جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۱۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 30 مهر 1402 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1402 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1402 خبر آنلاین 31 خرداد 1402 خبر آنلاین 31 تیر 1402 خبر آنلاین 31 مرداد 1402 خبر آنلاین 31 شهریور 1402 خبر آنلاین 30 آبان 1402 خبر آنلاین 30 آذر 1402 خبر آنلاین 30 دی 1402 خبر آنلاین 30 بهمن 1402 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 خبر آنلاین 1 مهر 1402 خبر آنلاین 2 مهر 1402 خبر آنلاین 3 مهر 1402 خبر آنلاین 4 مهر 1402 خبر آنلاین 5 مهر 1402 خبر آنلاین 6 مهر 1402 خبر آنلاین 7 مهر 1402 خبر آنلاین 8 مهر 1402 خبر آنلاین 9 مهر 1402 خبر آنلاین 10 مهر 1402 خبر آنلاین 11 مهر 1402 خبر آنلاین 12 مهر 1402 خبر آنلاین 13 مهر 1402 خبر آنلاین 14 مهر 1402 خبر آنلاین 15 مهر 1402 خبر آنلاین 16 مهر 1402 خبر آنلاین 17 مهر 1402 خبر آنلاین 18 مهر 1402 خبر آنلاین 19 مهر 1402 خبر آنلاین 20 مهر 1402 خبر آنلاین 21 مهر 1402 خبر آنلاین 22 مهر 1402 خبر آنلاین 23 مهر 1402 خبر آنلاین 24 مهر 1402 خبر آنلاین 25 مهر 1402 خبر آنلاین 26 مهر 1402 خبر آنلاین 27 مهر 1402 خبر آنلاین 28 مهر 1402 خبر آنلاین 29 مهر 1402 خبر آنلاین 30 مهر 1402 
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۹    
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: پارسال 180 میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در لرستان هزینه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۱    
اطلاعات آنلاین نوشت: آیت الله سیدمحمود طالقانی و مهدی بازرگان به اتهام اقدام بر ضد امنیت کشور یک به 10 سال زندان محکوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۰    
مبلغ نوشت:گاهی فاسق و بی ایمان به راحتی جان می دهد و این به دلیل آن است که اهل عذاب است، اما کارهای خوبی هم کرده و این راحتی جان دادن، پاداش آن کارهای خوب است تا حسابش در همین دنیا تصفیه می شود!
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۰۶:۳۲    
روزیاتو نوشت: ژاپن برای اولین بار در جهان، در یک آزمایش پیشگامانه یک توپ ریلی کالیبر 44 میلی متری را با موفقیت در دریا آزمایش کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۰۶:۳۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به تامین گسترده واردات دام و گوشت، روند کاهش قیمت ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۵    
لحظه ای که هواپیمای اشغالگر خانه ای را در دیرالبلاح در وسط نوار غزه هدف قرار داد./دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۰    
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان زمین چمن مصنوعی دهستان داوود رشید شهرستان کوهدشت افتتاح و در اختیار جوانان با استعداد این منطقه قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۳    
دسته ای از 20 یا بیشتر گرگ در تعقیب دستکم 150 گوزن بودند. این تعقیب و گریز با موفقیت به پایان رسید، زیرا گرگ ها توانستند یک گوزن جوان را شکار کنند. منبع: فرارو
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
هادی محمدزاده، مربی تیم ملی موی تای پیش از مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی تایلند، پرچم ایران را از کنار پرچم رژیم صهیونیستی دور کرد. منبع: اخبارفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۷    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از شروع پروژه نهضت توسعه فیبر نوری در کلان شهر ارومیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۲    
ایسنا نوشت: منیزیم یک ماده معدنی است که برای تنظیم ریتم قلب، عملکردهای عضلانی، عصبی و مغزی و سطح انرژی بدن ضروری است و وقتی بدن منیزیم کافی دریافت نکند یا جذب این ماده در بدن کم و دفع آن زیاد باشد با ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان گفت: از 22 مهر ماه سال جاری تاکنون طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع 4 میلیارد و 510 میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان صادر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آغاز هفته پیشگیری از مسمومیت ها با شعار "سلامتی را با افزایش آگاهی و اقدام پیشگیرانه از مسمومیت ها محافظت کنیم" خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۶    
حجت الاسلام محمدرضا اصغری از فعالیت 16 ناظر شرعی در کشتارگاههای دام و طیور استان سمنان در راستای نظارت شرعی و بهداشتی خبر داد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۱    
