چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 مهر 1401 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 31 فروردین 1401 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1401 خبر آنلاین 31 خرداد 1401 خبر آنلاین 31 تیر 1401 خبر آنلاین 31 مرداد 1401 خبر آنلاین 31 شهریور 1401 خبر آنلاین 30 آبان 1401 خبر آنلاین 30 آذر 1401 خبر آنلاین 30 دی 1401 خبر آنلاین 30 بهمن 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 1 مهر 1401 خبر آنلاین 2 مهر 1401 خبر آنلاین 3 مهر 1401 خبر آنلاین 4 مهر 1401 خبر آنلاین 5 مهر 1401 خبر آنلاین 6 مهر 1401 خبر آنلاین 7 مهر 1401 خبر آنلاین 8 مهر 1401 خبر آنلاین 9 مهر 1401 خبر آنلاین 10 مهر 1401 خبر آنلاین 11 مهر 1401 خبر آنلاین 12 مهر 1401 خبر آنلاین 13 مهر 1401 خبر آنلاین 14 مهر 1401 خبر آنلاین 15 مهر 1401 خبر آنلاین 16 مهر 1401 خبر آنلاین 17 مهر 1401 خبر آنلاین 18 مهر 1401 خبر آنلاین 19 مهر 1401 خبر آنلاین 20 مهر 1401 خبر آنلاین 21 مهر 1401 خبر آنلاین 22 مهر 1401 خبر آنلاین 23 مهر 1401 خبر آنلاین 24 مهر 1401 خبر آنلاین 25 مهر 1401 خبر آنلاین 26 مهر 1401 خبر آنلاین 27 مهر 1401 خبر آنلاین 28 مهر 1401 خبر آنلاین 29 مهر 1401 خبر آنلاین 30 مهر 1401 
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۰    
گجت نیوز نوشت: تلگرام یکی از پر آپشن ترین اپلیکیشن های پیام رسان است که نسبت به رقبایی چون واتساپ و وی چت قابلیت های خیلی پیشرفته ای دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۱    
طرح بانکداری اسلامی در حالی در مراحل نهایی تصویب قرار دارد که برخی کارشناسان بانکی اعتقاد دارند که اهداف اصلی از جمله تورم و استقلال بانک مرکزی در آن نادیده گرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۶    
فوتبال فقط یک بازی نیست و بسیاری از افراد در سراسر جهان، این ورزش را به عنوان بخشی از روح و احساس خود در نظر می گیرند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۲    
بهداشت نیوز نوشت: مردان نسبت به سلامت خود بی توجه هستند و در این مسیر اشتباهاتی می کنند که به نظر کم اهمیت می آیند اما پیامدهای زیادی دارند که در ادامه به اشتباهات مردانه اشاره می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۸    
مهر نوشت:پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآوردی 200 تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به کشور قطر ارسال گردید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۹    
قیمت ماهی امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۶    
ایکنا نوشت: پیامبر(ص) نه در اصول و نه در فروع، نه در احکام الهی و نه در احکام ولایی مردم را وادار به اجبار و اکراه نمی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۸    
استاندار قزوین گفت: معتمدین انسجام بیشتری برای پیگیری مشکلات و مطالبه گری از مسئولان در زمینه برطرف شدن مشکلات استان داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۴    
باشگاه خبرنگاران نوشت: نوشیدن آب قبل از خواب می تواند تعداد دفعات ادرار شبانه را افزایش دهد. میزان ادرار شما در شب کاهش می یابد و به شما اجازه می دهد 6 تا 8 ساعت بدون وقفه بخوابید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۸    
شهردار قزوین گفت: یکی از شاخصه های مهمی که در پروژه های شهرداری مورد نظر قرار می گیرد، ارتباط میان زیست پذیری و اقتصاد شهری است تا جایی که فضاهای جدید ایجاد شده باید حس خوشایند در طبیعت بودن را برای ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۲    
استاندار کرمان گفت: بسیج سازندگی یکی از شناخته شده ترین و موفق ترین جلوه های بسیج است و به برکت نقش آفرینی آن شاهد تشکیل یک جریان قوی برای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۸    
تیم ورزشی ایثارگران بانک صادرات ایران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور به مقام اول دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
خراسان رضوی اسماعیل حسن زاده با پیروزی در انتخابات هیات کشتی خراسان رضوی به ریاست این هیات رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۳    
هیوندای استاریا در کلاس مینی ون (MPV)، یکی از جدیدترین خودروهای کره ای با طراحی مدرن و امکانات جالب توجه است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۹    
