پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۶:۵۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 22 مهر 1402 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1402 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1402 خبر آنلاین 31 خرداد 1402 خبر آنلاین 31 تیر 1402 خبر آنلاین 31 مرداد 1402 خبر آنلاین 31 شهریور 1402 خبر آنلاین 30 آبان 1402 خبر آنلاین 30 آذر 1402 خبر آنلاین 30 دی 1402 خبر آنلاین 30 بهمن 1402 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 خبر آنلاین 1 مهر 1402 خبر آنلاین 2 مهر 1402 خبر آنلاین 3 مهر 1402 خبر آنلاین 4 مهر 1402 خبر آنلاین 5 مهر 1402 خبر آنلاین 6 مهر 1402 خبر آنلاین 7 مهر 1402 خبر آنلاین 8 مهر 1402 خبر آنلاین 9 مهر 1402 خبر آنلاین 10 مهر 1402 خبر آنلاین 11 مهر 1402 خبر آنلاین 12 مهر 1402 خبر آنلاین 13 مهر 1402 خبر آنلاین 14 مهر 1402 خبر آنلاین 15 مهر 1402 خبر آنلاین 16 مهر 1402 خبر آنلاین 17 مهر 1402 خبر آنلاین 18 مهر 1402 خبر آنلاین 19 مهر 1402 خبر آنلاین 20 مهر 1402 خبر آنلاین 21 مهر 1402 خبر آنلاین 22 مهر 1402 خبر آنلاین 23 مهر 1402 خبر آنلاین 24 مهر 1402 خبر آنلاین 25 مهر 1402 خبر آنلاین 26 مهر 1402 خبر آنلاین 27 مهر 1402 خبر آنلاین 28 مهر 1402 خبر آنلاین 29 مهر 1402 خبر آنلاین 30 مهر 1402 
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۲    
ایسنا نوشت: مراسم تشییع پیکر میرشمس الدین ادیب سلطانی از مقابل دانشکده ادبیات دانشگاه تهران به سمت قطعه نام آوران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۰    
قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۵    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی می گوید: در حال حاضر دیگر کسی توان خرید گوشت ندارد و به همین دلیل بازار خیلی راکد است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۰۶:۰۱    
این یوزپلنگ ماده خیلی کوچکتر از یک شیر بالغ بود. او باهوش بود تا از سرعتش به نفع خود استفاده کند و در نهایت، جان توله اش را نجات داد. منبع: فرارو
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۳    
فارس نوشت: تصویری از دیدار رهبر انقلاب با رهبر جنبش اسلامی نیجریه منتشر شد که نشان می داد، قاب عکسی از آیت الله لاری در دفتر ایشان نصب شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۹    
دیجیاتو نوشت: دانشمندان یک سیستم هوش مصنوعی ساخته اند که برای اولین بار در تاریخ توانسته است به صورت کاملاً خودکار یک ابرنواختر را شناسایی کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۷    
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: امکان تغییر حوزه انتخابیه در مرحله ثبت نام نهایی وجود دارد و اگر متقاضی به دنبال آن است که حوزه انتخابی خود را تغییر دهد، این امکان برای او فراهم است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴    
فرماندار بروجرد بر ضرورت تخلیه روستای "تنگ محمدحاجی" در این شهرستان تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵    
دادستانی سرپل ذهاب، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات کرمانشاه برای حل مشکلات شهرداری سرپل ذهاب ورود کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۳    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 103 اثر میراث فرهنگی ناملموس از این استان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۱    
زومیت نوشت: آیفون 4s، پرچم دار سال 2011 اپل، 12 سال پیش روانه ی بازار شد. این گوشی در زمان خودش به محبوبیت کم نظیری دست پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۱    
همشهری آنلاین نوشت: تعدادی از دانشجویان انقلابی با حضور در فرودگاه مهرآباد برای حضور در غزه اعلام آمادگی کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۴    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و رئیس جمهور ایران در گفتگویی تلفنی با یکدیگر اوضاع فلسطین را بررسی کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۱    
رئیس بخش بیماری های زنبور عسل و کرم ابریشم موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، از برگزاری بزرگترین همایش بین المللی آپی تراپی برای نخستین بار در تاریخ صنعت زنبورداری کشور ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۹    
همشهری نوشت: حوالی ساعت 8شامگاه جمعه به آتش نشانان شهرستان گرگان خبر رسید که مردی 50ساله به اعماق چاهی در روستای نوده ملک سقوط کرده و جانش در خطر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۳    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و پمپ بنزین های این استان با هدف جلوگیری از معطلی مردم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۳    
عباس آخوندی در شرق نوشت:تحلیلگران و کارشناسان با تکیه بر اطلاعات پراکنده و ارزیابی برندگان و بازندگان اقدام به گمانه زنی هایی در باره چنگ غزه کرده اند که البته همه آنها مناقشه برانگیز هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۳    