فارس نوشت: محدودیت های برداشت نمونه باعث شده محققان ناسا تاکنون بتوانند تنها 70 گرم از موادی که در ماموریت سیارک بنو جمع آوری شده را جداسازی کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۵    
ایسنا نوشت: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته ما تماس های مکرر مردمی داشتیم که درخواست داشتند ستاد امر به معروف در موضوع افزایش قیمت خودرو وارد شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۴    
دوره آموزش گردشگری وبوم گردی روستایی توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان شوش برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۲    
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری در چهارمحال و بختیاری 699 هزار و 687 مترمربع از اراضی دولتی رفع تصرف شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۷    
زومیت نوشت: شاخه ای از رود کنگو به نام روکی رنگ بسیار تیره ای دارد و دانشمندان پژوهشی برای تعیین دلیل تیره بودن آن انجام داده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۸    
مدیر مراکز پزشکی شهرداری مشهد از ارائه خدمات مشاوره تربیت فرزند در مرکز روان شناختی این سازمان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر گفت: جشنواره بزرگ ایل سنگسر با عنوان حاصَل در شهرستان مهدی شهر برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه امسال نیز مانند سالهای گذشته اردوهای دانش آموزی راهیان نور در استان سمنان برگزار می شود گفت: رویکرد تبیینی در اردوهای امسال مدنظر قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
ویدیوی دلهره آور لحظه ای را به تصویر می کشد که یک کودک 7 ساله در حالی که در نزدیکی خانه اش در کانادا سوار اسکوتر است، با یک خرس سیاه روبرو می شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
ایران ورزشی نوشت: عارف غلامی همچنان بدون تیم است!
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان گفت :بر اساس اصل 156 قانونی اساسی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در هر استان تشکیل و به منظور مراقبت از سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم هرگونه تخلف ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۱    
شرق نوشت: مسعود پزشکیان گفت: با اصلاح قانون انتخابات مشکلات زیادی ایجاد شده است. تعداد زیادی از نمایندگان خودشان از این اصلاح قانون پشیمان هستند که چرا چنین کاری کرده اند و به این سختگیری ها رأی داده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۶    
سید محمود میرلوحی، معاون وزیر کشور در دوره اصلاحات، به جماران گفت: ما فکر می کنیم با دولت یک دست ممکن است یک سری مسائل به ظاهر حل شود ولی هزینه های ملت را بالا می برد و هزینه های بین المللی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۶    
فرار به موقع گربه باعث شد تا از دست نیش مار سمی در امان باشد./چندثانیه
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۸    
علی واعظ، مشاور ارشد رئیس گروه بین المللی بحران در گفت وگو با شرق اظهار داشت: جمهوری خواهان در کنگره آمریکا همچنان به دنبال آن هستند تا نشان دهند دلیل اینکه حماس توانسته است حمله موفقیت آمیزی علیه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۰    
ایلنا نوشت:رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: قانون جدید بانک مرکزی که اصلاح قانون گذشته بوده، 10 روز اخیر در مجمع نهایی شد و همین روزها ابلاغ می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۶:۵۶    
تجارت نیوز نوشت: چین مدعی است که شکاف رو به رشد دیجیتال در هوش مصنوعی و حاکمیت آن را به رسمیت می شناسد و بر اهمیت کمک به کشورهای در حال توسعه تاکید می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۶:۵۶    
شرق نوشت: یکی از سرنخ های قابل تاملی که در تحقیقات پلیسی و قضایی به دست آمد، مربط به تلفن همراه وحیده محمدی فر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۶:۳۸    
سرپرست اداره کل استاندارد استان کردستان گفت: مصرف کننده، استاندارد را معتمد خود می داند و امنیت مالی و سلامتی خود را در ظرف خانواده استاندارد می بیند لذا وظیفه استاندارد بس خطیر و مقدس است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۶:۳۰    
اطلاعات آنلاین نوشت: شرکت تامین مسکن فروش پروژه خانه های تهران پارس در 60 سال پیش آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۶:۰۹    