فرارو نوشت: بخش مهمی از مراسم ازدواج، درخشش لباس عروس و داماد است که نظر میهمانان را به خود جلب می کند. در این گزارش به بررسی نرخ لباس عروس و کت و شلوار داماد پرداخته شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۰    
تسنیم نوشت: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط بانک هایی که در پایان سه ماه اول سال جاری مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۷    
صحبت از نسلی است که این روزها خیلی ها درباره شان صحبت می کنند. وقتی مطالباتشان را فریاد می زنند، با دهانی باز به آنها نگاه می کنیم. می گویند ما می خواهیم زندگی کنیم، آن طور که می خواهیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۷:۵۸    
ژاوی پس از هر ناکامی بارسا بهانه و توجیه خود را دارد. یک روز داور و روز دیگر اشتباهات فردی اما واقعیت این است که علی رغم وعده ها، بارسا با او نه زیبا بازی می کند و نه خوب نتیجه می گیرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۶:۵۷    
روزنامه اطلاعات نوشت:طی 3 هفته گذشته شهرهایی در کشورمان در کنار برگزاری تجمعات اعتراضی ، به محلی برای اقدامات خارج از عرف و غیرمدنی عده قلیلی بدل شد و این جماعت با یافتن فرصت هایی سعی در به انحراف ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۸    
تسنیم نوشت: معاون نظارت بانک مرکزی گفت: تا کنون یک بانک بدلیل عدم ارسال اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان برای انتشار عمومی به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۲    
فارس نوشت:طبق وعده مسوولین واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۳    
اقتصادآنلاین نوشت:در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان های 4 میلیاردی شرق تهران خواهیم پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۷    
سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه حل کردن مشکلات مردم، مهم ترین دغدغه مجموعه مدیریت شهری است و در این راه، پذیرای انتقادات سازنده هستم، از مدیران بسیجی شهرداری خواست تا در تحقق این مهم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۹    
تسنیم نوشت: "تقلبی بودن کالای خریداری شده" را از چه طریق متوجه شویم؟ با یک روش ساده می توان از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۱    
ورزش سه نوشت: یک شرکت برزیلی می گوید نیمار باید به دلیل تخلفات گسترده و فساد مالی در پرونده انتقالش به بارسلونا از طرف دادگاه به پنج سال زندان محکوم شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۸    
فارس نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توصیف اروپا به عنوان مهد آزادی سیاسی، از حمله قدرتمند به ارتش روسیه در صورت استفاده این کشور از سلاح اتمی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت: در این مقاله با برخی از علائمی آشنا خواهیم شد که نشان دهنده این موضوع هستند که ممکن است نیاز به عینک داشته باشید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۴    
با حضور محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۹    
ورزش سه نوشت: دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس بعد از جدال با مس رفسنجان، جدا از سایر بازیکنان آزادی را ترک کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۴    
مالک برند مجید توضیحاتی درمورد البسه جدید تیم ملی فوتبال کشورمان ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۱    
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: طی شش ماهه امسال بالغ بر دو هزار رای جایگزین حبس در استان کرمان صادر شده است و شهرستان کرمان با 298 رای صادره، در این زمینه پیشتاز است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۷    
ایسنا نوشت:عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مراقب باشیم فتنه های دشمنان حواسمان را از پیشرفت و توسعه کشور پرت نکنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۱    
ایسنا نوشت:معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: امروز سازمان سیا ، تمامی نیروهای خود را وارد کشورهای اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی های ایران می ترسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۸    
کارشناس شبکه چهار در اظهاراتی عجیب گفت: تنبیه را از مدارس حذف کردیم و نتیجه اش این شد که معدل دانش آموزان به 12 رسیده است!
