چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۷:۰۱Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خوانا 16 آذر 1394 - khananews.com

خوانا 31 مرداد 1394 خوانا 31 شهریور 1394 خوانا 30 مهر 1394 خوانا 30 آبان 1394 خوانا 30 دی 1394 خوانا 30 بهمن 1394 خوانا 26 اسفند 1394 خوانا 1 آذر 1394 خوانا 2 آذر 1394 خوانا 3 آذر 1394 خوانا 4 آذر 1394 خوانا 5 آذر 1394 خوانا 7 آذر 1394 خوانا 8 آذر 1394 خوانا 9 آذر 1394 خوانا 10 آذر 1394 خوانا 12 آذر 1394 خوانا 14 آذر 1394 خوانا 15 آذر 1394 خوانا 16 آذر 1394 خوانا 17 آذر 1394 خوانا 18 آذر 1394 خوانا 19 آذر 1394 خوانا 21 آذر 1394 خوانا 22 آذر 1394 خوانا 23 آذر 1394 خوانا 24 آذر 1394 خوانا 25 آذر 1394 خوانا 26 آذر 1394 خوانا 27 آذر 1394 خوانا 28 آذر 1394 خوانا 29 آذر 1394 خوانا 30 آذر 1394 
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۵    
تامین شغل و ایجاد یک منبع درآمد، ایجاد مراکز مشاوره رایگان جهت خانواده های تحت آسیب، آموزش در زمینه مواد مخدر و مضرات آن ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
ماه هاست از اظهارنظر استاندار در خصوص ممنوع شدن فروش بلیط چارتر در خوزستان گذشته است اما باید گفت فروشندگان بلیط نه تنها اعتنایی به دستور مقتدایی نکرده اند بلکه با فروش بلیط با قیمت های بالاتر از ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
تا زمانی که قطار توسعه خوزستان بر روی ریل قانون و قانون مداری حرکت نکند شاهد چنین رفتارهای فراقانونی و قانون شکنی های متعدد خواهیم بود که لزوم ورود نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان در خصوص تعرض به ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۰    
باید پذیرفت که استفاده ابزاری از مجالس عزا و عروسی و سایر مجالس مناسبتی به عنوان یک رسانه انتخاباتی (به عنوان یک تقاضا و یک نیاز سیاسی مردمی) به مساله ای همه گیر در جامعه اسلامی تبدیل شده است و وقتی ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۶    
موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد در جنوب غربی ترین نقطه کشور، پتانسیل های بسیار بالا جهت سرمایه گذاری صنعتی و دسترسی به راه های اصلی زمینی، هوایی و دریایی ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۶    
استاندار خوزستان خواستار تغییر وضعیت سه تیم فوتبال فولادخوزستان، استقلال اهواز و نفت آبادان شد و هشدار داد، در غیر این صورت شخصا وارد کار خواهد شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۶    
مرحله اول لیگ ووشو بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۶    
رییس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن خوزستان گفت: ارائه بسته خرید اقساطی مسکن از سوی انجمن انبوه سازان با توجه به رکود سنگین بازار مسکن در کشور، کمک شایانی به تحریک تقاضا و خریداران مسکن می کند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۶    
رییس هیات وزنه برداری خوزستان بومی گرایی باشگاه های خوزستان را از دلایلی اصلی موفقیت های دو باشگاه وزنه برداری خوزستان دانست و گفت ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۶    
فرماندار شهرستان شوش همایش بزرگ اربعین حسینی را موجب رسوایی آل سعود و گروه های تکفیری تروریستی دانست و گفت:این همایش بزرگ بیانگر گسترش فرهنگ حسینی در جهان می باشد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۶    
فرماندارشوشترگفت: به تغییر کاربری های غیر مجاز خدمات تعلق نمی گیرد و با هرگونه تغییر کاربری در این شهرستان برخورد جدی می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۶    
دو تیم پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام (ره) در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال به ترتیب باید برابر دانشگاه آزاد تهران و ثامن مشهد بروند و نگاه دو تیم خوزستانی در این هفته حفظ صدرنشینی است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۷    
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:به عنوان مجری قانون، قاطع و محکم در برابر هرگونه بی قانونی و تخلف در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی می ایستیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۷    
مسئول ستاد اطلاع رسانی هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله غلامحسین جمی امام جمعه فقید آبادان از برگزاری سالروز درگذشت وی در سوم دیماه با حضور حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دفتر ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۷    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با تبین تفاوت های نمایشگاه امسال دستاوردهای پژوهش و حضور دانشگاه ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۷    
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت: به مناسب روز دانشجو مسابقات ورزشی در سطح دانشگاه به مدت سه روز برگزار می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۷    
آرش سلطانی، قهرمان آسیب دیده خوزستانی که 18 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، حدود یک ماه است که در بیمارستان امام(ره) تهران بستری و تحت درمان است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۷    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی و تأمین بازار محصولات کشاورزی را خواسته بحق کشاورزان عنوان کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بر اساس تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی دکتر سید منصور سید نژاد را به عنوان رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان منصوب کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: ایمن سازی کانال های آب کنار جاده های استان باید انجام شود که در صورت انحراف خودرو با مرگ سرنشینان مواجه نشویم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۷    