ایسنا نوشت: عوامل متعددی در ایجاد اختلال در خواب شبانه دخیل هستند که یکی از آنها تغذیه نامناسب در ساعات آخر شب و درست هنگام خواب است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۶:۰۹    
دیجیاتو نوشت: این شفق قطبی شبیه به هرچیزی که باشد، نتیجه یک رفتار علمی معمول است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۵:۴۵    
تسنیم نوشت: سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۱:۵۲    
وزیر صنعت در پاسخ به فردی که از سود بالای خودروی قسطی گلایه داشت، گفت: پیشنهاد می کنم برای خرید خودرو صبر کنید، چرا که وضعیت این بازار در حال بهبود است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۱:۲۵    
ایرنا نوشت: میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه در هشداری خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی، گفت: از تصرف سرزمین های فلسطین دست بردارید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۱:۲۰    
ایسنا نوشت: یک متخصص رادیوتراپی آنکولوژی با بیان اینکه سرطان پستان در مردان نیز وجود، گفت: متاسفانه جوان ترها به این سرطان مبتلا می شوند که این موضوع نگران کننده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۷    
مهر نوشت: وزارت خارجه آمریکا امروز دستور خروج کارکنان غیرضروری خود در عراق به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی در منطقه را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به وزیر امور خارجه واتیکان، گفت: در این برهه حساس و تعیین کننده، حمایت و دفاع از حقوق و جان ملت فلسطین، وظیفه همه پیروان ادیان ابراهیمی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۹    
اقتصادنیوز نوشت: در آخرین روز مهر 1402، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا مسیر افزایش را دنبال کردند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۴    
برنامه چیدمانه با اجرای لیلا اوتادی، مسابقه بزرگی در زمینه طراحی داخلی و منزل آرایی است. یکی از نفرات اصلی این برنامه مجتبی شفیعی است که ویدیوهای تغییر چهره و خوانندگی او حسابی در فضای مجازی وایرال ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۴    
هاشمی رفسنجانی روز سی ام مهر 1379 در مورد جزییات یکی از جلسات مجمع تشخیص، دیدار با حافظ منافع ایران در مصر و شرایط سیاسی و همچنین وضعیت فلسطین نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۲    
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه شروری که با قمه و شمشیر به پلیس حمله ور شده بودند، خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۶    
فارس نوشت: خوشحالی پس از گل میلاد محمدی در لیگ یونان مورد توجه رسانه های ورزشی این کشور قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۶    
مهر نوشت: دادگاه عراقی ،دختر صدام، دیکتاتور معدوم این کشور را به طور غیابی به 7 سال حبس محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۱    
فرادید نوشت:خاطرات روزنوشت مظفرالدین شاه از سفر به فرنگستان، آینه ای از اوضاع و احوال دربار قاجار در آخرین سال های حکومت رو به زوال این سلسله است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۳    
ستاره سابق استقلال، داریوش شجاعیان داماد شد. اولین ویدیو از پشت صحنه کلیپ ازدواج داریوش شجاعیان را ببینید./viral vids
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مدت خدمت وظیفه عمومی سه ماه کاهش یافت. مدت خدمت سربازان امریه 24 ماه است./صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین یکشنبه را از ساعت 19 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۹    
علی لاریجانی در برنامه به افق فلسطین گفت: در جنگ 33 روزه که مذاکرات هسته ای ایران در همان زمان دنبال می شد، جنگ بر سر 2 اسیر رخ داد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۲    
صبح امروز خاکبرداری غیر اصولی در حوالی دانشگاه آزاد بندرعباس باعث ریزش دیوار و سقوط چند خودرو شد. /چندثانیه
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
ایرنا نوشت: کارشناس مسائل بین الملل با رد ادعای غربی ها درباره نسبت جمهوری اسلامی و گروه های مقاومت، گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
محمدحسین کنعانی زادگان استوری جدیدی در صفحه خود منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
تسنیم نوشت:سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه ای با تاکید بر لزوم هوشیاری عموم مردم نسبت به اقدامات مجرمانه کلاهبرداران از طریق پیامک و یا شبکه های اجتماعی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۶    