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۶:۲۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت:ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در اجلاس 2+6 ترانزیتی ایران و کشورهای آسیای میانه در زمینه فعال سازی شاخه غربی کریدور شمال_جنوب به توافق رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۶:۱۸    
با انتشار عکس هایی از حضور تانک و نفربر در محوطه صدا وسیما شایعات مختلفی در شبکه های اجتماعی پخش شد؛ اما واقعیت ماجرا چیست؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۴:۲۹    
تجارت نیوز نوشت: تلنبار شدن وعده های مسئولان اقتصادی در قفسه های ادارات و سازمان های دولتی و خاک خوردن شان، در حالی که در واقعیت مردم شاهد ماجرای دیگری در بازارهای مختلف هستند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۴:۱۷    
پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، اتوبوس این تیم بدون مهدی ترابی و وحید امیری استادیوم آزادی را ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۲:۳۰    
ایلنا نوشت:عضو انجمن انبوه سازان کشور گفت: در حال حاضر به کشورهای ترکیه، سوریه، عراق، گرجستان، ارمنستان صادرات قابل توجه داریم اما نکته قابل توجه این است که به دلیل تحریم ها برخی از مصالح ساختمانی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۱:۴۸    
ویدیویی از تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۲    
خبرورزشی نوشت: سیاوش یزدانی اگر در ترکیب استقلال قرار می گرفت این شانس را داشت که به اردوی تیم ملی در هفته های آتی دعوت شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۰:۲۹    
ایرنا نوشت : وحیدی گفت : با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج آموزش دیده بودند و برای آن ها پول می فرستادند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۶    
بازار انرژی تحت فشار دلار است که به طور گسترده افزایش یافته است، از جمله در برابر ارزهای کم بازده مانند ین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۵    
بهداشت نیوز نوشت: اگر بتوانید بشقاب خود را با غذاهای سالم پر کنید، احتمال کالری از دست دادن شما بیشتر می شود. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با رژیم های غذایی دارند، محدودیت در خوردن است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۸    
دیجیاتو نوشت: در 13 اکتبر 1773، یک ستاره شناس فرانسوی به نام شارل مسیه کهکشان گرداب را کشف کرد که با نام مسیه 51 یا ام- 51 نیز شناخته می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۱    
با محمد نوری در مورد از آخرین وضعیت استقلالی ها قبل از شروه هفته نهم به گفت و گو پرداختیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۸    
محرومیت سیاوش یزدانی سنگین تر از محرومیت عارف غلامی خواهد بود و حتی ممکن است موجب اخراج این بازیکن از اردوی تیم استقلال شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۳    
زمان برگزاری دیدار شاگردان تارتار مقابل استقلال تغییر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۶    
اقتصاد آنلاین ،تابناک ، و خبرفوری با انتشار تصویر پاسخ توئیتی از ایلان ماسک به یک کاربر که از او درباره فرجام اینترنت ماهواره ای و ادعایش برای فعال شدن این ماهواره در ایران نوشته بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۵    
مصدومیت وحید امیری در آستانه جام جهانی به پایان رسیده و او مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۳    
خبرورزشی نوشت: تیم مس رفسنجان در نیمه دوم بازی مقابل پرسپولیس خطرناک ظاهر شد و نتوانست از فرصت ها استفاده کند تا سرمربی مس کرمان حسرت این فرصت ها را بخورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۰    
مهدی فضائلی ، مستند خود برای عادی بودن وضعیت کشور را مطرح کرد. انتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبری از موضع غیر اخلاقی حسن عباسی و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۸    
کریستیانو رونالدو می خواهد امسال در مراسم توپ طلا حضور یابد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۸    
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای دنا، پژو و پرید است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۰    
