پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۰۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیرین 8 اسفند 1395 - khaierin.ir

خیرین 31 خرداد 1395 خیرین 31 تیر 1395 خیرین 31 مرداد 1395 خیرین 31 شهریور 1395 خیرین 30 مهر 1395 خیرین 30 آبان 1395 خیرین 30 آذر 1395 خیرین 30 دی 1395 خیرین 30 بهمن 1395 خیرین 1 اسفند 1395 خیرین 2 اسفند 1395 خیرین 3 اسفند 1395 خیرین 4 اسفند 1395 خیرین 5 اسفند 1395 خیرین 6 اسفند 1395 خیرین 7 اسفند 1395 خیرین 8 اسفند 1395 خیرین 9 اسفند 1395 خیرین 10 اسفند 1395 خیرین 11 اسفند 1395 خیرین 12 اسفند 1395 خیرین 13 اسفند 1395 خیرین 14 اسفند 1395 خیرین 15 اسفند 1395 خیرین 16 اسفند 1395 خیرین 17 اسفند 1395 خیرین 18 اسفند 1395 خیرین 19 اسفند 1395 خیرین 20 اسفند 1395 خیرین 21 اسفند 1395 خیرین 22 اسفند 1395 خیرین 23 اسفند 1395 خیرین 24 اسفند 1395 
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر از برگزاری جشن نیکوکاری طی روزهای 18 الی 20 اسفند خبر داد و گفت: 3.5درصد از جمعیت شهرستان ابهر تحت پوشش کمیته امداد هستند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
کمک هر خیر در قالب هر گره به نام خیریه اشتغال امام حسین (ع) در شناسنامه فرش حرم این امام عظیم الشأن ثبت می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه 5 هزار و 500 خانوار در گیلان فاقد مسکن هستند، گفت: هزار و 440 واحد روستایی با همکاری بنیاد مسکن و خیرین در روستاهای استان در دست احداث است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۶    
ولی بعد از آنکه این کودکان به سن جوانی می رسند آیا نباید این پشتیبانی از طرف شبه خانواده بهزیستی به صورت بلند مدت ادامه داشته باشد تا کودکان بهزیستی بتوانند به مسیرهای موفق دست یابند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۶    
2 هزار 586 طرح اشتغال زایی برای مددجویان زیرپوشش اجرا شده که 24 میلیارد تومان در این زمینه پرداخت شده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۶    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از 87 هزار مددجو خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
هم اکنون برای احیاء موقوفات در سطح کشور نیازمند 20هزار میلیارد تومان بودجه هستیم تا موقوفات کشور به بهره وری برسد و عامه مردم از خدمات و منافع آن بهره مند شوند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
یک کارشناس اقتصادی می گوید آن دسته از مؤسسات خیریه که غیرشفاف عمل می کنند، حتی در کارهایی مانند واردات و ساختمان سازی ورود کرده اند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
اصغر فرهادی کت و شلواری را که در هشتاد و چهارمین دوره این مراسم و هنگام دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان برای جدایی نادر از سیمین به تن داشت به نفع یک خیریه ...
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱    
3 تا 7 میلیون نفرجمعی از اعضای انجمن علمی اقتصاد شهری ایران از بنیاد امور خیریه مهرانه قلب سفید که در زمینه کودکان کار فعالیت می کند بازدید کردند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۶    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور؛ محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری حضور دارند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
سرپرست اداره کل کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از ثبت نهایی انجمن خیرین کتابخانه ساز استان گیلان با تایید استاندار گیلان خبر داد .
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر حدود 40 بیمارستان توسط خیرین و چند صد مرکز بهداشتی و درمانی دیگر در کشور در حال احداث است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم گفت: 56 پروژه بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین و نیکوکاران عرصه سلامت در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان، مراحل احداث را طی می کند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
مسئول کانون اسلامی خواهران شهرستان همدان اعلام کرد: در آستانه ورود به سال جدید، در 15 اسفند همزمان با روز نیکو کاری طرح انفاق مهربانی با محوریت آزادسازی یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد با همکاری ستاد ...