روزنامه کیهان در گزارشی به احتمالات جدید بر سر پرونده FATF پرداخته و همچون گذشته مخالفت خود با پیوستن به آن را اعلام کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۹    
روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان بدعت در قانونگذاری تغیرات لایحه عفاف و حجاب رد مجلس را بررسی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۶:۵۱    
خاطرات سال 1379 هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی رفسنجانی روز بیست و دوم مهر همچنان در مورد درگیری ها در فلسطین، واکنش ها به این درگیری ها ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۶:۰۷    
تیم ملی پرتغال در بازی خود در هفته هفتم از رقابت های مقدماتی یورو 2024، در ورزشگاه دراگائو که ورزشگاه خانگی تیم پورتو است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۶:۰۷    
ظریف در مورد سهم ایران از دریای خزر گفت: مساله 11 درصد دروغ است.کجا ما 50 درصد خزر را داشته ایم؟ در تمام دولت اعلی حضرت همایونی که برخی اینقدر سنگش را به سینه می زنند یک کشتی از مرز آستارا - حسین قلی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۶:۰۵    
مهر نوشت: بر اساس اعلام انجمن صنفی صنعت تایر ایران، وزارت صمت با افزایش 20 درصدی قیمت تایر موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۴:۳۲    
فهرست پر درآمدترین فوتبالیست های سال 2023 منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۱:۴۶    
ایسنا نوشت: منابع عبری زبان از شلیک یک فروند راکت از سوریه به جولان اشغالی خبر داده و اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک این راکت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۰:۵۷    
ایرنا نوشت: تارنمای آمریکایی آکسیوس همزمان به سفر " حسین امیرعبداللهیان" و "آنتونی بلینکن" وزرای خارجه ایران و آمریکا به منطقه خاورمیانه در هشتمین روز از درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین با رژیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۰:۵۳    
فارس نوشت: دولت فرانسه با سکوت در خصوص جنایت های صهیونیست ها در غزه، ایران را به حمایت از حماس و تلاش برای تشدید تنش در منطقه متهم کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۰:۵۳    
فارس نوشت: منابع رسانه ای گزارش کردند همزمان با وخامت اوضاع در غرب آسیا ، تفنگداران دریایی آمریکا زودتر از موعد مقرر رزمایش برنامه ریزی شده با کویت را رها کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۰:۳۴    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۸    
فرادید نوشت: در بخشی از خاطرات تاجرات السلطنه، ماجرای رفتن او به مکتب خانه و بیزاری اش از آنجا را می خوانیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۶    
به گفته بواتنگ، مسی در بیرون زمین از شخصیت عجیب و جالبی برخوردار است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رییس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به واردات گوشت و عرضه با نرخ مصوب در فروشگاه های زنجیره ای شاهد ثبات قیمت در بازار هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۸    
نخستین آزمایش های ابررسانایی در ابعاد واقعی قطار مغناطیسی چین که قرار است به سرعت 1000 کیلومتر در ساعت برسد، با موفقیت به انجام رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۸    
تغییر چهره بهنوش طباطبایی بازیگر سینما که در مراسم مرحوم پسیانی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود، حال توسط مخاطبان تصاویری از گذشته تا امروز این بازیگر مورد بررسی قرار گرفته است. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۳    
ایرنا نوشت: بازیکن تیم ملی پاراگوئه به دلیل پرتاب آب دهان به سوی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با پیام های تهدیدآمیز متعددی مواجه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۸    
شیخ جاسم و کنسرسیوم قطری که خواهان خرید باشگاه منچستریونایتد بودند از رقابت با دیگر خریداران کنار کشیدند و پرونده مالکیت قطری ها بر باشگاه انگلیسی بسته شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۵    
در این مقاله قصد داریم تا حقایقی نسبت به اکثر حشرات موذی که در منزلتان مشاهده میکنید را توضیح دهیم و سعی کنیم راهکارهایی برای مقابله با این حشرات ارائه کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۱    
حزب اعتدال و توسعه بیانیه ای در محکومیت کشتار مردم فلسطین در نوار غزه منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۹    
لحظه ای که جنگنده های رژیم صهیونیستی، خودروهای غیرنظامیان را که از شمال نوار غزه در حال حرکت به سمت جنوب غزه بودند را بمباران کردند./پارتیزان
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۶    
ایرنا نوشت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در هشتمین روز از درگیری ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل مانع حملات به نوار غزه نشد و صرفا از این رژیم خواست قوانین جنگ را رعایت کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۶    
رئیس انجمن سرمایه گذاری خارجی گفت: نه تنها تورم در این کشور مهار شده بلکه ارزش پول ملی افغانستان نیز دستخوش افزایش شده است .