اگرچه مسائل مهم دیگری نیز وجود دارد که باعث اختلاف بین همسران می شود از جمله: گذراندن وقت با هم، مسئولیت فرزندان، مشارکت در کارهای خانه و غیره ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
ورزش سه نوشت: ملی پوش ایرانی آ ا ک آتن موفق شد یکی از گل های پیروزی تیمش مقابل آستراس را به ثمر رساند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
فارس نوشت:رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت محاکمه سران جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان عاملان و حامیان اصلی جنایات اخیر غزه، گفت: یقین داریم خون های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۹    
وزیر امور خارجه مصر گفت: ما مخالف گسترش دامنه جنگ هستیم و معتقدیم که ملت فلسطین باید در سرزمین خود باقی باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۹    
گروهی از گردشگران که برای تماشای نهنگ رفته بودند درست زمانی که به نظر می رسید در سواحل کالیفرنیا در حال مشاهده هستند، با اجرای خارق العاده این نهنگ ها مواجه شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
یک فیلم توسط فردی از منطقه ماگ داک در اسکاتلند منتشر شده که نشان می دهد باد شدید، لایه ای از زمین جنگل را بلند کرده است. طوفان بابت در اسکاتلند سبب طغیان رودخانه ها شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
ایسنا نوشت: نخست وزیر دولت پیشبرد امور نجات ملی یمن گفت که آمریکایی ها بخشی از موشک ها و پهپادهایی پرتاپ شده به سمت اراضی اشغالی را رهگیری و منهدم کردند، اما بخشی دیگر به اهداف خود رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۱    
قهرمان کشتی ایران به تازگی داماد شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۶    
موشه فیگلین قانونگذار اسرائیلی گفت: بروید آنجا و همه را بکشید. هر جنبده ای را بکشید و اجازه ندهید کسی مانع کار شما بشود. اگر همه آنها را نکشید، به بچه های ما ظلم کرده اید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۴    
ایرنا نوشت: در صورت جدایی ستاره تیم ملی ایران از تیم فوتبال پورتو، مهاجم اسبق استقلال جانشین وی خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۷    
بدون شک پرتیراژترین و پرفروش ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۷    
مبلغ نوشت: ناصر ابوشریف میگوید: بیش از 80 ملیون مسیحی صهیون در آمریکا زندگی میکنندو همواره دنبال تسلط بر مسجد الاقصی و تخریب آن و ساخت معبد سلیمان هستند “مسیحی صهیون”از “یهودی صهیونیستی” بسیار ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
مرکز تحقیقات و کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی دانشگاه شهید بهشتی با صدور بیانیه ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
ورزش سه نوشت: نیلوفر اردلان در یک استوری به ماجرای ماشین 100 میلیاردی حسین کنعانی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
فارس نوشت: این روزها روزهای رنگ و وارنگ شدن هواست؛ روزهایی که گاهی سرد و گاهی گرم می شود و همین شخصیت متغییر هوا، بسیاری را در دام بیماری های ویروسی متداول می اندازد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۶    
مهر نوشت:وزیر صمت در نامه ای به دو معاون خود ضمن اشاره به گلایه اعضای هیات دولت به رها بودن بازار و اجحاف در حق مردم، اعلام کرد که لازم است تحلیل درست و کاملی از وضعیت نظارت بر بازار ارائه شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۴    
کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال ایران به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران: این کیفیت حاصل تلاش های انجمن سینمای جوانان در استان های مختلف است که زمینه برگزاری باشکوه این رویداد را ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۳    
علی لاریجانی گفت: سر قضایای اخیر که حماس اقداماتی را انجام داد تعدادی زن و بچه هم بودند که اسیر یا آزاد شدند؛ در رسانه های غربی موضوع را بلد کردند که حماس زن و بچه را اسیر کردند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
ایرنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حزب الله لبنان خواست تا وارد جنگ با این رژیم نشود و گفت: ورود حزب الله به جنگ، بزرگترین اشتباه تاریخ آن خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
