پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 6 اسفند 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 2 اسفند 1397 کودک پرس 3 اسفند 1397 کودک پرس 4 اسفند 1397 کودک پرس 5 اسفند 1397 کودک پرس 6 اسفند 1397 کودک پرس 7 اسفند 1397 کودک پرس 8 اسفند 1397 کودک پرس 9 اسفند 1397 کودک پرس 12 اسفند 1397 کودک پرس 13 اسفند 1397 کودک پرس 14 اسفند 1397 کودک پرس 15 اسفند 1397 کودک پرس 16 اسفند 1397 کودک پرس 17 اسفند 1397 کودک پرس 18 اسفند 1397 کودک پرس 19 اسفند 1397 کودک پرس 23 اسفند 1397 کودک پرس 24 اسفند 1397 کودک پرس 25 اسفند 1397 کودک پرس 26 اسفند 1397 کودک پرس 27 اسفند 1397 کودک پرس 28 اسفند 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۳    
موضوع حقوق کودک و سوءاستفاده از آنها همیشه مورد بحث بوده است، اما خرید و فروش موی طبیعی کودک موضوعی مهم است که در خبری به آن می پردازیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۳    
جشن درخت آرزوها برای سومین سال متوالی به همت خیران و با هدف کمک به کودکان یتیم نیازمند کردستانی شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و خیران در سینما بهمن سنندج برگزار شد تا آرزوی 2 هزار و 500 کودک ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۷    
مراسم اختتامیه استانی جشنواره سراسری سرود نماز مهدهای کودک با حضور حجت الاسلام موسوی مدیرکل ستاد اقامه نماز استان البرز، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۷    
رئیس اداره بهزیستی میامی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 400 کودک درسطح شهرستان میامی غربالگری شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۲    
تحقیقی جدید که در بین نوجوانان انگلیسی انجام شد نتایج مهمی را به همراه داشت که یکی از این نتایج تاثیر شبکه های اجتماعی در افت تحصیلی دانش آموزان بوده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۰۲    
قربانی های آزارهای جنسی و حامیان آنها ابراز یاس و ناامیدی عمیق کرده و گفته اند که پاپ فرانسیس صرفا وعده های قدیمی خود را تکرار کرده و پیشنهادهای جدیدی برای مقابله با این مسئله، اعلام نکرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۵۲    
بسیاری از والدین در مورد چاقی فرزند خود ابراز نگرانی می کنند و حتی با کودک خود درگیر می شوند و او را تحقیر می کنند که کمتر خوراکی بخورد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۴۲    
مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز از میزبانی استان البرز به منظور برپایی جشنواره سراسری سرود نماز مهدهای کودک خبر داد و گفت: جایگاه نماز از مهدهای کودک باید تقویت شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۸    
متخصص حوزه مطالعات فرهنگی و علوم رفتاری گفت: افزایش سازگاری اجتماعی از تاثیرات مثبت داستان و روایت خوانی خانواده ها برای فرزندان است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۳    
مطالعه جدید دانشمندان سنگاپوری با بررسی تأثیر خواب بعدازظهر بر روی سلامتی نوجوانان دریافته است که 5 ساعت خواب شبانه به همراه 90 دقیقه خواب عصرگاهی برای حال کلی و حافظه نوجوان بهتر از شش و نیم ساعت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۸    
یک فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوان گفت: طبق آمارهای اخیر شیوع اوتیسم رو به افزایش است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۷    
با برگزاری مراسمی، یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان به مدت سه روز به میزبانی شهرستان دزفول آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۷    
علیرضا حیدری هنرجوی رشته برق هنرستان مهدوی ناحیه یک زنجان در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمان کشور شد و جواز حضور در مسابقات جهانی اوکراین را کسب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۲    
در سایه محاصره ظالمانه سعودی ها، مدیر منطقه ای یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا در بیانیه ای اعلام کرد: پس از توافق استکهلم، روزانه 8 کودک یمنی کشته و یا زخمی می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
ناصر گل محمدی، محمدرضا حسنایی و کیارش زندی در حالی به داوری بخش پایان نامه های علمی یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی می پردازند که احمد سفلایی به عنوان دبیر این بخش از جشنواره معرفی شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم توجه به توسعه پیش دبستانی در کشور از تلاش برای تصویب طرح صدور ID کارت برای مربیان پیش دبستانی خبرداد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اثر تخریبی ویرانگری بدحجابی در جامعه از سستی برخی مسؤولان در مسأله حجاب انتقاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۲    
بنابر گزارش “صندوق نجات کودکان” از هر پنج کودک یک نفر در سال 2017 در سراسر جهان، دوران رشد و بالندگی خود را در جنگ یا در منطقه نظامی سپری کرده که این رقم نسبت به سال قبل از آن 30 میلیون کودک بیشتر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۲    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک میلیون و 100 هزار کودک زیر پنج سال ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۷    
کتاب های برگرفته از بازی ها و شخصیت های کارتونی یا بالعکس موجب فروش بالای این نوع کتاب ها در بازار کتاب آمریکا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۷    
