل و دچار نارسایی می شوند که با چند اقدام ساده و مفید می توان از این عضو مهم بدن حفاظت کرده و عملکرد آن را بهبود بخشید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۰    
نیما نامداری در سرمقاله روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت تصمیم خسارت باری است.قطعا یکی از اولین تبعات چنین تصمیم هایی کاهش فروش کسب و کارهایی است که فروش آنلاین دارند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۵    
فارس نوشت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست سالیانه خود به عضویت کشورهای قطر، ترکیه و عربستان سعودی در شورای حکام رأی مثبت داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۹    
آرمان ملی نوشت : دیگر خبری از مناظره سیاسیون در صداوسیما نیست و مباحث حول محور مباحث نظری و علوم انسانی در جریان است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۷    
ورزش سه نوشت: یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون پلیه و در تمرین، تنش بین نیمار و کیلیان امباپه بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۶    
دریاچه نمک واقع در شمال استان اصفهان یکی از مناطق زیبا و بکر ایران است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۹    
عصر ایراندر یادداشتی به قلم مهرداد خدیر نوشت : ارزش و روش دو کلمۀ بسیار پر تکرار در گفت وگوی تلویزیونی چهارشنبه شب ابراهیم رییسی دربارۀ حوادث اخیر و اعتراضات بود. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۹    
ویدیویی جالب از محافظت تمام قد یک گربه از صندوق پول را ببینید. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۴    
مادورو اصرار دارد که ونزوئلا آماده و مایل به ایفای نقش خود با تامین سوخت جهان است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: مطالعه اخیر نشان می دهد که کاهش وزن نه تنها ممکن است به پیشگیری از آرتروز زانو کمک کند، بلکه پیشرفت آن را در افرادی که قبلاً به این بیماری دچار شده اند، کُند می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۹    
تانک مین یاب تی 10 یکی از عجیب ترین ظاهرها را در میان تانک ها داشته و با هدف مین یابی در دوران جنگ جهانی دوم ساخته شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۸    
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات، با انتشار یک عکس، از تیپ جدید خود رونمایی کرد. 262 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۶    
خبرورزشی نوشت: در زمان برگزاری اردوی تیم ملی در اتریش شایعات زیادی درباره اختلاف بین ملی پوشان منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۴    
ایلنا نوشت: رئیس کل دادگستری استان فارس از بازداشت مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در راستای مبارزه قاطع با مفاسد اداری خبر داد. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۱    
ایرنا نوشت: کشورهای اروپایی چون فرانسه، ایتالیا، سوئد و آلمان با توجه به بحران انرژی ناشی از بازخورد تحریم های غرب علیه روسیه اکنون با چشم انداز مشکلات قطع برق در سیستم شبکه موبایلی خود در زمستان ...