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۱    
ابسنا نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد که برای اجرایی کردن طیف گسترده ای از برنامه های عملیات تهاجمی آماده می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۰    
ورزش سه نوشت: ژروم بواتنگ که بایرن مونیخ از امضای قرارداد با او سر باز زده است حالا در آستانه پیوستن به یک باشگاه بزرگ ایتالیایی قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۴۵    
ایسنا نوشت:رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مردم غزه در سرزمین خود ریشه دارند و غزه را ترک نمی کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۹    
فارس نوشت: مسابقات قویترین مردان با حواشی و درگیری در میان تماشاگران همراه بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۵    
دقایقی قبل زیرنویسی به همراه شمارنده آنلاین در شبکه سیما پخش شده است که در آن از مخاطبان خود می خواهد برای مبارزه با اسرائیل اعلام آمادگی کنند. 261 33
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۹    
آماج نیوز نوشت: شاهدخت هندیه، دختر امان الله پادشاه سابق افغانستان در سن 94 سالگی در ایتالیا درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۷    
زومیت نوشت: شبکه ی اجتماعی X (توییتر سابق) پس از اخراج کارمندی که از دستورهای ماسک سرپیچی کرد، با انتقادهای سنگین هیئت ملی روابط کار آمریکا مواجه شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۵    
شرق نوشت: پنجشنبه شب، گروهی که به گفته مدیر فود کورت پاساژ آرمیتاژ مشهد، خود را مأموران فرمانداری معرفی می کردند، بدون ارائه مجوز و حکم قانونی، به دختر جوانی که شال اش افتاده بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۲    
اقتصادآنلاین نوشت: سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قیمت 6 خودروی وارداتی جدید را به صورت علی الحساب اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۹    
شلیک موشک از غزه به سمت سرزمین های اشغالی از شبکه دو به طور زنده همزمان با سخنرانی شیخ زکزاکی انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۰    
برترین ها نوشت: در حالی که رسانه ها از گروکشی صداوسیما برای صدور مجوز کار مهران مدیری خبر داده بودند، شنیده های جدید حاکی است، صداوسیما به طور آشکار در فعالیت ساترا دخالت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۸    
ورزش سه نوشت: باشگاه وستهم بار دیگر برای جذب هری مگوایر از منچستریونایتد دست به کار شده و در پنجره زمستانی پیشنهادی رسمی به شیاطین سرخ خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۸    
ایرنا نوشت: گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در هشتمین روز از عملیات طوفان الاقصی از راکت جدید و بومی خود رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۱    
کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید ادعا کرد که جود بلینگام دوران مخصوص به خودش را در پایتخت اسپانیا خواهد داشت و در حال حاضر از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه بهتر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۴    
محمدحسین تمجیدی، نیما عباس پور، عطا مجابی، مهدی فرد قادری، یوسف کارگر، احمدعلی سجادی صدر و محمد رحمتی مسئولیت انتخاب آثار راه یافته به بخش مسابقه سینمای بین الملل چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۶    
دوازدهمین و آخرین مجلّد از مجموعه ی کتاب های یاس نگار – امام رئوف تحت عنوان: امیرِ مهر (برگزیده ی آثار هنری درباره ی امیرمؤمنان علیه السّلام) عصر روز آدینه 14 مهرماه 1402 در موزه ی هنرهای دینی امام ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۹    
قطع آب غزه توسط صهیونیست ها اقدام مرگباری است که در پیش گرفته اند. روایتی از فاجعه قطع آب غزه، به گفته خبرنگار حاضر در غزه را ببینید./دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۶    
بدون ورود به نظام بین الملل امکان توسعه محال است؛ این دیدگاه سریع القلم است در باره فرصت های نظام بین الملل که از نظر او 10 درصد ارتباط با آمریکا و 90 درصد ارتباط با کشورهای جهان سوم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۶    