مدیر کل بهزیستی خوزستان از پرداخت هزینه های کاشت حلزون به کودکان زیر شش سال دارای معلولیت شنوایی در سطح استان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۷    
امسال در مرز چذابه، تعدادی از بانوان با راه اندازی یک موکب به زائران زن که قصد شرکت در مراسم اربعین را داشتند، خدمات رسانی کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس کانون ناشنوایان دزفول گفت: مراسم روضه ویژه ناشنوایان دزفول به مدت دو شب در این شهرستان برگزار شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از برگزاری همایش بزرگ دزفول شهر آرزوها با هدف توسعه همه جانبه این شهرستان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۷    
رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: کشاورزان برخی شهرستان های خوزستان اجازه استفاده از آب کارون را ندارند این در حالیست که تا کنون 16 طرح انتقال آب از حوضه کارون بزرگ اجرا شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز روز یکشنبه به 62 هزار و 420 واحد رسید که نسبت به روز گذشته 157 واحد کاهش داشته است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۷    
جمعی از بازاریان خیابان نادری اهواز مقابل شورای اسلامی این شهر تجمع کردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۷    
اگر قرار باشد ارزیابی عملکرد مدیران بر مبنای اجرای شرح وظایف و رضایتمنیی مردم باشد، خیلی از دستگاه ها و در راس آنها شهرداری ها نمره قبولی نخواهد گرفت، چرا که عملا از انجام وظایف محوله عاجز هستند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۷    
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای حفظ حیثیت فوتبال خوزستان در رقابت های لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و همچنان یک مدعی سرسخت برای تیم های بالای جدول هستیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۷    
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت:سه هزار و 624 زائر در ایام اربعین امسال از مسیر دریایی بندرخرمشهر- بصره تردد کردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۷    
مه غلیظ و کاهش دید، وقوع دو فقره تصادف در محور تاراز - بازفت در جاده خوزستان به استان چهارمحال وبختیاری را به همراه داشت.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان از احداث بیش از 475 کیلومتر شبکه گذاری گاز در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت:با اجرای این شبکه 86 درصد خانوارهای اندیمشکی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۷    
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از برگزاری قطعی مسابقات جهانی کشتی در این شهرستان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۷    
رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان گفت: اگر بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی استان رونق بگیرد هیچ دانشجویی بیکار نمی ماند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۷    
مدیر کل دامپزشکی خوزستان از اتمام پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۷    
شهردار شادگان بر لزوم حفظ فضای سبز موجود در این شهر تاکید کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۷    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پوشش زنده مراسم عزاداری ارتحال پیامبر اکرم(ص) از حرم مطهر دانیال نبی با حضور اقشار متدین و ولایتمدار مردم توسط صدا و سیمای این استان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۲:۲۷    
شهردار دزفول گفت: در 20 روز استقرار در مرز چذابه توانستیم در سه وعده غذایی، تعداد 198 هزار پرس غذا در بین زائران حسینی توزیع کنیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۷    
زاهدی اعتقاد دارد که گفت و گوهای که بین گروه های اصولگرا برگزار شده است خوب بوده است و درآینده نیز ادامه خواهد داشت.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: صدور ویزای دستی اصلا جوابگوی متقاضیان نیست و عراق حتما برای سال آینده به فکر صدور ویزای الکترونیک باشد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۷    
نائب رییس اتحادیه صادرکنندگان سیمان خوزستان گفت: صادرات سیمان به کشور عراق از هفته آینده از سر گرفته می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۷    
نماینده سازمان های مردم نهاد محیط زیست خوزستان با اشاره به صید با شوک الکتریکی در تالاب ها و رودخانه های خوزستان گفت: صید ماهیان با برق ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۷    
فرماندار دشت آزادگان گفت: با تمهیدات صورت گرفته، زائران از مرز چذابه بدون هیچ مشکلی در حال ورود به کشور هستند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۷    
سرمربی پرسپولیس طبق اخبار منتشر شده با پیشنهادی از سوی تراکتورسازی مواجه شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۷    
ظریف گفت که صداوسیما در طول مذاکرات دلواپس دو طرف شده بود. محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران افزود: صداوسیما قسمتی از اظهارات غربی ها را برجسته می کرد که باعث نگرانی و حتی سرخوردگی مردم شود ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۷    