الماس های باستانی از برزیل و غرب آفریقا که بین 450 تا 650 میلیون سال پیش در زیر ابرقاره گندوانا شکل گرفته اند، بینش جدیدی در مورد شکل گیری، تثبیت و حرکت ابرقاره ها ارائه کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۱    
ایسنا نوشت:بازار گوشت مرغ طی چند ماه گذشته روزهای آرامی را سپری کرده و نوسان چندانی در قیمت آن مشاهده نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۹    
مبلغ نوشت: نسیبه در جنگ احد بهترین نقش را ایفا کرد. او با دیدن صحنه فرار مسلمانان و تنها گذاشتن پیامبر به دفاع از جان شریف ایشان پرداخت و در این راه بدنش زخمهای فراوان برداشت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۴    
ایسنا نوشت: منابع مطلع به شبکه سی ان ان گفتند دولت آمریکا به منظور تلاش برای آزادی گروگان های بیشتر و تداوم کمک های انسانی به غزه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۲    
ایسنا نوشت: شاخه نظامی حماس اعلام کرد که رزمندگان گردان های القسام یک نیروی زرهی رژیم صهیونیستی را که از سوی خان یونس چند متر از حصار مرزی گذر کرده بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۶    
به نمایندگی از دکتر خادمعلی تهذیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول مشاور اداره ورزش با دبیر هئیت اسکیت دزفول دیدار کرد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۶    
کارخانه نوآوری البرز، ظرفیت 15 هزار فرصت شغلی را در فاز نهایی خود فراهم خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۹    
نامه نیوز نوشت:عزت الله یوسفیان ملا فعال سیاسی درباره علت سکوت انتخاباتی حاکم بر فضای سیاسی کشور گفت: ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۷    
تسنیم نوشت: مدت خدمت وظیفه عمومی سه ماه کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۸    
تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز یکشنبه 30 مهر 1402، برای دومین بار متوالی طی هفته اخیر از نرخ دلار پیروی نکرد. بازار خودرو برخلاف روند روز گذشته نرخ دلار، معاملات را به صورت صعودی آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برابر نوبهار بازی سختی داریم اما تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا با امتیاز از بازی خارج شویم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
مهر نوشت: نخست وزیر پیشبرد امور صنعا اعلام کرد: در صورت تداوم حملات به غزه، کشتی های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ مورد حمله قرار خواهند گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۸    
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند(الف) و تبصره های این بند از ماده 77 را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۴    
دوربرگردان غیرهمسطح المهدی با حضور خیل عظیمی از مسئولین به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۹    
حمله تند و جنجالی بهروز افخمی به پرویز پرستویی و منتقدان نحوه حضور او در محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش در فضای مجازی بسیار سروصدا کرده است. منبع: viral vids
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۹    
ایسنا نوشت: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی، روز دوشنبه یکم آبان ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۶    
تسنیم نوشت: دادسرای ویژه روحانیت مشهد از بازداشت مولوی وحدت ستیز در سیستان وبلوچستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۴    
جماران نوشت: معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در تذکری در خصوص وضعیت آموزش و پرورش خطاب به قالیباف رئیس مجلس گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۳    
کلانشهر اصفهان از ابتدای سال جاری تا سی ام مهر ماه 60 روز هوای آلوده داشته است و این هشداری است که در فصل سرد امسال نیز نبود اجرای قانون های مصوب ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۲    
اسحاق جهانگیری در کنگره حزب کارگزاران سازندگی، در واکنش به قتل داریوش مهرجویی و همسرش، تاکید کرد: هنرمندان و اهل فرهنگ کشور در یک شوک و حیرت فرو رفتند و بر مسئولین کشور است که به سرعت و با قاطعیت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۱    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت : به استناد ابلاغیه صادره از ستاد کل نیرو های مسلح، دستورالعمل اجرایی معافیت خدمت وظیفه عمومی و کسر خدمت مشمولان و کارکنان وظیفه غایب و غیر غایب در حال ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ امنیت، آرامش و ثبات بازار اولویت تعزیرات حکومتی است.