یک متخصص اطفال: میوه های خشک به دلیل اینکه کودک توانایی و قدرت زیادی در جویدن ندارد ممکن است باعث خفگی کودک شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۷    
مدیرعامل موسسه محک گفت: در طول 27 سال فعالیت این موسسه، 6114 کودک مبتلا به سرطان در بیمارستان محک درمان شدند و بهبود پیدا کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۷    
اکبر کاراته و بچه ننه ها سومین جلد از مجموعه داستان طنز دفاع مقدس برای نوجوانان است که از سوی مؤسسه فرهنگی مطاف عشق در جشنواره کتاب همسفر برای مخاطبان معرفی شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۲    
هفتمین دوره آیین اهدای نشان های لاک پشت پرنده برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۲    
جشنواره بچه های انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله نظام اسلامی با استفاده از قالب های نوین تبلیغی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۷    
اولین مهر آیین نکوداشت علی اصغر سیدآبادی نامزد جایزه آستریدلیندگرن در بخش ترویج کتاب خوانی با حضور جمعی از نویسندگان، ناشران ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۷    
نخستین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با معرفی نفرات برتر و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۲۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از 15هزار نفر در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند که طی داوری به عمل آمده 1500 اثر به دبیرخانه استانی راه یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۱۷    
مدیر شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما گفت: منتخبین جشنواره قصه گویی برای تهیه برنامه های تلویزیونی دعوت می شوند تا جایگزین خاله ها و عموهای کم کیفیت تلویزیونی شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۱۲    
10 ملی پوش جوان و نوجوان شمشیربازی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن شرکت می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۷    
کودکان مبتلا به بیماری فنیل کتونوری در جشن پایان سال میهمان خیریه مادر مهربان بودند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۷    
یک فعال حقوق کودکان گفت: باید هشدار داد که حل معضل کار کودکان زباله گرد به معنای پاک کردن نمای بیرونی و خیابانی از کودکان کار نیست بلکه این مشکل باید به صورت ریشه ای حل شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۲    
خواهر و برادر کوچولو که از سوی پدر معتادشان به خانواده دیگری سپرده شده بودند برای ملاقات با پدرشان از آن خانه فرار کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۲    
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از واکسینه شدن بیش از دو هزار نفر از کودکان جزیره کیش در روز دوم اجرای طرح تکمیلی ایمن سازی فلج اطفال در جزیره کیش خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۷    
دوربین مدار بسته از رفتار وحشیانه مربیان یک مهدکودک با کودکان خردسال در ایتالیا پرده برداشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۷    
داوود ذوالفقاری روانشناس و مشاور خانواده طلاق عاطفی والدین را باعث بوجود آمدن اختلالات زیادی در کودکان شان عنوان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۲    
شهردار منطقه سه کرمان از نصب سه مجموعه بازی استاندارد برای کودکان در پارک های این منطقه خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۷    
سازمان نظام پزشکی اراک علت مرگ کودک سه ساله را قصور خانم دندانپزشک اعلام کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۷    
هم زمان با یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران نمایشگاه کانسپت در انیمیشن در مرکز آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۲    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: 22 هزار کودک در خراسان جنوبی هدف طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری گناوه گفت: بر اثر آتش سوزی یک خودرو در گناوه کودک چهار ساله کشته شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۷    
وقتی بااقدامات به موقع و تخصصی خود جان یک انسان را نجات می دهد، انگار تمام دنیا را به او داده اند، برایش فرق ندارد که فرد آسیب دیده چه رنگ و نژادی دارد، هر کجا نیاز باشد آماده خدمت است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
چهار هنرمند شاعر، نویسنده، تصویرگر و مجری برنامه های تلویزیون حوزه کودک و نوجوان به استان خراسان جنوبی سفر و از نزدیک با خانواده ها و بچه ها دیدار و گفت وگو کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان پایه هفتم مدارس متوسطه دوره اول با حضور 100 نفر به مدت سه روز تحت عنوان نوجوان خوارزمی در پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
سیاوش اسعدی نویسنده و کارگردان سینما آخرین وضعیت ساخت جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود با نام سینما ستاره را تشریح کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۲    
زهرا وثوقی کتاب های قصه ضرب المثل ها و قصه و رویا را برای کودک و نوجوان آماده انتشار کرده و می گوید این داستان ها در نمایشگاه کتاب تهران در اختیار بچه ها قرار می گیرند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
منتخبی از کتاب های فارسی با موضوع آب در قالب نمایشگاهی با عنوان ماه گفت: قلپ قلپ...کمک! در کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
آرین غلامی، شطرنج باز نوجوان کشورمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.