هر وقت کسی از کمردرد شکایت می کند، در تشخیص ابتدایی به او می گویند احتمالا دیسک کمر دارد، اما کمتر کسی در مواجهه با چنین دردی حدس می زند که مبتلا به یک بیماری ژنتیک با عنوان روماتیسم ستون فقرات است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۷    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: بیشتر مرگ و میر مادران و نوزادان در جهان در زمان تولد اتفاق می افتد که قابل پیشگیری است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل استاندارد خوزستان از مهروموم کارگاه ماسه شوئی در شهرستان رامهرمز خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۷    
مدیر کمیته امداد ایذه از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای خانواده های زیر پوشش خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام از پیوستن جلیل آکیندله به تیم بسکتبال این باشگاه خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۷    
دمای هوای شهرستان ایذه در شب گذشته به مرز صفر درجه سانتیگراد رسید.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۷    
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان گفت: طبق اعلام آماده باش هواشناسی به دستگاه های مدیریت بحران برای بارش باران، هلال احمر شادگان آمادگی کامل در مواقع بحرانی را دارد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۷    
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از حضور و ثبت نام 370 واحد تولیدی و صنعتی در سومین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس اداره بهزیستی اندیمشک از فعالیت 60 مرکز دولتی و غیردولتی در زمینه پیشگیری و ریشه کنی اعتیاد در این شهرستان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۷    
در دومین روز از برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی دانشجویی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز چهار گروه نمایشی به خوانش متون پرداختند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۷    
رییس هیات تنیس خوزستان با اشاره به افتتاح رسمی سه کورت زمین تنیس هیات استان در اهواز، به تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی این هیات پرداخت.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۷    
دکتر مروارید مافیاظهار کرد: اگر به یکی از داروخانه ها یا سوپرمارکت های سطح شهر مراجعه کنید، انواع دهانشویه ها را خواهید یافت که ممکن است موجب سردرگمی شما در انتخاب دهان شویه مناسب شود ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۷    
می شود در کتابخانه بود، سر کلاس، و یا حتی در پس توی اتاق در زیرزمینی در تنهایی و ازدحام خانه درس خواند؛ درس هم حدی دارد، حوصله سرریز می شود ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۷    
بانوان کوهنورد خوزستانی به مناسبت روز جهانی کوهستان به ارتفاعات “ریزگر چیدن” صعود می کنند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمهور دستور تسریع در اجرای پروژه مشترک اتصال راه آهن خرمشهر به بصره را صادر کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۷    
یک دوره کلاس مربیگری استانی درجه سه فدراسیون هندبال در بخش بانوان در خوزستان برگزار می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۷    
فرماندار شوش از اجتماع عزاداران از شهرستان های خوزستان در حرم دانیال نبی(ع) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۷    
کتاب پاداش کلوخ انداز نوشته ناصر ایرانی چاپ و منتشر شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۷    
مستند ایمان بهروزی از سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم نشانه های شب فرانسه جایزه گرفت.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حماسه آفرینان اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۷    
یک مترجم ادبی خاطرنشان کرد: شاید یک دهم کارهایی که برای آموزش کودکان در کشورهای عربی و اروپایی صورت می گیرد در ایران انجام نمی شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۷    
چهارمین کتاب هوشنگ بهداروند مجموعه داستانی است با نام "مترسک مین" که به چاپ می رسد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۷    
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت بزرگداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو و گرامیداشت شهدای این واقعه پیامی صادر کرد .
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۷    
استاندار خوزستان با اشاره به تعداد زیاد علاقه مندان به سفر کربلا از آن با عنوان گردشگری زیارت یاد کرد و گفت: برای گردشگری زیارت کار را آغاز کرده ایم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۷    
ثبت نام آزمون های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از امروز 16 آذر به صورت همزمان آغاز می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۷    
روابط عمومی دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم با صدور اطلاعیه ای با انتقاد از آنچه طرح برخی توهین ها نسبت به رییس جمهور سابق می خواند، اعلام کرد که دکتر احمدی نژاد هیچ برنامه انتخاباتی ندارد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۷    
صبح دیروز هجدهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برنامه های این دانشگاه به مناسبت فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو را تشریح کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۷    
اندیمشک را به عنوان دروازه طلایی ورود گردشگران به خوزستان می داند چون بخش عمده ای از گردشگران از این دروازه وارد این استان می شوند.