ویدیویی از کافه گردی محمدرضا گلزار و همسرش سوژه کاربران در فضای مجازی شد. این ویدیو را صفحه اینستاگرامی افشاگر بلاگر در قسمت استوری های خود منتشر کرده که حسابی هم جنجال به پا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۰    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر از برگزاری جشنواره بزرگ ایل سنگسر با عنوان حاصَل در شهرستان مهدی شهر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۴    
ورزش سه نوشت: تمرین امروز پرسپولیس در غیاب یحیی گل محمدی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۱    
فارس نوشت: طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ فوتبال منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۹    
مسابقات قوی ترین مردان ایران این بار نیز همچون سال های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. اما در جریان برگزاری یکی از آیتم های این دوره از رقابت ها ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۸    
ورزش سه نوشت: چیرو ایموبیله، مهاجم باشگاه لاتزیو ایتالیا، در گفت وگویی اعلام کرد از رد کردن پیشنهادی از لیگ عربستان در تابستان پشیمان است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۴    
بهداشت نیوز نوشت: یک متخصص مغز و اعصاب، در خصوص اینکه کدام سرگیجه ها می توانند خطرناک باشند، توضیحاتی ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۶    
جمیله علم الهدی گفت: در برخی از رشته های دانشگاهی ما، دانشجو موقع ورود به رشته چند سوره قرآن را حفظ است و زمانی که می خواهد برود کاهل نماز می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۹    
جنگ غزه و اسرائیل در روز هشتم در حالی ادامه دارد که ساعت به ساعت به تعداد آوارگان و کشته های فلسطینی افزوده می شود و تا به امروز غیرنظامیان، قربانیان اصلی جنگ بودند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۴    
نشریه آمریکایی فارین افرز در مقاله ای نوشت: آمریکا باید متحدش را وادارد تا از لبه پرتگاه عقب بکشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۰    
ورزش سه نوشت: یحیی گل محمدی اعلام کرد که استعفای درویش، پیش شرط او برای بازگشت به پرسپولیس نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۰    
جماران نوشت: مطهری گفت: من معتقدم که اگر اسرائیل بخواهد حمله زمینی کند و دست به نسل کشی بزند، نیروهای متحد ایران باید اعلام کنند که نیروهای خود را وارد عمل خواهند کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۴    
گروه بین المللی بحران، ادعاهایی را که برت استفانز Bret Stephens در مقاله "خطر نشست و برخاست با خودکامگان “The Peril of Seeking Access With Despots” که چهارم اکتبر در نیویورک تایمز درج شد را رد می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۴    
مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی محور روستاهای بخش مرکزی بندرعباس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۳    
ویدیوی کوتاهی از یک تصویر 360 درجه از سطح سیاره سرخ منتشر شدده است./خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه حمایت نامحدود کشورهای غربی و به ویژه آمریکا از جنایات صهیونیست ها شرایط را بیش از پیش پیچیده و وخیم کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۹    
بهداشت نیوز نوشت: یک متخصص پوست و مو گفت: در شوره های چرب، هدف ما، کنترل کردن و درمان آن است ، که راه های درمان شوره سر را پزشک متخصص تشخیص می دهد و فرد حتما باید به پزشک مراجعه کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: یک واحد مسکونی در محدوده میدان ونک دچار حریق شد. سه نفر درپی این حادثه دچار سوختگی شدند. آتش مهار و اطفای کامل حریق در این واحد مسکونی صورت گرفت./ایسنا
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۵    
در ابتدای جنگ بین اسرائیل و حماس و زمانی که نیروهای فلسطینی توانستند وارد شهرک های اشغالی شوند و تعداد زیادی از اسرائیلی ها را دستگیر کنند و به اسارت ببرند سر و صدای تمام رسانه ها در آمد که چرا با ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
محمدرضا لطفی معتقد است مخاطب امروز به قدری باهوش است که می تواند تمایز میان اثر باکیفیت و اثر فاقد کیفیت را تشخیص دهد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۸    
مبلغ نوشت: رهبر معظم انقلاب به استفتائی پیرامون خشک شدن کف دست برای مسح در وضو پاسخ گفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۴    
محمدحسین مهدویان در قسمتی از سریال زخم کاری حضوری کوتاه دارد، حضوری که باعث واکنش مخاطبان سریال در شبکه های اجتماعی شده است، واکنشی عموماً منفی که این اقدام کارگردان را نپسندیدند و آن را دوست نداشتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۴    
