سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۰:۵۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خوانا 9 آذر 1394 - khananews.com

خوانا 31 مرداد 1394 خوانا 31 شهریور 1394 خوانا 30 مهر 1394 خوانا 30 آبان 1394 خوانا 30 دی 1394 خوانا 30 بهمن 1394 خوانا 26 اسفند 1394 خوانا 1 آذر 1394 خوانا 2 آذر 1394 خوانا 3 آذر 1394 خوانا 4 آذر 1394 خوانا 5 آذر 1394 خوانا 7 آذر 1394 خوانا 8 آذر 1394 خوانا 9 آذر 1394 خوانا 10 آذر 1394 خوانا 12 آذر 1394 خوانا 14 آذر 1394 خوانا 15 آذر 1394 خوانا 16 آذر 1394 خوانا 17 آذر 1394 خوانا 18 آذر 1394 خوانا 19 آذر 1394 خوانا 21 آذر 1394 خوانا 22 آذر 1394 خوانا 23 آذر 1394 خوانا 24 آذر 1394 خوانا 25 آذر 1394 خوانا 26 آذر 1394 خوانا 27 آذر 1394 خوانا 28 آذر 1394 خوانا 29 آذر 1394 خوانا 30 آذر 1394 
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۷    
ام تیم یونانی که گفته می شود به دنبال جذب بازیکن پرسپولیس است مشخص است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۷    
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که درمذاکرات دانش هسته ای را به هیچ وجه حراج نکرده ایم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر اجرایی شرکت آلمانی دنتاروم که سابقه فعالیت و حضور طی چندین دهه گذشته در ایران را دارد می گوید: ما در واقع هیچ وقت ایران را ترک نکردیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۷    
مجلسی با حضور بزرگان دو جریان سیاسی کشور به اضافه چهره های بینابینی می تواند بشارت دهنده روزهای بهتر سیاسی برای ایران فردا داشته باشد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۷    
احمدی نزاد به عنوان یک جریان پشت قصه انتخابات نمی آید و در واقع وی نه حضور پیدا می کندو نه از گروهی حمایت می کند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۲    
ترکیب عشق و ایمان و عقل و عاطفه از ویژگی های منحصر به فرد مکتب اهل بیت علیهم السلام است و حرکت عاشقانه و مؤمنانه مردم از کشورهای مختلف جهان در این پدیده بی سابقه ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان خدمات رسانی به زائران حسینی را خدمت به امام حسین (ع) خواند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۷    
استاندار ایلام گفت: مرزهای مهران، چذابه و شلمچه برای خروج زائران به عراق بسته شده و تنها افرادی که در پایانه حضور دارند می توانند امروز به عراق وارد شوند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۷    
نمایش خیابانی تابستان جنگ کجا بودی؟ به کارگردانی بهنام کاوه و نمایش صحنه ای 50 درجه بالای صفر به کارگردانی علی حیدری از خوزستان جوایزی از بخش های متعدد پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت را به دست آوردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۷    
هر اونس طلا امروز، نهم آذر ماه به قیمت یک هزار و 57 دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ چند روز گذشته تغییری نداشته است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۲    
معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور گفت: فرهنگ تشیع برگرفته از اندیشه رساندن انسان ها به قله کمال است و کمال ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۲    
رییس انجمن برنج خوزستان گفت: از ابتدای عملیات برداشت محصول تاکنون بیش از 100 هزار تن شلتوک از مزارع استان برداشت شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۲    
ملی پوش خوزستانی دوچرخه سواری ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد خود در مسابقات کاپ آسیا، هدف بلندمدتش را مسابقات قهرمانی آسیا برشمرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۲    
رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز گفت: امسال برای اولین بار در استان اعتباری حدود 200 میلیون ریال برای حمایت از پژوهش ها و طرح های فناورانه و خلاقانه دانشجویان این آموزشکده در راستای تجاری ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۷    
رئیس هلال احمر هندیجان گفت: مانور زلزله با همراهی جمعیت هلال احمر و دانش آموزان در مدارس این شهرستان با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور برگزار شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۷    
کاراته کاهای ماهشهری در مسابقات آسیایی اندونزی مدال برنز را به گردن آویخته و مقام سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۷    
مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای نخستین بار در استان از آسفالت پلیمری برای پوشش جاده ای استفاده شد که این آسفالت دارای ماندگاری و بهره وری بسیار بالایی است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۲    
فرماندار حمیدیه گفت: تا دو هفته دیگر از محل صندوق بیمه کشاورزان به 40 کشاورز این شهرستان، مبلغ 3 میلیارد ریال به عنوان خسارت پرداخت خواهد شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۲    
رئیس اداره بهزیستی شوشتر از اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در این شهرستان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل استاندارد خوزستان از صدور 351 گواهینامه انطباق صادراتی خرما در استان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۷    
جلسه زنان کارآفرین و سازمان های مردم نهاد با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان در آبادان برگزار شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۷    
رئیس اداره هواشناسی دزفول گفت: از اواخر هفته جاری، شاهد ورود سامانه باران زا در شهرهای شمال استان و دزفول خواهیم بود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۲    
رئیس هیئت تیراندازی خوزستان از برگزاری مرحله سوم لیگ تیراندازی آبادان و خرمشهر خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۲    
رئیس هیات کوهنوردی خوزستان گفت: این استان به علت ظرفیت های بی شماری که دارد، نیازمند یک مجموعه سرپوشیده سنگنوردی است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی تبلیغات خوزستان گفت:سال گذشته تعداد مواکب مرز چذابه حدود 36 موکب بوده و امسال در این منطقه بیش از 200 موکب استقرار پیدا کرده که افزایش حدود 6 برابری داشته است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۷    