کاخ سفید در حال برنامه ریزی برای تنظیم بیت کوین و استیبل کوین برای ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۸    
جام جهانی قطر یک فرصت اقتصادی و فرهنگی بزرگ برای کشورمان بود، فرصتی که اتفاقا مسئولان مانور زیادی روی آن دادند. قرار بود کیش بهترین اتفاقات توریستی تاریخ خود را تجربه کند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۱    
ورزش سه نوشت: لیونل مسی و رونالدینیو در تبلیغ جدید پپسی که منطقه خاورمیانه را هدف گرفته است؛ جلوی دوربین رفته اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۱    
ورزش سه نوشت: محمود خوردبین مهاجم اسبق پرسپولیس شب گذشته با سرقت از منزلش مواجه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا الان 9 بازی انجام دادیم و 3 گل دریافت کردیم. عملکرد خوبی است ولی باز هم اشتباه داریم و باید نظم دفاعی را بیشتر کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۹    
یک دختر خردسال در جمع ماموران یگان ویژه در کرج با خواندن شعری کودکانه در حال شیرین زبانی است. منبع: تسنیم
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۹    
ایسنا نوشت: در جلسه امروز (پنجشنبه) پارلمان عراق؛ محمد شیاع السودانی مامور به تشکیل دولت جدید این کشور شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۷    
خبر فوری بیانیه ای را از روابط عمومی روبیکا منتشر کرده که در آن از وضعیت ایجاد شده برای اینترنت بین الملل ابراز تاسف کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۴    
ورزش سه نوشت: یک نشریه فرانسوی می گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۰    
به گفته منابع آگاه، دولت بایدن در حال بررسی لغو لایحه ممنوعیت فروش جنگ افزار تهاجمی به عربستان سعودی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۰    
مهر نوشت: سومین جشنواره تعزیه علویون از 20 مهر در پردیس تئاتر تهران آغاز و در روز دوم گروه های ابا عبدالله الحسین (ع) و نوای کربلا به اجرای تعزیه پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۵    
ایسنا نوشت:سردار مهدی فرجی گفت: در اتفاقات اخیری که در کشور ما رخ داد، دشمن شکست خورده ما تمام توانش را به کف خیابان آورده و تلاش می کند با قدرت رسانه این اعتراضات را بزرگ نشان دهد و اگر "مهسا امینی" ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۰    
برنده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معتقد است نظام نیازمند چند تغییر اضطراری است اما هیچ بیگانه ای هم نگران کشور ما نیست و در عین حال به معترضان توصیه می کند که مطالبه گری را ادامه دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۴    
مطالعات نشان می دهد که در سراسر جهان، حدود 63.2 درصد از جمعیت بیماران مبتلا به کوویدِ طولانی مدت را زنان تشکیل می دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۸    
ویدیویی از لحظه به لحظه رصد و بازداشت تروریست های موسا در ایران را مشاهده کنید. منبع: ایرنا
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۸    
ایسنا نوشت: رضا کرمانشاهی معتقد است کوپال ناظمی قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۳    
پیامبر اکرم صفات بسیار برجسته ای دارند؛ ببینید | کدام صفت پیامبر اکرم (ص) را بیشتر دوست دارید؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۹    
سرمربی پرسپولیس کسب سه امتیاز دیدار با مس را مهم و با اهمیت توصیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۹    
ریکاردو سرمربی استقلال چند بازیکن را همراه خود به اصفهان نبرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۳    
ایسنا نوشت: بر اساس شمارش آرای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پارلمان عراق، عبداللطیف رشید رقیب خود برهم صالح را کنار زده و بر کرسی ریاست جمهوری عراق تکیه زد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۹    
ایرنا نوشت: وزارت خارجه کانادا به بهانه ناآرامی ها در ایران و در ادامه سیاست های خود برای حمایت از اغتشاشات، تحریم هایی را علیه 17 شخص و 3 نهاد وضع کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۸    
سه دزد به فردی در داخل پمپ بنزین حمله کردند تا خودروی او را به سرقت ببرند. این ویدئو فردی را در حال سوخت گیری خودروی خود در یک پمپ بنزین در ایالت پنسیلوانیا آمریکا نشان می داد که ناگهان سه سارق ظاهر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۷    
مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به ظرفیت های موجود برای همکاری ناشران و کتابخانه های عمومی تاکید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۳    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۸    
میتسوبیشی اوتلندر 2023 بلک ادیشن معرفی شد. اوتلندر یکی از مدل های پر طرفدار میتسوبیشی است که در سال های پس از برجام طرفداران زیادی در بازار ایران داشت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۸    
حامد لک پیش از شروع بازی در اقدامی جالب با تمام نیمکت نشینان پرسپولیس روبوسی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۵۸    
دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۲    
مدیر پخش بین المللی کارهای شهاب حسینی ادعا کرده درحالی که او باید در جشنواره بین المللی حضور پیدا کند، ممنوع الخروج شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۰    
مارک زاکربرگ می گوید اپل قیمت سخت افزارهای خود را تا آنجا که امکان دارد افزایش می دهد اما متا برای رشد این فناوری متاورس حاضر است محصولات خود را حتی با ضرر بفروشد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۲    
ایرنا نوشت: مرحله اول انتخاب ریاست جمهوری عراق بدون برنده پایان یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس جمهور ایران با همتای آذربایجانی خود در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس سیکا در آستانه دیدار و گفت وگو کرد./ایرنا
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۶    
فارس نوشت: کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: کوپال ناظمی باید در نیمه اول یک بازیکن از پرسپولیس و یک بازیکن از مس را اخراج می کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۳    
سازندگی نوشت: مدیران مناطق آزاد همیشه زیر فشارهای سیاسی بوده.اند. سعید محمد نیز از این قاعده مستثنی نبود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۱    
تسنیم نوشت : امجد امینی گفت : متأسفانه برخی از رسانه ها، واقعیت ها را وارونه نشان داده و من از این موضوع گله مندم. بیانیه خانواده مهسا امینی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۳    
خبرورزشی نوشت: اخبار واصله حکایت از آن دارد که دو تیم آرسنال انگلیس و میلان ایتالیا رقابت جدیدی را برای خرید مهدی طارمی آغاز کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۰    
رادیو صبا در برنامه شما و صبا به بهترین برنامه رادیویی، کفتر بلورین می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۹    
ایسنا نوشت: وزارت خارجه سوریه در واکنش به ناآرامی های اخیر ایران تاکید کرد که با هوشیاری مردم و درایت رهبری، ایران بر حوادث جاری فائق خواهد آمد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۹    
گجت نیوز نوشت: اطلاعات لو رفته جدید از مشخصات هواوی P60، حاکی از عدم پشتیبانی پرچم دار آینده Huawei از اتصال 5G و استفاده از چیپست جدید کوالکام هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۳    
اگر در حال تاسیس یک رستوران هستید، حتما می دانید که یکی از مهم ترین مراحل تهیه چک لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۸    
رسا نوشت: آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۷    
نوع ارتباطات مردم با یکدیگر در طول زمان، با ورود تلفن همراه و اینترنت دستخوش تغییرات زیادی شد و باعث شد تا کم کم نحوه اطلاع رسانی ها نیز متحول شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۸    
از هفته نهم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان رفت که لوکادیا در دقیقه 18 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۵    
مهاجم اهل مالی پرسپولیس پس از هفته ها دوری از ترکیب سرخپوشان به دلیل مصدومیت، در فهرست بازی با مس رفسنجان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری، تعزیرات حکومتی قزوین به 160پرونده متخلفان قاچاق سوخت در استان قزوین رسیدگی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۶    
ایسنا نوشت: فیلم دختران چوبی- دوئتی برای یک رویا ساخته آزاده بیزارگیتی که در بخش بهترین فیلم مستند جایزه آسیاپاسفیک در میان 5 نامزد این بخش قرار گرفته ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۴    
اسامی بازیکنان ترکیب اصلی تیم مس رفسنجان برای بازی با پرسپولیس اعلام شد.