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
هم اکنون در سطح زندان های استان سیستان و بلوچستان تعداد 55 زندانی غیرعمد حضور دارند که چشم امید این افراد نیازمند تنها به دستان پر مهر خیرین دوخته شده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
رییس جمهوری روز یکشنبه در نخستین مجمع ملی سلامت از شهرداری تهران به عنوان یکی از 6 سازمان برگزیده جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت تجلیل کرد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
برای نخستین بار در استان خوزستان یک مدرسه در یک کانون اصلاح و تربیت در اهواز گشایش یافت.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان هشترود گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار16 اسفند برگزار می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
18 نفر از دانش آموزان استان برای شرکت در مسابقات کشوری دعوت شده اند و چهار نفر نیز در مسابقات بین المللی قرآن که اردیبهشت امسال در تهران برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
در آستانه سال نو، شصت و یکمین بازارچه خیریه وحدت به همت نیکوکاران و خیرین و با هدف جذب کمک های مردمی برگزار می شود
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
شهر تهران، با کمبود فضای آموزشی مواجه است. این موضوع، خیرین مدرسه ساز را بر آن داشته که با شناسایی مناطق محروم و نیازمند فضای آموزشی، نسبت به ساخت مدرسه در این قبیل نقاط اقدام کنند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
مازیار علیپور اظهار داشت : کمیته امداد امام خمینی (ره) رودبار در راستای اهداف خداپسندانه خود خدمات ذکر شده را در 9 ماهه سال 95 به مددجویان تحت پوشش ارایه کرده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
به گزارش پیک نکا،بیماری که در بیمارستان 22 بهمن نیشابور جان دوباره یافته بود 10 میلیون تومان وجه نقد برای خرید وسایل پزشکی به این بیمارستان اهدا کرد
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۶    
رییس رسانه ملی با حضور در فراکسیون مستقلان مجلس از کمبود بودجه رسانه ملی و درخواستش برای افزایش بودجه و همچنین دلیل تعطیلی برنامه ثریا در این مدت سخن گفت.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۱    
یزد مدیرکل امور مالیاتی استان یزد از بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیات بر ارزش افزوده در استان یزد خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۶    
دامغان - رئیس تبلیغات اسلامی دامغان از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی همزمان با روز دوازدهم اسفندماه جاری در این شهر خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۶    
گرگان – معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: 98 درصد از طرح مسکن مهر در استان گلستان تکمیل شده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۶    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به آمادگی هایی که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد، نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی شوند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهور سابق ایران به دونالد ترامپ رئیس جمهور تازه کار آمریکا نامه نوشت.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۱    
تیم فوتبال استقلال درشرایطی روز دوشنبه برابر تیم التعاون عربستان قرار می گیرد که در طول 25 سال رقابت با تیم های این کشور بیشتر نتیجه را به حریفان واگذار کرده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور با اشاره به عواملی که موجب سلامت انسان می شود، گفت: مسکن یکی از عوامل تامین کننده سلامت انسان است. مسکن به معنی مکان سکونت و آرامش است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهوری جدید آمریکا در ادامه جنگ تمام عیاری که علیه رسانه ها آغاز کرده است، از حضور در ضیافت سالانه کاخ سفید با انجمن خبرنگاران امتناع کرد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۱    
اگرچه براساس ابلاغیه بانک مسکن،وجودسه شرط این بانک برای پرداخت وام40میلیونی مسکن مهر الزامی نیست اما به گفته انبوه سازان این مشکل هنوزحل نشده و یکی ازسه شرط همچنان باقی است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۱    
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد: سئول در حال نهایی کردن قرارداد با مالکان محل استقرار سامانه ضد موشک تاد است و احتمالا تا اواخر ژوئن این سامانه در موقعیت مورد نظر قرار داده خواهد شد. ...
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۱    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات تفاهم نامه ای در راستای راه اندازی شهر سلول های بنیادی در دانشگاه خوارزمی پردیس البرز منعقد کردند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۱    
محققان گوگل موفق به شناسایی بی سابقه ترین مورد نشت اطلاعات در وب در سال 2017 شده اند که نتیجه آن ضرورت تغییر تمامی کلمات عبور مورد استفاده کاربران سایت های اینترنتی است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۱    
گردهمایی نیکوکارانه کسب و کارهای اینترنتی برای نخستین مرتبه در ایران، هشتم اسفندماه 95 برگزار می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۱    
پویش سبد مهربانی طرحی مردمی است که توسط مؤسسه خیریه شهر امید نیکان برای اهدای 516 سبد کالا به خانواده های نیازمند تهرانی راه اندازی شده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۱    
معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران از مناسب سازی منازل تمامی معلولان در سال 96 خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۶    
همه ماموریت و مسئولیت کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و غیر از آن وظیفه دیگری نداریم، زیرا اگر قرار باشد فردی 20 سال تحت پوشش کمیته امداد باشد، پس در این میان هنر ما کجاست؟
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال الشحانیه قطر از بازیکنان خارجی تیمش انتقاد کرد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
تیم فوتبال هیرنفین با گلزنی ستاره ایرانی خود به بردی درخشان دست یافت.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۱    
سالم الدوساری هافبک تیم فوتبال الهلال عربستان مصدوم شد تا دومین بازی آسیایی این تیم را هم از دست بدهد.