مشاور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حدود 140 دانش آموز متوسطه اول در مناطق 40 گانه خوزستان زیر پوشش طرح بشرا قرار می گیرند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سال آینده 72 هزار دانش آموز و معلم خوزستانی به کربلا اعزام می شوند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران لحظاتی پیش به منظور بررسی آخرین وضع خدمات رسانی به زائران اربعین، وارد مرز چذابه شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۲    
دبیر هیات هیات تکواندو خوزستان با بیان این که در بخش مبارزه نیاز به تحولی اساسی می باشد می گوید خلاء حضور تیم های ملی حفاری و مناطق نفت خیزجنوب در لیگ کشور نیز به ضرر تیم استان در مسابقات قهرمانی ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۲    
فرماندار دزفول گفت: با توجه به حجم بسیار بالای تولیدات کشاورزی در این شهرستان نیاز به همت بالایی است تا صنایع تبدیلی ایجاد شوند و از این طریق به حل مساله بیکاری کمک شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۷    
رییس پارک علم و فناوری خوزستان با تشریح تفاوت های نمایشگاه امسال پژوهش و فناوری استان، از اعلام آمادگی 50 شرکت خصوصی و 32 دانشگاه ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۷    
مدیرعامل کارخانه فولاد هفتکل گفت: در صورت تکمیل پروژه گازرسانی، این کارخانه تا 22 بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: طرح های دانش بنیانی در زمینه دامپروری در حال اجرا هستند ولی هنوز به مرحله تولید نرسیده اند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۷    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز بر لزوم خدمات رسانی در راستای سهولت در تردد و بازگشت زائران حسینی پس از ایام اربعین تاکید کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از برقراری ترافیک روان در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۲    
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: پایگاه مراقبت مرزی چذابه از ابتدای ایام اربعین در این مرز مستقر و کار آموزش زائران خروجی از کشور را انجام می دهد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۷    
چهار خوزستانی در کلاس مربیگری حرفه ای اتومبیلرانی ریس کشور شرکت می کنند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۷    
رییس اتحادیه زنبورداران خوزستان با اشاره به اهمیت بالای عسل کنار، از روند کاهش تولید این نوع عسل به علت هجوم بی سابقه پرنده زنبورخوار به زنبورستان های استان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۷    
پنجمین مرحله رقابت های رنکینگ دارت کشور به میزبانی اهواز برگزار می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۳    
در نشست روسای انجمن های هنرهای نمایشی استان ها که در عسلویه برگزار شد همراهی بخش صنعت در رویدادهای فرهنگی کشور یک ضرورت دانسته شد که روح و طراوت را به جسم نیرومند و عقلانیت حاکم بر دنیای صنعت می ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۳    
معاون مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان گفت: آورد رودخانه های استان از ابتدای امسال تا 30 آبان ماه 2 میلیارد و 170 میلیون مترمکعب بوده است که این میزان نسبت به سال های نرمال 18 درصد افزایش را نشان ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۳    
مرحله نهایی سومین دوره مسابقات هندبال نونهالان باشگاه های کشور با کسب مقام سومی نماینده استان به پایان رسید.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۳    
کیانوش عیاری فیلم جدید خود را با همکاری دوباره با مهدی هاشمی جلوی دوربین می برد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۳    
ورزشکاران خوزستانی در پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان، به یک نشان طلا، یک مدال نقره و دو گردن آویز برنز دست پیدا کردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۸    
عضو انجمن دوستداران و پژوهشگران دزفول گفت: خانه تاریخی مجاهد دزفول با حدود یک و نیم قرن قدمت زیر غبار فراموشی ها و کمبود اعتبارات متروکه مانده و به حال خود رها شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۸    
معاون گردشگری گفت: وضعیت ارایه خدمات به زوار اربعین در مرز شلمچه از نظم خوبی برخوردار است و مشارکت و همکاری دستگاه های مختلف با همدیگر در معرفی امکانات و ارایه خدمات از هماهنگی خوبی برخوردار است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور سر زده در مجموعه فرهنگی پذیرایی پل بند تاریخی لشکر شوشتر ضمن اقامه نماز مغرب و عشا از بهره برداری این پروژه ابراز خرسندی کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۸    
آیین گشایش نمایشگاه عکس عاشورایی با نام "سوگ سرخ" در نگارخانه ژرفای هنر دزفول برگزار شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۸    
سومین جشنواره سراسری عکس خانه دوست با پذیرش 10 هزار و 205 اثر و رشد 78 درصدی در بخش عکس های تلفن همراه وارد مرحله داوری شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۴    
دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت: منطقه آزاد اروند باید فکری به حال ایجاد زیرساخت های گردشگری کند چون برگزاری همایش ها جوابگوی این امر نیستند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۹    
چهارمین ویژه برنامه قصه گویی "مرثیه ای برای خورشید" کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با معرفی برگزیدگان در سالن آمفی تئاتر کانون شماره یک اهواز به کار خود پایان داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۹    
چهار فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن ایرانی در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم تیرانا آلبانی حضور داشتند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۹    
فیلم مستند لا لا یی جنگ به کارگردانی حبیب باوی ساجد و تهیه کنندگی محبوبه هنریان در بخشمسابقه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های مستند الخریبکه در مراکش به رقابتخواهد پرداخت.