تسنیم نوشت:مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در راستای حمایت از تولید داخل، ضمن عدم واردات برنج خارجی، نسبت به خرید برنج داخلی از کشاورزان 3 استان شمالی کشور اقدام شده است
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۸    
ارتش اسرائیل اعلام کرد واحدهایی از نیروهای زمینی و زرهی در 24 ساعت گذشته حملاتی به منطقه غزه داشتند. منبع: آخرین خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۷    
نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس در واکنش به اینکه بسیاری از رهبران اصول گرا بر این باور هستند که مجلس آینده باید انقلابی تر شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۳    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 550 واحد مرغداری گوشتی در کرمانشاه فعال هستند و نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش جوجه ریزی داشتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
زلزله های افغانستان (منطقه هرات) هفته پیش از روز شنبه شروع و در روز چهارشنبه با یک زلزله بزرگتر ادامه و ان شا الله تا به حال خاتمه یافت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
در چهار قسمت پیش گفته، بیان شد که هر قراردادی، می تواند در ابتدا با مقدمه شروع و با توضیحات به پایان برسد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
خانه ملت نوشت: نمایندگان مردم در مجلس وزارت راه و شهرسازی را مکلف کردند تا پایان سال اول برنامه، نسبت به تکمیل رقومی(دیجیتال)سازی اطلاعات تمامی طرح های جامع و تفصیلی کلانشهرها در سامانه طرح های جامع ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
ایرنا نوشت: تبادل آتش توپخانه میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
بهداشت نیوز نوشت: مستندات مطالعات علمی محققان نشان می دهد که سبک زندگی بی تحرک ممکن است منجر به افزایش بیماری های قلبی -عروقی و کوتاه تر شدن طول عمر شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۷    
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان، در پستی اینستاگرامی تصاویری از دوچرخه سواری اش در بافت تاریخی اصفهان را منتشر کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۷    
ایسنا نوشت: مرتضی ممیز، طراح بسیاری از نشان های شناخته شده ایران است. یکی از این لوگوها را می توان نشان استاندارد دانست که در سال 1401 فراز و نشیب هایی را طی کرد و با وجود 37 سال سکون و انتقال حس ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۷    
خاطرات وکیل/ صدای بلندگوی دادسرا حکم کرد تا نزد بازپرس ویژه قتل حاضر شوم.تا رسیدن به اتاق بازپرس به هر آنچه سبب این احضار بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۷    
ایسنا نوشت: وزارت خارجه آمریکا امروز (شنبه) به کارمندان سفارت خود در سرزمین های اشغالی که حضور آن ها ضرورتی ندارد، اجازه داد تا به دلیل تهدیدهای موجود از سرزمین های اشغالی خارج شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۵    
تسنیم نوشت: در روز بازگشت یحیی گل محمدی به ایران و حضورش در محل تمرین سرخپوشان، بازیکنان این تیم مراحل آماده سازی را از سر گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۹    
نیروهای انتحاری طالبان در حمایت از مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات انتحاری تهدید کرد. نیروهای طالبان گفتند در اسرائیل آتش به پا می کنیم. منبع: Viral Vids
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۵    
ایرنا نوشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر توافق میان مصر و رژیم صهیونیستی بر سر اجازه خروج به اتباع آمریکایی از نوار غزه از طریق گذرگاه رفح ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۸    
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل یکی از تیم های حاضر در دسته سوم فوتبال ایران به برتری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۴    
بهداشت نیوز نوشت: یک متخصص تغذیه گفت: بطری آب معدنی فقط برای نگهداری آب در دمای صفر تا چهار درجه مناسب است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۴    
عسگریان، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا یک ماه دیگر دسته بندی درآمدی خانوار از دهک به صدک تغییر می کند. احتمال اضافه، حذف و تغییر میزان یارانه برای خانوار وجود دارد.